چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری خاورستان 6 آذر 1395 - khavarestan.ir

پایگاه خبری خاورستان 30 آبان 1395 پایگاه خبری خاورستان 30 دی 1395 پایگاه خبری خاورستان 30 بهمن 1395 پایگاه خبری خاورستان 30 اسفند 1395 پایگاه خبری خاورستان 1 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 2 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 3 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 4 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 5 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 6 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 7 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 8 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 9 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 10 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 11 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 12 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 13 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 14 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 15 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 16 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 17 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 18 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 19 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 20 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 21 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 22 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 23 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 24 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 25 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 26 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 27 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 28 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 29 آذر 1395 پایگاه خبری خاورستان 30 آذر 1395 
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۳:۳۷    
در جلسه هیئت رییسه فدراسیون والیبال که قرار بود در آن برای نیمکت مربیگری تیم ملی تصمیم گیری شود، از 3 گزینه خارجی نام برده شد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۲:۰۷    
هیلاری کلینتون در درخواست بازشماری آرای چند ایالت کلیدی با نامزد گمنام حزب سبز این کشور همصدا شده است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۲:۰۲    
محسن پور سید آقایی مدیرعامل راه آهن لحظاتی پیش به دلیل اهمال و قصور مأموران راه آهن در وقوع سانحه برخورد دو قطار مسافری منطقه هفت خوان از سمت خود استعفا کرد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۲:۰۲    
رهبر انقلاب کوبا که امروز در سن 90 سالگی درگذشت در سال 1380 به ایران سفر کرد و با رهبر معظم انقلاب دیدار کرده بود.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۲    
در پی سانحه تلخ و غم انگیز برخورد دو قطار مسافربری و جان باختن تعدادی از هموطنان، ظهر امروز جلسه رسیدگی به این حادثه به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۷    
یک منبع آگاه در وزارت خارجه گفت: 80 زائر خوزستانی در عراق مفقودالاثر شده اند و به نظر تمام این افراد در حادثه تروریستی حله به شهادت رسیده اند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۳    
مدیر کل سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان این که در هشت ماهه نخست سال جاری ،در بخش صادرات خراسان جنوبی، 18 درصد رشد وجود داشته است، گفت: میزان صادرات استان در مدت مذکور ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۳    
معاون اول رئیس جمهور از بررسی استعفای برخی مسئولان مرتبط با حادثه قطار در جلسه امشب خبر داد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۸    
وزیر کشور گفت: در بحث فضای مجازی آنچه که به مبانی اخلاقی، عفت عمومی و حتی انحرافات در حوزه های اعتقادی و فکری و حتی در مواردی که تهمت ها در حوزه سیاسی مطرح می شود و لطمه وارد می کند باید برخورد شود.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اشتباهات داوری علیه این تیم تکرار می شود، گفت: شاید مهدی طارمی نیمکت نشین شود اما دلیل حضور او در کمیته انضباطی باشگاه گل نزدن نبوده است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۸    
دادستان تهران در واکنش به ادعاهای ضد انقلاب درباره حساب های قوه قضاییه گفت: این حساب ها نخستین بار در سال 1373 در زمان ریاست حجت الاسلام رازینی بر دادگستری استان تهران با رعایت موازین شرعی و قانونی و ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۸    
بسیج مجموعه ای است که در اعماق جان ملت و وجدان بیدار ملت هستند و فقط در مقابلشان ضد انقلاب قرار دارد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۸    
سردار دهقان گفت: خرید جنگنده "سوخو30" در دستور کار وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۳    
منابع امنیتی عراق از بازداشت 23 مظنون به دخالت در انفجار تروریستی شهر حله که منجر به شهادت ده ها زائر اربعین شد، خبر دادند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۳    
معاون اول رئیس جمهور کمیته ای را با مسئولیت اکبر ترکان برای رسیدگی به سانحه قطار مسافربری تبریز - مشهد تشکیل داد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۳    
شمار امضاهای نمایندگان متقاضی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به علت سوء مدیریت که موجب حادثه مرگبار ریلی در خط آهن تبریز مشهد شد به 50 رسید.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۸    
نماینده مردم طبس، سرایان، فردوس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتباراتی در خصوص حوادث غیر مترقبه برای استان در نظر گرفته شده است اما مهم این است که این اعتبارات تخصیص یابد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۸    
استاندار خراسان جنوبی با بیان این که دولت به تنهایی نمی تواند به حل مشکلات جامعه و از جمله مشکلات مرتبط با تولید بپردازد ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۸    
رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان این که بسیاری از قوانین ما درکشور شفاف نیست، گفت: قوانین موجود،مهمترین مانع در محیط کسب وکار است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۸    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: نگاه توسعه به کشور باید از روستاها آغاز شود و اگر نگاه تنها به توسعه شهری باشد نتیجه آن جز مهاجرت ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۵:۵۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرایط ناامید کننده آن دوران به نقطه امید رسیده است و همگان شاهد ایجاد امنیت بیشتر، تعامل سازنده با جهان ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۵:۴۸    
استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیریت شورای تامین و دستگاه قضایی و امنیت باید به گونه ای باشد که کمترین هزینه را برای نظام داشته باشد و خودتان قضاوت کنید که اگر آقای مطهری آنجا سخنرانی می کرد اثرش بیشتر ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۳    
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت:طی هفته گذشته؛ 33 مورد تصادف در جاده های بین شهری استان رخ داد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۸    
رهبر معظم انقلاب در پی حوادث دردناک شهادت زائران در عراق و تصادف قطار تأکید کردند که دغدغه حل ریشه ای حوادث دردناک باید اولویت مسئولان باشد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۹:۰۳    
امام جمعه موقت طبس با اشاره به ارسال دعوتنامه ای از سوی برخی اشخاص برای سخنرانی علی مطهری در طبس گفت: علی مطهری به این شهر(طبس) بیاید تا بعد ببینید مومنین با او چه خواهند کرد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۸:۳۳    
هواپیمای حامل سه شهید گمنامی که قرار است در خراسان جنوبی تشییع و تدفین شوند لحظاتی پیش بر زمین نشست.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۷:۵۳    
امام جمعه فردوس گفت : آقای رئیس جمهور انسانی که مدعی است که کنسرت ها نباید در مشهد لغو شوند و اگر امام رضا (ع) زنده می بود در کنسرت شرکت می کرد حق ندارد در روز اربعین در مشهد سخنرانی کند.