سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۷Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 29 آبان 1397 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 31 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 6 اردیبهشت 1397 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1397 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1397 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1397 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1397 روزنامه کسب و کار 30 دی 1397 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1397 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1397 روزنامه کسب و کار 1 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 2 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 3 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 4 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 5 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 6 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 7 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 8 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 9 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 10 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 11 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 12 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 13 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 14 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 15 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 21 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 22 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 23 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 24 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 25 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 26 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 27 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 28 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 29 آبان 1397 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1397 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۲۰    
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: بیشترین بازماندگان از تحصیل آذربایجان غربی را دختران تشکیل می دهند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۳۴    
از سوی اداره فعالیت های دینی، ادبی و هنری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز نشست عدم وجود فهم مشترک بین نسل ها در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۳۷    
چهارمین نشست تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) در کشورهای اسلامی از فردا (یکشنبه 11 آذر)، به مدت چهار روز در دانشگاه سلطان قابوس عمان برگزار خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۰۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: فرآورده های نفتی و به ویژه بنزین در ایران بدون ابزارهای کنترلی مصرف می شود و برخی افراد نیز صرفه جویی را سرلوحه کار قرار نمی دهند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۰۴    
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در دیدار با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بر پشتیبانی همه جانبه از تولید در پایتخت انرژی کشور تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۱۷:۴۸    
سومین جشنواره ملی علوم و فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی فعالیت خود را با برگزاری کارگاه های تخصصی این حوزه آغاز کرده و سومین دوره این کنگره صبح چهارشنبه هفتم آذرماه در سالن اجلاس سران آغاز ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۱۶:۳۶    
بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان امروز /یکشنبه/ با برگزاری بزرگداشت مریم سعادت و بهرام دوست قرین در همدان به کار خود پایان داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۷:۱۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تولید سالانه یک میلیون باطری با راه اندازی طرح توسعه خط تولید باطری خودروهای سنگین در گرمسار خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۶    
همزمان با کنسرت ره عشق با هنرمندی بردیا صدرنوری و علیرضا چراغچی در تالار وحدت، از دو آلبوم عاشقانه در باران و نیایش رونمایی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۹    
سامانه تسهیلات ارزی وزارت بهداشت به منظور درخواست دریافت ارز به نرخ بازار برای دانشجویان ایرانی خارج از کشور از امروز پنجشنبه اول آذرماه 97 باز می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۳    
وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که مذاکرات یمن در اوایل دسامبر در سوئد برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۸    
دکتر پدرام پیوندی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی نساجی و ندا دهقان دانشجوی دکترای مهندسی نساجی با برگزیده شدن مقاله مشترکشان، برنده جایزه Itallian Technology Award 2018شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۷    
دسترسی به انرژی بی پایان و پاک خورشید یا همان فرآیند همجوشی هسته ای در خورشید، دیگر یک رؤیا نیست. محققان چینی توانسته اند با ساخت یک خورشید مصنوعی، به این انرژی با ارزش دست پیدا کنند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۷    
مدیر کل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: داده ها نشان می دهد امروز هوای چهار کلانشهر کشور در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس و یک کلانشهر ناسالم برای تمام گروه ها قرار دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۳    
استاندار سیستان و بلوچستان در همایش فرماندهان انتظامی استان گفت: سیستان و بلوچستان خط مقدم جبهه، امنیت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۳    
داوطلبانی که در سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی موفق به کسب قبولی نشده اند، می توانند از روز شنبه 3 آذرماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۱    
رضا یزدانی خواننده، نوازنده، آهنگساز که چندی است بازیگری در عرصه سینما را نیز تجربه کرده، مهمان برنامه دو صفر طنز می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۸    
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز و تأمین اعتبار باند اضطراری دهدشت خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۱    
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری متخلف شکار یک راس بز پس از 2 ماه شکار خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۶    
مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی ویژه تعطیلات آخر هفته را اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۳    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر کنترل مبادی اولیه ورود مواد مخدر به استان تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۲:۱۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سه شنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، به تشریح برنامه ها و نیز گزارش آخرین وضعیت دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد پرداخت و در رابطه با جلسه روز سه شنبه کمیسیون ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۲:۰۳    
یک اپتومتریست با اشاره به این که محدود شدن میدان دید، ماهیچه های چشمی را کوچک می کند، گفت: عینک های نامناسب حالت چشم را تغییر می دهند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۰:۱۹    
حسین جابری انصاری، با استفان دی میستورا و برخی از معارضان سوری، دیدار و رایزنی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۳:۴۹    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: درحال حاضر بیشتر سازندگان قطعات خودرو روزانه میلیاردی ضرر می کنند ولی حاضر نیستند دست از فعالیت بردارند تا صنعت خودروسازی کشور به زمین بخورد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۳:۴۹    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، سه شنبه شب در توییتی، به بیانیه اخیر ترامپ واکنش نشان داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۳:۳۷    
مهدی منتظر قائم استاد دانشگاه تهران می گوید : به باور من اشتباه صدا و سیما زمانی شروع شد که از سال 1372 ممنوعیت تجهیزات ماهواره به امید مبارزه با تهاجم فرهنگی آغاز شد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۳:۳۴    
رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر صنعتی کاوه، از واژگونی تانکر سوخت در محور قدیم ساوه - تهران خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۳:۳۴    
یک سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اظهار کرد، کاخ سفید درباره گزارش ها در این باره که قصد دارد ونزوئلا را "کشور حامی تروریست" قلمداد کند، فعلا اظهارنظری نخواهد داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۳:۰۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر این که نمی توان تمرکز لازم در جام ملت ها را به محض ورود به مسابقات به دست آورد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۳۷    
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی گفت که دولت تدبیر و امید تاکنون بیش از 6 هزار و 500 میلیارد تومان برای مکانیزاسیون کشاورزی کشور سرمایه گذاری کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۳۴    
ارتش آمریکا از کشته شدن دست کم 37 عضو گروه شبه نظامیان الشباب در جریان حملات هوایی ارتش ایالات متحده به سومالی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۴    
سفیر ایران در لندن، مهمترین مصادیق درآمدهای غیرقانونی در کشور را مربوط به قاچاق موادمخدر، کالا و ارز و سوخت دانست و گفت: مسئولان امنیتی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۲۰    
کرملین امروز (سه شنبه) اعلام کرد، مخالفت علنی از سوی گروهی از سناتورهای آمریکایی با ریاست یک روس بر اینترپل، نوعی مداخله محسوب می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۰۵    
معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: اخیراً طرحی در هیات رئیسه دانشگاه تصویب شده که مطابق آن قرار است فضای چندهزار متری تحت عنوان بازارچه دائمی برای دانشجویان ایجاد شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۰۲    
تیم ملی فوتبال امید ایران در دیداری تدارکاتی موفق شد مقابل تیم امید عمان به پیروزی برسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۰۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور وزیر دفاع در جلسه این کمیسیون برای پاسخگویی به سئوالات تعدادی از نمایندگان، گفت: نمایندگان سئوال کننده از وزیر دفاع ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۵۰    
کنسول افتخاری جمهوری لیتوانی در ایران در پاسخ به ایسنا، گفت: لیتوانی درخواستی برای میزبانی "سازوکار ویژه مالی" اروپا (SPV) نداشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۵۰    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درخصوص جلسه امروز (سه شنبه، 29 آبان) کمیسیون اقتصادی مجلس، اظهار کرد: در جلسه امروز مقرر شد اتاق مدیریت ضدتحریم در وزارت اقتصاد با هدف رصد اقدامات آمریکا در حوزه بانکی و ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۴۷    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از حضور وزیر بهداشت در جلسه این کمیسیون برای پاسخ به سئوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۵    
پادشاه اردن و ولیعهد ابوظبی بر لزوم فعال شدن همکاری مشترک عربی در رویارویی با چالش هایی که منطقه خاورمیانه را تهدید می کند، تاکید کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۲    
ملی پوش فوتبال ایران ورودش به باشگاه صدتایی ها را جشن گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۲۰    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از دیدار اعضای این کمیسیون و کمیسیون اجتماعی مجلس با مقام معظم رهبری خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۲۰    
ادعای مدیر یک پیام رسان داخلی برای جایگزینی کارت سوخت در حالی مطرح شده است که سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی می گوید از این موضوع اطلاعی نداریم و تاکنون جلسه ای در این باره برگزار نشده است .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۲۰    
متأسفانه طی چند هفته ی اخیر، اخبار تأمل و تألم برانگیزی از تلاش زایدالوصف بعضی از مسئولان عالی رتبه ی نظام، جهت مستثنی کردن سازمان خودشان از قانون منع به کارگیری بازنشستگان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی چند ماه تاکید کرد که قیمت کالاهای اساسی تا سال 98 تغییری پیدا نمی کند، اما وضعیت بازار حاکی از افزایش روزانه قیمت کالاهای اساسی است که به نظر می رسد در تعیین قیمت آن ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۱۴    
بالاخره بعد از گذشت چند ماهی از طرح موضوع احیای کارت سوخت و هشدارهایی که نسبت به قاچاق سوخت داده می شد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۱۱    
بازار پوشاک ایران آنقدر درگیر مشکلات است که شاید تاثیرات نوسانات نرخ ارز هم تفاوت زیادی برای آن نداشته باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۰۸    
با ابلاغ مرکز ملی فضای مجازی از بین 7 پیام رسان مورد تایید داخلی، 2 پیام رسان سروش و گپ از حمایت های جدید برخوردار خواهند شد و 3 پیام رسان دیگر از حمایت های دولتی محروم می شوند و ادامه راه را باید ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۰۵    
سرمربی جدید باشگاه بادران تهران می گوید انتظارش از مهدی پاشازاده بیشتر بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۰۵    
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از بررسی بنیه دفاعی و موشکی کشور با حضور مقامات لشکری در این کمیسیون، خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۰۲    
تیم های ملی ایران و ونزوئلا در پایان نیمه نخست دیداری دوستانه به تساوی رسیدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۵۰    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن دفاع از واگذاری مسئولیت کنوانسیون تنوع زیستی به وزارت جهاد کشاورزی، گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۳۸    
دومین جلسه ویژه نقد و بررسی نقد در موسیقی با عنوان جایگاه واکاوی در نقد موسیقی در ایران با سخنرانی محمدرضا فیاض منتقد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۳۵    
نمایش دارم اینجا تجزیه می شم نوشته بهاالدین مرشدی به کارگردانی احسان گرایلی و تهیه کنندگی بهاالدین مرشدی از پنجشنبه به تماشاخانه دیوار چهارم می رسد تا در این تماشاخانه به صحنه برود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۲۰    
ملی پوش فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن قاره آسیا در سال 2018 انتخاب شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۲۰    
رئیس نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شد که به لطف اقدامات نظامی این رژیم توانمندی های ایران در سوریه، با آنچه که خود ایران می خواسته بسیار فاصله دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۵    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در آستانه شروع بازی با ونزوئلا مصدوم شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۵    
همخوانی کتاب و نیز معرفی چهار شاعر نامی ایران زمین در سطح شهر تهران برای عموم شهروندان از جمله ویژه برنامه های فرهنگی است که به مناسبت هفته کتاب در پایتخت برنامه ریزی و اجرا شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۲    
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی،گفت: یکی از اولویت های شبکه، استفاده بهینه از سرمایه های ملی در حوزه زیرساخت آزمایشگاه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۲    
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در خصوص جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس یین کرد: در جلسه امروز مقرر شد که طرح اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۵۰    
نوجوانی فلسطینی که هفته گذشته به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در قدس اشغالی زخمی شده بود، امروز (سه شنبه) بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۸    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: شیر خشک شتر نخستین بار در این استان تولید می شود و چهار کارخانه فرآورده های لبنی در این زمینه شرایط لازم را فراهم کرده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۵    
به هم خوردن بازار خودرو و هجوم نقدینگی به این بازار به دنبال نوسانات شدید در بازار ارز در کنار بروز چالش های ناشی از تحریم ها و افزایش قیمت مواد اولیه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به تشریح جزییات برنامه ها و دیدارهای وزیر امورخارجه انگلیس در جریان سفر روز گذشته اش به تهران پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۱    
وقوع انفجار در پایتخت افغانستان ده ها کشته و زخمی برجای گذاشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۳    
مسافران شرکت هواپیمایی امارات و فرودگاه دوبی در آینده ای نزدیک توسط دستگاه های جدید مجهز به فناوری تشخیص چهره و احراز هویت هوشمند، شناسایی و وارد هواپیما خواهند شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۵۱    
داوران چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با تاکید بر وضعیت خوب انیمیشن های ایرانی از رسیدن این آثار به سطح استانداردهای جهانی خبر داده و گفتند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۴۸    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بررسی گزارش واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۹    
یک کارخانه در زمین 72 هزار متری توسط مادیران در حال ساخت است
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۶    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه باید یک شبکه محیط بانی کاملا حرفه ای ایجاد کنیم، گفت: محیط بانان افراد جان بر کف و از خود گذشته ای هستند و تلاش زیادی می کنند اما به علت قصور در سازمان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۳    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از جمع آوری ون کافه های فاقد قرارداد در تهران خبر داد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۳    
رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (سه شنبه) تصریح کرد: صبر در مقابل ظلم طاغوت به پیروزی واقعی برای ملت ما می انجامد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۳    
علی علیپور با زدن یک گل دیگر می تواند به رکورد گلزنی علی دایی و کریم باقری در پرسپولیس برسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۹    
اعضای مجمع عمومی شرکت سهامی بیمه ایران ضمن ارزیابی مثبت و رو به رشد فعالیت ها و عملکرد بیمه ایران، صورت های مالی سال 1396 شرکت را به تصویب رساندند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۳    
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بیش از 700 ناشر داخلی و بین المللی در بیستمین نمایشگاه کتاب مشهد حضور دارند و همچنین 800 غرفه ما در نمایشگاه خواهیم داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۱    
ظهر امروز با حضور وزیر جهادکشاورزی در شهرستان طارم، طرح 400 هکتاری تجهیز باغات زیتون به سامانه های نوین آبیاری و 26 طرح آبیاری دیگر به صورت هم زمان افتتاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۲۴    
در معاملات ساعات گذشته، بیت کوین به سقوط ارزش خود ادامه داد و هم اکنون قیمت آن وارد کانال 4500 دلاری شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۸    
بزرگداشت مرحوم استاد سلیم موذن زاده اردبیلی برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: 90 درصد مصوبات هیات مقررات زدایی و تسهیل مجوزهای کسب و کار اجرا نمی شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۸    
عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز به دانشجویان و علاقمندان به ورود به بازار توصیه کرد که تحصیلات کسب و کار محور داشته باشند و هم زمان با تحصیل ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۸    
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: امسال پانزدهمین دوره انتخاب کتاب سال را همزمان با روز آیین گشایش نمایشگاه در دوم آذرماه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۵    
وزیر کشور گفت: مبارزه با قاچاق، رانت و پولشویی مهمترین هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۶    
موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی با همکاری دانشگاه فنی حرفه ای، کارگاه ایجاد اکوسیستم کارآفرینی در دانشگاه ها را برگزار می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۶    
یک فیلسوف و پژوهشگر حکمت اشراق گفت: همیشه ساده ترین مسائل پیچیده تر حل می شوند تا معادلات چند مجهولی! در واقع مسائل راحت تر سخت تر حل می شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 16 ماه پس از افتتاح پارک علم و فناوری تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس و اعضای شورای راهبری آن را منصوب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۳    
یکی از فارغ التحصیلان رشته فرش دانشگاه هنر توانسته از گیاه بومی نیل برای تولید رنگ زای طبیعی بهره برده و بررسی های خود را در پایان نامه خود آورده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۱    
مدیر کل دادگستری استان یزد نسبت به خرید و فروش اراضی حاشیه ای شهر یزد با امید به تغییر کاربری در آینده نزدیک هشدار داد و این اقدام را غیرمجاز خواند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه 90 درصد مصوبات هیات مقررات زدایی و تسهیل مجوزهای کسب و کار اجرا نمی شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۸    
صاحبان صنایع و صد ها شرکت تولیدی لوازم خانگی داخلی و خارجی از یکم تا چهارم آذرماه با حضور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۸    
وزیر امورخارجه کشورمان با بیان اینکه ایران از راهکار سیاسی و انتخابات جدید در سوریه حمایت می کند، تاکید کرد: همکاری ایران، روسیه و ترکیه با هدف بازگشت اتحاد در سوریه و نابودی تروریست ها انجام شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۱    
آگهی استخدام شرکت توسعه پلیمر پاد جم در عسلویه با دستور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رعایت عدالت جنسیتی اصلاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۸    
پلیس استرالیا اعلام کرد، سه مرد را که برای انجام حمله ای تروریستی در ملبورن برنامه ریزی می کردند، دستگیر کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۸    
محققان دانشگاه یوتا در ایالات متحده دریافتند که ژنتیک با افزایش خطر خودکشی در افراد آسیب پذیر مرتبط است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۸    
ناسا برای اینکه از روسیه عقب نماند، در نظر دارد سفرهای فضایی را به گردشگران فضایی بفروشد، البته فعلا فقط در حد یک پیشنهاد است، اما بخشی از تلاش این سازمان برای خصوصی سازی فضایی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۶    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سفر اخیر وزیر خارجه انگلیس به ایران را حائز اهمیت خواند و گفت که هرگونه دادوستد سیاسی نشان می دهد جمهوری اسلامی ایران کشوری مهم و مطرح در ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۳    
یک مسؤول در وزارت خارجه آمریکا که در جریان ارزیابی و داده های سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) درباره قتل جمال خاشقجی قرار گرفته است، گفت: ولیعهد سعودی کسی بوده که این دستور را صادر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۳    
واشنگتن پست در گزارشی می نویسد، در لحظه کنونی، دونالد ترامپ بازنده بزرگی است که حزب جمهوری خواه را با خود به زیر خواهد کشید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۳    
رونمایی از خودرو زرهی ضدمین و ضدکمین طوفان ، جوابیه مطهری به مصباحی مقدم، صدور حکم در پرونده های صنفی ظرف 15 روز، انهدام سه باند مسلح بین المللی قاچاق مواد مخدر در شرق کشور ...