یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۹May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 اردیبهشت 1398 - koogana.ir

پایگاه خبری تحلیلی کنگان 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 28 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 29 اسفند 1397 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 5 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 2 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 3 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 4 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 5 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 6 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 7 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 8 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 9 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 10 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 11 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 12 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 13 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 14 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 15 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 16 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 17 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 19 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 20 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 21 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 22 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 23 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 24 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 25 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 26 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 27 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 28 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 اردیبهشت 1398 
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۸:۳۵    
سرخپوشان در حال حاضر حداقل سه نقص کلیدی دارند که خود آقای سرمربی از همه به آن واقف تر است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۴    
احمد زیدآبادی از فعالان اصلاح طلب هر گونه مذاکره پشت پرده میان ایران و آمریکا را رد کرد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۴    
امید عالیشاه ستاره پر حاشیه پرفسور پرسپولیس در مورد شایعات جدایی اش از جمع شاگردان برانکو توضیحاتی را ارائه داد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۹    
الهام غفوری از انعقاد قراردادی یک ساله برای ساخت پایتخت 6 با تلویزیون خبر داد و افزود: این قرارداد بسته شد تا هم آقای تنابنده تمرکز بیشتری روی متن داشته باشند و هم اینکه بتوانیم تمامی بازیگران را در ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۹    
به کمک چند نوشیدنی طبیعی می توانید بدون نیاز دارو سنگ کلیه را دفع کنید و از شر درد های وحشتناک آن خلاص شوید.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۹    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: توصیه می شود نمک به مقدار کم و به صورت تصفیه شده یددار مصرف شود.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به بیانیه دولت کانادا و طرح اتهامات واهی علیه ایران گفت: کانادا باید پاسخگوی اقدامات غیر قانونی و غیر متعارفش علیه ایران باشد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۰    
یک تحلیلگر انرژی اعلام کرد در صورت تنش آمریکا و ایران، قیمت نفت ممکن است به 250 دلار برای هر بشکه افزایش یابد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۰    
جواد نکونام با عقد قراردادی دو ساله به تیم فولاد خوزستان پیوست.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۰    
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مقدمات مربوط به پرداخت وام 20 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری با اولویت آنها که کمترین دریافتی و درآمد را دارند فراهم شده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۰    
معاون اسبق برنامه ریزی و امور شورا های شهرداری تهران درمورد شایعه بدهی 20 هزار میلیاردی شهرداری سابق بیان کرد: کیفرخواست منتشر کننده خبر دروغ بدهی شهرداری قالیباف از سوی شعبه 4 بازپرسی صادرشد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۰    
وزیر دارایی فرانسه بی اشاره به عدم تلاش بروکسل در تحقق وظایف برجامی خود در قبال تهران ادعا کرد: اروپا به خاطر ایران به شدت تحت فشار آمریکاست!
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۰    
شهرستان ایذه (خوزستان)یکی از مناطقی است که در آن گندم به صورت دیم کاشته می شود در برخی از این مناطق به دلیل کوهستانی بودن و عدم امکان استفاده از ماشین آلات صنعتی برداشت گندم به طریق سنتی و با داس ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۰    
مرسدس بنز از اولین خودروی تمام الکتریکی خود و اولین عضو خانواده محصولات EQ رونمایی کرد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۰    
برهانی معتقد است که در استقلال باند بازی است. ریشه باندبازی را باید بخشکانند، می گویند چرا اسم نمی آوریم، هرچه می گوییم خودمان را خراب می کنیم.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۰    
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران بهترین گزینه برای نجات خط حمله سرخ پوشان پایتخت است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۰    
هیئت اندیشه ورز بسیج حقوقدانان نامه ای را با 2800 امضا به رئیس قوه قضائیه نوشته و در آن راه کارهایی را برای مبارزه با فساد ارائه داده و گفته است ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۰    
مجری باسابقه حوزه کودک تلویزیون معتقد است: عمده این سلبریتی ها روی آنتن صلوات هم نمی فرستند و نام اهل بیت(ع) را هم نمی آورند ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۰    
رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی با اشاره به تذکر رهبری در دیدار با شاعران گفت: ایشان از صداوسیما گله مند بودند و ما باید این موضوع را جدی بگیریم ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۰    
کارشناس مسئول واحد سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: زولبیا و بامیه های رنگی از نظر بهداشتی دارای مشکل بوده و در طولانی مدت تأثیرات مخربی را بر سلامتی افراد می ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۰    
پیش کسوت محبوب تیم فوتبال پرسپولیس هنوز در یاد هواداران آلمانی خود قرار دارد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۰    
استاندار بوشهر با اشاره به توقیف 4 فروند قایق تندرو حامل مواد مخدر گفت: این قایق ها در راستای مبارزه با مواد مخدر در اختیار نیروی دریابانی استان بوشهر قرار بگیرد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۰    
دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و ماموران گمرکی 8 هزار و 250 لیترمواد شیمیایی پیش ساز تولید مواد مخدر صنعتی در استان بوشهر به ارزش 50 ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۰    
دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی از برگزاری جلسه هفته آینده این شورا با حضور تمام اعضا در هفته آینده خبرداد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۰    
رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه در حال حاضر بازار خودرو وضعیت آشفته ای دارد، گفت: باید برای ساماندهی بازار خودرو نخست تکلیف شورای رقابت و اشتباه وزیر وقت صنعت در برداشت غلط از یک مصوبه مشخص شود.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۰    
تعجب می کنم بابت صحبت های آزاده آل ایوب؛ چون پلاتوی پایانی به نام صلوات خاله نرگس نوشته می شد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۰    
شخصیت های صهیونیستی اعتراف کردند که حزب الله بسیار خود را توسعه و ارتقا داده و به خوبی آماده شده و به یک بازیگر منطقه ای مهم تبدیل شده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۰    
اهالی رسانه روز گذشته از مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز بازدید کردند. در جریان این بازدید خبر جدید هسته ای نیز اعلام شد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۰    
سفیر کره جنوبی در تهران می گوید اعمال مجدد تحریم های آمریکا باعث شده سئول در تأمین میعانات گازی ایران که بهترین کیفیت در جهان را دارد، متحمل هزینه های زیاد شود.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۰    
نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی گفت: لاریجانی و عارف نامزد های انتخابات ریاست مجلس در اجلاسیه چهارم هستند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۰    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از احضار علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس خبر داد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۰    
ستاره نامدار فوتبال جهان که در ورزشگاه آزادی به دوران بازی خود پایان داد از این پس وارد مرحله جدیدی از زندگی حرفه اش می شود.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۰    
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس تهران مشکلی برای دیدار با سپاهان اصفهان در چارچوب رقابت های جام حذفی ندارد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۰    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فعلا بحث جدایی علیرضا بیرانوند و هیچ بازیکن دیگری از پرسپولیس مطرح نشده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۰    
طرح فروش فوری گروه خودروسازی سایپا از ساعت 10 صبح امروز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه آغاز شد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۰    
مقامات امنیتی 8 بازیکن فعال در شرط بندی بازی های فوتبال و 3 بازیکن مشکوک به مشارکت در این بخش را در گرجستان بازداشت کردند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۰    
اعظم سعادتمند از جمله شاعرانی بود که شب گذشته در محضر رهبر انقلاب شعر خواند. وی در این دیدار سروده ای مادرانه خواند که رهبر انقلاب پس از اتمام شعر فرمودند: " آفرین، چه خوب ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۰    
سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان کاراته گفت: این قهرمانی بزرگ و نتایج تاریخی مزد زحمات همدلی خانواده بزرگ کاراته است و انصاف نتایج در این رقابت ها فوق العاده عالی بود.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۰    
عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت:بخشنامه روز گذشته بانک مرکزی برای بازگشت ارز صادراتی برخی نگرانی های فعالان اقتصادی در حوزه صادرات را بیشتر کرد بنابراین نباید این بخشنامه سرعت بازگشت ارز ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر گفت آماده مذاکره با ایران است، اما ایران هم باید برای این کار آماده باشد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۰    
اصلاحات و رشته محل های جدید صرفاً براساس سوابق تحصیلی برخی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در مرحله پذیرش سراسری برای مهر ماه سال 1398 اعلام شد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۰    
رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد امسال در ماه رمضان طرح تکریم از 3 هزار دختر روزه اولی کشور را در دستور کار قرار داده است که این مراسم امروز به صورت ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۰    
سفیر و نماینده دایم ایران در سازمان ملل در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت تصریح کرد:دنبال جنگ نیستیم، ولی اگر تحمیل شود، قاطعانه دفاع می کنیم.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۰    
رئیس جمهور بولیوی تهدیدات اخیر آمریکا علیه ایران را محکوم کرده و گفت که واشنگتن به دنبال آن است که فعالیت صنایع نظامی این کشور ادامه داشته باشد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۰    
هر سال با فرارسیدن ماه مبارک رمضان شایعاتی درباره این ماه و فلسفه روزه داری منتشر می شود که امسال حجم این هجمه ها شدت بیشتری پیدا کرده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۰    
در یکی ازدانشگاه های بزرگ کشور، چالش پوشش دانشجویان با فرایندی منطقی و با کمک گرفتن از خود دانشجویان مدیریت شده است ...