جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۳May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری خاورستان 24 آذر 1396 - khavarestan.ir

پایگاه خبری خاورستان 30 اسفند 1395 پایگاه خبری خاورستان 31 فروردین 1396 پایگاه خبری خاورستان 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری خاورستان 31 خرداد 1396 پایگاه خبری خاورستان 31 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 31 مرداد 1396 پایگاه خبری خاورستان 1 شهریور 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 آبان 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 دی 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 بهمن 1396 پایگاه خبری خاورستان 29 اسفند 1396 پایگاه خبری خاورستان 1 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 2 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 3 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 4 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 5 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 6 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 7 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 8 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 9 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 10 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 11 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 12 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 13 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 14 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 15 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 16 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 17 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 18 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 19 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 20 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 21 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 22 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 23 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 24 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 25 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 26 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 27 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 28 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 29 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 آذر 1396 
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۷    
کتاب نیستان رمانی از محمد ترکاشوند با عنوان همیشه دختر را منتشر کرد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۲۴    
آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری در اینستاگرام خود نوشت:
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۲۱:۰۹    
در تهران این همایش با حضور محمد باقر نوبخت دبیر حزب اعتدال و توسعه و علی جنتی عضو شورای سیاستگذاری این حزب در محل وزارت ارتباطات برگزار شد که همین استفاده از اماکن دولتی برای برگزاری حزب متبوع دولتی ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۹:۵۴    
دولتی که باید در سال یک میلیون ودویست هزار شغل در سال درست کند اما ششصد هزار شغل بیشتر نمیتواند درست کند، این دولت بی خود می کند به حساب همه از دم پول می ریزد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۹:۵۴    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید مردم به صورت شفاف درآمدها و هزینه های موقوفات را بدانند و برای این منظور باید گزارش های موقوفه ای فصلی داشته باشیم.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۹    
فرشاد مومنی اقتصاددان حامی دولت حسن روحانی می گوید، دولت در بودجه سال 1397 سیاست گذاری هایی به نفع غیر مولدها دارد که این تورم زاست و معیشت مردم را تهدید می کند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۹    
قیمت طلا به علت کاهش ارزش دلار بر اثر نگرانی در مورد پیشرفت اصلاحات مالیاتی آمریکا، با 7.04 دلار افزایش به 1260 دلار در هر اونس رسید.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۹    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه در لایحه پیشنهادی سال آینده این صندوق با کاهش اعتبار روبه رو بوده، اعلام کرد: دولت 60 میلیارد تومان برای این صندوق برآورد کرده است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از صعود چهار رتبه ای ایران در شاخص توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در گزارش آماری سال 2017 خبر داد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۴    
تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد با پیروزی دو بر یک برابر بادران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۹    
امام جمعه موقت بیرجند بابیان این که اگر عده ای بخواهند عالمانه و عامدانه مردم را به نظام بدبین و اذیت کنند بدانند که امت حزب الله در این خصوص ساکت نخواهد ماند گفت ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۴    
فصل سرد زمستان در حال نزدیک شدن است و در برخی نقاط کشورمان زمستان چهره سرد و خشن خود را نیز به نمایش گذاشته و مناطق بسیاری را سفیدپوش کرده است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۹    
وزیر خارجه عربستان سعودی اذعان کرد که این کشور نقشه راهی برای برقراری روابط دیپلماتیک کامل با رژیم صهیونیستی تدوین کرده است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۹    
این نقشه ها در ذهن متهمان ایرانی نیز نقش می بندد و آنها هم سناریوهایی برای فرار از زندان اجرا کردند، سناریوهایی که گرچه اجرا شد، اما زندانیان فراری خیلی زود به دام افتادند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۴    
اقدام بی شرمانه برخی افراد در دانشگاه علم و صنعت در زمانی که دانشجویان سرگرم برگزاری برنامه های مراسم روز دانشجو و همچنین برگزاری تجمعات اعتراضی در حمایت از قدس شریف بودند، باعث واکنش های بسیاری شد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۴    
نماینده شهر بناب در مجلس در خصوص پروژه احیای دریاچه ارومیه، گفت: پروژه احیا نیاز به احیا دارد و هنوز شروع نشده است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۴    
مرد اول سیاست روسیه از اقدامات اخیر فیفا در متهم کردن روسیه به کم کاری و بی نظمی در میزبانی جام جهانی به شدت انتقاد کرد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۴    
وزارت دفاع روسیه با بیان اینکه دیگر دلیلی برای حضور نیروهای آمریکایی در سوریه نیست، از تعقیب و گریز بین جنگنده های روسی و آمریکایی برفراز المیادین خبر داد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۹    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: گزارش زلزله کرمانشاه پس از پایان امدادرسانی ها و ساماندهی منطقه، جمع بندی شده و تقدیم مراجع ذی صلاح می شود.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۴    
اوپک در جدیدترین گزارش ماهیانه خود اعلام کرد، میزان تولید نفت ایران در ماه نوامبر با 2 هزار و 200 بشکه کاهش نسبت به ماه قبل به 3.81 میلیون بشکه در روز رسید.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۴    
واردات نفت کره جنوبی از ایران در ماه نوامبر به 316 هزار و 575 بشکه در روز رسیده که این میزان 25.2 درصد کمتر از نفت وارد شده در مدت مشابه سال قبل است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۹    
معاون اقتصادی بانک مرکزی از کاهش میل نقدینه خواهی به 2.4 درصد با گسترش بانکداری الکترونیک خبر داد وگفت: 7.2 درصد نقدینگی در سال 91 به صورت اسکناس و مسکوک بود که در مهر ماه 96 به 2.4 درصد افت کرد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۹    
رئیس سازمان خصوصی سازی با اذعان به اینکه در مدیریت پرداخت سود سهام عدالت به مشمولین دچار ضعف و ناتوانی هستیم گفت ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتصاد مقاومتی موضوعی است که در اکثر کشورها سیاست گذاران، آن را در همه مباحث به ویژه اقتصادی دنبال می کنند و در واقع جزو اصول اساسی عقلایی فکر کردن است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۴    
در حالی بازار مسکن پنجمین سال رکود خود را پشت سر می گذارد که برخی کارشناسان نسبت به افزایش قیمت ناگهانی به دلایلی خاص هشدار می دهند ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۴    
حدود 27 سال از آغاز پروژه نفلین سینیت برای تولید آلومینیوم در سراب می گذرد و متأسفانه در طول این سال ها این پروژه خاک خورده و خبری از اجرایی شدن آن نیست.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۴    
سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی جدید به کشور نسبت به طغیان رودخانه ها در سه استان هشدار داد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۹    
سازمان بهداشت جهانی در گزارش مشترکی با بانک جهانی اعلام کرد خدمات ضروری بهداشت خارج از دسترس حداقل نیمی از جمعیت جهان است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۹    
مطالعات نشان می دهد موسیقی دارای ویژگی های شفابخش در موقعیت های استرس هیجانی و روانی است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۴    
وزیر بهداشت، در سفر به کره جنوبی، گفت: فرصت های مناسبی در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری مشترک برای ساخت بیمارستان و تجهیزات بیمارستانی در ایران و بخش های پزشکی وجود دارد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۴    
مدیرعامل شرکت دارویی سیناژن درباره خروج داروی پوکی استخوان از پوشش بیمه ای، گفت: نامه ای به وزیر بهداشت نوشته ایم و منتظر عکس العمل ایشان هستیم.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۴    
محققان عنوان می کنند اگر فردی به دلیل اختلال بیش فعالی، ریتالین مصرف کرده و قصد حاملگی دارد باید قبل از هر اقدامی با پزشک خودش مشورت کند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۰۹:۵۹    
سرمربی پرسپولیس احتمالا تغییراتی در ترکیب اصلی خود برای دیدار جام حذفی مقابل بادران دهد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۰۹:۵۴    
قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در روز دوشنبه 11 دسامبر 2017 برگزار شد و تیم هایی که قرار است در مرحله یک هشتم با یکدیگر روبرو شوند، مشخص شدند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۰۹:۴۹    
به گزارش خاورستان ،عباس آخوندی با اشاره به این که قرار است تا سال 1400 بالغ بر 66 هزار هکتار بافت ناکارآمد در کشور احیا شود ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۰۹:۰۹    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران نسبت به برخی بندهای اسناد منتشره در نشست ویژه سران کشورهای اسلامی در استانبول که متضمن شناسایی رژیم صهیونیستی تلقی می شد، اعلام تحفظ کرد.