دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۹May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی کنگان 17 اردیبهشت 1398 - koogana.ir

پایگاه خبری تحلیلی کنگان 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 28 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 29 اسفند 1397 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 5 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 2 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 3 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 4 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 5 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 6 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 7 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 8 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 9 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 10 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 11 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 12 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 13 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 14 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 15 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 16 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 17 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 19 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 20 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 21 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 22 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 23 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 24 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 25 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 26 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 27 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 28 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 اردیبهشت 1398 
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۵    
سرمربی پرسپولیس لیست مدنظرش برای فصل آینده را تحویل مدیریت باشگاه پرسپولیس داد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۶    
مدیر طرح نذر حجاب گفت: 25 هزار شاغل محصولات حجاب در آستانه بیکاری هستند و به محصولات عفاف و حجاب ارز دولتی تعلق نمی گیرد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۴    
در روزهای اخیر به سبب هجوم مردم به فروشگاه ها و سوپرمارکت های اینترنتی در کمترین زمان ممکن، ماکارونی به یک محصول کمیاب تبدیل شد!
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۴    
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به مهمترین توصیه های پزشکی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و خواستار رعایت آن از طرف روزه داران شد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۹    
حمله مجدد علی کریمی به ریاست فدراسیون فوتبال.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۹    
سازمان لیگ در حالی تاریخ نیمه نهایی و فینال جام حذفی را تغییر داد که این تغییرات دو تیم پرسپولیس و سپاهان را با مشکل مواجه می کند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۹    
شاگردان برانکو با قبول شکست در مقابل پاختاکور، از حضور در مرحله بعدی بازماندند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۹    
مدیر برنامه میلاد محمدی پیشنهاد زنیت سن پترزبورگ برای خرید این بازیکن ایرانی تیم احمد گروژنی را تایید کرد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۹    
کفیل وزارت دفاع آمریکا مدعی است اعزام ناوگروه تهاجمی آبراهام لینکلن پاسخی معقول به نشانه های موجود مبنی بر واقعی بودن تهدیدها از سوی ایران است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۹    
گروه های مقاومت فلسطینی که پاسخ کوبنده ای به جنایت های صهیونیست ها داده اند معتقدند این رژیم غاصب آمارهای واقعی را ارائه نداده و حاضر نیست تا تصاویر خسارت های فراوانی که دیده را منتشر کند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۹    
هر اقدامی به جز پایان دادن به این خسارت محض که هزینه نگهداری آن به صورت یک طرفه از جیب ملت ایران پرداخت می شود اشتباهی دیگر در کارنامه غرب گرایان خواهد بود.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۹    
محمد سرافراز تاکید کرد: زندگی شخصی خانم میرقلی خان مربوط به خودشان است و از زندگی گذشته اش در حد آنچه در کتابشان نوشته اند، مطلع هستم و مواضعی که ایشان در این خصوص و سایر موارد اعلام می کنند ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۹    
نمایند مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست غیرعلنی امروز رئیس مجلس گزارشی را از تحریم نفتی آمریکا و اقدامات این کشور در این زمینه و معافیت برخی کشورها به نمایندگان ارائه کرد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۴    
اروپایی ها روز شنبه طی بیانیه ای اعلام داشتند که سهم خود از تأمین مالی ساز و کار مالی ویژه با ایران (اینستکس) را به طور محسوسی افزایش خواهند داد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۴    
باشگاه لستر سیتی رسماً پیشنهادی را برای جذب کاپیتان الهلال ارائه داد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۴    
پزشک و محقق آلمانی تاکید دارد: حجامت پدیده ای است که در خود تنظیمی کردن عملکرد بدن انسان دخالت دارد، امری که هرگز با روش های دیگر نمی توان آن را جایگزین کرد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۴    
سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش پس از پایان مسابقات جام ملت های آفریقا به همکاری اش با فدراسیون فوتبال مراکش پایان خواهد داد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۴    
مسلمانان هلند ، ترکیه و پاکستان با برگزاری محافل قرآنی ، نماز جماعت و سفرهای ساده افطار به استقبال اولین روز از ماه مبارک رمضان رفتند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۴    
تصاویری از حال و هوای مسلمان در آغاز ماه مبارک رمضان در شهرهای مختلف اوکراین ،مراکش و تونس مشاهده می کنید.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۴    
تازه ترین استفتائات از رهبر معظم انقلاب درباره احکام روزه داری منتشر شد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۴    
یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه باید در قبال رفتار غرب خروج مرحله ای از برجام داشته باشیم، گفت: نباید طرف مقابل فکر کند تحت هر شرایطی در برجام خواهیم ماند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۹    
مسلمانان هائیتی در ایام ماه مبارک رمضان حال و هوای دیگری با برگزاری محافل قرآنی و سفره های افطار به شهرهای خود می دهند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۹    
برنامه روزهای تلاوت های قرآنی ماه مبارک رمضان در شهرهای کوچک و بزرگ بوسنی و هرزگوین برگزار می شود.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۹    
محافل قرآنی باشکوه و سفره های افطار نذری در سرتاسر اندونزی رنگ و بوی دیگری در ایام ماه مبارک رمضان به مساجد و خیابان های این کشور داده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۹    
با گذشت دو هفته از وقوع چندین انفجار تروریستی در کلیساهای سریلانکا همچنان فضای شهر تحت تدابیر شدید امنیتی است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۹    
داریوش خدابنده معلمی که ساکن رشت است و فاصله حدود دویست کیلومتری را که حدود بیش از 50 کیلومتر صعب العبور را به وسیله موتور سیکلت طی می کند تا به محروم ترین روستای گیلان محل کار خود برساند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۴    
پیشگیری از ورود پرونده به قوه قضاییه از جمله راه هایی است قوه قضاییه برای بهبود و افزایش بازده خود باید در آن را در نظر داشته باشد ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۴    
امروز از دل خیالباقی و افسانه سازی های دولت طرح اقتصاد کوپنی بیرون آمده است که به باور بسیاری از کارشناسان بازگشت به این طرح کهنه با توجه به اقتصاد امروز مشکلی از مشکلات کشور را حل نمی کند بلکه شاید ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۹    
گوگل با ارسال نامه ای رسمی به وزارت امنیت داخلی آمریکا، جزئیات تلاش های این شرکت برای مقابله با انتشار ویدئوهای تروریستی را در یوتیوب تشریح کرد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۹    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در شرایطی که دشمنان دائماً با جنگ نرم و عملیات روانی به دنبال تضعیف روحیه ملی و خود باوری جوانان هستند ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۹    
بدقولی و خساست وزارت ورزش و جوانان نسبت به پرداخت جوایز قهرمانان بازی های آسیایی تا حدی است که سکه های طلا را با حواله هایی که نصف قیمت هم نیست عوض کردند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۴    
استاندار مرکزی از آزادی باران شیخی دختربچه ربوده شده در شهر مهاجران از چنگال ربایندگان خبر داد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۹    
پژو 405 با تعداد زیادی دبه و گالن بنزین متلاشی شده در اطرافش، راننده را در خود جای داده بود. دستم را دور جوان بلوچ حلقه زدم و با تمام توان سعی کردم او را بیرون بکشم، نشد، راننده به ماشین چفت شده بود ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۹    
بسیاری از گونه های گیاهی پردیسان از بین رفت. شهرداری بر اساس تفاهم نامه قرار بود 15 سال نگهداری از این پارک را برعهده بگیرد اما هیچ اقدامی صورت نگرفت و سرنوشت این پارک در هاله ای از ابهام است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۴    
اینستکس اروپایی همچنان در حد شعار و ثبت باقی مانده و تا اجرا فاصله زیادی دارد. با این حال دولتمردان خبر از اینستکس غیراروپایی می دهند و این یعنی پیچیده کردن شرایط اقتصادی.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور بخشنامه ای برگزاری هرگونه مراسم افطاری از محل منابع عمومی تحت هر شرایطی را ممنوع اعلام کرد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۴    
درباره معافیت سربازی برای افرادی که انگشت پا ندارند، بیشتر بدانید.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۴    
کمیته امداد امام خمینی (ره) طی سال های اخیر در راستای خودکفایی مددجویان با ارائه آموزش های اشتغال گام های خوبی برداشته است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۴    
نایب رئیس کانون سراسری انبوه سازان گفت: با حذف قیمت های مسکن از روی سایت ها بازار مسکن رنگ آرامش را به خود دید.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۹    
به فاصله 6 ماه بعد از اولین طرح استیضاح وزیر ورزش، نمایندگان مجلس مجددا آن را کلید زدند اما مشخص نیست این بار طرح استیضاح سرانجامی دارد یا بازهم به واسطه برخی رایزنی ها منتفی می شود.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۹    
علی نصیریان بازیگر پیشکسوت مجموعه های تلویزیونی ضمن انتقاد از تکراری و غیرجذاب بودن قصه سریال های سیما در سال های اخیر، بر لزوم تجدیدنظر مسئولان تلویزیون در این حوزه تأکید کرد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۹    
چهار داروی ایرانی ضد سرطان و دیابت با حضور وزیر بهداشت و معاون رئیس جمهور در شهرک صنعتی اشتهارد رونمایی شد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۹    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد اعلام کرد: ایالات متحده آمریکا در صدر لیست ناقضان کنوانسیون منع گسترش تسلیحات شیمیایی قرار دارد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۴    
هر ساله با فرارسیدن بهار کوچ عشایر ترکاشوند و یارام طاقلو از مناطق گرمسیر جنوبی به سمت مناطق کوهستانی و سردسیر زاگرس انجام میشود ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۴    
مدیران پرسپولیس، ستاره استقلال را در فصل نقل وانتقالات هدف گرفته اند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۴    
کاشانی نژاد گفت: نتایج خوب است اما ما انتظار داریم پرسپولیس اگر به تساوی هم می رسد با نشاط بازی کند. نتایج پرسپولیس بد نیست اما آن بازی زیبایی که انتظار داریم را از تیم نمی بینیم.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۰۹    
تیم فوتبال پرسپولیس راهی پیش رو دارد که با فروش یکی از ستاره های خود چند بازیکن بخرد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۰۹    
فرمانده محور ثارالله حشدالشعبی گفت: پس از تخلیه آب خانه ها عملیات پاکسازی شروع خواهد شد و در حین عملیات کمک رسانی انجام خواهد شد و هیچگاه متوقف نمی شود.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۰۹    
مشترکان کم مصرف و بخش صنعت و تولیدی نباید بهای افزایش مصرف و مصرف خارج از الگوی مشترکان پر مصرف را بپردازند و این مشترکان یا باید خود اقدام به نصب پنل خورشیدی کرده و یا اینکه هزینه پنل های خورشیدی ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۰۹    
بچه ها بالا و پایین می پرند و جنتلمن ساسی مانکن می خوانند. جنتلمن چیست و ساسی مانکن کیست؟ این سوال نسل های پیشین آنهاست. ماجرا چیست؟
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۴    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: مسابقات متعدد و رقابت در سه جبهه باعث ایجاد خستگی در ساق بازیکنان پرسپولیس شده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۴    
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در این فصل تقریبا همه چیز را از دست داد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۳۹    
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ونزوئلا می گوید واشنگتن در حال کار بر روی برخی تحریم های جدید است که کوبا و روسیه را به خاطر حمایت از دولت مادورو هدف قرار می دهند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۲۴    
یک مقام ارشد سابق پنتاگون می گوید نیروهای آمریکایی حاضر در منطقه و کشورهای متحد آمریکا در برابر حملات احتمالی ایران کاملا آسیب پذیر هستند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۲۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه رئیس جمهور در جلسه با وزیر اقتصاد و مدیران عامل بانک ها اعلام کردند اولویت اصلی اصلاح نظام بانکی است ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۲۴    
یک نظریه پرداز روابط بین الملل در یادداشتی مفصل، پنج گزینه را در خصوص سناریوهای احتمالی پشت پرده سیاست واشنگتن علیه ایران مورد بررسی قرار داد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۲۴    
تنها راه غلبه بر شیطان ایستادگی است؛ بنزین گران نمی شود؛ ایران کبریت آتش زدن برجام را روشن می کند؛ کلید گرانی بازار در دست دولت و حذف سرخابی ها با پنالتی سوخته ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۲۴    
عبارت فریبنده ای همچون آموزش و توسعه پایدار در سند استعماری و ننگین 2030 دیده می شود اما آنچه از نتیجه عملی آن به دست می آید ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۲۴    
غذای سحر به مناسبت گرما و سرما و فصول چهارگانه متغیر می گردید. اما آنچه گذشته از مخلفات، غذای کامل سحر به حساب می آمد ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۲۴    
در صدر فهرست گرانترین های هالیوود در سال 2019، رایان رِینولدز با دستمزد 27 میلیون دلاری برای بازی در فیلم شش زیرزمینی قرار دارد. جالب اینکه پیمان معادی هنرپیشه ایرانی نیز در این فیلم ایفای نقش می کند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۷:۵۴    
شاگردان مجیدی با وجود تساوی مقابل الدحیل، وداع تلخی از آسیا داشت.