شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۶:۴۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی کنگان 21 اسفند 1396 - koogana.ir

پایگاه خبری تحلیلی کنگان 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 فروردین 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 1 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 مرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 شهریور 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 29 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 28 بهمن 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 1 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 6 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 7 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 8 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 9 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 10 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 12 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 13 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 14 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 15 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 16 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 17 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 19 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 20 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 21 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 22 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 23 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 24 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 26 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 27 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 28 اسفند 1396 
کوگانا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۳    
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اجرای آخرین مرحله طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم کارت (رجیستری) از 31 فروردین خبر داد.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۸    
مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار تهران از توزیع میوه های تنظیم بازاری با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار از تاریخ 23 اسفند سال جاری خبر داد.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۳    
کاهش عرضه پژو 405 در بازار قیمت این خودرو را افزایش داد.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۳    
رئیس اتحادیه بنکداران گفت: ترخیص بار برنج هندی از گمرک 15 روز دیگر انجام خواهد شد و مشکلی بابت کمبود برنج هندی را در بازار شب عید نخواهیم داشت.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۸    
داریوش فرضیایی عموپورنگ در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی کیسه صفرا قرار گرفت.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۸:۳۳    
تمام اتاق حمزه پر از تصاویر شهدا بود، زمانی که برای گرفتن وسایلش به محل خدمتش رفتم تصاویر شهدا را از کیفش یافتم، عاشق شهادت بود و این مطلب را برای همه عنوان می کرد که من عاشق شهادت هستم.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۸:۳۳    
کارشناسان آمریکایی برای براندازی نظام ایران، خواستار نزدیک تر شدن آمریکا و اسرائیل به یکدیگر شدند.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۸    
کره شمالی به ویژه در ماه می از نزدیک، حوادث را تحت نظر خواهد داشت، زمانیکه ترامپ با ضرب الاجل دیگری برای توافق هسته ای روبرو می شود تا تصمیم بگیرد از این توافق خارج شود یا خیر .
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۸    
در حالی که هکرهای ایرانی در اجرای عملیات های جاسوسی و دیگر حملات سایبری در خارج از مرزهای این کشور مهارت های خود را افزایش می دهند ...
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۸    
شهید احمدرضا احدی رتبه یک آزمون سراسری سال 1364 بود؛ اما در نهایت در کنکور عشق و شهادت شرکت کرد و خود را جاودانه ساخت.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۸    
فرماندار کنگان با بیان اینکه نوروز 97 شهرستان کنگان نوروزی متفاوت خواهد بود گفت: ارائه خدمات مطلوب ، امداد رسانی، رفاه، بهداشتی و درمانی ، ارزاق عمومی ...
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۳    
رفتار خشونت آمیز و مغایر با عرف و منش جامعه، نظیر آنچه که امروزه تحت نام چهارشنبه سوری شاهد آن هستیم در هیچ کدام از این آیین ها دیده نمی شود.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۸    
براساس یک رسم دیرینه مردم زمان غروب آفتاب آتش روشن می کنند و از روی آن می پرند و این گونه بیماری ها و ناراحتی ها و نگرانی های سال کهنه را به فراموشی می سپارند ...
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۸    
بیکاری یکی از معضلات جامعه ماست، اما آیا در این بیکاری خود جوانان نیز نقش دارند؟
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۳    
علیزاده در واکنش به ادعای مهاجانی، سقوط شوروی را ناشی از توطئه آمریکا دانست.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۳    
به تازگی گزارش شده که در سراسر بریتانیا نامه هایی به در خانه ها فرستاده شده که در آن از دریافت کنندگان خواسته شده که در "روز مجازات یک مسلمان" شرکت کنند.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۸    
پس از انتشار تصویر دردناک مجسمه مادر بافنده در کنار ویرانه های نساجی قائم شهر که روزگاری 2500 کارگر داشت، مسئولان مربوطه این مجسمه را کندند و بردند
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۸    
سردبیر ارشد سیاسی شبکه فرانس 24 درباره محمد بن سلمان گفت، ولیعهد عربستان دو چهره دارد؛ یکی برای داخل این کشور و دیگری برای خارج.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۸    
سفیر انگلیس در عربستان سعودی که اخیران کشورش قرارادی هنگفت با آل سعود به امضا رسانده است، در گفتگو با العربیه مدعی شد باید به حضور ایران و حزب الله در یمن پایان داده شود.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۸    
برنامه هسته ای کره شمالی، به دلایل روشنی، تیتر رسانه ها را به خود اختصاص داده اما نباید از خطر روزافزونی که توسط برنامه موشک های بالستیک ایران تحمیل می شود، غافل شد .
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۸    
پیش از این نیز اظهارات حاشیه ساز روحانی درباره موضوعاتی چون "درس مذاکره گرفتن از عاشورا"، "اسلام رحمانی"، "زیر سوال بردن عصمت معصومین" و ... به موضوع مورد علاقه رسانه های فارسی زبان غرب تبدیل شده بود.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۸    
آن دسته از مشمولانی که برای دریافت سود سهام عدالت، از این به بعد شماره شبای حساب بانکی خود را وارد سامانه سهام عدالت می کنند، پس از پایان پرداخت سود تمامی گروه ها، سود خود را خواهند گرفت.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۳    
آن شب حاج عبدالله و بچه های تخریب از خط خودی عبور کردند و مشغول کار شدند و تا اذان صبح طول کشید...
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۳    
شهید مدافع حرم مهدی صابری فرمانده گروهان علی اکبر (ع) نیروی مخصوص لشکر فاطمیون دقایقی قبل از شهادت می گوید: بندگی خدا را نکردیم .
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۳    
در دیدار رفت العین و استقلال، شاهد یکی از عجیب ترین و یک طرفه ترین قضاوت های چند سال اخیر دنیای فوتبال بودیم.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۳    
به گزارش کوگانا
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۳    
فرماندار کنگان ضمن تبریک هفته منابع طبیعی و در راستای اجرایی این طرح گفت: طرح های آبخیز داری با هدف احیاء و تقویت سفره های زیر زمینی در حوزه کشاورزی بسیار مفید خواهد بود.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۳    
سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: در نیم فصل اول حاشیه های زیادی در تیم ایجاد شده بود و تیم یکدلی نداشتیم.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۳    
تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه میهمان تیم الوصل امارات است و در صورت پیروزی می توانند سال 96 را با صدرنشینی در آسیا به پایان برسانند.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۳    
کارشناس فوتبال گفت: تراکتورسازی تبریز سزاوار دو باخت در لیگ قهرمانان آسیا نبود.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۳    
طرحی جالب به بهانه درخشش باتشوایی، رویس و پولشیچ در ترکیب دورتموند مقابل اینتراخت فرانکفورت منتشر شده است.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸    
معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مفید خواندن دیدار رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی برای اسرائیل، گفت ایران به دقت نظاره گر این دیدار است.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال 98، اولین محصلان نظام جدید با مدرک دیپلم 12 ساله، فارغ التحصیل می شوند.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکرار اتهامات ضدایرانی خود، از تهران به عنوان سه تهدید اصلی رژیم صهیونیستی نام برد.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه موضع گیری ها علیه وزیر راه در مجلس شدید است، گفت: استیضاح وزیر راه و شهرسازی از نظر کارکردی مورد مطالبه مجلس است.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: برخلاف پیش بینی ها کار پرسپولیس برای صعود از گروهش سخت است.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸    
شبکه الجزیره قطر دومین قسمت از جزئیات کودتای عربستان و امارات علیه این کشور را در قالب مستندی منتشر کرد.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸    
پلیس اتریش از حمله یک فرد مسلح به محل اقامت سفیر ایران در وین و از پای درآمدن او به ضرب گلوله محافظان خبر داد.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸    
رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد گفت: در سال 97 برای پیشرفت علمی بیشتر در دانشگاه آزاد تلاش می کنیم.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸    
به دنبال گسترش بحران تنهایی در جوامع غربی و ظهور اثرات منفی آن، دولت بریتانیا فردی را به عنوان وزیر تنهایی برای مقابله با این بحران تعیین کرده است.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸    
یک ژنرال آمریکایی در جریان رزمایش جونیپر کبرا مجددا به تعهد واشنگتن برای حفظ امنیت رژیم اسرائیل در برابر ایران تاکید کرد.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸    
آردا توران بازیکن بارسا که به صورت قرضی به باشاک شهیر پیوسته است، در مراسمی ساده ازدواج کرد.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۳    
در سایه درخشش مامه بابا تیام هیچکس سراغی از بویان دیگر بازیکن خارجی استقلال که به تازگی به این تیم پیوسته نمی گیرد.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۳    
دروازه بان سرخپوشان در تمرین روز گذشته باعث مصدومیت هم تیمی خود شد.
کوگانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۰۳    
بیشترین میزان ثروت نسبت به گذشته در اختیار داشته ایم اما ما نتوانستیم آنها را به طور صحیح و منصفانه تقسیم کنیم و در حالی که ما با اقداماتمان میهن مشترکمان یعنی کره زمین را از بین برده ایم.