چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 21 اردیبهشت 1396 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 31 فروردین 1396 جام جم 31 خرداد 1396 جام جم 31 تیر 1396 جام جم 31 مرداد 1396 جام جم 31 شهریور 1396 جام جم 30 مهر 1396 جام جم 30 آبان 1396 جام جم 30 آذر 1396 جام جم 30 دی 1396 جام جم 21 بهمن 1396 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 1 اردیبهشت 1396 جام جم 2 اردیبهشت 1396 جام جم 3 اردیبهشت 1396 جام جم 4 اردیبهشت 1396 جام جم 5 اردیبهشت 1396 جام جم 6 اردیبهشت 1396 جام جم 7 اردیبهشت 1396 جام جم 8 اردیبهشت 1396 جام جم 9 اردیبهشت 1396 جام جم 10 اردیبهشت 1396 جام جم 11 اردیبهشت 1396 جام جم 12 اردیبهشت 1396 جام جم 13 اردیبهشت 1396 جام جم 14 اردیبهشت 1396 جام جم 15 اردیبهشت 1396 جام جم 16 اردیبهشت 1396 جام جم 17 اردیبهشت 1396 جام جم 18 اردیبهشت 1396 جام جم 19 اردیبهشت 1396 جام جم 20 اردیبهشت 1396 جام جم 21 اردیبهشت 1396 جام جم 22 اردیبهشت 1396 جام جم 23 اردیبهشت 1396 جام جم 24 اردیبهشت 1396 جام جم 25 اردیبهشت 1396 جام جم 26 اردیبهشت 1396 جام جم 27 اردیبهشت 1396 جام جم 28 اردیبهشت 1396 جام جم 29 اردیبهشت 1396 جام جم 30 اردیبهشت 1396 جام جم 31 اردیبهشت 1396 
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۱    
معاون دبیرکل اکو گفت: شهر زنجان در چهار راه فرهنگ های بزرگ قرار گرفته است ودارای اهیمت بالایی در حوزه صنایع دستی و فرهنگی است ومکانی ایده آل برای برگزاری جشنواره ها محسوب می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۹    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان از کشف جسد آخرین بازمانده حادثه انفجار معدن ذغال سنگ آزادشهر خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۰    
به گزارش جام جم آنلاین ، فرادید در ادامه نوشت: دکتر کریس وینتر ، نویسنده کتاب راه حل خواب می گوید: مطرح شدن این سوال یعنی این موضوع تحت کنترل خودمان است ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۰:۰۵    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، دختری 19 ساله به نام خوشبو خاتون راهی خانه اش بود که 3 مرد اورا ربوده و در چاله ای به عمق 3 متر دفن کردند. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۳:۴۷    
آلبینیسم یا زالی به شرایطی گفته می شود که در آن رنگ دانه های پوست و مو بدون رنگ باشد. در این عکس میمونی را مشاهده می کنید که مبتلا به این عارضه است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۶    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، دختر بچه آمریکایی با دیدن "آنتونی آتامانویک" مجری آمریکایی برنامه " The president show " که شباهت زیادی به ترامپ دارد، گمان کرد که او خود دونالد ترامپ ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۲    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، شما می آیید و در فواصل زمانی معینی مثلا چند دقیقه یا چند ساعت، یک عکس از منظره روبروی خود برمی دارید و بعد این عکس ها را به صورت یک فیلم به هم متصل می کنید ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: تعداد مصدومان زمین لرزه شمال اردبیل به 20 نفر رسید.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۹    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، همزمان با میلاد امام زمان (عج) مردم با شور و شعف فراوان کوچه ها و خیابان ها را آذین بسته اند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۶    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، این بازی دربردارنده صحنه ای خنده دار است تا جاییکه حاضران را حسابی سر ذوق آورد به ویژه هنگامی که مارادونا توسط کودک بحرینی نقش بر زمین شد ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۰    
به گزراش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک پیرمرد و پیرزن یزدی برای رهایی یافتن از تنهایی و افسردگی با یکدیگر ازدواج کردند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۲    
نوآم چامسکی، زبان شناس، فیلسوف و متفکر سیاسی معروف، ایدئولوژی دولت آمریکا را استبدادی و حزب جمهوری خواه این کشور را خطرناک ترین سازمان روی کره زمین توصیف کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۰    
سیزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت دیروز 21 اردیبهشت ماه در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) با سخنرانی آیت الله جوادی آملی برگزار شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۲    
محققان موفق به شناسایی ژنی شده اند که می تواند برخی کودکان را مستعد ابتلا به افسردگی کند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۶:۳۲    
قمصر _ قمصر ... سوار شید ... یکی یکی اتوبوس ها پُر می شوند، انگار نه انگار ساعت از سه بامداد گذشته است، میدان آرژانتین تهران این شب ها شلوغ و مملو از انرژی، تجربه جدیدی در حوزه گردشگری سپری می کند ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۶:۰۲    
دریاچه گهر به نگین زاگرس معروف است. این دریاچه با داشتن موقعیت کوهستانی و میزبانی از دشت لاله های واژگون جاذبه ای پر طرفدار محسوب می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۵:۳۲    
پیرمرد ترکیه ای 59 سال است به چیزی اعتیاد دارد که باور نمی کنید!
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۵:۰۲    
سخنگوی وزارت امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد، کشورش در این فکر است که ممنوعیت حمل لپ تاپ در هواپیماها را به پروازهای اروپا به آمریکا نیز گسترش دهد. این تصمیم اما هنوز به صورت رسمی گرفته نشده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۴:۳۳    
مطالعه حدود 100 هزار نفر این نظریه قبلی را که افراد لاغر بیشتر در معرض ابتلا به آلزایمر قرار دارند را رد می کند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۳:۱۵    
علیرضا باورش نمی شد عشق ودلدادگی اش به یک زن وی را گرفتار جنایتی تلخ کند و به جای بودن کنار خانواده و دو فرزند دو قلویش سر از زندان درآورد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۲:۳۳    
رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون خطاب به مردم گفت: توصیه اکید ما این است که از برخی واحدهای صنفی مانند 2000 تومانی ها خرید نکنند ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۲:۰۳    
همه چشم ها به سمت خودروهای جدید راهی شده؛ خودروهایی که می توان گفت اولین میوه و ثمره برجام در صنعت خودروی ایران است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۱:۳۳    
بزرگترین هواپیمای جهان که Airlander 10 نام دارد و در انگلیس توسط شرکت Hybrid Air Vehicles ساخته شده، پس از تجربه سقوط در سال گذشته مجددا به پرواز درآمد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۳    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، باشگاه رئال مادرید امروز رسما از بلیت فینال لیگ قهرمانان اروپا در کاردیف مقابل یوونتوس رونمایی کرد و به فروش گذاشت که قیمت بلیت ها از 53 ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۳    
رازهایی که زوجین باید برای خوشبختی در زندگی مشترک رعایت کنند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۱    
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، رضا قوچان نژاد ملی پوش ایرانی تیم هیرنفین رتبه چهارم برترین بازیکنان و پاسورهای فصل اردویسه هلند را به خود اختصاص داده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۱    
رئیس سازمان دامپزشکی ایران گفت: با اقدامات مناسب انجام شده بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور کنترل شده و هیچ بیماری در این زمینه وجود ندارد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۶    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: ملتی که از تاریخ اطلاعی نداشته باشد مجبور است آن را تکرار کند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۱    
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه معیار اصلی ما قانون است گفت: برگزاری نشست ها و تجمعات ضوابط خاص خود را دارد و راه اندازی کارناوال ممنوع است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۶    
جنبش حماس از دستگیری عامل ترور مازن فقها یکی از فرماندهان گردان های قسام خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۱    
رئیس سازمان بهزیستی از استقرار اورژانس اجتماعی در 140 شهر بالای 50 هزار نفر کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۴۶    
قیمت طلای سیاه تحت تاثیر کاهش ذخایر استراتژیک نفت آمریکا به کمترین میزان از ماه فوریه و نیز کاهش 7 میلیون بشکه ای فروش نفت عربستان به ژاپن در ماه ژوئن 3 درصد افزایش یافت و قیمت دوباره به بیش از 50 ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۳۱    
وزیر دفاع انگلیس در واکنش به حملات عربستان به یمن و مبادلات تسلیحاتی میان لندن و ریاض گفت عربستان تنها از خودش دفاع می کند و متحد تجاری مهمی برای انگلیس است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۱۶    
چهار نفر از اعضای خانواده یک پزشک جوان که در واحد مسکونی خود دچار گازگرفتگی شده بودند با هوشیاری این پزشک و حضور به موقع امدادگران از مرگ نجات یافتند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۱    
به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، با پایان یافتن بازی های هفته ششم (هفته پایانی) مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی پاساژ رضوان پس از چهار ساعت تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۶    
بر اثر انفجار یک خودرو بمبگذاری شده در منطقه الشعله واقع در شمال بغداد پایتخت عراق 2 شهروند این کشور کشته و 8 تَن دیگر زخمی شدند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۳۱    
متعاقب درخواست روز گذشته دبیر کل ناتو از نخست وزیر انگلیس برای افزایش نیروهای این کشور در افغانستان، می با اعزام 100 نظامی انگلیسی به افغانستان موافقت کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۱    
سخنگوی سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تمدید ساعت کار نمایشگاه کتاب تهران در شب نیمه شعبان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۶    
گروه تروریستی داعش توانسته است از راهها و منابع گوناگون به سامانه های الکترونیکی ساخت روسیه برای جنگ افزارهای انفرادی دست یابد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۱    
به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، حیدر بهاروند روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم های بدهکار و نحوه جذب بازیکن گفت: با توجه به مصوبه ی ابلاغ شده تیم های بدهکار نمی توانند بازیکن جذب کنند ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۱    
پاساژ رضوان اهواز واقع در حوالی میدان شهدا ظهر امروز (پنجشنبه) طعمه حریق شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۶:۴۶    
طبق برنامه ریزی ناسا انسان تا 2030 به مریخ سفر می کند. اما براساس برنامه ریزی ها پیش از این سفر، فضانوردان باید سفری یک ساله به ماه کنند تا مقدمات سفر به مریخ را فراهم کنند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۴    
ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: تبلیغات نامزدهای تایید صلاحیت شده شورای شهر از امروز آغاز می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۶:۱۵    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، تیم ملی کشتی فرنگی ایران روز گذشته چهارشنبه توسط رامین طاهری در وزن 80 کیلوگرم ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۵    
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، سروش رفیعی هافبک پرسپولیس ایران، به عنوان سومین بازیکن برتر هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۹    
مراسم اختتامیه سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روز شنبه از ساعت 17 برگزار می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۹    
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب گرگان گفت: 60 دختر و پسر در پارتی شبانه در منطقه جنگلی توسکستان گرگان دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۰    
به گزراش جام جم آنلاین ، برای تکه کردن این کباب غول آسا باید از نردبان بالا رفت و بوسیله یک چاقوی قوی برقی آن را به برشهای کوچک تبدیل کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۰۹    
یکی از سرکردگان گروه تروریستی تکفیری داعش در جنوب پایتخت سوریه به هلاکت رسید.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۰۶    
گالری های و مراکز فرهنگی و هنری تهران همزمان با نیمه شعبان یکی از شلوغ ترین روزهای کاری خود را تجربه می کنند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۰۶    
رئیس پلیس کرج گفت : با تلاش ماموران کلانتری 25 محمدشهر کرج افرادی که به قصد اخاذی میلیاردی از خانواده یک پیمانکار ساختمان وی را گروگان گرفته بودند دستگیر و گروگان در کمتر از 12 ساعت رها و به خانواده ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۰    
رئیس جمهور ترکیه دست پسر امیر کویت را بوسید.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۹    
به گزارش جام جم آنلاین ، محصولات آناناس بعد از چیدمان مرتب آماده برای فروش به بازار عرضه می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن با تمام وجود توان بازدارندگی ما را لمس کرده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۲    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ساکرنت، 48 تیمی شدن رقابت های جام جهانی 2026 در کنگره فیفا تصویب شد. این کنگره در منامه برگزار شد. در جریان این تصمیم گیری مهم سهمیه بندی قاره ها نیز مشخص شد. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۹    
این هفته قیمت خودروهای 206، 405، سورن توربو، تندر اتوماتیک، پراید و خودروی پرطرفدار ساندرو استپ وی در جایگاه خود ثابت ماند و هیچ افزایشی را تجربه نکرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۳    
به گزارش جام جم آنلاین ، از چیزی که بیشتر شبیه زیر پیراهن بود تا نقش برجسته یوز ایرانی بر روی پیراهن تیم ملی همواره مورد توجه قرار داشته است. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۸    
رسانه های آمریکایی می گویند: رئیس جمهور ترامپ پس از برکنار کردن جیمز کومی رییس اف بی آی در آستانه رسوایی قرار گرفته است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، گل دیدنی و زیبای الاکبری به علیرضا بیرانوند در دیدار پرسپولیس و الوحده در لیگ قهرمانان آسیا در جمع زیباترین و برترین های گل های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۸    
وزارت دفاع الجزایر با صدور بیانیه ای از کشته شدن یک تروریست خطرناک در منطقه بوزغبان واقع در ایالت جیجل در شرق کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۵    
طبق آمار مرکز مبادلات ارزی بانک مرکزی، امروز قیمت دلار نسبت به روز گذشته 2 ریال رشد کرد. همچنین قیمت یورو با 58 ریال کاهش مواجه شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۸    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از میزان ، فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره اجازه خروج زهرا نعمتی از کشور بیان کرد ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۹    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ورزش سه ، در کتاب جدیدی که تحت عنوان فوتبال لیکس منتشر شده است، مطلبی تحت عنوان "اجاره کردن کریستیانو رونالدو" نیز وجود دارد. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۳    
سخنگوی اورژانس کشور از افزایش تعداد مجروحان حادثه زمین لرزه در مرز ایران و آذربایجان به 16 نفرخبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، صبح امروز (پنجشنبه) مسئولان سازمان لیگ در مراسمی که به یاد شهدای شلمچه در این شهر برگزار شد از جام قهرمانی مسابقات جام حذفی رونمایی کردند. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۹    
به گزراش جام جم آنلاین ، در این فیلم مواجه شدن دو مرد را با یک حادثه غیر متنظره مشاهده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۷    
احترام ویژه سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه به فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم دانش آموختگی دانشگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۵    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روزنامه خبرورزشی ، یکی از این مربیان مصطفی دنیزلی بود که گفت و گو با وی را در ادامه می خوانید: نظرتان راجع به قهرمانی پرسپولیس چیست؟ ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۲    
خداوند آنها را با دلایل خود تأیید کرده و اگر چنین نمی بود مردم همه یکسان بودند و هر کس مدّعی امر [ منصوب شدن از سوی ] خداوند عزّوجل می شد و دیگر حقّ از باطل و دانا از نادان شناخته نمی شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۳    
سردار عبدالله اسکندری از مدافعان حرم در سوریه و رئیس سابق بنیاد شهید استان فارس بود که در نهایت پس از سال ها مبارزه و مجاهدت به آرزوی قلبی اش رسید و در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) در اولین روزهای ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۳    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ورزش سه ، در فاصله چند ساعت تا بازی نهایی جام حذفی نشست هماهنگی این دیدار با حضور ناظر و نمایندگان دو باشگاه برگزار و طی قرعه کشی انجام شده باشگاه تراکتورسازی به ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۸    
مرد جوانی که پس از آشنایی با زن جوان در فرودگاه، به خانه او در ترکیه رفته و سرقت میلیونی انجام داده بود، در خانه مجردی اش در غرب تهران دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۵    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تبیان، در این فیلم شعرخوانی مجید تال به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان علیه السلام را مشاهده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۰    
سارا هاکابی سندرز سخنگوی جدید کاخ سفید شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۸    
بخشودگی سود برای تسهیلات حداکثر تا سقف 25 میلیون تومان، درصورت تقاضای بدهکار و واریز اصل بدهی تا تاریخ 31 خردادماه سال جاری، صرفاً برای مانده مطالبات تسهیلات اعطایی یارانه ای مورد حمایت دولت ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، رئال مادرید با برتری چهار بر دو در مجموع دو دیدار رفت و برگشت نیمه نهایی مقابل اتلتیکومادرید به فینال اروپا راه یافت. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۲    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سندروم QT طویل (LQTS) مشکلی است که بر یک نفر از هر 2000 نفر تاثیر گذاشته و می تواند موجب تپش قلب سریع و نامنظم شود. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۹    
مایکل پارکس بازیگر و خواننده سرشناس آمریکایی که بازی در بیش از 100 اثر سینمایی و تلویزیونی را در کارنامه داشت، از دنیا رفت.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۶    
سرپرست اورژانس کشور جزییات ارائه خدمات درمانی به مصدومان زلزله صبح امروز پارس آباد را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۳    
هنری کیسینجر وزیر خارجه اسبق آمریکا روز چهارشنبه با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید دیدار و درباره موضوعات بین المللی از جمله بحران سوریه گفت وگو کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۷    
بانک ملی سوئیس از اسکناس 20 فرانک جدید خود رونمایی کرد که بالاترین ضریب ایمنی در جهان را برخوردار است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۴    
به گزارش جام جم آنلاین ، او سر قولش ماند و وظایف کاپیتانی را به خوبی ایفا کرد. رحمان تقی زاده پس از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت های قهرمانی امیدهای آسیا سر از پا نمی شناخت ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ورامین گفت: بر اثر سقوط یک دستگاه خودروی سواری پژو داخل کانال انتقال آب، پنج سرنشین این خودرو جان خود را از دست دادند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۵    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجی رو، از دیر باز سفر در زمان و تله پورت آرزوی انسان ها بوده است و بر سر ممکن بودن این موضوع بحث های زیادی صورت گرفته است ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۲    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجی رو، درصد بسیار زیادی از بدنه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ توسط شیشه پوشیده شده که همین امر موجب شکنندگی بسیار بالای آنها است ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۹    
مدیرکل پزشکی قانونی گلستان گفت: با احراز هویت 2 جانباخته دیگر حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت شهرستان آزادشهر، تعداد پیکرهای شناسایی شده توسط پزشکی قانونی و خانواده ها به 41 تن رسید.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۹    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تک شات، به گفته واتس اپ، روزانه به طور متوسط 340 میلیون دقیقه تماس ویدیویی در واتس اپ میزبانی می شود و هر روز به طور میانگین 55 میلیون تماس ویدیویی از طریق این ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۹    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تک شات، آیا چیزی را سراغ دارید که فناوری هوش مصنوعی در آن کاربرد نداشته باشد؟ با استفاده از این فناوری می توان قطعات موسیقی بهتر از هر موسیقیدانی ساخت ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل اعلام کرد: در اثر زمین لرزه صبح امروز در شهرستان پارس آباد مغان 11 نفر مصدوم شدند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۶    
نذر کرده است و حالا هفتمین سالی است که در شادی مردم شهرش در شب میلاد امام زمان(عج)، با پخت کیک و شیرینی همراه می شود ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۶    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجی رو، گوشی میان رده سامسونگ گلکسی جی 3 مدل 2017 (Galaxy J3) یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت اندرویدی در بازار است که در چندین ماه گذشته قبل از آمدن نسخه جدیدش ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۶    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فدراسیون والیبال، فدراسیون جهانی والیبال فرمول و نحوه برگزاری لیگ جهانی والیبال در سال 2018 را به منظور توسعه و گسترش بیشتر والیبال در دنیا و حرکت در راستای هدف اول ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۰    
جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی اخیرا سخنان تهدیدآمیزی را علیه ایران مطرح کرده است؛ سخنانی که بیش از هرچیز دیگری به نظر می رسد نوعی نمایش قدرت برای مصرف داخلی باشد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۸    
براثر فرو ریختن دیوار در بامداد روز پنجشنبه در مراسم عروسی در ایالت راجستان 23 کشته و 27 تن دیگر مصدوم شدند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۸    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از خبرآنلاین ، تیم ملی ایران روز 22 خردادماه در آزادی میزبان ازبکستان است ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، رئال مادرید در شرایطی مقابل یوونتوس به میدان می رود که عنوان قهرمانی فصل گذشته را نیز در اختیار دارد ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۸    
استفاده از تابلو فرش در بسیاری از خانه ها جلوه و ارزشی و یژه به خانه ها می دهد واین تابلو فرشها به ندرت نیاز دارند که مورد شست و شو قرارگیرند اما ممکن است در گذر زمان همین تابلوهای باارزش نیز گاهی ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۹    
هزینه های حجاج برای اعزام به سفر حج تمتع 96 و اسامی کاروان ها برای ثبت نام امروز از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۹    
به گزارش جام جم ، واقعیت آن است که به رغم تاکیدهای فراوان وزارت بهداشت و اداره دامپزشکی کل کشور، همچنان بسیاری از شهرهای کشورمان فاقد کشتارگاه صنعتی هستند و دام ها را به صورت سنتی ذبح می کنند و بدون ...
  • ۱