یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۳May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای خیبرآنلاین 26 اسفند 1393 - kheybaronline.ir

خیبرآنلاین 30 دی 1393 خیبرآنلاین 30 بهمن 1393 خیبرآنلاین 2 اسفند 1393 خیبرآنلاین 3 اسفند 1393 خیبرآنلاین 4 اسفند 1393 خیبرآنلاین 5 اسفند 1393 خیبرآنلاین 6 اسفند 1393 خیبرآنلاین 7 اسفند 1393 خیبرآنلاین 10 اسفند 1393 خیبرآنلاین 11 اسفند 1393 خیبرآنلاین 12 اسفند 1393 خیبرآنلاین 13 اسفند 1393 خیبرآنلاین 14 اسفند 1393 خیبرآنلاین 15 اسفند 1393 خیبرآنلاین 16 اسفند 1393 خیبرآنلاین 17 اسفند 1393 خیبرآنلاین 18 اسفند 1393 خیبرآنلاین 19 اسفند 1393 خیبرآنلاین 20 اسفند 1393 خیبرآنلاین 21 اسفند 1393 خیبرآنلاین 22 اسفند 1393 خیبرآنلاین 23 اسفند 1393 خیبرآنلاین 24 اسفند 1393 خیبرآنلاین 25 اسفند 1393 خیبرآنلاین 26 اسفند 1393 خیبرآنلاین 27 اسفند 1393 خیبرآنلاین 28 اسفند 1393 خیبرآنلاین 29 اسفند 1393 
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۱    
نشست هم اندیشی دبیران کل احزاب و گروههای سیاسی با معاون سیاسی وزیر کشور عصر امروز در سالن شهید رجایی وزارت کشور برگزار شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۶    
مقامات امنیتی افغانستان از کشته شدن دومین رهبر گروه داعش در افغانستان در ولایت هلمند خبر دادند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۷    
برخی از این ستاره ها، خاموش شدند و از بین ما رفتند، اما آثار خود را به یادگار گذاشتند و برخی نیز درخشش خود را آغاز کردند ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۸    
سازمان اوپک در تازه ترین گزارش خود از افزایش 7600 بشکه ای در تولید روزانه نفت ایران خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۹    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: چهارشنبه سوری کاری خرافی است و تبدیل به بلایی برای مملکت شده است که مفهوم عاقلانه ای ندارد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۹    
رئیس کارگروه تخصصی ایثارگران مجلس از عدم اجرای ماده 41 قانون خدمات رسانی به ایثارگران در مورد تخفیف بلیط هواپیما و قطار به جانبازان از سوی وزارت راه و شهرسازی گلایه کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۵    
نیروهای عراقی سنگین ترین حمله داعش به شهر رمادی را دفع کردند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۰    
به دنبال درخواست وزیر بهداشت برای جلوگیری از پخش سریال طنز در حاشیه ، دکتر علی اصغر پورمحمدی، طی نامه ای به دکتر هاشمی، نکاتی را برای رفع سوتفاهم های ایجاد شده بیان کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۵    
در آستانه سال نو، برخی افراد سود جو با لباس های مبدل رفتارهای دور از جوانمردی پیشه کرده و با نادیده گرفتن زحمت کسانی که در گرما و سرما محله های شهر را از آلودگی می زدایند، از مردم عیدی می گیرند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۵    
قائم مقام وزیر نیرو با اعلام اینکه در ایران به مرحله ورشکستگی منابع آب دچار شده ایم، گفت: 300 دشت کشور به لحاظ ذخایر آبی در حالت ممنوعه بحرانی قرار گرفته است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۵    
تحولاتی که در قیمت مرغ طی دو سال اخیر اتفاق افتاد، دلایل مختلفی دارد، که هیچ ربطی به واردات این محصول ندارد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۵    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه از تخلف دولت در اختصاص ارز صندوق توسعه ملی برای مهار آب های مرزی به 2 شرکت زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۰    
رئیس پلیس راهور ناجا کاهش سوانح، ارتقاء فرهنگ ترافیک و ایمنی خودرو ها را 3 اولویت اصلی پلیس راهور در سال 94 عنوان کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۰    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از آماده باش 250 نیروی اورژانس و استقرار آنها در 100 نقطه تهران خبر داد و گفت: آمبولانس های ما در 100 نقطه تهران آماده خدمت رسانی هستند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۰    
قانون بودجه 94 از یک طرف دولت را ملزم به حذف پردرآمدها کرد و از طرف دیگر، دولت موظف شد نسبت به ثبت نام جاماندگان از یارانه در فروردین 94 و پرداخت یارانه به آنها اقدام کند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۵    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از آغاز پرداخت تسهیلات 30 میلیون تومانی در برخی استان های کشور و اجباری نبودن دریافت این تسهیلات خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۰    
وزیر دادگستری از خودرو و آرم ویژه تعزیرات حکومتی کشور رونمایی کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۶    
رئیس امور تعرفه ها و قراردادهای مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز از اصلاح تعرفه های گاز بخش خانگی بعد از تذکرات نمایندگان مجلس خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۶    
قصه فیلمِ سگ کشی ِ بهرام بیضایی را به یاد دارید؟ گلرخ کمالی برای جبرانِ سوءظنی که به شوهرش، ناصر معاصر داشت ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۱    
سینماهای سراسر کشور همزمان با سالروز وفات حضرت زهرا (س) تعطیل هستند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۲    
استان تهران به تنهایی 60 درصد سپرده ها و تسهیلات بانکی کل کشور را به خود اختصاص می دهد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۲    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با صدور بیانیه ای درباره حکم مهدی هاشمی تاکید کرد: قوه قضائیه بار دیگر ثابت کرد در برخورد با متجاوزین به اموال ملت قاطع بوده و اغماض نخواهد کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۲    
حداقل حقوق کارمندان دولت در سال94 به میزان 684 هزار تومان تعیین شده است که حدود 28 هزار تومان از حداقل حقوق 712 هزار و413تومانی کارگران در سال آینده کمتر است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۷    
در پی بروز اختلافات شدید در کابینه بنیامین نتانیاهو در دسامبر 2014 و خروج دو وزیر وی، عملاّ ادامه فعالیت دولت ائتلافی ناممکن شد ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۲    
گروه تروریستی داعش از هواداران خود در عربستان خواست قبل از مهاجرت و پیوستن به صفوف این گروه تروریستی، از خانواده و بستگان خود برائت بجویند و در صورت لزوم آنان را بکشند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۸    
هلاکت 27 تروریست داعشی در استان الانبار و کنترل ارتش بر پل استراتژیک الشیحه از جمله خبرهای امنیتی عراق به شمار می رود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۳    
اولین سهمیه بنزین بهار در آستانه تحویل سال نو در حالی در کارت های هوشمند سوخت واریز می شود که افزایش پنج درصدی قیمت بنزین برای فروردین ماه سال آینده فعلا منتفی شده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۸    
دانشمند کهنه کار هسته ای ایران در آمریکا دستیابی به انرژی پاک، شیرین کردن آب دریا، تولید دانش و پیشرفت سایر صنایع غیر هسته ای را از جمله منافع برنامه هسته ای برای کشورمان می داند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۹    
در آخرین برنامه نود سال مشخص شد 92 درصد بینندگان، از عملکرد این برنامه در سال 93 رضایت دارند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۴    
اسماعیل جلیلی ظهار داشت: پس از رفع ایرادات شورای نگهبان و تایید شورا عملا دیروز بودجه به دولت ابلاغ شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۹    
علی زرافشان گفت: تاثیر سوابق تحصیلی دوره متوسطه در کنکور سال 94 همانند کنکور گذشته 25 درصد است با این تفاوت که در کنکور امسال تاثیر مثبت و منفی هر دو اعمال می شود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۴    
"خیبرآنلاین" - بحران اقتصادی و دارویی در اقلیم کردستان عراق جان مردم این منطقه به ویژه کودکان را تهدید می کند. ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۴    
مراسم تحویل سال نو طبق سنوات قبلی در معراج شهدای اهواز و در کنار شهدای تازه تفحص شده برگزار می شود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۴    
معاون اقتصادی بانک مرکزی تازه ترین تحلیل این بانک از وضعیت تورمی در سال 94 را تشریح کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۴    
هرچه به روزهای پایانی اسفند نزدیک می شویم، حال وهوای خرید از یک سو و شلوغی خیابان ها به خصوص در مراکز اصلی شهر از سوی دیگر بیشتر به چشم می خورد ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۹    
داعش 43 تحرک تبلیغاتی حامیان تروریسم تکفیری در مسیر ایجاد فتنه مذهبی در منطقه و همچنین پیشبرد پروژه ایران هراسی تشدید شده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۴    
رئیس جایگاهداران سوخت کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر بالای یک میلیارد و 700 میلیون لیتر بنزین در کشور ذخیره شده است، گفت: مشکلی در تامین سوخت نوروزی نداریم.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۰    
یکی از انتقادات گسترده ای که طی سالهای گذشته به محمدباقر قالیباف وارد شده، نوع فعالیت رسانه های منتسب به وی، افرادی که در راس آن رسانه ها مشغول کار هستند و رفتار رسانه ای آنها بوده است
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۰    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اعلام اینکه برخورد با مدارسی که اقدام به پیش ثبت نام و دریافت وجه می کنند شامل ممنوعیت یک ساله از ثبت نام دانش آموزان جدیدالورود است گفت ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در دو مصاحبه جداگانه در سوئیس درباره میزان پیشرفت رایزنی های هسته ای اظهار نظر کرده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۵    
منابع نظامی عراق از بازداشت شماری از شبه نظامیان گروه دولت اسلامی موسوم به داعش در شمال عراق خبر دادند که با لباس زنانه در حال فرار از میدانهای نبرد بودند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۰    
"خیبرآنلاین" - همزمان با اوجگیری درگیری ها با داعش در عراق، از سلیمانیه خبر می رسد چند تیم مخفی داعش که مجموعا 18 نفر بودند ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۵    
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به پرسشی درباره استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه سوری پاسخ گفته است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۰    
الیاس نادران گفت: حکم م ه. برای بخشی از اتهامات است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۶    
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: تا هفته دولت سال 94 تمام واحدهای مسکن ویژه را به متقاضیان تحویل خواهیم داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۲    
"خیبرآنلاین" - همزمان با آغاز سال جدید و با توجه به تقارن چهار روز ابتدایی نوروز 94 با ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)، فرهنگسراهای تهران میزبان ویژه برنامه های بهار فاطمی می شوند. ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۷    
وزارت کشور در اجرای ماده 12 آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، نخستین اطلاعیه خود در خصوص این انتخابات را صادر کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۲    
اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد مسئول سیاست خارجی این اتحادیه و وزرای خارجه سه کشور اروپایی بر عزم خود برای توافق با ایران تأکید کرده اند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۲    
رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیان این مطلب که به رغم توافقات قبلی حقوق 60 درصد بازنشستگان حداقل بگیر 17 درصد اعلام شد، گفت: افزایش حقوق 40 درصد باقی مانده باید توسط دولت تعیین شود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۷    
یک شهروند فرانسوی که با جاسازی کردن همسر روس خود درون یک چمدان قصد داشت از طریق مرز زمینی وارد اتحادیه اروپا شود، به دام افتاد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۷    
خودرو زرهی ساخته شده توسط مهندسان داعشی در سوریه