جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۷May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری خاورستان 19 آبان 1395 - khavarestan.ir

پایگاه خبری خاورستان 30 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 30 دی 1395 پایگاه خبری خاورستان 30 بهمن 1395 پایگاه خبری خاورستان 30 اسفند 1395 پایگاه خبری خاورستان 4 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 5 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 6 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 7 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 8 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 9 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 10 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 11 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 12 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 13 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 14 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 15 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 16 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 17 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 18 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 19 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 20 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 21 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 22 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 23 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 24 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 25 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 26 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 27 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 28 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 29 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 30 آبان 1395 
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۹:۰۶    
صاحب معنوی عروسک جناب خان اعلام کرد که حضور این عروسک محبوب در فصل چهارم خندوانه مشروط به تامین شرایطی است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۴۶    
آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:ترامپ چهره ای خطرناک است و به عبارتی می توان او را خطرناک قلدری دانست که به اصول پایبند نیست و قواعد و مقررات را به راحتی به زیر پا می گذارد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۴۱    
وکیل بابک زنجانی گفت: موکلم به دلیل نشر اکاذیب، از وزیر نفت شکایت کرده است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۴۱    
هم اکنون در بازار تهران سکه طرح جدید با 18 هزار تومان رشد قیمت یک میلیون و 135 هزار تومان و دلار با 15 تومان افزایش 3647 تومان داد و ستد می شود.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۴۱    
حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حکمی ایرج حسینی صدرآبادی را به سمت قائم مقام این معاونت منصوب کرد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۳۶    
به دنبال اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه رأی الکترال لازم برای ورود به کاخ سفید را کسب کرد ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۳۶    
وزیر ورزش و جوانان گفت: برای صعود تیم فوتبال به جام جهانی و نتایج خوب در المپیک برنامه ریزی ها در دولت بعدی هم پیگیری خواهد شد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۳۱    
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ازسهمیه 2هزار نفری ابلاغ شده به استان، یک هزار و 200 بیسواد مطلق جذب و باسواد شده اند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۲۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مشی مستقل و رفتار ایران به خلاف برخی کشورهای منطقه در هیچ مقطع زمانی متاثر از تغییر حاکمیت در دیگر کشورها نبوده است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۲۷    
مدیر کل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در مباحث باغبانی توفیقات خوبی داشته ایم و 97 درصد تولیدات جهانی زرشک در این استان است که ثروت بزرگی است و تلاش داریم که این ظرفیت بالقوه را تبدیل به ظرفیت ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۲۲    
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی با بیان این که اسناد تاریخی آموزش و پرورش سبب پایداری ظرفیت های استان می شود ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۷    
معاون پژوهشی و برنامه ریزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که عمر حدود 50 مدرسه استان به مرز 100 سالگی رسیده است، گفت: موزه آموزش و پرورش خراسان جنوبی راه اندازی می شود.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۲    
مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی خراسان جنوبی گفت: با طرح نظام نوین ترویج حرکت رو به جلو در بحث ترویج شدت پیدا می کند و افزایش تولید و بهبود وضعیت و معیشت بهره برداران را خواهیم داشت.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۷    
شماره چهل و یکم هفته نامه مهرمشرق منتشر شد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۲    
نتیجه رسمی انتخابات ریاست جمهوری آ مریکا رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب را که با ذوق زدگی خاصی به نفع کلینتون غش کرده بودند و به نوعی طرفداری خود را از وی آشکار کرده بودند را شوکه کرد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۲    
سرپرست اداره کل زندان های خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 55 نفر زندانی جرائم مالی در استان آزاد شده اند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۲    
برخلاف پیش بینی بسیاری از رسانه های آمریکایی و اکثر نظرسنجی های انجام شده در این کشور، دونالد ترامپ کاندیدای حزب جمهوریخواه در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۲    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز هم زندانیانی در دنیا وجود دارند که جرم ندارند، در بحرین، نیجریه و .. ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۲    
ببینم بازم دم از رابطه با این ابوجهل ها می زنید یا از فردا ترامپ رو هم معتدل و میانه رو و مودب می دانید.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۷    
مدیر کل دفتر شبکه ملی تلویزیونی کشاورزی و مدیریت دانش در وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح نوین نظام ترویج که از شهریورماه توسط وزیر جهاد کشاورزی ابلاغ شده در خراسان جنوبی نیز اجرایی می شود.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۲    
رئیس ستاد دیه کشور گفت: 29 جشن گلریزان در سال جاری و در 287 نقطه کشور برگزار شد که طی آن 8 هزار و 565 زندانی با مبلغ بدهی 722 میلیارد تومان آزاد شدند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۷    
رئیس سازمان بسیج علمی کشور گفت: دولت در برخورد با رسانه ها رفتارهای دو گانه ای دارد، رفتارها به گونه ای است که گویا کسی نمی تواند به دولت نقد وارد کند ولی برای نقد نظام مشکلی نیست.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۷    
طرفداران هیلاری کلینتون به هنگام اعلام نتایج انتخابات بهت زده شدند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۷    
آنچه را قبلاً در یک سفارت انجام می دادند می خواهند در یک دفتر مرکزی انجام دهند و آن حمایت حقوق بشری از مخالفان اجرای احکام اسلام و نظام جمهوری اسلامی است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۲    
رئیس کتابخانه های عمومی سرایان گفت: کتابخانه شهید انصاری نهاد فرهنگی فعال شهر آیسک در سال های اخیر بوده و حتی سال 91 از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان کتابخانه برتر فرهنگی کشور معرفی شده ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۲    
با رسیدن چهل ماهگی دولت یازدهم، ارزیابی آن همه وعده رنگارنگ کار دشواری نیست. حالا کمتر کسی است که نتواند در وزن کشی گفتارها و اقدام ها، نمره ای بدهد و قضاوتی بکند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۳۷    
هنرمند توباف بیرجندی گفت: چندین بار با مشکلات که سر راهم قرار گرفت، خواستم دیگر ادامه ندهم ولی همسر و فرزندانم باعث شدند که من این کار را ادامه دهم و همچنین نقش به سزایی در شکوفایی استعداد من دراین ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۳۷    
صاحبان گاوداریهای سرایان از به تعویق افتادن طلبکاریهای خود از مراکز جمع آوری شیر نگران هستند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۳۷    
با پایان یافتن زمان اخذ رأی در بیشتر ایالت های آمریکا، نتایج شمارش آراء به تدریج اعلام می شود. همزمان با شمارش، آراء الکترال هر ایالت به نامزد پیروز اختصاص می یابد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۷    
مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت خراسان جنوبی گفت: شیر خشک نمی تواند مکمل خوبی در ازای شیر مادر باشد و بیماری های قلبی را 64 درصد در نوزادان افزایش می دهد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۲    
با پایان شمارش آراء پنسیلوانیا، دانلد ترامپ برخلاف تمام نظر سنجی ها با کسب 274 رای الکترال به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۲    
در حالی که دولتمردان بارها از نقدپذیری و تحمل سخنان مخالف، سخن به میان آورده اند اما در عمل راه دیگری را در پیش گرفته اند که رسانه ها و شکایت های متعدد از آن از جمله این برخوردهاست.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۸:۱۲    
این روزها درخواست اصلاح طلبان برای تغییرات سریع تر برای تاثیرگذاری بیشتر در ایام انتخابات مطالبه اصلی آنها از استاندار خراسان جنوبی شده است .