یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۴May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 25 آبان 1396 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 31 فروردین 1396 جام جم 31 اردیبهشت 1396 جام جم 31 خرداد 1396 جام جم 31 تیر 1396 جام جم 31 مرداد 1396 جام جم 31 شهریور 1396 جام جم 30 مهر 1396 جام جم 30 آذر 1396 جام جم 30 دی 1396 جام جم 21 بهمن 1396 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 1 آبان 1396 جام جم 2 آبان 1396 جام جم 3 آبان 1396 جام جم 4 آبان 1396 جام جم 5 آبان 1396 جام جم 6 آبان 1396 جام جم 7 آبان 1396 جام جم 8 آبان 1396 جام جم 9 آبان 1396 جام جم 10 آبان 1396 جام جم 11 آبان 1396 جام جم 12 آبان 1396 جام جم 13 آبان 1396 جام جم 14 آبان 1396 جام جم 15 آبان 1396 جام جم 16 آبان 1396 جام جم 17 آبان 1396 جام جم 18 آبان 1396 جام جم 19 آبان 1396 جام جم 20 آبان 1396 جام جم 21 آبان 1396 جام جم 22 آبان 1396 جام جم 23 آبان 1396 جام جم 24 آبان 1396 جام جم 25 آبان 1396 جام جم 26 آبان 1396 جام جم 27 آبان 1396 جام جم 28 آبان 1396 جام جم 29 آبان 1396 جام جم 30 آبان 1396 
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۳:۴۰    
معاون امور استان های سازمان صداوسیما با حضور در بخش های مختلف صداوسیمای مرکز کرمانشاه از خدمات و فعالیت های شبانه روزی همکاران قدردانی کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۲۳:۴۰    
قرار است محسن چاوشی با سریال سایه بان کاری از برادران محمودی همکاری کند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۹    
سخنگوی کاخ کرملین مقر رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که رئیسان جمهوری اسلامی ایران، روسیه و ترکیه روز 22 ماه نوامبر (اول آذر ماه) در شهر سوچی دیدار می کنند و مساله سوریه در دستور کار این دیدار قرار دارد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۴    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: افزایش 15 درصدی قیمت نان برای همه نان ها و در سراسر کشور نیست.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۰:۱۷    
رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: تصادف یک دستگاه خودروی پیکان و یک دستگاه اتوبوس شامگاه پنجشنبه در جاده فسا – سروستان پنج کشته به دنبال داشت.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۳:۰۲    
نیروهای امنیتی ترکیه، 136 نفر را طی 4 عملیات به ظن تلاش برای براندازی دولت آنکارا بازداشت کردند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۲:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه از همه طرف های ذی ربط در تحولات اخیر زیمبابوه خواست از طریق گفت و گو و روش های مسالمت آمیز معضلات و مشکلات را حل کنند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۲:۱۱    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک پاکبان در کشور هند مشغول نظافت خیابان بود که یک دستگاه اتوبوس با او برخورد کرد ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۱:۳۲    
با توجه استفاده روزافزون از تلفن همراه هوشمند برای بسیاری از افراد که در حال عبور از عرض خیابان از تلفن همراه استفاده می کنند این خطر وجود دارد که با خودروهای عبوری تصادف کنند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۱:۰۲    
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست از خروج 980 هزار خودرو فرسوده از چرخه حمل و نقل شهری از سال 92 تاکنون خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی نیروهای مسلح مصر اعلام کرد که طی روزهای اخیر، نیروهای ارتش کانون های تروریستی را در سینای شمالی هدف قرار داده اند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۲    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، فروش بلیت های این مسابقات تا 28 نوامبر همچنان ادامه دارد و علاقه مندان می توانند تا زمان موجود بودن ظرفیت ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۲    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مراسم تغییر نیروهای تغییر گارد نظامی در گورستان ملی آرلینگتون در ایالات ویرجینیا آمریکا با انجام حرکات دیدنی با اسلحه برگزار شد. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۹:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، تاکید کرد: پرداخت بدهی دولت بریتانیا به ایران به پرونده خانم نازنین زاغری هیچ ارتباطی ندارد و این دو موضوع ، دو مقوله جدا از یکدیگر هستند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۹:۱۷    
پزشکی قانونی استان کرمانشاه آخرین آمار جان باختگان زلزله این استان را 436 نفر اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۹:۰۲    
کارکنان رسانه ملی در اقدامی انسان دوستانه بخشی از حقوق این ماه خود را به بازماندگان زلزله استان کرمانشاه اختصاص می دهند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۸:۴۷    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان به افراد وابسته به داعش کمک تسلیحاتی می کنند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۸:۳۵    
به گزارش جام جم آنلاین ، لحظه مرگ عزیزان و در سوگ آنها نشستن غم انگیزترین حالت غمگین شدن در زندگی است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۸:۳۲    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به آمادگی خیرین برای کمک به زلزله زدگان از وصول یک چک 10 میلیارد تومانی برای کمک به مناطق زلزله زده خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۸:۱۷    
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون دار فانی را وداع گفت.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۸:۰۲    
رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باطری گفت: اکنون حداقل مدت گارانتی یک باطری 14 تا 16 ماه است و باطری های خارجی نیز ملزم شده اند گارانتی حداقل یک ساله ارائه کنند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۷:۴۷    
یک مقام امنیتی افغانستان از وقوع انفجار در کابل نزدیک یک تجمع سیاسی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۷    
انفجار اتاق نگهبانی یک کارگاه در شهریار 6 تبعه افغانستانی را راهی بیمارستان کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۷:۰۲    
جانشین فرمانده سپاه گفت: سپاه پاسداران تا زمانی که مردم در خانه های امن خود قرار گیرند و تا آخرین نفر در کنار آنها خواهد بود و منطقه را ترک نمی کند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۶:۴۷    
کشورهای تضمین کننده آتش بس سوریه اول آذر در سوچی روسیه نشست برگزار خواهند کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۶:۳۸    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تبیان، با هم این نماهنگ غم انگیز را ببینیم و بشنویم.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۶:۳۲    
وزیر امور خارجه عربستان امروز اعلام کرد که نخست وزیر مستعفی لبنان به اراده خود در ریاض بسر می برد و هر زمان که خواست می تواند این کشور را ترک کند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۶:۰۲    
فیلم سینمایی خالتور با مضمون کمدی موزیکال صدرنشین جدول فروش هفتگی فیلم ها شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۷    
با وجود ظاهر چندش آور، بدن باریک و چندین پا می توانیم دلیل خوبی برای شما بیاوریم تا از کشتن آن صرف نظر کنید و فقط به یاد بیاورید که این جانور به تنهایی مانع وجود جانوران دیگر در منزل شماست.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۵:۳۲    
بیمه شدگان بدون داشتن کد بیمه می توانند جزییات سوابق بیمه ای خود را مشاهده کنند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۷    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از امکان تخلیه سریع گاز شبکه سطح شهر در سریعترین زمان ممکن خبر داد و گفت: در صورت وقوع زلزله در شهرهای بزرگ ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۴    
به گزارش جام جم آنلاین ، در این فیلم احوالات کودکانی که مادر خودشان را در زلزله اخیر از دست دادند را مشاهده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۵    
به گزارش جام جم، جدا از نقدهای بسیاری که بر آماده نبودن از حیث زیرساختی، سازه ای، امداد رسانی سریع و آماده سازی عمومی برای مقابله با بلایای طبیعی و بویژه زلزله در کشور ما مطرح است ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۶    
تصادف شدید دو دستگاه خودرو در یکی از بلوارهای تهرانسر، مصدومیت دو نفر از سرنشینان را در پی داشت.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۶    
سازمان مدیریت بحران کشور با صدور اطلاعیه ای از هموطنان نوع دوست درخواست کرد که با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی و احتمال برودت هوا و باران، پوشش نایلونی برای حفاظت از چادرها مدنظر قرار گیرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۶    
آتش نشانان تایلندی این روزها بیشتر از آنکه روانه ماموریت هایی مانند آتش سوزی شوند، باید خود را آماده رویارویی با مارهای خطرناکی کنند که به منازل مردم در پایتخت تایلند هجوم آورده اند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد : زیر سوال بردن تمام مسکن های مهر کار درستی نیست اما باید بپذیریم در برخی جاها نیز کیفیت خوبی نداشته اند ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۷    
امین پناهنده، بچه سرپل ذهاب است اما روز زلزله قصر شیرین بوده؛ حالا دوروز است که بیل مکانیکی شخصی اش را برداشته و امده در محله فولادی شهرش ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۷    
پزشکی قانونی استان کرمانشاه آخرین آمار جان باختگان زلزله 7.3 ریشتری این استان را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۷    
به گزارش جام جم آنلاین ، سایت روزنامه معتبر مارکای اسپانیا یک نظرسنجی جالب انجام داده است. این سایت پرچم چند کشور حاضر در جام جهانی را نمایش داد و از کاربران خواسته بگویند دوست دارند اسپانیا با کدام ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۱    
دولت انگلیس برای پرداخت بدهی خود به ایران در ازای آزادی نازنین زاغری، محکوم امنیتی محبوس در ایران اعلام آمادگی کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۱    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، یکی از قابلیت های جدید معرفی شده در این آپدیت آلبوم نام دارد که به لطف آن کاربران تلگرام قادر خواهند بود عکس ها و ویدیوهای متعدد را در قالب آلبوم هایی با ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۸    
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: مناطق زلزله استان اوایل هفته آینده باران و کاهش دمای روزانه را خواهند داشت.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۴    
زمان دقیق وقوع زلزله قابل پیش بینی نیست اما مکان هایی وجود دارند که احتمال وقوع زمین لرزه در آن ها زیاد است. در ادامه با شهرهایی که بیش از هر مکان دیگری در معرض وقوع زلزله هستند، آشنا خواهیم شد ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۴    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، با پایان رقابت های ملی در جهان و انجام دیدارهای دوستانه و ملی ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۴    
یکی از کاربران جام جم آنلاین، عکس هایی از بیمارستان امام خمینی در اسلام آباد غرب را فرستاده است که نمای آن را پس از زلزله نشان می دهد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۱    
از 4 ساعت بعد از زلزله اینجاست، بیشتر از 80 ساعت از حضورش در سرپل ذهاب می گذرد و حالا با اینکه ماموریتش تمام شده و جایش را نیروهای تازه نفس گرفته اند ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۰    
رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان قم از دستگیری 4 کارچاق کن به اتهام کلاهبرداری، غصب عناوین دولتی با استفاده از تجهیزات نظامی و ادعای واهی ارتباط با مسئولان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پذیرایی از زائران اربعین حسینی اقدام ارزشمند و خوبی است، گفت: باید خصوصیات مردمی بودن برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) حفظ شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۰    
یک مقام امنیتی استانداری قم از یافتن نوجوان ربوده شده قمی توسط عوامل انتظامی و دستگیری ربایندگان وی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۰    
به گزارش جام جم آنلاین ، اگر چه مردم مهربان ایران از سراسر کشور در حال اهدا و کمک رسانی برای آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه هستند ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۳    
شینا امین پور 6 ساله از شهرستان سقز با کشیدن این نقاشی و ارسال آن برای جام جم آنلاین حمایت خود را از زلزله زدگان این گونه نشان داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۳    
رییس سازمان امدادو نجات جمعیت هلال احمر فعالیت های کمک رسانی این جمعیت را در روزهای ابتدایی پس از زلزله کرمانشاه به دلیل نبود امنیت تاحدودی کمرنگ دانست و گفت ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۳    
خلیج ماسکیتو در جزیره ای بانام ویکوئس در پورتوریکو قرار دارد. این جزیره از مجموعه جزایر کارائیب است. دلیل تمایز این خلیج، زندگی پلانکتونی خاص در آب های آن است که در تاریکی به رنگ آبی درخشان درمی آید.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۰    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها زمان واریز هشتاد و یکمین مرحله از یارانه نقدی آبان را امشب اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۱    
به گزارش جام جم آنلاین ، او به همین دلیل امسال با مخالفت قرمزها برای جدایی روبه رو شد. رقم هایی که باشگاه برای رضایتنامه اش اعلام می کرد ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۱    
جزیره مخوف هارت (Hart) نیویورک بزرگ ترین گورستان آمریکا به شمار می رود که از سال 1868 بیش از یک میلیون جسد در آن دفن شده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۱    
به گزارش جام جم، منابع عمده این چربی شامل ماهی، تخم مرغ (بویژه تخم مرغ غنی شده) و گوشت گاو ارگانیک یا گوشت گاو تغذیه شده با علف است (علف، حاوی مقادیر زیادی امگا3 است.) ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۳    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه ، امیرحسین صادقی، مدافع سابق استقلال که اکنون در پیکان حاضر است، از سوی کمیته اخلاق با محرومیت 4 جلسه ای همراه شده است. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۳    
پاتاگونیا بخش بزرگی از آمریکای جنوبی است که شامل بخش هایی از آرژانتین و شیلی می شود، در این خاک غاری از سنگ مرمر وجود دارد که دست انسان در ساخت آن هیچ دخالتی نداشته است و طبیعت با شگفتی خود آن را به ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، برانکو قبل از شروع تمرین تیم پرسپولیس دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و در خصوص بازی مقابل پدیده اظهار داشت ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۴۴    
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: واژگونی پژو 5 مصدوم و یک فوتی برجا گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۴۴    
مرکز فرماندهی نجباء در سوریه از حضور سرزده فرمانده نیروی قدس در جمع رزمندگان این گروه مقاومت در شهر مرزی البوکمال خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۳۵    
بازار خودروی کشور باز هم بی اعتنا به افزایش قیمت خودروسازان، هفته ای کاملا آرام و حتی نزولی را سپر کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۹    
به گزارش جام جم آنلاین ، سایت بلیچر ریپورت پس از مشخص شدن 32 تیم جام جهانی طرحی زیبا متشکل از 32 ستاره جام جهانی (از هر تیم یک بازیکن) منتشر کرد که سردار ازمون به عنوان ستاره ایران معرفی شده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۵    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر علی جنگجو، با اشاره به تبلیغات نادرست درمان و جراحی چاقی، اظهار کرد: در سطح شهرها تابلوهای زیادی درباره خداحافظی با چاقی و چاقی کافیست وجود دارد ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۶    
یک قطعه ساز ایرانی با همکاری شرکت فعال در صنعت خودروی شرق آسیا از محصولی جالب را در نمایشگاه قطعات خودروی تهران را معرفی کرده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۳    
محققان سیاره ای کشف کرده اند که 11 سال نوری با زمین فاصله دارد. به اعتقاد دانشمندان در این سیاره با آب و هوایی مشابه زمین، امکان حیات وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۳    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان ، با صعود تیم ملی پرو به جام جهانی 2018، 32 تیم راه یافته به این رقابت ها مشخص شد ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۵۱    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجی رو، در گذشته مخابرات و تعدادی از اپراتورها به دو صورت حجمی و نامحدود به کاربران سرویس می دادند ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۴۸    
زمین لرزه در سرپل ذهاب واقع در استان کرمانشاه از زمان وقوع ( 21 آبان ) تا ساعت هفت صبح امروز، 410 پس لرزه به همراه داشت.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۴۲    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجی رو، برای مثال چند روز پیش شاهد این بودیم که پسری توانست قفل فیس آی دی آیفون ایکس پدر خود را باز کند ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۴۲    
محمد حسین قربانی در رابطه با بیمارستان هایی که در زلزله کرمانشاه تخریب شدند به جام جم آنلاین گفت: بیمارستانی که در طول 6 یا 7 ماه ساخته و تحویل داده می شود ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۹    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با انتقاد از برخی کاستی ها در امر کمک رسانی به مردم آسیب دیده، به تشریح میدانی از شرایط زلزله زدگان استان پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۹    
به گفته شهردار منطقه 12، صبح امروز پاساژ ناایمن خواجه نوری واقع در خیابان امیرکبیر این منطقه، با حضور عوامل انتظامی و شهرداری پلمب شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۳    
شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون به روش متفاوتی با زلزله زدگان کرمانشاه همدردی کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۸    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجی رو، با توجه به تصویر منتشر شده اپو A79 از طراحی زیبایی برخوردار است. صفحه نمایش جلویی این گوشی حاشیه های بسیار کمی دارد و قطعا از نسبت تصویر 18:9 بهره می برد ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۷    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجی رو، بر اساس این گزارش که البته هنوز تایید نشده، گلکسی اس 9 مینی به صفحه نمایش 5 اینچی با نسبت تصاویر 18.5:9 مجهز خواهد بود ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۷    
به گزارش جام جم آنلاین ، 32 تیم حاضر در جام جهانی شنبه 10 آذر با انجام قرعه کشی حریفان خود را می شناسند. این مراسم در کاخ کرملین برگزار می شود و تیم ها براساس سیدبندی تقسیم می شوند. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۷    
نورگل یشیلچای بازیگر معروف ترکیه که این روزها برای بازی در پروژه سینمایی جن زیبا به کارگردانی بایرام فضلی در شهر اصفهان حضور دارد، اینستاگرامش را با تشکر از مردم این شهر به روز کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۴    
به گزارش جام جم آنلاین ، او گفته قطعا میخواهد باشگاه را ترک کند. پس از اعلام این خبر بسیاری گمان کردند او قصد دارد به لیگ برتر انگلیس و باشگاه منچستریونایتد برگردد اما انگار او تصمیم دیگری دارد. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۴    
رییس سازمان نوسازی مدارس از تخریب 78 مدرسه در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: نوسازی مدارس از هفته آینده آغاز می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۳    
به گزارش جام جم، با توجه به این که در کشوری زلزله خیز زندگی می کنیم باید برای به حداقل رساندن صدمات جانی ناشی از این بلای طبیعی نحوه مواجهه با زلزله و پناهگیری در مکان های مختلف را بیاموزیم . ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۳۶    
اصلی ترین عاملی که باعث پاره شدن تسمه تایم خودرو استفاده از دورهای بالای پیشرانه، خصوصاً دورهای بیشتر از 4000 دور در دقیقه است که باعث استهلاک سریع قطعات می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۳۶    
فرمانده یگان انتظامی مترو از دستگیری یکی از سارقان حرفه ای خبر داد و گفت: سارق به بهانه نقص فنی قطار وارد جمعیت مسافران مترو می شد و از آنان سرقت می کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۱۸    
هر صدایی که از خودرو بیرون می آید یک معنی خاص دارد و اگر دقت داشته باشید اتومبیل با زبان خود به شما می گوید که به چه چیزهایی نیاز دارد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۰۹    
امام صادق (ع): عاقبت صبر و شکیبایی خیر است، بنابراین صبر کنید تا پیروز شوید.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۰۳    
خاک سردی می آورد؟! نه دروغ گفته اند؛ بدری این را باور نمی کند. پس چرا هنوز دلش قرار ندارد؟! چرا اشک هایش تمام نمی شود؟! چرا یک قطره آب هم از گلویش پایین نمی رود؟! حالا که چهار روز گذشته.. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۰۳    
19 سال قبل در چنین روزی مردی چشم از جهان فروبست که رفتنش بسیار زود بود و اگر خدا عمر بیشتری برایش مقدر می کرد، حتما دنیای ما جای بهتری می شد! علامه محمدتقی جعفری؛ پژوهشگر، جامعه شناس، مولوی شناس ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۸:۵۴    
مادر و دختری که به اتهام آدم ربایی و اخاذی بازداشت شده بودند، منکر جرایمشان شدند. آنها گفتند شاکی به قصد کمک به خانه شان آمده و 15 میلیون تومان به آنها پول قرض داده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۸:۴۸    
پرونده دو مرد که به انگیزه سرقت 180میلیون تومان پول، زن مقیم سوئیس را در پایتخت کشته بودند، با صدور جلب به دادرسی به دادگاه ارسال شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۸:۴۲    
تا به حال برای شما این سوال بوجود آمده که چرا “محدودیت سرعت” در اتوبان ها وجود دارد؟ قطعا اولین جوابی که در ذهن تان می آید این است ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۸:۳۹    
سه روز پس از زمین لرزه غرب کشور صحنه شهرها و روستاها تغییر کرد. کامیون های حامل محموله آب و غذا در نقاط مختلف شهرهای زلزله زده و روستاها دیده می شوند ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۸:۳۹    
شرکت ایتالیایی لامبورگینی یک دستگاه هوراکان 165 هزار پوندی را به پاپ اهدا کرده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۸:۲۷    
صفحه نخست روزنامه های ایران امروز 25 آبان 1396را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۸:۲۴    
انبارهای هلال احمر، پر است از اقلام موردنیاز زلزله زدگان. این را مسئولان این سازمان نیز تائید می کنند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۸:۱۸    
کاریکاتور جام جم
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۸:۱۲    
هفته جاری زلزله 7.3 ریشتری، غرب کشور را لرزاند و به کرمانشاه، شهرها و روستاهای اطراف آن آسیب زیادی وارد کرد؛ به طوری که حدود 40 هزار واحد مسکونی در این منطقه تخریب شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۸:۰۶    
حادثه ای مانند زلزله غرب کشور خیلی زود ضعف های مدیریت بحران کشور را به تصویر کشید. ماجرایی که در حادثه های تلخ دیگر همچون ساختمان پلاسکوی تهران هشدارهایی برای ما به همراه داشت که به نظر می رسد به آن ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۸:۰۰    
روابط ایران و آمریکا در شرایطی با چالش های امنیتی همراه شده است که محدودیت های اقتصادی ایران عمدتا ماهیت درون ساختاری داشته و در نتیجه زمینه برای انجام اقدامات متقابل موثر تعیین کننده و عملی مشاهده ...
  • ۱