پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۲۱:۰۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 24 مهر 1397 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1397 روزنامه جوان آنلاین 1 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 1 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 2 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 3 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 4 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 5 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 6 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 7 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 8 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 9 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 10 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 11 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 12 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 13 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 14 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 15 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 16 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 17 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 18 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 19 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 20 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 21 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 22 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 23 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 24 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 25 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 26 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 27 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 28 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 29 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1397 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۵۱    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: پیوند حوزه سلامت با صنعت هنر و سینما با مشارکت چشمگیر خیران عامل موفقیت جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت خواهد شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۸    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از اجرای 38 طرح آبرسانی در نقاط مختلف استان خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۸    
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: آموزش و پرورش این استان با کمبود قابل توجه معلم تربیت بدنی مواجه است و باید برای آن فکر چاره ای کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به زیرساخت های آموزش عالی در شهرستان گرمسار از مراکز دانشگاهی متعدد گرمسار به عنوان فرصتی برای مشتقان تحصیلات عالی نام برد و گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۸    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: 1400 حامی اصفهانی در ماه محرم سال جاری در دو طرح فرزندان محسنین و اکرام ایتام ثبت نام کردند که این تعداد توانستند از هزار و ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۱    
آزمایشگاه ژئوتکنیک پردیس امیرکبیر گرمسار با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بهره برداری شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۳۵    
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل سمنان ازصدور فراخوان تأسیس سومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی و آغاز انتشار الکترونیکی آگهی های شعب استان در هفته خدمات الکترونیک قضایی خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۳۲    
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه با تاکید به اینکه دانشگاه ها باید در کنار توجه به آموزش های علمی به مسائل تربیتی نیز توجه کنند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۳۲    
استاندار آذربایجان غربی گفت: 4.5 میلیارد تومان توسط استانداری و 4.5 میلیارد تومان توسط معاونت علمی و فناوری به شرکت های دانش بنیان استان کمک می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از وجود بیش از 580 میلیون تن ذخیره قطعی معدنی در این استان خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۷    
در سال جاری شبکه ایی به طول 12 کیلو متر برای تامین پایدار آب شرب مردم شهر زواره اجرا شد که بدنبال آن 20 شیر برداشت در نقاط پر تردد شهر، نصب گردید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۷    
مدیرعامل شرکت اروم نیروتوان ارومیه گفت: هم اکنون شرکت اروم نیرو توان بهترین شرکت دنیا در تولید خازن های صنعتی سه فاز ستاره بوده و تولیدات این شرکت به کشورهای گرجستان آذربایجان و ترکیه صادر و مشابه ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه باید جامعه دانشگاهی فاصله خود را با قرآن نزدیکتر کنند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۱    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه عراقی ها میزبان پیاده روی اربعین هستند و این امر باید فرهنگسازی شود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۶    
استاندار سمنان از نخستین پرواز رسمی از فرودگاه سمنان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: مردم سمنان در آستانه اربعین شاهد این اتفاق مبارک خواهند بود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۶    
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از ارائه خدمت مضاعف اداره گذرنامه این پلیس به متقاضیان شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۶    
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 80 درصد بارنامه های صادر شده کشور در آذربایجان غربی صادر شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۷    
استاندار اصفهان گفت: طرح های نیمه تمام باید در قالب تبصره 19 قانون بودجه، به جوانان واگذار شود تا با همت، هوش ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۱    
22 نخبه قرآنی خراسان رضوی در مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در دو بخش آقایان و بانوان موفق به کسب رتبه های برتراین دوره از مسابقات شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۲    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از صدور کارت شناسایی ایثارگری برای جانبازان زیر 25 درصد خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۰    
باشگاه پرسپولیس قیمت بلیت برای تماشای بازی برگشت این تیم با السد قطر را اعلام کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۴۲    
ده هزار نفر از بانوان انقلابی کشور طی نامه ای به مقام معظم رهبری ضمن بیعت مجدد با معظلم له از اعلام آمادگی خود برای امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با مروجان بدحجابی خبر دادند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۲    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه بخشی از بالا رفتن قیمت ارز ناشی از اجرای الزامات FATF بود، گفت: ما در زمان تحریم، نفتمان را می فروختیم و پولش را از مسیر غیر رسمی به دست می آوردیم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۱۵    
بیژن بیرنگ از جمله فارغ التحصیلان ادبیات نمایشی است که هرچند سابقه فعالیت هم در سینما و هم برای شبکه نمایش خانگی را دارد اما بیش از هر چیز به واسطه فعالیت های تلویزیونی اش شناخته می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۱۲    
روابط عمومی کل سپاه از هلاکت ابوضحی ، امیر داعش در استان دیاله و طراح اصلی حادثه تروریستی اخیر اهواز در عملیات غافلگیرانه نیروهای مقاومت در استان دیاله عراق خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۷    
وزارت خزانه داری آمریکا در تازه ترین اقدام ضدایرانی خود برخی سازمان های تحت نظارت بسیج مستضعفین، سه بانک ملت، پارسیان، مهر اقتصاد و شرکت های فولاد مبارکه و تراکتورسازی ایران را تحریم کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۷    
نخست وزیر روسیه گفت: استفاده از پول های ملی در مبادلات بین اعضای سازمان شانگهای می تواند چشم انداز پیش روی این سازمان را ارتقا دهد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۱    
دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و بولیوی، شامگاه سه شنبه 24 مهر 1397 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با نتیجه دو بر یک به سود ایران به پایان رسید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۲    
سخنگوی شورای نگهبان درباره اینکه آیا لایحه CFT در دستور جلسه این هفته شورای نگهبان بررسی می شود؟ گفت: بعید است فردا وقت کنیم وارد ماهیت شویم، زیرا مصوبات قبل را هم داری
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۳۲    
دولت امریکا همچنان به سیاست دولبه خود در قبال ایران ادامه می دهد. برایان هوک، نماینده ویژه امریکا در امور ایران یک بار دیگر گفت که امریکا به جای برجام ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۳:۰۲    
جاده چالوس یکی از زیباترین جاده های جهان است که زیبایی و افسونگری را باید فقط یک وجه آن در نظر گرفت. اما وجه دیگر این جاده ترافیک طولانی و خسته کننده ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۳:۰۲    
سه گروه جهادی که جمعیتشان به 300 نفر می رسد در مرز ایران و محدوده مهران فعالیت می کنند که همچون دیگر جهادگران خدماتشان شامل همه نوع کمک رسانی می شود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۳:۰۲    
سایه انداختن چندساله خشکسالی ها در کنار کاهش بارندگی ازجمله دلایلی است که سبب شده تا کشاورزان دیگر نتوانند از منابع کم آبی به صورت غرقابی استفاده کنند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۵۰    
وزیر جهاد کشاورزی درباره تأمین کالاهای اساسی در کشور گفت: همه برنامه ریزی ها به طور کامل برای تأمین کالاهای اساسی انجام شده و پیش بینی هایی صورت گرفته که در صورت طولانی شدن تحریم ها اجرایی خواهد شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۵۰    
مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: اکنون پنج نرخ ارز وجود دارد. ارز 4200 تومانی دولتی، نیمایی، سنا، مسافری و ارز آزاد پنج نرخ ارز را تشکیل می دهند
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۵۰    
یک مقام مسئول در گفت و گو با رادیو مدعی شده که اگر حقوق مردم کم است و مجموع مالیات های دریافتی و حق بیمه بیش از 40 درصد است، در ازای این حجم کاهش قدرت خرید به کسانی که ماهانه 60 لیتر بنزین مصرف کنند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۵۰    
معاون صادراتی وزیر صنعت با اشاره به مضرات نظام چند نرخی ارز گفت: نظام اقتصادی حاکم بر اقتصاد ایران نظام چندنرخی است
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۴۱    
بانک جهانی به تازگی گزارشی منتشر کرده که نشان می دهد، کشورمان در خصوصی سازی مدارس متوسطه بین سال های 1998 تا 2017 در میان کشورهای دنیا رکورددار است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۴۱    
در اوضاع ملتهب اقتصادی کنونی شاید هیچ کسی همچون بدهکاران مهریه تغییر لحظه به لحظه تابلوی صرافی ها را با چشمانی مضطرب و افکاری مشوش پیگیری نکند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۴۱    
از آنجا که موضوع پیاده روی اربعین خود ماهیتی جهانی دارد و محدود به یک کشور نیست، هرگونه نگاه ملی و یک جانبه به این حرکت محکوم به شکست است و حوزه بهداشت و درمان نیز از این قاعده مستثنی نیست ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۴۱    
گردهمایی دختران انقلاب قرار است فردا ساعت 15 در تهران و با حضور جمعی از خانواده شهدا و مسئولان کشور برگزار شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۲۶    
اخبار در شهرداری تهران حکایت از یک رسوایی دارد؛ شنود مکالمات معاونان شهردار توسط شهردار. در این میان واکنش رئیس شورای شهر تهران هم ماجرا را عجیب تر کرده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۲۰    
مقام معظم رهبری در آخرین جلسه سران سه قوه که به موضوع اقتصادی اختصاص داشت، فرمودند: هیچ بن بست و مشکل غیرقابل حلی در کشور وجود ندارد و ما به فضل الهی و با عزم و اراده مردم و مسئولان و با استفاده ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۲۰    
رژیم جنایتکار آل سعود این روز ها بابت اقدامات ضدبشری و نژادپرستانه خود در سراسر دنیا به شدت مورد انتقاد مجامع بین المللی است و از سوی وجدان های بیدار بشری در منگنه قرار دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۲۰    
انریکه آماده کسب سومین پیروزی بود. قبل از آغاز بازی هم گفته بود که جز برد به نتیجه دیگری نمی اندیشند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۲۰    
جایی برای بهانه گیری نیست. قانون منع به کارگیری بازنشسته ها به طور رسمی به ورزشی ها هم اعلام شده، اما به رغم اجرایی شدن این قانون و فرصت دو ماهه ای که داده شده ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۲۰    
بمب فصل نقل و انتقالات لیگ والیبال امسال را 24 ساعت قبل از شروع این فصل رقابت های لیگ برتر، پیام مشهد ترکاند، آن هم با جذب سیدمحمد موسوی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۷    
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور با خیانت عوامل نفوذی در این حادثه خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۷    
اگرچه نامگذاری یک روز به نام روز ملی پارالمپیک یکی از انتظارات ورزشکاران جانباز و معلول بوده، اما همچنان سایر خواسته های مهم و بحق این قشر زحمتکش و بی ادعا محقق نشده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۷    
روز گذشته، روز پرترافیک دیپلماتیک برای رئیس جمهور بود؛ روزی که روحانی سفیران جدید هفت کشور در تهران را به حضور پذیرفت و با توصیه هایی سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در پنج کشور را راهی مأموریت کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۱    
دولت استرالیا در تقلید از دونالد ترامپ اعلام کرد انتقال سفارت خود را به قدس بررسی می کند، اما واکنش های گسترده داخلی و خارجی او را مجبور به عقب نشینی از موضع خود کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۱    
اعضای باندی که با جاسازی مواد افیونی داخل چسب و تزئین آن به شکل پسته قصد قاچاق موادمخدر را داشتند بازداشت شدند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۱    
بی توجهی به هشدار های ایمنی در نصب دودکش برای بخاری گازی منجر به حادثه گاز گرفتگی شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۱    
مرد جوان وقتی متوجه شد که همسرش مهریه اش را به اجرا گذاشته است در جریان حادثه ای هولناک همسرش را با خودرو زیر گرفت و با عبور سه باره از روی پیکرش وی را به کام مرگ کشاند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۱    
پسر 14 ساله ای هنگام کبوتر بازی با چهار نفر از دوستانش در ساختمان هفت طبقه ای در جنوب تهران به طرز مشکوکی به پایین سقوط کرد و جان باخت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام بازداشت 675 سارق و مالخر در جریان طرح رعد 16 از بازداشت 85 نفر از سوداگران بازار ارز هم خبر داد و تأکید کرد هرگونه خرید و فروش ارز در خیابان ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۵    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با تأکید بر یکسان سازی حقوق کارمندان گفت: بدون تردید دولت باید برای رعایت عدالت در پرداخت اقدام کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۵    
تهیه کننده فیلم سینمایی حضرت خدیجه (س) درباره نحوه همکاری داود میرباقری و نیز سازمان هنری رسانه ای اوج در تولید این پروژه توضیحاتی را ارائه کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۲    
در منطق امریکایی توافق مفهومی ندارد و اگر وادار به اعطای امتیاز هم باشند به راحتی توافق را نقض خواهند کرد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۲    
صفحات روزنامه های زنجیره ای در روز های اخیر را که ورق می زنیم، وجه مشترک همه آن ها حول این مسئله شکل می گیرد که تا لوایح مربوط به FATF در نهاد های بالادستی تصویب نشود، مشکلات اقتصادی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۵۰    
با افزایش استفاده از پیام رسان های خارجی و مشخص شدن اهمیت آن ها در برقراری ارتباط و کسب و کارهای اینترنتی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۱۶    
داماد خشن که در جریان درگیری باخانواده همسر مرتکب قتل برادرزنش شده بود، صبح امروز از خودش دفاع کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۱۶    
برنج فروش محکوم به حبس و دیه که در یک حادثه رانندگی به اتهام قتل عمد در زندان به سر می برد، برای سومین بار محاکمه شد و جرمش را انکار کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۴۲    
توضیحات سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در خصوص ربوده شدن تعدادی از بسیجیان و مرزبانان توسط تروریست ها.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۳۶    
علمای اهل سنت شرق و غرب کشور در گفت وگو با خبرنگاران تسنیم گروگانگیری حافظان امنیت کشور را به شدت محکوم کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۳۰    
رئیس ائتلاف دولت قانون عراق در دیدار با یک مسئول آمریکایی بار دیگر تحریم های آمریکا علیه ایران را محکوم کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۲۱    
دیوید لوئیس دبیر اجرایی گروه ویژه اقدام مالی در مصاحبه با بی بی سی گفت: هیچ تضمینی وجود ندارد که ایران با اجرای خواسته های FATF از لیست سیاه آن خارج شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۰۶    
تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد در بازی دوستانه مقابل اروگوئه 4 بر 3 پیروز شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۰۶    
راهپیمایی 50 هزار نفری زائران اربعین از خوزستان به سمت کربلای معلی آغاز شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۰۰    
ابتدای سال 1397 تعداد زندانیان مهریه 2978 نفر بود که در ادامه به دلایل متعددی، چون افزایش قیمت سکه رشد 40 درصدی این محکومان را شاهدیم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۰۰    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره ای 2018 فوتبال ساحلی با تیم های روسه، آمریکا و تاهیتی هم گروه است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۵۷    
حادثه ربوده شدن مرزبانان میرجاوه احساسات مردمی را جریحه دار کرده و واکنش های بسیاری را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است، در ادامه برخی از پیام های کاربران توئیتر در این باره را می خوانید:
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۳۶    
امروز به لحاظ آنکه سالروز شهادت آیت الله حاج آقا عطاء الله اشرفی اصفهانی است، فرصتی مغتنم به نظر می آید برای روایت یک ناگفته تاریخی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۶    
"دروغ های بی وقفه، مستمر و ظالمانه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا یکی از ویژگی های اصلی دوره ریاست جمهوری وی است که تخریب بی سابقه ای علیه دموکراسی کشور ما محسوب می شود و جرمی است که می تواند باعث ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۲    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به ربوده شدن 11 نیروی بسیجی و هنگ مرزی در میرجاوه گفت: این تروریستها در داخل خاک پاکستان مقر و پایگاه دارند و ما برای هرگونه عملیات مشترک با ارتش پاکستان علیه اشرار ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۶    
رئیس جمهور کشورمان طی پیامی از همه دست اندرکاران صنعت دفاعی بابت پیشرفت های قابل توجه صنایع دفاعی تشکر و قدردانی کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۷    
در سیاست بین الملل، تحریم را تیغ کند دیپلماسی می دانند اما استفاده دائمی و گسترده برخی کشورهای جهان از این ابزار طی دهه های گذشته، آن را به تیغ تیز بر گلوی مردم کشورهای تحریم شده تبدیل کرده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۶    
تلاش برای جذب متخصصان در رشته های مختلف پزشکی ،در کنار ساخت وتجهیز مراکز درمانی از جمله امتیازاتی است که سبب شده تا استان مازندران درزمینه درمان بیماران مختلف حرفهای بسیاری برای گفتن داشته باشد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۰    
کاروان ورزشی ایران با شعار خودباوری و امید در حالی توانست مقام سوم بازی های پاراآسیایی 2018 را با 51مدال طلا ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۵۷    
زائران اربعین حسینی که نسبت به ثبت نام و اخذ ویزای عراق از طریق سامانه سازمان حج و زیارت اقدام کرده اند می توانند با پرداخت 15 هزار تومان حق بیمه، تحت پوشش بیمه های عمر، حوادث و درمان قرار گیرند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۳۰    
رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در واکنش به اظهارات اخیر نعمتی مبنی چشمک معنادارش به عراقچی گفت: من ویژگی نیت خوانی افراد را ندارم و اگر آقای نعمتی چنین ادعایی را دارند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۳۰    
حجت الاسلام روحانی با استقبال از مواضع سیاسی هلند و اتحادیه اروپا در زمینه برجام، گفت: امیدوارم حکم دادگاه لاهه بر رفتار غیرقانونی آمریکا، از جمله تحریم های ضدانسانی تاثیرگذار باشد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۲۷    
رئیس کلانتری 167 دولت آباد از دستگیری زوج سارق وسایل داخل خودرو خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۱۵    
در طرح شناسایی و دستگیری دلالان که روز گذشته با رصد های اطلاعاتی و دستور قضایی و طی دو مرحله در سطح بازار انجام شد؛ 40 نفر متهم دستگیر شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۰    
معاون وزیر بهداشت گفت: سند حمایت از کسب وکارهای نوپای دیجیتال به منظور حمایت از کسب وکارهای نوپای دیجیتال سلامت در جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت رونمایی می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۷    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، تهدید کشور ها را ابزار سیاست خارجی آمریکا دانست که به آن معتاد شده است و گفت: نتیجه این روند، تضعیف سازمان ملل و منشور آن است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۱    
در ادبیات ما در دوران دفاع مقدس مضامینی است که قابلیت ترجمه جهانی دارند. شاعرانی مانند یوسفعلی میشکاک ، قیصر امین پور ، سید حسن حسینی اشعاری با مضمون دفاع مقدس در قامت جهانی دارند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۲۱    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: تهدیدات آمریکا در سال اخیر جز قدرتمند شدن ایران دستاورد دیگری برایش نداشته ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به توسعه کشور گفت: کشمکش ها توسعه کشور را کُند کرده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۲    
محسنی بندپی گفت: تمام افرادی که حقوق آن ها زیر 3 میلیون تومان است واجد شرایط دریافت بسته های حمایتی هستند که یکشنبه هفته آینده میزان و نحوه توزیع این بسته ها اعلام خواهد شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۲    
نماینده تجاری روسیه در انگلیس گفت: شرکت های روس و انگلیسی می توانند با حذف دلار از مبادلات تجاری خود در صورت لزوم از روبل و پوند استفاده کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۱    
مدیر سامانه فروش بلیت ایران نمایش معتقد است برای برخورد با شکل گیری بازار سیاه بلیت تئاتر نیاز به تعامل پلیس فتا با سایت های فروش بلیت است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۰    
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: شامگاه گذشته (دوشنبه 23 مهرماه) تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی ( میرجاوه) استقرار ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۰    
حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی به حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه منصوب شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۴۲    
رییس پلیس پایتخت اعلام کرد که هرگونه خرید و فروش ارز در کوچه، خیابان، چهارراه و... ممنوع است.
  • ۱