جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان (kanoonnews.ir)

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان 24 اسفند 1394 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان 28 اسفند 1395 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان 17 مهر 1396 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان 29 اسفند 1398 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان 30 اسفند 1399 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان 29 اسفند 1400 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان 29 اسفند 1401 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان 29 اسفند 1402 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان 31 فروردین 1403 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان 1 اردیبهشت 1403 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان 2 اردیبهشت 1403 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان 3 اردیبهشت 1403 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان 4 اردیبهشت 1403 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان 5 اردیبهشت 1403 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان 6 اردیبهشت 1403 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان 7 اردیبهشت 1403 
  ۵۱ دقیقه پیش    
تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش استخوان ماهی جادویی جمعه 7 اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.
  ۱ ساعت پیش    
نشست مشترک مدیرعامل و اعضای شورای معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیرکل آموزش و پرورش، رییس سازمان نوسازی مدارس و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۵۷   + ۱ سایت دیگر  
در آخرین روز از هفته کانون، مراکز فرهنگی- هنری برنامه های متنوعی برای اعضای خود اجرا کردند، از پاکسازی پارک شهر خود گرفته تا نگاه کردن به زیبایی های اردیبهشت در زیر ذره بین کودکان و نوجوانان.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۱۲    
تماشاخانه سیار در سه نقطه از شهر همدان به اجرای نمایش برای کودکان، نوجوانان و خانواده های آنها پرداخت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۷    
تماشاخانه سیار به همدان رسید و در سه نقطه از شهر برای کودکان و نوجوانان نمایش کلاغ بلا، توپ طلا اجرا کرد و لبخند را بر لبان بچه ها و خانواده های آنها نشاند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۷    
اولین همایش کانون یاران امروز در مرکز شماره یک همدان با گپ و گفت مدیر کل با نوجوانان آغاز و با بازدید از کارخانه سحر و مزه کردن محصولات این کارخانه سبز و نوآور در طرح اردوی راویت پیشرفت به پایان رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۷    
با هدف تحقق شور و نشاط اجتماعی در تمامی مناطق استان، ویژه برنامه ی "یکصدا ایران" در مرکز شماره 11 شهر کرمانشاه برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۷   + ۲ سایت دیگر  
مدیرعامل و اعضای شورای معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مربیان و کارکنان کانون استان کرمان دیدار و گفت وگو کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۷    
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هیات همراه در سفر به استان کرمان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه و همچنین استاندار کرمان دیدار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، نشست آموزشی نوجوان و رسانه را با حضور و همراهی 47عضو نوجوان مراکز فرهنگی هنری این مجموعه برگزارکرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۷   + ۱ سایت دیگر  
نویسندگی راهی برای انتقال احساسات و افکار نویسنده روی کاغذ است به شکلی که دیگران آن را درک کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، نشست آموزشی نوجوان و رسانه را 6 اردیبهشت 1403 با حضور و همراهی 47 عضو نوجوان مراکز فرهنگی هنری این مجموعه برگزارکرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
بازدید دانشجو معلمان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز اقلید رقم خورد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۷    
ویژه برنامه های فرهنگی هنری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خلخال و شماره ی دو پارس آباد در نکوداشت هفته زمین پاک به اجرا درآمد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۷    
نشست مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان با اعضای مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر خرم آباد برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان: برنامه ریزی رکن اساسی پیشرفت سازمان و پایبندی به آن، به مجموعه کانون در تربیت نسلی خلاق، نوآور و فرهیخته کمک می کند
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۷    
مراکز کانون در شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی با برگزاری فعالیت های مختلف فرهنگی هنری به استقبال آئین های بزرگداشت هفته سلامت و زمین پاک رفتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
به مناسبت هفته سلامت روان و سالروز حمله نطامی آمریکا به طبس دو ویژه برنامه در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین اجرا شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۷    
در راستای سیاست گذاری در سال جاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین در نشستی با حضور مدیران مجموعه آموزش و پرورش استان شرکت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۷    
به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک، مسابقه نقاشی، پاک سازی محیط و غرس نهال با حضور سرپرست فرماندار و جمعی از روسای ادارات شهرستان نمین در روستای نوجده برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۱    
اولین ویژه برنامه از سلسله نشست های مراکز الگو در سال 1403 با تولیت مجتمع فرهنگی هنری کانون و مرکز فرهنگی هنری شماره سه یزد با هدف مخاطب محوری و در راستای فرزند پروری با مشارکت مردم برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۱    
طرح کشوری کانون مدرسه مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کلاله با تشکیل کارگاه های قصه گویی و شعرخوانی، برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۶    
مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی فعالیت های متنوعی را در گرامیداشت سالروز شکست نظامی آمریکا در طبس و بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد قرنی برگزار کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۱    
هم زمان با گرامیداشت هفته زمین پاک، ایستگاه نقاشی با حضور فرماندار و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان انگوت در مرکز فرهنگی هنری کانون این شهر برپا شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۱    
روز جهانی زمین پاک با همکاری اداره حفاظت محیط زیست و با اجرای برنامه های مختلف، در مرکز فرهنگی هنری شماره ی یک کانون کوثر گرامی داشته شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۶    
داوران مرحله استانی جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران تعیین شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۶    
تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به مدت سه روز برنامه های متنوع فرهنگی هنری با نمایش "کلاغ بلا، توپ طلا" مسابقه، انیمیشن، معرفی کتاب و سرود در استان مرکزی اجرا کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۷    
در سالروز شکست هواپیماهای امریکایی در طبس، برنامه های متنوعی جهت معرفی این عملیات در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۱۲    
مربی ادبی کانون گفت: معتقدم تا زمانی که من به عنوان یک شاعر نتوانم از نزدیک حس و حال کودکان و نوجوانان و نوع نگرش آنها را درک کنم و از دید آنها به دنیا بنگرم ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۱۲    
سه عضو ارشد کارگاه های داستان کانون فارس، به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان قاف راه یافتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۶:۲۷    
شکوفه آقاکثیری ، مربی ، شاعر و نویسنده کودک کانون پرورش فکری استان اصفهان : کاغذهای کتاب مرا به دیروزها ، امروزها و فردا ها می برد .
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۵:۳۲    
امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با محمدرضا وحیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۱:۰۲    
پیرو پروژه باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان و تشکیل و فعال سازی باشگاه قاف در بخش داستان ؛ لیست اسامی راه یافتگان به مرحله اردوی گزینش باشگاه قاف داستان با حضور پنج عضو داستان نویس از استان قم ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
بازخوانی واقعه پنجم اردیبهشت ماه سال 1359 که روز شکست آمریکا در صحرای طبس بود برای اعضای مرکز شماره یک همدان صورت گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۷    
چهارشنبه امام رضایی در راستای اجرای طرح هما (تقویت هویت ملی- اسلامی) در مراکز فرهنگی- هنری کانون استان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۷   + ۵ سایت دیگر  
علی گلشن نویسنده کتاب های کودک و نوجوان معتقد است باید برای کتاب های الکترونیکی فرهنگ سازی مناسبی انجام شود و در کنار آن حق مولف نیز در نظر گرفته شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۷    
اعضای شورای معاونان کانون پرورش فکری با سفر به استان کرمان از مراکز فرهنگی هنری این استان بازدید کردند و درجریان برنامه ها و نظرهای اعضا و مربیان این مراکز قرار گرفتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
یگانه آذری و ایلیا خسروی دو عضو نوجوانِ داستان نویس استان به باشگاه ملی قاف راه یافتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۷    
روح الله عباسی نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست و عباس محمددینی مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 5 اردیبهشت 1403 از مراکز فرهنگی هنری جیرفت و کهنوج بازدید کردند. ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
جشنواره ی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در روز 5 اردیبهشت 1403 و با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۷    
نمایش گل باقالی و آلودگی صوتی به کارگردانی بهناز مهدی خواه در امتداد اجرای طرح کانون مدرسه در دبستان شهید رجایی شهر تهران اجرا شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۲    
گرامیداشت روز جهانی زمین پاک با همکاری دستگاههای متبوع و با مشارکت مردم طی ویژه برنامه هایی عضو محور، با شعار"مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
اعضای شورای معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای 4 و 5 اردیبهشت 1403 از تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون در استان کرمان بازدید کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۷    
تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 3 تا 5 اردیبهشت مهمان کودکان شهرهای اراک و ساوه در استان مرکزی بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۷    
به مناسبت بزرگداشت سعدی شیرازی شاعر بزرگ ایرانی یکم اردیبهشت ماه در مرکز مجتمع سنندج فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۷    
8 تن از اعضای ادبی مرکز آفرینش های ادبی استان خراسان رضوی به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) راه یافتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۷    
بخش مکاتبه ای مرکز آفرینش های ادبی با همکاری کتابخانه سیار شهری مشهد در مدارس حاشیه شهر حضور یافت و نامه های مهربان را در اختیار آن ها قرار داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
انجمن شعر نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با حضور کرامت بلالی شاعر، منتقد و عضو پیشین مکاتبه ای و پستی کانون هرمزگان به صورت حضوری و مجازی دوشنبه سوم اردیبهشت ماه 1403 در سالن ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۲   + ۲۲ سایت دیگر  
گردهمایی مشترک مدیران کل آموزش و پرورش، روسای استانی دانشگاه فرهنگیان، مدیران کل نوسازی مدارس و مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل کانون برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۲    
اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با ویژه برنامه هفته سلامت آموزش و پرورش استان با عنوان "سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت" همکاری کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۷    
همزمان با هفته زمین پاک کارگاه آشنایی با زمین سیاره آبی با حضور 60 نفر از دانش آموزان پایه چهارم طرح کانون مدرسه در مرکز تخصصی علوم مجتمع آفرینش برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۷    
گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش و سازمان های تابعه روز 4 اردیبهشت 1403 در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۷    
گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش و سازمان های تابعه روز 4 اردیبهشت 1403 در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
با اعلام اسامی استعدادهای برتر ادبی بخش داستان، 2 عضو نوجوان کانون پرورش فکری گلستان به مرحله کشوری باشگاه استعدادهای برتر "قاف" راه یافتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۷    
مرکز مجتمع آفرینش بندرعباس به مناسبت هفته کار و کارگر و با هدف معرفی مشاغل به کودکان ونوجوانان نشستی با آشنایی شغل محیط بانی برگزار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
مجتبی دانشور مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون، از عملکرد کانون در حوزه تالیف سخن گفت در حالی که بیشتر کتاب های حوزه کودک و نوجوان در بازار نشر به کتاب های ترجمه اختصاص یافته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
مرحله استانی جشنواره هنرهای نمایشی با اعلام برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۲    
گردهمایی مدیران کل استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرعامل کانون برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
نمایش آشتی کنان در کهکشان به کارگردانی تیما قاسمیان از روز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403، در سالن نمایش مرکز مجتمع کانون کرج به روی صحنه می رود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۲   + ۱۰ سایت دیگر  
پویانمایی در سایه سرو جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان جوزفه ماستری بیست وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم کورتی دا سوگنی کشور ایتالیا را دریافت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۲    
محمدحسین توسلی سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و اکبر خدادادی مدیرکل کانون استان در بازدید از مراکز فرهنگی هنری استان کرمان 4 اردیبهشت 1403 از مرکز فرهنگی هنری کانون شهربابک بازدید و ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
کودکان و نوجوانان روستای سرخاب ساوجبلاغ میزبان کتابخانه ی سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز بودند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۲    
پویش ادبی نغمه اردیبهشت در مرکز فرهنگی هنری شماره 32 آغاز شد .
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۲    
مربی مسئول متعد و دلسوز کانون در آغوش خاک آرمید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
دو عضو کانون پرورش فکری مازندران به عنوان برگزیدگان مسابقه هنری و ادبی دوست فلسطینی من معرفی شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
با درخشش اعضای داستان نویس مراکز استان؛ چهار عضو کانون کرمانشاه به مرحله ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر "قاف" راه یافتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
با کسب مقام اول استانی در رشته ی اینفوگرافی، سوگند میرزایی عضو نوجوان فعال کانون کرمانشاه به مسابقه ی کشوری سفیران سلامت راه یافت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۲    
مراکز فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در روز جهانی کتاب برنامه های متنوعی چون خوانش کتاب و نشست ادبی برگزار کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۲    
مرکز فرهنگی هنری شماره 2کانون گرگان، همزمان با اجرای طرح کانون مدرسه، اشعار سعدی را برای دانش آموزان ترسیم کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۲۲    
فعالیت های فرهنگی و هنری در مرکز فراگیر کانون پرورش فکری اصفهان برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه اجرا گردید .
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
ویژه برنامه بزرگداشت استاد سخن سعدی شیرازی با حضور اعضای فعال ادبی، دانش آموزان، مدیرکل کانون استان، مربیان و اساتید دانشگاه، در مرکز شماره 5 خرم آباد برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۲    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان به منظور رایزنی در خصوص تخصیص بودجه سال جدید، با فرماندار مراوه تپه دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۷:۵۷    
مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با برگزاری ویژه برنامه های هفته سلامت نقش مهمی در فرهنگ سازی در حوزه ی سلامت خانواده ها برعهده دارند
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۷:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
عباس محمددینی مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دومین بازدید از مراکز فرهنگی هنری استان کرمان سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 به مرکز فرهنگی هنری جیرفت رفت و با توران نادری ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۱۲    
مرکز فرهنگی هنری سیار روستایی کانون شهربابک با حضور محمدحسین توسلی سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۵:۵۷    
محمدحسین توسلی سرپرست دفتر ارزیابی و پاسخگویی به شکایات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفر به استان کرمان 4 اردیبهشت 1403 ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۵:۴۷    
محمدحسین توسلی سرپرست دفتر ارزیابی و پاسخگویی به شکایات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه سفر به استان کرمان 4 اردیبهشت 1403 وارد سرچشمه شد. ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۲۷    
مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در 2 بخش آزاد وکانونی در شهرکرد برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۷    
تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 3تا 5 اردیبهشت ماه میهمان کودکان شهرهای اراک و ساوه است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۲    
نشست بازتاب داستان های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر با حضور فرهاد حسن زاده و مژگان شیخی، برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۲    
قاسم اسماعیلی نوجوان را خوب می شناسد . سال هاست که داوری جشنواره های تئاتر دانش آموزی را بر عهده دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۲    
دیپلم افتخار بیست و نهمین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن توسط مدیرکل کانون استان مرکزی و فرماندار شهرستان تفرش به "مشکات الهیان" عضو کانون مرکز شماره یک تفرش اهدا شد .
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۷    
در حاشیه ی نوزدهمین جشنواره ی هنر های نمایشی گفت و گویی کوتاه داریم با کارگردان جوان نمایش "خان بی خان " از شهر فارسان که با اثری بومی محلی و قهرمان محور بر روی صحنه رفتند .
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
همکاران مرکز مجتمع کانون کرج، ویژه برنامه ی سلامت ما و سلامت زمین را به مناسبت هفته ی سلامت و روز زمین پاک، برگزار کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
محمدرضا کریمی صارمی معاون تولید و امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اولین بازدید از مراکز فرهنگی هنری استان کرمان سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 به بردسیر ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۷    
محمدحسین توسلی سرپرست دفتر ارزیابی و پاسخگویی به شکایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مراکز فرهنگی هنری کانون شماره یک و دو رفسنجان دیدن کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۲    
گردهمایی مدیران کل استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز 4 اردیبهشت 1403 در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۷   + ۱۱ سایت دیگر  
مقاله دو کارشناس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سی ونهمین کنگره ادبیات کودکان دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) 2024 راه پیدا کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۷    
کانون زبان ایران جهت تأمین کادر آموزشی خود در استان اردبیل، آزمون جذب مدرس برگزار می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرماندهی پلیس راهور البرز، در خصوص افزایش تعاملات کانون و پلیس راهور استان برای آموزش قواعد و قوانین راهنمایی، رانندگی به کودکان و نوجوانان تاکید کردند
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۷    
سه شنبه مهدویت در راستای معرفی امام زمان (عج) طبق طرح هما امروز در مراکز فرهنگی- هنری همدان همزمان با برنامه های متنوع روز جهانی کتاب برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و نویسنده کتاب کودک معتقد است: نویسنده باید براساس نیازی که احساس می کند اگر حرف مهمی برای گفتن دارد آن را بنویسد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۲    
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری در نشست کمیته مبانی علوم انسانی برای کودکان و نوجوانان از تولید محتوا بر اساس مفاهیم قانوس اساسی در کانون خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۷   + ۵ سایت دیگر  
30 عضو مرکز فرهنگی هنری مراکز پنجگانه بندرعباس به مرحله کشوری بزرگترین جشنواره پژوهشی دانش آموزی را یافتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۷    
همکاری های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون کازرون و سپیدان رقم خورد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۷    
اردیبهشت ماه امسال در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با شور و تکاپوی برنامه های متنوع همراه شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع و فروهر معدنی مدیرکل آفرینش های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مرکز فرهنگی هنری چترود بازدید کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۲    
مبینا خیاط عضو مرکز فرهنگی هنری سربیشه در پویش ملی خوانش کتاب در بخش صد ثانیه با کتاب برگزیده شد.
مشاهده نتایج بیشتر...