سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 10 اسفند 1397 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 31 اردیبهشت 1397 جام نیوز 31 خرداد 1397 جام نیوز 31 تیر 1397 جام نیوز 31 مرداد 1397 جام نیوز 31 شهریور 1397 جام نیوز 30 مهر 1397 جام نیوز 30 آبان 1397 جام نیوز 30 آذر 1397 جام نیوز 30 دی 1397 جام نیوز 30 بهمن 1397 جام نیوز 1 اسفند 1397 جام نیوز 2 اسفند 1397 جام نیوز 3 اسفند 1397 جام نیوز 4 اسفند 1397 جام نیوز 5 اسفند 1397 جام نیوز 6 اسفند 1397 جام نیوز 7 اسفند 1397 جام نیوز 8 اسفند 1397 جام نیوز 9 اسفند 1397 جام نیوز 10 اسفند 1397 جام نیوز 11 اسفند 1397 جام نیوز 12 اسفند 1397 جام نیوز 13 اسفند 1397 جام نیوز 14 اسفند 1397 جام نیوز 15 اسفند 1397 جام نیوز 16 اسفند 1397 جام نیوز 17 اسفند 1397 جام نیوز 18 اسفند 1397 جام نیوز 19 اسفند 1397 جام نیوز 20 اسفند 1397 جام نیوز 21 اسفند 1397 جام نیوز 22 اسفند 1397 جام نیوز 23 اسفند 1397 جام نیوز 24 اسفند 1397 جام نیوز 25 اسفند 1397 جام نیوز 26 اسفند 1397 جام نیوز 27 اسفند 1397 جام نیوز 28 اسفند 1397 جام نیوز 29 اسفند 1397 
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۸    
رئیس انجمن دیابت ایران،گفت:متاسفانه شیوع چاقی درمیان کودکان ونوجوانان کشورروبه افزایش است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۴    
چهار آیین گفت: امروز قیمت مرغ در خرده فروشی ها مجدد وارد کانال 16 هزار تومانی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۲    
استاددانشگاه علوم پزشکی تهران گفت:بیش از 60درصدمردم ایران اضافه وزن دارنددرحالی که استانداردجهانی این عددنسبت به جمعیت کشور،حدود 13درصداست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۳    
نظرسنجی ها نشان می دهد ائتلاف این دو جناح میانه اسرائیل می تواند سرنوشت ساز باشد و به یک دهه نخست وزیری نتانیاهو پایان دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۱    
به گزارش جام نیوز به نقل از یورونیوز، یک مرد اهل ایالت تگزاس، سی سال پس از اقدام به قتل و محکومیت در این زمینه، در هفتاد سالگی اعدام شد. ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۹    
دو مرد به بی بی سی گفته اند هنگامی که هفت تا ده ساله بودند، صدها بار از سوی مایکل جکسون مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۰    
گرچه بنیامین نتانیاهو یکی از پرنفوذترین سیاستمداران نسل خود در عرصه سیاست رژیم صهیونیستی است اما در انتخابات آتی این رژیم با مشکلات عدیدهای مواجه شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۶    
به گفته محققان، گیاه تنباکودارای یک پروتئین ضدالتهابی است که می تواند قدرت درمانی قوی ای دردرمان مشکلاتی نظیردیابت نوع2،سکته،زوال عقل وآرتروزداشته باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۱    
سرانجام پس ازماه هارایزنی وگمانه زنی درباره قیمت حج 98،سازمان حج وزیارت امروز همزمان باآغازنام نویسی درکاروان ها،قیمت ها رااعلام کرد ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۶    
طبق توصیه انجمن قلب آمریکا، افرادی که نیاز به کاهش کلسترول بد دارندباید چربی اشباع شده بدن شان رابه کمتر از 6درصدکل کالری روزانه شان کاهش دهند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۹    
وقوع حمله انتحاری در یکی از رستوران های شهر ادلب سوریه منجر به کشته و زخمی شدن بیش از 20 نفر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۳    
یک منبع موثق در وزات اوقاف سوریه اعلام کرد که وزارت حج سعودی امسال نیز با درخواست حجاج سوری برای ادای فریضه حج مخالفت کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۸    
ترامپ رئیس جمهور آمریکا به خطا به این باور رسید همتای کره شمالی اش شکار آسانی است و می تواند با مذاکره با او دستاوردی کسب کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۸    
مکان های متروکه روزگاری پر ازسروصداوجنب و جوش بوده اند امااکنون هرکدام به دلایلی متروک شده وظاهری شبیه شهر ارواح ولوکیشن فیلم های ترسناک رابه خودگرفته اند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۳    
ارتش روسیه در آینده بسیار نزدیک جدیدترین سامانه های دفاع هوایی را دریافت خواهد کرد. در حال حاضر نظامیان روس در حال فراگرفتن چگونگی بهره برداری از اس 500 هستند و بزودی اولین دوره آموزشی مربوطه به ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۸    
رویترز نوشت: بعد از ناآرامی های بهار عربی، تظاهرات اخیر در الجزایر را می توان بزرگ ترین تظاهرات در این کشور عربی نامید. تعداد زیادی با پلیس درگیر شده اند و عده ای هم دستگیر شده اند ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۷    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، قرص های ضد افسردگی اولین راه درمان (پس از مشاوره با روانشناس) برای افرادی است که به بیماری موذی افسردگی دچار شده اند ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۷    
احسان علیخانی باتاکید براینکه باورش نمی شودخشایارالوندرفته است،تصویریکی ازپیام های اورا به اشتراک گذاشت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۱    
یک روانشناس کودک گفت:کودکان ازسه سالگی بانام خداآشنامی شوندوخداوند رابه صورت یک انسان تصورمی کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۹    
معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز آمریکایی ها در مقابل ما به عجز آمدند و اسرائیلی ها به دور خود دیوار کشیدند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۴    
بر اساس حکم دیوان محاسبات کل کشور، به کارگیری عناوین ترکیبی مانند مشاور وزیر و مدیر کل در دستگاه های اجرایی ممنوع است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۲:۳۹    
نماینده سوریه در سازمان ملل در مصاحبه ای تاکید کرد که ایران همپیمانمان است و درباره رابطه با تهران چانه زنی هیچ جایگاهی ندارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۲:۳۹    
محمدجواد کریمی قدوسی، نماینده عضو جبهه پایداری در مصاحبه با خبرگزاری دانشجو، تعداد نمایندگان مجلس را 293 نفر اعلام کرد. در حالی که تعداد کل نمایندگان 290 نفر است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۲:۳۴    
بنری عجیب که برای بازگشت اسدالله قره خانی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس پس از بازگشتش از سفر ژاپن برای وی در خیابانهای این شهر نصب شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۹    
محمد جواد ظریف ، وزیر خارجه ایران روز جمعه به شکست مذاکرات آمریکا و کره شمالی واکنش نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۳    
ستارۀ سابق استقلال، پرسپولیس را مدعی قهرمانی لیگ برتر نمی داند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۸    
تراکتورسازی تبریز توانست با پیروزی برابر سپاهان در تبریز، اولین شکست این تیم اصفهانی را رقم بزند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۶    
ورزشگاه امام رضا که در سال 94 توسط شهرداری به باشگاه استقلال اهدا شده بود، پس از 3 سال باحضور مدیرعامل و عضو هیات مدیره این باشگاه به همراه شهردار منطقه 18 تهران افتتاح شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۰    
دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با برتری شاگردان لیکنز به پایان رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۵    
حزب الله لبنان اقدام خصمانه اخیر انگلیس علیه این حزب را توهین به احساسات و اراده مردم لبنان دانست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۰    
پادشاه عربستان با ارسال نامه به رهبران اروپایی خواستار تجدید نظر آنها در خصوص گنجاندن نام ریاض در لیست سیاه پولشویی اتحادیه اروپا شده و گویا برخی از کشورها با این درخواست موافقت کرده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۰    
یک مقام الحشدالشعبی عراق گفت که بازگشت داعشی ها به عراق با لابی آمریکا صورت می گیرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۵    
روزنامه فرانسوی لو موند نوشت: امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه از پوشیدن گردنبند نماد جلیقه زردها در یک نشست ویژه زنان در شهر ژیروند امتناع کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۸    
سروش در سخنرانی خود به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، بیان داشت: بین شاه و [آیت الله] خمینی، صد در صد [آیت الله] خمینی را انتخاب می کنم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۲    
دیده بان حقوق بشر سوریه فاش کرد که نیروهای سوریه دموکراتیک در ازای دریافت مبالغ هنگفتی فرماندهان و خانواده های اعضای داعش را به ترکیه فراری می دهند...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۷    
رئیس جمهور روسیه از طرحی برای ایجاد کارگروهی بین المللی سخن گفت که پس از نابودی کانون های تروریستی در سوریه، درباره خروج همه نیرو های خارجی از این کشور فعالیت می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۲    
ائتلاف بین المللی به اصطلاح "ضد داعش" در گزارشی اعلام کرد که در حملات این ائتلاف در عراق و سوریه تاکنون 1257 غیرنظامی کشته شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۷    
نمایندگان کنگره آمریکا طرحی را برای نظارت بر هر گونه توافق در زمینه همکاری های هسته ای با عربستان سعودی ارائه کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۷    
سامانه راداری و کمک ناوبری معین 40 و نیز سامانه راداری پسیو ناصر 40 با حضور فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش رونمایی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۲    
با بررسی سوابق واسنادFATF که پالرمو و CFTهم جزو آن است به این یقین رسیدم که استکبار و در رأس آن آمریکا ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: برخی خیال می کنند این انقلاب است که باعث افزایش قیمت گوشت و این موارد شده است، خیر این انقلاب هر کجا آمد عزت آورد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۷    
هافبک عراقی تیم استقلال به تمرینات گروهی تیمش اضافه شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۷    
چهل و ششمین دور نشست شورای وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی روز جمعه در ابوظبی آغاز بکار کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۱    
رحیم زارع عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شرایط دریافت وام ازدواج در سال آتی را یک ضامن معتبر و سفته نام برد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۱    
امروز که می خواهید محافظه کاری با دشمن را متوجه این نظام انقلابی کنید آن وقت 20 تا 30 نفر مجمع، ملت نیستند. اینها در خط محافظه کاری هستند و می خواهند دشمن را راضی کنند...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۶    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: همانطور که در بیانیه گام دوم رهبر انقلاب نیز آمده بود ما در طول 40 سال گذشته دشمن را توانسته ایم عقب برانیم و در گام دوم باید او را تعقیب کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۱    
سارا سندرز ، سخنگوی کاخ سفید در حساب کاربری اش در توئیتر تلاش کرد شکست مذاکرات میان آمریکا و کره شمالی را با توسل به تجربه توافق هسته ای ایران (برجام) توجیه کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۱    
اولین محموله های فولاد ایران در دو بخش 32000 تنی و 50 هزار تنی از بندر امام خمینی بارگیری و به مقصد هند ارسال خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۶    
سلفی فرزندان شهدا با سردار سلیمانی را مشاهده میکنید.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۵    
بسیج دانشجویی 7 دانشگاه بزرگ تهران در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور از آیت الله آملی لاریجانی خواستند از حیثیت مجمع تشخیص مصلحت نظام در مقابل ادعاهای دروغ به عنوان رئیس مجمع و عضو شورای نگهبان ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۰    
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: آمریکایی ها هفت هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کردند، اما چیزی به دست نیاورند و آمریکا به بدهکارترین کشور دنیا تبدیل شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه جوانگرایی جزء ذات نیروهای مسلح است، گفت: برنامه های دفاعی را طبق بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب بازنگری می کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۸    
بنابرگزارش ها 27 هزار کودک 10 تا 17 ساله در این کشور خود را عضو یک باند می دانند. 313 هزار کودک یک عضو گروه های تبه کار را می شناسند و 34 هزار نفر از آنها خشونت را تجربه کرده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۸    
مهاجم جدید پرسپولیسی ها بازی مطلوبی از خود به نمایش گذاشت او با درخشش خود مقابل صنعت نفت شب خوبی را سپری کرد.