سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۴Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خیبرآنلاین 28 مهر 1397 - kheybaronline.ir

خیبرآنلاین 29 اسفند 1393 خیبرآنلاین 29 اسفند 1394 خیبرآنلاین 1 فروردین 1395 خیبرآنلاین 1 فروردین 1396 خیبرآنلاین 30 فروردین 1397 خیبرآنلاین 28 اردیبهشت 1397 خیبرآنلاین 24 خرداد 1397 خیبرآنلاین 31 تیر 1397 خیبرآنلاین 28 مرداد 1397 خیبرآنلاین 31 شهریور 1397 خیبرآنلاین 30 آبان 1397 خیبرآنلاین 28 آذر 1397 خیبرآنلاین 26 دی 1397 خیبرآنلاین 1 بهمن 1397 خیبرآنلاین 29 اسفند 1397 خیبرآنلاین 1 مهر 1397 خیبرآنلاین 2 مهر 1397 خیبرآنلاین 3 مهر 1397 خیبرآنلاین 4 مهر 1397 خیبرآنلاین 5 مهر 1397 خیبرآنلاین 6 مهر 1397 خیبرآنلاین 7 مهر 1397 خیبرآنلاین 8 مهر 1397 خیبرآنلاین 9 مهر 1397 خیبرآنلاین 10 مهر 1397 خیبرآنلاین 11 مهر 1397 خیبرآنلاین 12 مهر 1397 خیبرآنلاین 13 مهر 1397 خیبرآنلاین 14 مهر 1397 خیبرآنلاین 15 مهر 1397 خیبرآنلاین 16 مهر 1397 خیبرآنلاین 17 مهر 1397 خیبرآنلاین 18 مهر 1397 خیبرآنلاین 19 مهر 1397 خیبرآنلاین 20 مهر 1397 خیبرآنلاین 21 مهر 1397 خیبرآنلاین 22 مهر 1397 خیبرآنلاین 23 مهر 1397 خیبرآنلاین 24 مهر 1397 خیبرآنلاین 25 مهر 1397 خیبرآنلاین 26 مهر 1397 خیبرآنلاین 27 مهر 1397 خیبرآنلاین 28 مهر 1397 خیبرآنلاین 29 مهر 1397 خیبرآنلاین 30 مهر 1397 
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۳۵    
"خیبرآنلاین" - رانت و تضییع حقوق دولت و اتلاف بیت المال شاخ و دم ندارد. نماد عینی آن را می توان در لابه لای مصوبات و تصمیمات نادرست دولت ازجمله در زمینه پتروشیمی ها رصد کرد. ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۵    
پس از 6 سال از روی کارآمدن دولت روحانی، نه تنها چرخ صنعت هسته ای به کلی پنچر شد بلکه چرخ دنده واحدهای تولیدی نیز کاملاً منهدم گردید ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۵    
اربعین در لغت به معنای چهلم و در اصطلاح به بیستم صفر 61 هجری قمری، چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) گفته می شود ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۲:۵۵    
شهدای مدافع حرم پیشتاز اظهار ارادت و محبت به اهل بیت علیه السلام به ویژه امام حسین(ع) بودند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری صفا فلسطین اعلام کرد که نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر قدس، غیث را از خودروی خود در منطقه بیت حنینا شهر قدس ربوده و به مکان نامعلومی برده اند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۲:۵۰    
عملکرد هیات نظارت بر برجام که از جمله شخصیت های سیاسی هستند که حامی این توافق نامه اند، حتی مورد انتقاد رهبر هم قرار گرفت.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۵    
در راستای تفاهم نامه تولید و اشتغال در حوزه بازآفرینی شهری قرار است 300هزار شغل در کشور ایجاد شود که 120هزار نفر به صورت مستقیم و 180هزار فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد شود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۸    
قیمت دلار، طلا، سکه و دینار عراق امروز 29 مهر را مشاهده می نمایید.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۵۸    
این دو که از قضا، بیشتر با صداوسیما همکاری می کنند و به عنوان بازیگر و مجری در سریال ها و برنامه های تلویزیونی حضور داشته اند ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۸    
مدیرعامل بازنشسته شرکت ملی نفت در حالی از این سمت خداحافظی می کند که وی پس از بازنشستگی حقوق نجومی 37 میلیون تومانی دریافت می کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۲۲    
فرمانده کل سپاه در ابلاغی به فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، بر فراهم کردن تسهیلات خدماتی و رفاهی زائرین پاکستانی اربعین حسینی تاکید کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۱۷    
تعدادی از اساتید حقوق، علوم سیاسی و دیپلمات ها پیرامون بررسی لایحه CFT به شورای نگهبان نامه نوشتند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۱۲    
عضو مجلس خبرگان رهبری، چرایی فراخوان مقام معظم رهبری برای پیش نویس الگوی اسلامی ایران پیشرفت را تشریح کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۷    
نماینده کنگره آمریکا پس از اذعان ریاض به وقوع قتل منتقد این کشور در کنسولگری عربستان در استانبول تأکید کرد: احتمالاً داماد ترامپ با بن سلمان در قتل خاشقجی همکاری کرده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۲    
همراه اول علاوه بر تخفیف در تعرفه رومینگ عراق در ایام اربعین حسینی، بسته های ترکیبی و دیتای رومینگ بین الملل نیز ارائه کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۵۷    
یک مسؤول امنیتی عراقی هشدار داد طبق بررسی های به عمل آمده، گروهک تروریستی منافقین قصد دارد در ایام منتهی به اربعین حسینی، با ایجاد درگیری های صوری و فتنه انگیزی قومیتی ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۵۲    
یک عکاس معتقد است که اغلب تصاویر ماندگار معمولا در کنار اخبار مهم ثبت شده اند. برخی از این تصاویر همانند عکسی که دیروز از کنسولگری عربستان ثبت شد ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۴۷    
قیمت اغلب خودروهای داخلی در بازار امروز تهران نسبت به اواخر هفته گذشته بین 500 هزار تا یک میلیون تومان کاهش یافت.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۲۰    
سخنگوی کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی توصیه های بهداشتی به زائران و سالمندان ارائه کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۵    
از سه سال پیش و آغاز مداخله نظامی روسیه در جنگ سوریه، بیش از 87 هزار و 500 تروریست در این کشور کشته شدند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۵    
با اعلام AFC کوالنکو داور ازبکستانی مشهور قاره آسیا قضاوت دیدار پرسپولیس و السد را برعهده خواهد داشت، داوری که برای نماینده کشورمان خوش یمن نبوده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۵    
منابع سوری از جان باختن ده ها غیرنظامی در حمله جنگنده های آمریکایی به روستاهایی در حومه دیرالزور خبر دادند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۵    
عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و رئیس ستاد فضای مجازی روحانی در یک توییت وزرای پیشنهادی رییس جمهور را نام برد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۵۵    
سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه اعلام کرد این کشور تمامی جزئیات رخ داده در ماجرای قتل روزنامه نگار عربستانی را افشا خواهد کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۵۰    
همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، هشتگ "حب الحسین یجمعنا" به داغ ترین هشتگ توییتر فارسی تبدیل شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۹    
انتشار نامه استعفای آخوندی پس از حضور پرحاشیه امروز وی در مراسم امضای تفاهمنامه نوسازی 100 هزار واحد مسکونی بافت های فرسوده، اختلاف نظر قدیمی این عضو کابینه با رئیس جمهور را علنی کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۹    
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج از پایانه مرزی میرجاوه و خدمات رسانی به زوار پاکستانی بازدید کردند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۴    
سومین دادگاه علنی رسیدگی به پرونده های مفسدان و اخلالگران در نظام اقتصادی در استان فارس با موضوع بررسی اتهامات 11 نفر از اخلالگران در نظام اقتصادی از طریق اخلال در توزیع مایحتاج عمومی کشور و کالای ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۹    
سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده برای ارائه گزارشی درباره اقدامات و برنامه های هوافضای سپاه، به کمیسیون امنیت ملی مجلس می رود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۴    
هم زمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و تأکید مسؤولان به پرداخت تنها 235 هزار تومان برای ویزا، متأسفانه برخی از دفاتر زیارتی با بهانه های مختلف از زائران مبالغ بیشتری اخذ می کنند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۸    
تماس از تلفن ثابت به تلفن ثابت دقیقه ای 700 تومان و برای تلفن همراه به تلفن همراه دقیقه ای 900 تومان محاسبه می شود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۳    
در این گزارش با سربازانی آشنا خواهید شد که کمی تصورات شما را از سایر مشمولان به خدمت در ذهنتان تغییر می دهند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۸    
حضور لاریجانی و آخوندی در کنار هم به بهانه افتتاح طرح های فرودگاه مهرآباد در زمانی که برخی از نمایندگان انتقادات بسیاری به وی دارند و درصدد استیضاح وزیر راه هستند، بسیار معنادار است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۳    
بنابر تهمیدات اندیشیده شده در بانک مرکزی، زائران اربعین حسینی می توانند مبلغ یکصد هزار دینار عراق را از طریق ساز و کار طراحی شده در بانک ملی ایران خریداری و اسکناس دینار را در سه شهر عراق و سه نقطه ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۰    
جمعی از زائران پاکستانی اربعین حسینی با اشاره به رضایت مندی از خدمات رسانی مردم سیستان و بلوچستان به زائران ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۵    
نرخ دلار، طلا، سکه و دینار عراق امروز 28 مهر را مشاهده می نمایید.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۰    
لاستیک های هواپیماها و جنگنده های نیروی هوایی ارتش هم اکنون در داخل کشور تولید شده و کشورمان از این جهت، خودکفاست.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۵۱    
انتقامی که سرلشکر جعفری وعده آن را به فاصله تنها یک روز پس از ربایش سربازان در میرجاوه داده، با فاصله چند روز و با چه کیفیتی محقق می شود؟
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۶    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مدیران بازنشسته ای که در فرصت قانونی پست های مدیریتی را ترک نکنند مجازات حبس در انتظارشان است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۶    
ازدواج های اینترنتی اغلب بر اساس انتخابی از روی احساسات و بدون شناخت کافی صورت می گیرند و جوانان باید از عواقب آن آگاه شوند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۱    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازی با السد سخت است و شرایط از آن چیزی که فکرش را می کنیم دشوارتر است اما می خواهیم نتیجه بگیریم.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۶    
با وجود اینکه عربستان سعودی پس از گذشت دو هفته و در بیانیه ای رسمی و بر اساس روایت خاص خود مسئولیت قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی را پذیرفته ولی در این گزارش اشاره ای به جسد وی نشده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۹    
"خیبرآنلاین" - فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق موفق شدند عملیات عناصر تروریستی داعش علیه زوار امام حسین(ع) را خنثی کنند. ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۳    
داستان جهانگیری و روحانی به پایان خود نزدیک می شود و باید منتظر ماند و دید در صورت کنارگذاشتن معاون اول اصلاح طلب نمای روحانی، واکنش تجدیدنظرطلبان در قبال این اقدام چه خواهد بود
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۵۸    
هر شانه تخم مرغ 30 عددی نیز در مرداد سال جاری 11200 تومان بود که اکنون به قیمت 15000 تومان تا 17000 تومان به فروش می رسد و قیمت بازار خودرو پراید در خردادماه سال جاری 23 میلیون تومان بود که اکنون ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۴۸    
پس از برعهده گرفتن مسئولیت ساخت و توسعه صحن حضرت زهر(س) در نجف اشرف توسط مسئولان ایرانی، شایعات بسیار زیادی در فضای مجازی برای برهم زدن ارتباط 2 کشور دوست و همسایه ایران و عراق کلید خورد ...