یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۱May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای خیبرآنلاین 13 اسفند 1393 - kheybaronline.ir

خیبرآنلاین 30 دی 1393 خیبرآنلاین 30 بهمن 1393 خیبرآنلاین 2 اسفند 1393 خیبرآنلاین 3 اسفند 1393 خیبرآنلاین 4 اسفند 1393 خیبرآنلاین 5 اسفند 1393 خیبرآنلاین 6 اسفند 1393 خیبرآنلاین 7 اسفند 1393 خیبرآنلاین 10 اسفند 1393 خیبرآنلاین 11 اسفند 1393 خیبرآنلاین 12 اسفند 1393 خیبرآنلاین 13 اسفند 1393 خیبرآنلاین 14 اسفند 1393 خیبرآنلاین 15 اسفند 1393 خیبرآنلاین 16 اسفند 1393 خیبرآنلاین 17 اسفند 1393 خیبرآنلاین 18 اسفند 1393 خیبرآنلاین 19 اسفند 1393 خیبرآنلاین 20 اسفند 1393 خیبرآنلاین 21 اسفند 1393 خیبرآنلاین 22 اسفند 1393 خیبرآنلاین 23 اسفند 1393 خیبرآنلاین 24 اسفند 1393 خیبرآنلاین 25 اسفند 1393 خیبرآنلاین 26 اسفند 1393 خیبرآنلاین 27 اسفند 1393 خیبرآنلاین 28 اسفند 1393 خیبرآنلاین 29 اسفند 1393 
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۸    
نماینده انگلیس در شورای آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه از تصمیم ایران و آژانس برای برگزاری دور تازه مذاکرات دوجانبه در روز 18 اسفند خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۲    
تشییع پیکر سه شعید گمنام دفاع مقدس، صبح امروز چهارشنبه با حضور گسترده مردم تهران برگزار شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۱    
رئیس پلیس بین الملل ناجا با تأکید بر اینکه ما عبدالستار ریگی را از سال 88 تحت تعقیب قرار دادیم، گفت: طبق مستنداتی که ما به اینترپل دادیم برای وی اعلان قرمز صادر کردند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۹    
سردار مسعود رضوانی در نشست خبری صبح امروز خود با اشاره به وظایف اینترپل اظهار داشت: سازمان اینترپل در سال 2014 یکصدمین سال تاسیس خود را در موناکو جشن گرفت امروز شاهد آن هستیم که 190 کشور دنیا از جمله ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۰    
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری به تشریح آخرین وضعیت لوایح نحوه اجرای محکومیت های مالی، قانون دادرسی تجاری، طرح آیین دادرسی جرائم نیروهای مسلح، نرخ دیه سال 94 و... پرداخت.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۴    
رییس تشخیص مصلحت روز گذشته ضمن همنوادانستن دلواپسان و منتقدان توافق ضعیف ژنو با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفته بود: تریبون مجلس باز است و هرچه می خواهند می گویند و برخی هم این دروغ ها را باور می کنند
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۴    
در حالی امروز جلسه شورای عالی با حضور وزرای اقتصاد، صنعت،رئیس کل بانک مرکزی و شرکای اجتماعی برگزار می شود که اخبار های رسیده حاکی از قوت گرفتن افزایش 15 تا19 درصدی دستمزد است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۶    
با تصویب مجلس دولت موظف شد از فروردین 1394 امکان ثبت نام جاماندگان دریافت یارانه را فراهم کند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی مبلغ پانصد میلیون ریال جهت کمک به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و خانواده های نیازمند اختصاص دادند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۶    
وزیر کشور گفت: مذاکرات هسته ای در مسیر عقلانی و منطقی پیش می رود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۳    
بهای نفت در بازارهای جهانی در پی سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا درباره گفتگوهای هسته ای ایران و غرب افزایش یافت.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بازگشت از آمریکا اعلام کرد طی این سفر جایگزینی کاربردی برای "توافق بد" با ایران پیشنهاد دادم.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۸    
یک روزنامه آلمانی از تاکید اوباما بر سیاست تنش زدایی با ایران نوشته و تصریح کرد توافق هسته ای با تهران به اندازه ای برای اوباما اهمیت دارد که به هیچ کس حتی نتانیاهو اجازه نمی دهد آن را به شکست بکشاند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۹    
یک شبکه آلمانی در گزارشی با اشاره به سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا عنوان کرد: آقای نتانیاهو این ادعا که ایران به دنبال ساخت سلاح هسته ای و راه اندازی جنگ علیه این رژیم است ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۶    
یک رسانه عراقی به دلایل کندی فتح تکریت مرکز استان صلاح الدین در عملیات لبیک یا رسول الله که از چند روز قبل آغاز شده، پرداخته است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۷    
طی یازده ماهه سال 93 حدود 57741 هزار یورو (معادل 74383 هزار دلار ) و در هر روز به طور متوسط 221 هزار دلار کالا از طریق تجات چمدانی از گمرکات مرزی به کشورهای مستقل مشترک المنافع ارسال شده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۴    
رئیس پلیس بین الملل ناجا از صدور اعلان قرمز برای 135 ایرانی در سال 2014 خبر داد و گفت: از این تعداد 53 نفر دستگیر شدند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۳    
جمعی از دانشجویان بجنورد در پی برنامه سفر فائزه هاشمی به خراسان شمالی دست به تجمع اعتراض آمیز در مقابل دفتر نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری زدند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۷    
حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتشار فیلم هایی از کنسرت بانوان و کلیپ های تک خوانی زنان در شبکه های ماهواره ای مربوط به این دوره نیست.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۸    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باتوجه به امضا سند همکاری میان ایران و پاکستان درباره استرداد مجرمین امکان محاکمه و انتقال ستار ریگی به ایران وجود دارد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۶    
معاون سازمان تبلیغات اسلامی گفت: منطق ما در عزاداری برای اهل بیت (ع) باید نظرات مراجع عظام تقلید و رهبر معظم انقلاب باشد و نظر آنها باید برای تمام افراد جامعه ملاک در عزاداری ها قرار گیرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۳    
به نوشته پایگاه عبری زبان "والا" باراک اوباما در واکنش به سخنان نتانیاهو در کنگره آمریکا اظهار داشت که او حرف تازه ای برای گفتن نداشت و هیچ راهکار جدیدی در مورد برنامه هسته ای ایران ارائه نداد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
محمد دادکان درمورد برگزاری محمع فدراسیون فوتبال و مطرح شدن نام اسلامیان در این فدراسیون اظهار داشت: نمی دانم که جایگزین شدن وی بجای کفاشیان صحت دارد یا خیر ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۱    
یک شبه نظامی کردِ عراقی تبار گفت: گروه تروریستی داعش گوشت جسد یک اسیر پیشمرگهِ کرد را به مادرش که برای یافتن او، به شهر موصل رفته بود، خوراند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۸    
عضو ستاد پاسخگویی به استفتائات دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به فتوای کتاب اجوبه الاستفتائات به نشانی سوال 11ص 46 از در بحث خوانندگی بانوان گفت ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۰    
حضرت امام خمینی (ره) درباره بالاترین فضیلت حضرت زهرا(س) فرمود: فاطمه سلام الله علیها پس از پدرش 75 روز زنده بودند و حزن و شدت بر ایشان غلبه داشت ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۴    
معاون سازمان حج و زیارت از آغاز اعزام زائران حج سال آینده از شهریور ماه خبر داد و گفت: در برخی استان ها تعداد محدودی ظرفیت خالی وجود دارد که برای تکمیل ظرفیت آنها هنوز فرصت باقی است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۶    
قائم مقام باشگاه پرسپولیس معتقد است که این تیم برای به موفقیت رسیدن فقط به آرامش نیاز دارد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۳    
عربستان قیمت نفت سبک خود را برای فروش در ماه آوریل به بازارهای آسیا 1.40 دلار و برای آمریکا یک دلار افزایش داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۴    
بر اساس نتایج پیمایش ملی ارزش ها و نگرش های جوانان، حدود 68 درصد جوانان ایرانی از اینترنت استفاده می کنند که بیش از 19 درصد آنان برای چت، 15 درصد برای منظور ارتباط با شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۵    
جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: 90 درصد کیف قاپی ها و سرقت های به عنف توسط موتورسیکلت های فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش و جعلی انجام می شود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۶    
روز سه شنبه رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش ملی توسعه پایدار و متوازن منطقه ای، کسانی که نگران نتایج توافق هسته ای با آمریکا هستند را کسانی دانست که به فکر افشای اسرار گفت و گوهای هسته ای هستند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۷    
دو مرد و یک زن که با تشکیل یک باند و در پوشش خواستگار به خانه افراد پولدار در تهران رفته و در فرصتی مناسب سرقت می کردند، دستگیر شدند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۱    
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش قیمت این گوشت در بازار خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۱    
امام صادق(ع) سؤال فرمود: آیا می دانید تفسیر کلمه فاطمه چیست؟ سپس فرمود: یعنی شر و بدی در وجود او راهی ندارد و اگر برای همسری این بزرگوار علی نبود تا قیامت کسی همشأن ایشان نمی شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۸    
واحد اطلاعات اقتصادی اکونومیست با بررسی 133 شهر مهم، پایتخت ایران را ششمین شهر ارزان جهان معرفی کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۹    
رئیس اینترپل ناجا از شناسایی مکان سکونت و ارسال پرونده خاوری به دستگاه قضایی کانادا خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۳    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برای مبارزه با فساد باید هزینه کرد گفت: در مقابل مسائلی مانند پرونده بابک زنجانی یا باید سکوت کرد و یا پذیرفت که بی سابقه ترین فسادها رخ داده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۷    
سخنگوی شورای نگهبان از کل جریانات سیاسی دعوت کرد تا در انتخابات آتی مجلس، مشارکت بالا داشته باشند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید منتقدان ما خواب بوده اند که بازی حساب شده و خوب ما مقابل بنیادکار را ندیده اند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۲    
بعد از افزایش 8 هزار تومانی قیمت اوراق تسهلات مسکن در هفته گذشته، قیمت این اوراق در هفته جاری متعادل تر شد و به همان قیمت 80 هزار تومان رسید.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۱    
بهای نفت و فلزات گرانبها در بازارهای جهانی امروز چهارشنبه 13 اسفند 93، با نوسان همراه بود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۵    
در طول هشت سال دفاع مقدس 12 عملیات با رمز مبارک نام حضرت فاطمه زهرا(س) در مقاطع مهم و سرنوشت ساز جنگ از سوی فرماندهان و مقامات عالیرتبه نظامی و طراحی و اجرا شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۹    
نخستین حکم قصاص اسیدپاشی صبح امروز در ایران در زندان رجایی شهر اجرا شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۵    
معاون وزیر خارجه کشورمان گفت: هدف آمریکا و ایران حصول به پیشرفتی بزرگتر از آنچه که در آخرین دور مذاکرات در مورد برنامه هسته ای ایران حاصل شده بود، است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۳    
سرکرده جدید گروه تروریستی داعش در قلمون سوریه منصوب شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۷    
در این نظرسنجی که توسط پایگاه خبری شبکه السومریه صورت گرفت 2243 نفر شرکت کردند که از این تعداد، 1831 نفر برابر با 81 ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات ایران هراسانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا را یک نمایش پر فریب و بخشی از تبلیغات انتخاباتی تندروها در تل آویو دانست .
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۶    
کمیته های انقلابی یمن وابسته به جنبش انصارالله خواستار تجدید نظر اتحادیه عرب درباره دعوت از رئیس جمهور مستعفی این کشور برای شرکت در نشست آتی سران این اتحادیه شده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۰    
معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: منطق ما در عزاداری برای اهل بیت (ع) باید نظرات مراجع عظام تقلید و رهبر معظم انقلاب باشد و نظر آنها باید برای تمام افراد جامعه ملاک در عزاداری ها قرار ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۲    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت مطالبات فرهنگیان پیش از پایان سال 93 گفت: پاداش پایان خدمت فرهنگیان اوایل سال 94 پرداخت می شود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۶    
سال 93 هم کم کم به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و اگرچه امسال بازار خودرو، روال سالهای گذشته را طی نکرد، اما بالاخره خرید و فروش ها در بازار خودرو رونق گرفته و آنگونه که فعالان بازار می گویند ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۶    
سفیر ایران در سازمان ملل در نیویورک تایمز نوشت: از نظر ما بکارگیری شگرد دروغ افکنی از سوی نتانیاهو با هدف بهره برداری سیاسی داخلی و مهمتر از آن به حاشیه کشاندن مساله فلسطین صورت می پذیرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۱    
معاون وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه در پاسخ به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت طرفین در مذاکرات هسته ای، برای رسیدن به پیشرفت بیشتر تلاش می کنند، اما هنوز برای قضاوت در این مورد زود است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۲    
یک مقام مسئول در وزارت نفت دو برنامه زمان بندی افزایش پنج درصدی قیمت بنزین را اعلام کرد و گفت: احتمال اعمال این افزایش قیمت در دو تاریخ اول و 15 فروردین ماه سال 1394 وجود دارد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۹    
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از ثبت نام 190 هزار نفر از سربازان غایب برای پرداخت جریمه و معافیت از سربازی خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۵    
دومین روز مذاکرات هسته ای ایران و آمریکا در مونترو سوئیس در حالی جریان داشت که نتانیاهو در کنگره به دروغ پردازی های تکراری خود برای ایجاد اختلال در روند مذاکرات و ممانعت از حصول توافق جامع مشغول بود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۹    
مشاور امنیت ملی آمریکا به لابی صهیونیستی آیپک اطمینان داد تحریم ها علیه ایران به بهانه های مختلف پابرجا خواهد ماند و هرگز برچیده نخواهد شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۰    
الازهر بزرگترین موسسه دینی مصر انتقادهای شدیدی را متوجه گروه تروریستی داعش کرد و آن را با الفاظ خوارج و طغیانگر توصیف کرد؛ گروهی که از نظر الازهر جنگ با آن برای نابودیش واجب است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۸:۱۱    
دانشمندان نانوپهپادهای زیست تجزیه پذیری ساخته اند که با انتقال داروهای لازم در خون مانع از بروز سکته قلبی می شوند.