جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۰:۲۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 20 مهر 1397 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1397 روزنامه جوان آنلاین 1 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 1 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 2 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 3 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 4 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 5 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 6 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 7 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 8 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 9 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 10 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 11 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 12 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 13 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 14 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 15 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 16 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 17 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 18 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 19 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 20 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 21 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 22 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 23 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 24 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 25 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 26 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 27 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 28 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 29 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1397 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۳:۴۲    
در حالی که اخیراً جزئیات تازه ای از تخلفات صورت گرفته در عرضه زیر قیمت سهام صندوق فولاد در ومعادن مطرح شده ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۵۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۳:۲۶    
چند ماه پس از جنگ لفظی بین ترامپ و مقامات آنکارا بر سر بازداشت اندرو برانسون، کشیش امریکایی در ترکیه، دادگاهی در ترکیه با صدور حکمی با رفع حبس خانگی و آزادی برانسون موافقت کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۶    
دبیر ستاد مرکزی اربعین از تردد 50 درصد زوار اربعین از مرز مهران به کربلا طی ایام اربعین خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۶    
مسوول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه شمال غرب با تاکید به اینکه ارتش با تاسیس نهاد عقیدتی آرامش مردم و دژ محکمی برای امنیت کشور بوده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۶    
نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پذیرای تمامی گروه های وفادار به آرمان های انقلاب با وجود گرایش های سیاسی مختلف هستم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۶    
امام جمعه تبریز گفت: القای بن بست خیانتی بزرگ به کشور است که برخی با ترویج افکار دشمن سعی بر ایجاد بحران و القایی بن بست دارن،د تا نشان دهند تنها راه باقی مانده تسلیم شدن در برابر استکبار جهانی است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۰    
سخنگوی سازمان ملل می گوید بیش از 22 میلیون یمنی از کل جمعیت 28 میلیون نفری این کشور، در شرایط بحرانی به سر می برند و یمن به محل بروز بدترین فاجعه انسانی زمین تبدیل شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۰۱    
ماجرای جمال خاشقجی به یک سوژه جالب تبدیل شده است. یک معترض نه چندان خطرناک و نه چندان جدی سعودی برای یک کار ساده کنسولی به نمایندگی کشورش در اسلامبول مراجعه کرد و ساعتی بعد سر به نیست شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۵    
طی چهار ماهه نخست سال جاری میزان قاچاق سیگار دو میلیارد و 120 میلیون نخ و مصرف آن معادل 18 میلیارد و 330 میلیون نخ بوده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۵    
در مبادلات روز جمعه بازارهای مالی جهان، دلار در کمترین سطح خود در ماه اکتبر قرار گرفت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از اقدام هند برای خریداری نفت از ایران و سامانه دفاع موشکی اس-400 از روسیه انتقاد کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۰:۳۷    
ولی تیموری با حکم رئیس سازمان میراثِ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون گردشگری شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۵    
برای اینکه مشکل و مسئله ای حل و فصل شود تنها شعار دادن و سروصدا ایجاد کردن کافی نیست. باید کار کرد، برنامه داشت و پیگیر موضوع بود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۵    
رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار با رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری از او خواست تا در خصوص تعداد سهمیه های این رشته در المپیک 2020 تجدیدنظر کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۵    
هوگوپوشان ایرانی در سومین دوره بازی های المپیک جوانان که در بوینس آیرس آرژانتین برگزار می شود با کسب سه طلا و یک نقره خوش درخشیدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۲    
بازی های پاراآسیایی جاکارتا در حالی امروز به پایان می رسد که کاروان کشورمان با نام خودباوری و امید به اندونزی رفته، آخر هفته پرمدالی را پشت سر گذاشت و 53 مدال رنگارنگ کسب کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است کاهش نرخ ارز، بازار دلالان صنعت خودرو و خرید و فروش را کساد می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۶    
رها نکردن میز ها و صندلی های مدیریتی، تعریف تازه ای به چسبندگی داده است، مرز های کیفی چسبندگی مدیران بازنشسته به سمت های خود جابه جا شده و هیچ مدیری دوست ندارد زودتر از 26 آبان ماه خود را بازنشسته ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۰    
کسری بودجه ناشی از دخل و خرج دولت در پنج ماه ابتدای سال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل با 2/1 درصد رشد به حدود 36 هزار میلیارد تومان رسید
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۰    
با وجود افت 150هزار بشکه ای تولید نفت ایران در ماه سپتامبر، به دلیل رشد قیمت جهانی نفت درآمد نفتی ایران در این ماه نسبت به ماه قبل از آن تغییر معناداری نداشته است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۳۱    
جلسه هفته گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی با تصویب اساسنامه سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان همراه بود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۲۲    
یکی از توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب در جلسه سران قوا و شورای عالی هماهنگی اقتصادی، قدرشناسی از فرصت هایی است که متأثر از روند تحولات اخیر در اختیار مسئولان قرار گرفته و به عنوان یکی از مصادیق آن ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۲۲    
نمایندگانی معترض هستند و اعتراض شان را هم در صحن علنی، هم در توئیتر و هم در گفت وگو با رسانه ها اعلام می کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۶    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر ضعیف شدن ایران پس از به قدرت رسیدنش واکنش نشان داد و اعلام کرد: این تصور اشتباه است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۵۲    
روابط امریکا و اروپا بعد از روی کار آمدن ترامپ در سمت ریاست جمهوری امریکا دچار بی ثباتی شده است به گونه ای که سران برخی کشور های اروپایی از قبیل: آلمان و فرانسه که از مهم ترین شرکای امریکا هستند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۵۲    
دولت آلمان حضور سفیر این کشور در وزارت امور خارجه ایران را به خاطر تحویل اسدالله اسدی دپیلمات ایرانی تأیید کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۶    
از انتشار کنترل شده مدارک قتل جمال خاشقجی مشخص بود که ترک ها از صفر تا صد جنایت سعودی ها در کنسولگری عربستان در آنکارا را می دانند و حالا آن ها می گویند صدا و تصویر کشته شدن روزنامه نگار منتقد سعودی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۶    
امریکا برای اولین بار طی حدود دو دهه، یک ناوشکن در بندر اسرائیلی اشدود مستقر کرده؛ ناوشکنی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلویحاً آن را پیامی مقابل استقرار سامانه های اس 300 روسیه در سوریه خوانده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۰    
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به غارت آشکار کشور های عربی توسط رئیس جمهور امریکا تصریح کرد که برخی کشور های عربی - اسلامی، گویا به دولت امریکا جزیه پرداخت می کنند، اما ایران در چشم ترامپ بزرگ است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۸:۱۷    
سیامند رحمان بعد از کسب مدال طلای دسته فوق سنگین رقابت های پاورلیفتینگ بازی های پارا آسیایی جاکارتا گفت: خوشحالم که علاوه بر کسب مدال طلا موفق به شکستن رکورد مسابقات هم شدم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۷    
رسانه های بیگانه با تهیه و تولید برنامه های ویژه به زنان کشورمان می گوید چرا در خیابان ها نمی رقصید؟ در صورتی که نمی گوید این زن با رقصیدن در خیابان چه چیزی را می خواهد ثابت کند؟ جز اینکه بگوید من ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۰۸    
در ادامه رقابت های پاراوزنه برداری بازی های پاراآسیایی 2018 با مدال هایی که امروز کسب شد تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان توانست در مجموع با کسب 4 مدال طلا ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۵۵    
شب گذشته جمعی از نویسندگان و محققان برجسته و مطرح کشور که اغلب مرتبط با حوزه هنری یا شهرستان ادب هستند با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۳۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۱    
بیست و هشتمین بسته خبری تصویری خبر خوب منتشر شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۰    
مطالبات و تذکرات رهبرانقلاب در جلسه دو ساعت و نیمه شب چهارشنبه (18 مهر)، خطاب به سران قوای سه گانه برای پیگیری حل مشکلات اقتصادی مردم و نابسامانی های موجود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۱    
یک سایت ترکیه ای با معرفی مجید حسینی به عنوان گرانترین فروش این فصل لیگ ایران، علیرضا بیرانوند را گرانترین بازیکن حال حاضر لیگ ایران دانست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۱    
تیم ملی گلبال ایران با غلبه بر چین در دیدار نهایی، صاحب عنوان قهرمانی و مدال طلای این رشته در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۵    
رییس هیات مدیره صنف تماشاخانه های ایران، گفت:نداشتن برنامه و حمایت نشدن زنجیره معیوب خصوصی سازی تئاتر است که حاصل آن تعطیلی تماشاخانه ها است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۱    
خالد بن فرحان، شاهزاده مخالف سعودی که در آلمان زندگی می کند فاش کرد تطمیع مخالفان برای ملاقات با آن ها به منظور ناپدید کردنشان، شیوه ای رایج است که از سوی مقامات سعودی انجام می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۰    
یکشنبه هفته جاری بالاخره یکی از لوایح جنجال برانگیز FATF موسوم به CFT در مجلس تصویب شد؛ تسنیم اسامی 96 نماینده از 120 نماینده مخالف این لایحه را منتشر کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۲۷    
نمایندگان دسته 107 کیلوگرم پاراوزنه برداری کشورمان موفق به کسب مدال های نقره و برنز بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۲    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آمریکایی ها می خواهند دولت و دیگر قوا را به فساد سیستماتیک متهم کنند، گفت: انتقاد خوب است اما اهانت به مسئولین کشور کمک به بیگانگان و دشمنان انقلاب است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۰    
آیة الله بهشتی در نجف اشرف متولد شد ودر آن شهر نشو ونما یافت واز خرمن فضل ودانش دانشوران آن دیار خوشه ها برچید وبزرگان عالم تشیع را در آن دیار ملاقات نمود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۷    
مدیر مدرسه رمان شهرستان ادب با توصیف دیدار دیشب نویسندگان با رهبر انقلاب به نقل جملاتی از ایشان پرداخت و گفت: معظم له ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۱    
یکی از جملات آقا این بود که: ملت ها را باید از روی داستان ها و رمان هایشان شناخت. گفتند البته حرکت های خوبی در این زمینه شروع شده و آثار خوبی از جوانان نوشته شده و این که به آینده ادبیات داستانی و ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۱    
راضیه تجار، نویسنده نسل اول انقلاب با روایت آنچه در جلسه شب گذشته جمعی از نویسندگان با رهبر انقلاب گذشت، گفت: ایشان با تأکید بر آنکه طالب رمان های سطح بالا هستند، اما از وضعیت فعلی هم رضایت دارند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۴۷    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اظهارات دونالد ترامپ درباره ضعیف شدن ایران پس از به قدرت رسیدنش واکنش نشان داد و اعلام کرد، این تصور اشتباه است .
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۰    
با وجود افت 150 هزار بشکه ای تولید نفت ایران در ماه سپتامبر، به دلیل رشد قیمت جهانی نفت درآمد نفتی ایران در این ماه نسبت به ماه قبل از آن تغییر معناداری نداشته است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۰    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که با گلزنی در تیم ملی بتوانند همراه دیگر نفرات قهرمان جام ملت ها شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۷    
مبارز ایرانی رشته MMA معتقد است که هنوز برای اهدافی که برای خود تعیین کرده است نرسیده و با تلاش زیاد سعی در رسیدن به خواسته هایش دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۱    
در ادامه رقابت های سومین دوره بازی های پاراآسیایی و در رشته وزنه برداری حامد صلحی پور دردسته 97 کیلوگرم ضمن کسب مدال طلا، رکورد آسیا را نیز شکست.