چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 14 اردیبهشت 1396 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 31 فروردین 1396 جام جم 31 خرداد 1396 جام جم 31 تیر 1396 جام جم 31 مرداد 1396 جام جم 31 شهریور 1396 جام جم 30 مهر 1396 جام جم 30 آبان 1396 جام جم 30 آذر 1396 جام جم 30 دی 1396 جام جم 21 بهمن 1396 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 1 اردیبهشت 1396 جام جم 2 اردیبهشت 1396 جام جم 3 اردیبهشت 1396 جام جم 4 اردیبهشت 1396 جام جم 5 اردیبهشت 1396 جام جم 6 اردیبهشت 1396 جام جم 7 اردیبهشت 1396 جام جم 8 اردیبهشت 1396 جام جم 9 اردیبهشت 1396 جام جم 10 اردیبهشت 1396 جام جم 11 اردیبهشت 1396 جام جم 12 اردیبهشت 1396 جام جم 13 اردیبهشت 1396 جام جم 14 اردیبهشت 1396 جام جم 15 اردیبهشت 1396 جام جم 16 اردیبهشت 1396 جام جم 17 اردیبهشت 1396 جام جم 18 اردیبهشت 1396 جام جم 19 اردیبهشت 1396 جام جم 20 اردیبهشت 1396 جام جم 21 اردیبهشت 1396 جام جم 22 اردیبهشت 1396 جام جم 23 اردیبهشت 1396 جام جم 24 اردیبهشت 1396 جام جم 25 اردیبهشت 1396 جام جم 26 اردیبهشت 1396 جام جم 27 اردیبهشت 1396 جام جم 28 اردیبهشت 1396 جام جم 29 اردیبهشت 1396 جام جم 30 اردیبهشت 1396 جام جم 31 اردیبهشت 1396 
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۲    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تک شات، ال جی استایلوس 3 در بخش سخت افزاری و نرم افزاری به پردازنده هشت هسته ای مدیاتک MT6750 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5 ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۱    
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انتخابات نقطه اساسی وصل افکار مردم به بدنه نظام اجرایی کشور و موثرترین مسیر برای حفظ امنیت ملی و تحقق آرمان ها انقلاب است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز در آزمون دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) 96 تا ساعت 24 امشب 16 اردیبهشت فرصت دارند در این آزمون انتخاب رشته کنند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۰:۳۵    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پس از امتناع از عذرخواهی به خاطر مواضعش درباره آزار و اذیت زنان، موجب گریه و خشم دخترش ایوانکا شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۵    
ارتش آمریکا عکسی را منتشر کرده است که یکی از عکاسانش در آخرین لحظه عمر ثبت کرده بود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۵    
یکی از بارزترین نشانه های زوال عقل کاهش توانایی در انجام و تکمیل وظایف روزمره است. ممکن است فرد مبتلا به زوال عقل قادر به یافتن مسیر همیشگی خود نباشد و یا چگونگی انجام بازی مورد علاقه خود را فراموش ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۸    
یک فروند بالگرد در جمهوری باشقیرستان در منطقه ولگای روسیه سقوط کرد و سه سرنشین آن کشته شدند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ریزش دیوار یک کارخانه تولید بتن در شهرک کارون مرگ یک مرد افغان و یک ایرانی را رقم زد و یک کارتن خواب دیگر نیز زخمی شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
مناظره زنده نامزدهای ریاست جمهوری امروز (15 اردیبهشت ماه) ساعت 16:30 در استودیوی مناظره های تلویزیونی برگزار و به صورت زنده از شبکه های یک و خبر و رادیو ایران پخش می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۴:۰۳    
به گزارش جام جم آنلاین ، روبرت لواندوفسکی دیروز (پنج شنبه) طعم پدر بودن را چشید. وی از طریق صفحه خود در فضای مجازی اعلام کرد صاحب دختری شده و از این بابت خود و همسرش بسیار خوشحال هستند ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۵    
به گزارش جام جم آنلاین ، این اتفاق روز گذشته برای رضا عنایتی افتاد و با چشمانی اشکبار برای همیشه با فوتبال وداع کرد آن هم در حالی که سقوط تیمش صبا به دسته یک رقابت های فوتبال کشور قطعی شد. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۹:۰۴    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد اظهارات بن سلمان را تهدیدی آشکار و اعتراف به همکاری با گروه های تروریستی در داخل ایران خواند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۲:۵۸    
در موقعیت های مختلف اجتماعی به بعضی ها که نگاه می کنید ناخودآگاه در دل ده ها ایراد از طرز لباس پوشیدشان می گیرید ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۲:۵۸    
زنی که در جلسه تایید صلاحیت دادستان کل آمریکا خندیده بود، احتمالا به یک سال زندان محکوم می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۲:۳۱    
جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت : بیش از یکصد کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه کامیون حامل هندوانه در این شهر کشف و ضبط شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۵۸    
استفان دی میستورا نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه از تفاهم نامه امضا شده بین ایران، روسیه و ترکیه برای ایجاد چهار منطقه کاهش تنش در سوریه استقبال کرد و آن را سندی مهم و مورد حمایت این سازمان ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۳۱    
نایب رییس اتاق ایران با اشاره به اختصاص 5 میلیارد تومان تسهیلات به کسبه پلاسکو تصریح کرد: این مبلغ را به مؤسسه موردنظر پرداخت کرده ایم و به کسبه ای که اعلام نیاز و تقاضا کنند پرداخت می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۵۹    
وزارت امورخارجه فرانسه با انتشار پیامی انفجار در معدن یورت آزادشهر را تسلیت گفت.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۸    
محققان ماده جدید دافع آبی ساخته اند که هنگام خراش اگر در آب فرو برده شود، لایه رویی آن جدا شده و زیر آن سطحی سالم و بدون خراش مشخص می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۹    
فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در بلوار خلیج فارس آتش گرفت و تبدیل به تلی از خاکستر شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۳۸    
به گزراش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مسابقه بالا رفتن از برج نان در جشنواره سنتی هنگ کنگ را مشاهده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۳۵    
سرپرست ایستگاه 36 آتش نشانی مشهد گفت: برخورد 12 دستگاه خودرو در انتهای بلوار آزادی در بزرگراه آسیایی این شهر 2 مجروح در پی داشت.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۲۰    
یک منبع امنیتی افغانستان از تصرف 10 پاسگاه پلیس توسط طالبان در ولایت سرپل در شمال افغانستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۷    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: هموطنان برای اطلاع از فهرست نامزدهای انتخاباتی، می توانند به آدرس http://bitaak.ir مراجعه و از کانال های رسمی و تبلیغاتی هریک داوطلبان آگاه شوند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۷:۳۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه قدرتمند ترین نیروی تعیین کننده در خاورمیانه است، گفت: این عامل است که سبب می شود دشمنان جمهوری اسلامی ایران هوسرانی نکنند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۷:۲۰    
صاعقه زدگی سبب مصدومیت 4 مرد در یکی از روستاهای استان چهارمحال و بختیاری شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۹    
با تلاش پلیس، جوانی که صبح امروز در شاهرود همسرش را با اسلحه شکاری کشت، کمتر از شش ساعت دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۶:۳۸    
به گزارش جام جم آنلاین از میزان، غلامرضا عنایتی مهاجم تیم فوتبال صبای قم با انتشار نامه ای رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۶:۲۰    
علی رغم رشد 5 تومانی نرخ دلار آمریکا در بازار، قیمت انواع سکه بهار آزادی به دلیل افت قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی کاهش یافت.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۵    
به گزارش جام جم آنلاین ، نمایش جالبی که هنگام افتادنش خنده دار بود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۵۶    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، رامبد جوان شب گذشته در برنامه خندوانه میزبان مهدی یراحی خواننده پاپ کشورمان بود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۸    
کتاب 1318 زندگینامه رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال 1318 تا بهار 1395 به زودی در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۰    
کره شمالی در اقدامی نادر مستقیما از چین انتقاد و تاکید کرد که اظهارات بی ملاحظه پکن درخصوص برنامه اتمی پیونگ یانگ صبر این کشور را آزمایش می کند و ممکن است باعث پیامدهای خطرناک نامشخصی شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۹    
به گزارش جام جم آنلاین ، سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) رده بندی تیم های ملی جهان در فاصله ششم آوریل (17 فروردین) تا 4 می (14 اردیبهشت) را اعلام کرد که بر این اساس تیم ملی فوتبال ایران بدون تغییر ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۳۸    
حادثه ای که برای معدنچیان آزادشهر اتفاق افتاد موجب شد که برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان پایتخت در صفحه شخصی اینستاگرامش به این حادثه تلخ واکنش نشان دهد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۰    
محور هراز به دلیل عملیات ایمنی و تعمیرات از شنبه مسدود می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۹    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تبیان، غذاهای چربی سوز نه تنها سالم و مفید هستند بلکه برای سوزاندن کالری هم گزینه های بسیار خوبی محسوب می شوند. انواع بنشن ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۷    
تصاویر تلاش ماموران امدادی در طول شب برای خروج اجساد تعدادی از حادثه دیدگان معدن یورت در نزدیکی آزادشهر استان گلستان را نشان می دهد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۲    
برد پیت برای نخستین بار پس از رسانه ای شدن ماجرای طلاقش از آنجلینا جولی در این باره صحبت کرد. او در این مصاحبه مصرف زیاد مشروبات الکلی و مواد مخدر روان گردان را تایید کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۳    
مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان اسامی جانباختگان حادثه معدن زغال سنگ آزادشهر را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۱    
به گزارش جام جم آنلاین ، اهالی این خانه در حال برداشتن این مار از روی اجاق گاز هستند اما مار ظاهر برای خودش جا خوش کرده و قصد بیرون رفتن را هم ندارد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۳    
در هفته دوم اردیبهشت ماه همزمان با داغ شدن تنور انخابات ریاست جمهوری، حرارت بازار خودروهای داخلی رو به سردی گرایید.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی جان باختن جمعی از کارگران زحمتکش در حادثه دلخراش معدن گلستان را تسلیت گفتند و تأکید کردند ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۱    
معاون صدای سازمان صداوسیما گفت: در شبکه های رادیویی 11 هزار و 130 عنوان برنامه با موضوع های قرآنی از جمله پوشش محافل، پخش ادعیه و برگزاری مسابقات در سال 95 پخش شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۳۸    
به گزارش جام جم آنلاین از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سازمان جهانی فوتبال ساحلی آخرین رده بندی تیم های ملی فوتبال ساحلی (ماه آوریل 2017) را اعلام کرد. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۳۸    
به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، بدنبال حادثه جان باختن جمعی از کارگران زحمتکش معدن ذغال سنگ آزادشهر استان گلستان ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۳۵    
پیش فروش خودروی دناپلاس از روز گذشته، چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز شد که پس از چند ساعت تمامی ظرفیت های پیش فروش این خودرو به اتمام رسید.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۳۵    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، اهالی فرهنگ و هن هم از ریئس جمهور خودشان انتظاراتی دارند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۳    
آلبرت اینشتین رقیب جدیدی پیدا کرده و او هم اکنون یکی از معروف ترین فیزیکدانان ایالات متحده آمریکاست.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۸    
محسن تنابنده بازیگر و کارگردان ایرانی در اینستاگرامش علاوه بر تسلیت برای فاجعه انفجار معدن زغال سنگ از تجربه کار کردنش در معدن و سختی هایش گفت.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۷    
وزیر مشاور عربستان سعودی در امور کشورهای خلیج فارس، ایران را به استفاده از تروریسم در منطقه متهم و تهدید کرد که ایران پاسخ سیاست هایش را دریافت خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۵۳    
رییس خانه معدن ایران گفت: تخریب هر معدن زیر زمینی در پی بروز حوادث انفجاری زمان زیادی برای بازسازی مجدد نیاز دارد و ضروری است که سازمان های بیمه ای ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۱    
جام جم آنلاین: به تازگی عکسی از رضا کیانیان و آتنه فقیه نصیری در نمایی جدید از فصل دوم سریال "شهرزاد" به کارگردانی حسن فتحی منتشر شد که دیدنش خالی از لطف نیست.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۵    
بیش از 22 هزار نفر از مردم شهر تهران دچار مرگ زودهنگام در سال گذشته شده اند؛ یعنی در سنی کمتر از 65 سال و درحالی که هنوز دوران میان سالی خود را به پایان نرساندند تا طعم دوران سالمندی را تجربه کنند ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۵    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: مردی 28 ساله با اسلحه شکاری همسر خود را کشت و مادر همسرش را نیز مجروح کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۶    
تلخی فاجعه ی انفجار معدن زغال سنگ یورت در استان گلستان به قدری بود که هیچ کس نتوانست از کنارش به راحتی بگذرد. دردناکی این اتفاق را میتوان در آخرین پست های هنرمندان کشور به وضوح دید.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۰    
با ارائه سرویس فیبر نوری به منازل توسط مخابرات، از این پس مشترکان می توانند با انتخاب بسته مورد نظر خود که هر کدام دارای سرعت و حجم متفاوت است، از اینترنت با سرعت و کیفیت بالا بهره ببرند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه هوای ابری و بارش در اکثر نقاط کشور تا فردا خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۴    
طبق آمار منتشر شده توسط گمرک در سال 95 قریب به 7 هزار و 290 تن مغز پسته ، از کشور صادر شده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۱    
منطقه آزاد کیش به سبب قوانین آزاد گمرکی، جولانگاه خودروهای لوکس و گران قیمت است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۱    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از activebeat، هشت خوراکی که بالاترین درجه منفی را برای داشتن یک خواب نا آرام را برایتان رقم میزند را معرفی کرده ایم. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۵    
ملکه انگلیس صبح امروز خواهان برگزاری نشست فوری همه اعضای خاندان سلطنتی و کارمندان کاخ باکینگهام شده است ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۵    
جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی و رکوردشکنی فیلم سینمایی گشت 2 به کارگردانی سعید سهیلی طی هفته گذشته منتشر شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۲    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، فدراسیون جهانی بسکتبال با پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون بسکتبال ایران برای حضور زنان مسلمان و دختران محجبه ایران با پوشش اسلامی در ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۲    
به گزارش جام جم آنلاین ، دیگر روزهایی که رحمتی و منصوریان با یکدیگر اختلاف داشتند و حتی به خاطر این اختلافات رحمتی نیمکت نشین شد گذشت. اکنون اوضاع کاملا متفاوت است ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۲    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: اطلاعیه اصلاحیه مجدد دفترچه آزمون انتخاب رشته دکتری روز گذشته (13 اردیبهشت 96) روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۹    
رئیس جمهور در پیامی ضمن تسلیت کشته شدن تعدادی از کارگران زحمتکش در حادثه معدن آزادشهر تاکید کرد که لازم است همه بخشها و نهادها با هماهنگی از تمامی امکانات برای امدادرسانی بهره گیری نمایند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۲    
نماینده مردم آزاد شهر گفت: همچنان 33 نفر از معدن کاران انفجار دیروز، زیر آوار معدن محبوس هستند. هنوز مشخص نیست اجسادی که از زیر آوار معدن خارج شده جز کمک رسانان بودند یا از کارگرانی که مشغول کار دچار ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۹    
منوچهر معتبر و هنر کم نظیرش، سند شرافت چند نسل از هنرمندان ایرانی است؛ نقاش و طراح 81 ساله ای که هر بار به تماشای جهان نشسته، فصلی در هنر ما آغاز شده است. این خاصیت تماشای اصیل است ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۳    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ورزش سه ، سیدجلال حسینی در دیدار امروز سرخپوشان برابر سیاه جامگان به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله شکم از ترکیب خارج شد تا جمع مصدومان این تیم به سه بازیکن برسد ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۱    
بارش باران در محورهای مواصلاتی 6 استان کشور گزارش شده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۱    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، انجمن پا پزشکی آمریکا هشدار می دهد که پوشیدن صندل برخی آسیب ها و صدماتی را برای پا به دنبال دارد که در ادامه به آنها اشاره می شود: ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۱    
صفحه نخست روزنامه های ایران امروز 14 اردیبهشت 1396را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۸    
پلیس سومالی چهارشنبه شب اعلام کرد، وزیر کار این کشوردر نزدیکی کاخ ریاست جمهوری پس از شلیک اشتباه محافظان دادستانی به وی، جان باخته است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۹    
21 کولبر اهل روستای مرانه مریوان عصر چهارشنبه بر اثر واژگون شدن مینی بوس حامل آنها در گردنه سیاناو مریوان مصدوم شدند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۹    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از عصرایران، کاهش وزن و پس انداز پول چندان با یکدیگر تفاوت ندارند. در شرایطی که برای پس انداز پول باید از هزینه های خود کم کنید ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۹    
شوخی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با همتای ترک خود مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۹    
فیلم گشت2 ساخته سعید سهیلی بتازگی با فروشی بیش از 16 میلیارد تومان، رکورد گیشه را شکست و طبق اعلام برخی رسانه ها پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۹    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از خبرآنلاین، در فصل نقل و انتقالات معمولا چند نفر سوژه فوتبال ایران می شوند و درباره رقم قرارداد بالای آن ها حرف و حدیث های زیادی ایجاد می شود ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۴    
روز گذشته انفجاری در عمق 1200 متری معدن زغال سنگ زمستان یورت در آزادشهر استان گلستان رخ داد که موجب حبس تعدادی از معدنکاران و جان باختن 35 تن از آنان شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۱    
به گزارش جام جم آنلاین ، همانطور که می دانید پرسپولیسی ها به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان دو روزی شرکت در تمرینات این تیم را تحریم کردند ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۱    
به گزارش جام جم آنلاین ، طبق گزارش موندو دیپورتیوو، از منابع درون باشگاهی بارسلونا حضور لوران در بارسلونا به عنوان سرمربی فصل آینده تایید شده است ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۱    
به گزارش جام جم آنلاین ، استقلال و سپاهان امروز از ساعت 18 در هفته پایانی لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار می گیرند. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۸    
عرضه و تقاضا؛ این قانون دلیل ورود افراد نامتخصص به حرفه طب سنتی است. دلیلی که باعث رشد قارچ گونه عطاری ها در خیابان های شهرشده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۸    
شب گذشته رامبد جوان میزبان مهدی یراحی خواننده پاپ کشورمان بود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۲    
به گزارش جام جم آنلاین ، گونزالو هیگواین آرژانتینی به عنوان ستاره بازی هر 2 گل یوونتوس را در دقایق 29 و 59 به ثمر رساند تا با این پیروزی خارج از خانه ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۹    
ما عادت کرده ایم در سینمای ایران آثاری را که مضامینی چالش برانگیز دارند به اصطلاح سفارشی و شسته رفته ببینیم ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۶    
به گزارش جام جم آنلاین ، گفته می شد که محمد عباس زاده آقای گل لیگ دسته یک که در فصلی که گذشت 24 گل به ثمر رساند یکی از خریدهای قطعی پرسپولیس برای فصل آینده خواهد بود ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۶    
به گزارش جام جم آنلاین ، در این دیدار جی جی بوفون سنگربان 39 ساله و اسطوره ای باشگاه یوونتوس به رکورد 100 بازی در لیگ قهرمانان اروپا رسید ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۸:۵۹    
ساعت 12 و پنج دقیقه ظهر روز گذشته (چهارشنبه) انفجاری در معدن زمستانه یورت در منطقه خوش ییلاق استان گلستان رخ داد که در نتیجه آن تاکنون 35 کارگر جان خود را از دست دادند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۴    
صفحه نخست روزنامه های ایران امروز 14 اردیبهشت 1396را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۴    
تصادف پژو با سمند در زیرگذر پل شهید عوض زاده آبشار یاسوج یک کشته برجای گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۸:۲۹    
مقامات آمریکایی ادعا کردند ایران یک موشک کروز از یک زیردریایی در تنگه هرمز پرتاب کرده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۸:۱۱    
یک موسسه ی کوچک بریتانیایی به تازگی فهمیده که برنامه ی سیستم ناوبری بیشتر از پیام دادن باعث حواس پرتی راننده ها می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۸:۰۲    
در میان مشمولین سهام عدالت تعدادی از افراد در طی این یازده سال فوت شده اند که خانواده این افراد می توانند سود سهام مربوط به این اشخاص را نیز همانند افراد زنده دریافت کنند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۴۷    
چهاردهم اردیبهشت آقایان هاشمی طبا، رئیسی و میرسلیم فرصت تبلیغات رادیویی و تلویزیونی خواهند یافت.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۴۴    
علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جان باختن 35 معدنکار در حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۲۹    
طبیعت بکر و پوشش گیاهی مناسب در کردستان، این استان را به یکی از تولیدکنندگان بزرگ عسل کشور تبدیل کرده است ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۲۹    
جالب ترین و جذاب ترین و در عین حال باورنکردنی ترین گروه دوستی به جمعی متشکل از سگی با 8 پرنده و یک همستر تعلق دارد.
  • ۱