جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۳May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 26 اردیبهشت 1396 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 31 فروردین 1396 خبر آنلاین 31 خرداد 1396 خبر آنلاین 31 تیر 1396 خبر آنلاین 31 مرداد 1396 خبر آنلاین 31 شهریور 1396 خبر آنلاین 30 مهر 1396 خبر آنلاین 30 آبان 1396 خبر آنلاین 30 آذر 1396 خبر آنلاین 30 دی 1396 خبر آنلاین 30 بهمن 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 1 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 2 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 3 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 4 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 5 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 6 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 7 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 8 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 10 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 11 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 12 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 13 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 14 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 15 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 16 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 17 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 18 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 19 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 20 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 21 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 22 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 23 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 24 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 25 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 26 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 27 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 28 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 29 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 30 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۸    
بهروز رضوی از امشب به مدت یک هفته کتاب استاد عشق را که خاطرات پروفسور محمود حسابی است از برنامه کتاب شب رادیو تهران روایت می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۷    
کامیابی نیا دیدار برابر لخویا را از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۶:۴۲    
جمهوری اسلامی ایران در حالی در هفته های اخیر فضای انتخاباتی را تجربه می کند، که مردم ایران تنها بیننده برنامه تبلیغاتی نامزدها نیستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۷    
باغ موزخ دلگشا باغی مربوط به دوره ساسانیان، صفویه و قاجار است که در شیراز قرار گرفته است. این اثر در تاریخ 7 مهر 1381 با شماره ثبت 912 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۱    
نشست علمی فلسفه سیاسی صدرالمتألهین به مناسبت روز بزرگداشت ملاصدرا، سه شنبه دوم خردادماه برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۱    
در ادامه مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور، دیدار تیم های داماش گیلان و شهرداری ماهشهر مساوی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۵    
استاندار اصفهان گفت: راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی خلاف قانون است و هر تخلفی از هر جناح، گروه و فردی باید پیگیری و جدی گرفته شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۲    
سرانجام یکی دیگر از رویاهای شهر ساری محقق شد و پروژه بزرگ بازگشایی و تعریض خیابان امامزاده عباس(ع) ساری طی مراسم با شکوهی افتتاح شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۷    
موزیک ویدئوی نهنگ عنبر2(سلکشن رویا) با عنوان "باران میزند..." و با صدای محمدرضا علیمردانی را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۹:۴۵    
حسن روحانی - نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری - در ادامه سفرهای انتخاباتی خود امروز چهارشنبه 27 اردیبهشت به مشهد سفر کرد و در وزرشگاه تختی سخنرانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۲    
مهر نوشت: در شرایطی که اصفهانی ها باید در روز 29 اردیبهشت یک نفر را برای انتخابات میان دوره ای مجلس برگزینند تبلیغات این کاندیداها در میان سیل تبلیغات کاندیداهای شورای شهر اصفهان گم شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۳    
با حضور ربیع فلاح، استاندار مازندران و حسین مهری، مدیر عامل شرکت ملی پست، مقدمات اجرای طرح ملی مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات بین دستگاهی اماکن و املاک در استان مازندران مورد بحث و بررسی قرار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۱    
ایلنا نوشت: وزیر علوم تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه نصب العین مسئولان قرار دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۸    
در جدول تجمیعی تخلفات رسانه های مشمول ماده 68 قانون انتخابات تا 26 اردیبهشت، بیشترین تخلفات جلوی نام دو خبرگزاری فارس و تسنیم دیده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۹    
مهر نوشت: رئیس پلیس آگاهی زنجان با تکذیب شایعه قتل پسران نوجوان در زنجان گفت: این شایعات در پی کشف جسد دو پسر دانش آموز در این منطقه صورت گرفته بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۷    
به گزارش ایرنا، مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر در 10 شهر این استان بصورت الکترونیک برگزار می شود و رای دهندگان در این شهرها برای مراجعه به شعب ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۶    
کارشناس امور اجتماعی گفت: گردشگری باید به نخستین منبع درآمدآزایی استان اصفهان مبدل شود، منبع عظیمی که افزایش چشم گیر اشتغال را نیز دربر خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۹    
گردهمایی بزرگ اصلاح طلبان و حامیان روحانی عصر دیروز سه شنبه با حضور و سخنرانی محمدرضا عارف، محسن هاشمی رفسنجانی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۶    
همزمان با روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، همراه اول آخرین دستاوردهای یک سال اخیر خود را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۲    
خبرجنوب نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از کشف 3 هکتار و 474 متر مربع زمینخواری به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۶    
کاوه رضایی عکسی را از دیدار امروزش با مرتضی تبریزی که شایعات زیادی در مورد پیوستنش به استقلال شنیده می شود منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۶    
رییس پلیس فتا تهران از شناسایی و دستگیری عامل سوء استفاده از اپل آیدی مشتریان خود خبر داد و گفت: هیچگاه به اطرافیان و افراد غیره اصلح برای ساخت کاربری گوشی های هوشمند خود اعتماد نکنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۸    
4 هواپیمای ای تی آر لحظاتی پیش در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۵    
در اینفوگرافیک زیر دروغ های بزرگ درباره سند2030 را می بینید که هدف آن جنگ روانی علیه حسن روحانی و ایجاد هراس در شهروندان مذهبی است. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۵    
برنا نوشت: مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه گفت: نصب هرگونه پوستر تبلیغاتی و تخریب بیت المال در سطح شهر تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۹    
ایرنا نوشت : معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: رسانه ملی در انعکاس فعالیت ها و دستاوردهای دولت یازدهم بی مهری کرد و شبانه روز با اطلاعات نادرست مردم را ناامید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۲    
جهان اقتصاد نوشت: قیمت های بازار آتی سکه در معاملات روز سه شنبه تحت تاثیر تداوم روند صعودی قیمت اونس طلای جهانی و فضای احتیاط وریسک گریزی معامله گران قبل از انتخابات هفته جاری در روندی نسبتا خنثی و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۸:۱۲    
گروه های جهادی با هدف محرومیت زدایی به روستاهای محروم اردبیل اعزام می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۳۵    
یکی از شهرهای بسیار زیبا با جاذبه های طبیعی فراوان در هند، کشمیر است که شاید ار نظر گردشگری قدمت بسیار زیاد تری نسبت به سایر شهر ها دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۰۴    
هنگامی که بنایی قدیمی با کاربری جدید فضای تازه ارائه می شود، افسون قدیمی موجود در هر آجر آن حس و حال متفاوتی می دهد، بنابراین ایجاد رستوران و کافه در این عمارت ها بسیار باب شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۲۲    
نرگس آبیار، کارگردان فیلم هایی چون شیار 143 و نفس در انتخابات پیش رو به حسن روحانی رای خواهد داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۵    
کورش صنعتی پس از انتشار دو آلبوم موسیقی پاپ، روز جمعه 29 اردیبهشت برای نخستین بار اجرای زنده خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۳    
در خلاصه داستان سرآشپز پیشنهاد می کند که در سنگلج روی صحنه می رود آمده است: ضحاک که از چاقی رنج می برد تصمیم می گیرد کنکور آشپزی برگزار کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۰    
کشور بحران زده یمن که درگیر جنگی داخلی است، دچار معضلی تازه به نام بیماری وبا شده است. طبق اعلام سازمان صلیب سرخ شمار کسانی که در یمن بر اثر بیماری وبا جان سپرده اند، به 115 نفر رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۴۷    
ایلنا نوشت: معاون سیاسی استانداری تهران تاکید کرد: ستاد امنیت انتخابات استان همه تحرکات را زیر نظر دارد و با هرگونه ناامنی و تشنج بلافاصله برخورد خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۳    
ایرنا نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با اشاره به اینکه تفاهم مسکو، تهران و آنکارا برای محدوده های کاهش تنش در سوریه ساز و کار مهمی با هدف تقویت آتش بس است، اعلام کرد که نمایندگان ایران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۰    
ایرنا نوشت: دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا گفت: در مبارزه با گروه تروریستی پ.ک.ک در کنار دولت و مردم ترکیه قرار داریم و از این مبارزه حمایت می کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۲    
محمد اصفهانی می گوید به عنوان یک ایرانی حسن روحانی را برای احراز پست ریاست جمهوری با توجه به عملکرد و تفکراتش، شایسته و قابل می داند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۶    
محیط زیست از مسائلی است که در طول مناظره های انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، کاندیداها از آن بحث زیادی می کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۰    
یک جوان فلسطینی، نمایشگاه نقاشی در روز موسوم به "نکبت" برپا کرده است. "نکبت" عنوان روزی است که فلسطینی ها مجبور به ترک سرزمینشان پس از اشغال توسط رژیم صهیونیستی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۱    
در تصویر زیر موشک جدید بالستیک زمین به زمین کره شمالی و کیم جونگ اون رهبر این کشور را در حال بازدید از آن مشاهده می کنید. این موشک با موفقیت در روز یکشنبه آزمایش شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۱۱    
هافبک تراکتورسازان راهی نفت آبادان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۸    
محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در حمایت از رئیس جمهور روحانی: رئیس جمهور ما، روحانی، آدم بسیار روشن و روشن بینی است و مردم مملکت خود را دوست دارد. پس چه بهتر که به او رای دهیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۸    
مهر نوشت: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق کالا برنامه داریم تصریح کرد: در شش ماه اول دولت می توان به مردم گزارش داد که چه اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۵    
وزارت آموزش وپرورش در بیانیه ای اظهارات سید مصطفی میرسلیم کاندیدای محترم دوره دوازدهم ریاست جمهوری در مسجد ارشاد اهواز را قویا تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۲    
ایسنا نوشت: معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در یادداشت های توئیتری با عنوان تهران مظلوم من برخی اظهارنظرهای ارایه شده پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی را یادآورشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۹    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از افزایش میزان تولید محصولات کشاورزی در این استان در سه سال اخیر به میزان 800 هزار تن خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۵    
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نتایج مربوط به نظرسنجی تلفنی خود در تاریخ 25 اردیبهشت را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۰    
ایرنا نوشت: ستاد انتخابات کشور طی مکاتبه ای با سازمان صدا و سیما، در خصوص باقی ماندن 'محمدباقر قالیباف' در جدول پخش برنامه های نامزدها در صدا و سیما علیرغم کناره گیری وی به نفع 'ابراهیم رئیسی' ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۸    
27 اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی به عنوان روز ارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است و نیز به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات تعیین گردیده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۸    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، گفت: مسیر سیاست کلان کشور بر ریل توسعه پایدار قرار گرفته است و ما باید حافظ این رویکرد باشیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۸    
ایرنا نوشت: در سایه اقدامات دولت تدبیر و امید 36 سد بزرگ در کشور به بهره برداری رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۲    
در 26 اردیبهشت، مطالب مربوط به رقابت های انتخابات ریاست جمهوری مثل چند روز گذشته پُر بازدید بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۸    
ورزش سه نوشت:نشست کمیته استیناف در خصوص مطالبات علی دایی از باشگاه پرسپولیس عصر امروز برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۸    
عملکرد دوستان اصلاح طلب در فراهم آوردن لیستی واحد برای انتخابات شورای شهر، چنان بعضی ها را بر سر خشم آورده که تصمیم گرفته اند اصلاً در انتخابات شوراها شرکت نکنند و یا در صورت شرکت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۴    
ایلنا نوشت: گزارش میدانی حاکی از آن است که جمعیت حاضر نزدیک به 20 تا 30 هزار نفر بودند که بیشتر آنها به میمنت کناره گیری شهردار تهران از کاندیداتوری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۲    
جماران نوشت: سیدعلی خمینی هرگونه حمایت و یا تأیید از نامزدی حجت الاسلام رییسی را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۲    
استان البرز مردمی هوشیار و آگاهی را دارد.در 29 اردیبهشت همه باید به پای صندوق های رای بروند زیرا سرنوشت مردم در میزان رای ملت است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۸    
در اینفوگرافیک زیر همه آنچه در سند2030 آمده است را می بینید. دولت جمهوری اسلامی اجرای بند 5 سند 2030 را قبول نکرده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۸    
گروه موسیقی مهوار، ویژه بانوان در دو بخش با آوازهای دشتی و اصفهان در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۸    
تسنیم نوشت : حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دقایقی پیش وارد استان البرز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۶    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از نوعی میمون دم کوتاه به نام بابون گلادا اختصاص یافته است که بعد از یک شب سرد در اتیوپی برای فرار از سرما به آغوش یکدیگر پناه برده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۵    
ایرنا نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اداره کشور دو نگاه وجود دارد، یک نگاه که اجازه اظهارنظر و نقد می دهد و نگاهی دیگر که اگر مثل او فکر نکنی بر نمی تابد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۴    
پاسخ علی خرم کارشناس روابط بین الملل به این سوال که مشارکت بالا در انتخابات چه تاثیری بر امنیت ملی و امنیت منطقه ای دارد؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۵    
در میانه اقیانوس آرام جنوبی جزیره ای دورافتاده و غیرمسکونی وجود دارد که از نزدیک ترین منطقه مسکونی بیش از 5000 کیلومتر فاصله دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
وزیر امور خارجه درباره مذاکره برای رفع تحریم های غیرهسته ای گفت: این احتمال وجود دارد که در شرایط مناسب، مذاکراتی صورت بگیرد ولی ما باید ببینیم طرف مقابل، برجام را اجرایی می کند یا نه.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
کارخانه قند کرج در پنج سال گذشته به دلیل سوء مدیریت و کمبود مواد اولیه در آستانه تعطیلی قرار گرفت بود که با حمایت دولت تدبیر و امید این کارخانه احیاء شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
حسن روحانی گفت: با آتش زدن سفارت مشکل ریزگرد حل نخواهد شد. باید ویزا میان ایران و عراق برداشته شود تا مردم راحت رفت و آمد کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۱۴    
بیش از 400 نفر از اساتید دانشگاه های همدان با صدور بیانیه ای ضمن تأکید بر ضرورت شرکت فعالانه عموم مردم در انتخابات پیش رو، دکتر حسن روحانی را به عنوان بهترین گزینه برای هدایت کشور معرفی کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۱۱    
شرکت هواپیماسازی ای تی آر گفته است چهار فروند هواپیما از نوع ATR -72-600 به شرکت هواپیمایی ایران ایر تحویل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۰۷    
پاسخ دکتر حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت خارجه و سفیر اسبق فرانسه به به این سوال که مشارکت بالا در انتخابات چه تاثیری بر امنیت ملی و امنیت منطقه ای دارد؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۰۱    
پیکر شهید علی بخش حسنوند که در درگیری با اشرار در خوزستان به فیض شهادت نائل آمد، امروز با حضور مردم شهیدپرور خرم آباد تشییع و خاکسپاری شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۰۱    
ورزشگاه تختی اهواز تا لحظاتی دیگر شاهد سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی - کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۶    
ایرنانوشت: برنامه ها و فعالیت هایی که در آموزش و پرورش برای دانش آموزان طراحی و در نظر گرفته شده است، بر مبنای توجه به فرهنگ اسلامی ایرانی و هویت دینی و ملی می باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۶    
فرماندار پلدختر گفت: 124 شعبه اخذ رای آماده جمع آوری آرای مردم پلدختر در انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۰    
ارزیابی محیط کسب و کار ایران در پاییز 1395، 5.83 از 10 ( 10 بدترین ارزیابی) بوده که اندکی مناسب تر از ارزیابی تابستان 1395 با میانگین 5.93 است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۶    
ایرنا نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه به گزارشهای منتشر شده در خصوص افشای اطلاعات فوق محرمانه به مقام های روس در جریان نشست هفته گذشته با این مقام ها، واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۶    
فضل اله تاری در مستند خشت و خشم به ضرباتی که در طول سال های جنگ ایران و عراق به آثار تاریخی ایران همچون چغازنبیل وارد شد، می پردازد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۴    
یک جت خصوصی 8 نفره در نیوجرسی آمریکا سقوط کرد که بر اثر این حادثه 2 خلبان این جت کشته شدند. این هواپیما که از فیلادلفیا با دو خدمه پروازی خود حرکت کرده بود و هیچ مسافر دیگری نداشت در نزدیکی یک ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۴    
پزشک قانونیی در ایالت کارولینای جنوبی در آمریکا علت مرگ یک نوجوان سالم را نوشیدن سریع نوشیدنی های حاوی کافئین اعلام کرده است. اما چطور کافئین می تواند موجب مرگ شود؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۷    
سرمربی زنجانی تیم ملی نونهالان پومسه کشور از برگزاری اردوی آمادگی این تیم برای اعزام به مسابقات آسیایی ویتنام خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۳    
بیش از 400 نفر از خوشنویسان از جمله غلامحسین امیرخانی در انتخابات ریاست جمهوری به حسن روحانی رای خواهند داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۳    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییر زمان بازی پرسپولیس و لخویا مخالفت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۳    
غول 2017 کمپانی تایوانی با چند ویژگی متفاوت از سایر گوشی های موجود اندرویدی رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۹    
محققان موفق به معرفی یک روش جدید شدند که پتانسیل درمان بیماران دیابتی را دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۳    
قاره آفریقا با تنوع گسترده ای از گروه های قومی و قبیله ای، سنت ها و فرهنگ خاص همچنان جذابیت های زیادی دارد و ساکنانش به روش خاص خود و اجدادشان زندگی می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۹    
اسحاق جهانگیری از مردم خواست که به حسن روحانی رای بدهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۹    
مدیریت بیمه آسیا استان زنجان خسارت آتش سوزی 5.5 میلیارد ریالی شرکت کاویان البرز پارس را در حضور فرماندار خرمدره پرداخت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۳    
ایسنا نوشت: رئیسی در مصلای تهران گفت: اگر درصدی از نقدینگی موجود در کشور برای حل مشکل بیکاری خرج می شد و به بخش تولید می رفت الان وضعیت اینگونه نبود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۳    
حجت الاسلام سیدحسن خمینی گفت: همه ما برای یک بار دیگر به دولت آقای روحانی اعتماد کنیم. کارهایی را انجام داده اند و تا میانه راه آمده اند و بسیار مناسب است که اعتماد کنیم تا بتوانند به نتیجه مدنظرشان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۶    
در حاشیه رقابت های انتخاباتی، علی رومانی این طرح را در شرق منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۳    
تأمین کنندگان تایوانی خبردادند ایسوس فناوری های پوشیدنی را به دلیل تقاضای کم بازار کنار می گذارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۸    
اعضای باند سه نفره ای که با نفوذ به سیستم حسابداری یک شرکت معتبر مبلغ 10 میلیارد ریال از حساب آن شرکت به صورت غیر مجاز برداشت کرده بودند توسط ماموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۶    
روز نکبت نامی است که فلسطینیان و حامیان آنان برای اشاره به سالگرد بیرون راندن صدها هزار فلسطینی و استقلال اسرائیل در سال 1327 استفاده کرده و در آن روز عزا می گیرند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۳    
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری چهار قاتل که فردی را به قتل رسانده بودند در کم تر از 72 ساعت خبر داد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۳    
ایسنا نوشت: قالیباف در مصلای تهران گفت: امروز همه باهم موتلف شدیم برای پایان دادن به وضع موجود تا بگوییم دولت چهار درصدی و دولت حرف نمی خواهیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم در هر پست نیاز به یک بازیکن دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۲    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از ورود چهار فروند هواپیمای ای تی آر خریداری شده به فرودگاه مهرآباد تهران در روز چهارشنبه 27 اردیبهشت خبر داده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۹    
ایسنا نوشت: حجت الاسلام رییسی در حالی در جمع هواداران خود در مصلی در حال سخنرانی است که محمد باقر قالیباف هم به جمع این هواداران تهرانی رئیسی پیوسته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۶    
پاسخ مرتضی خوانساری پژوهشگر و کارشناس روابط بین الملل به این سوال که مشارکت بالا در انتخابات چه تاثیری بر امنیت ملی و امنیت منطقه ای دارد؟