شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۲May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی کنگان 10 اردیبهشت 1398 - koogana.ir

پایگاه خبری تحلیلی کنگان 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 28 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 29 اسفند 1397 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 5 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 2 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 3 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 4 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 5 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 6 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 7 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 8 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 9 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 10 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 11 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 12 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 13 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 14 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 15 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 16 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 17 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 19 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 20 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 21 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 22 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 23 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 24 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 25 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 26 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 27 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 28 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 اردیبهشت 1398 
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۵    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی گفت: دستور رئیس جمهور به دلیل نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و رجزخوانی های دشمنان تأکیدی بوده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۵    
کتاب مجید بربری نوشته خانم کبری خدابخش دهقی از انتشارات دارخوین در نمایشگاه کتاب رونمایی شد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۰    
فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری فرد همراه قاتل طلبه همدانی خبر داد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۰    
سرمربی سایپا گفت: ما تنهاتر از گذشته هستیم. نه کسی سراغ ما را می گیرد و نه کسی به سر تمریناتمان می آید.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۰    
یک نماینده ایالت کالیفرنیای آمریکا از معاون رئیس جمهور این کشور به دلیل تشویق مردم ونزوئلا برای خشونت انتقاد کرد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۵    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: برای حمایت از فعالیت و گسترش امور علمی و تولید ثروت شرکت های دانش بنیان امسال حدود 30هزار میلیارد تومان تسهیلات با سود کم برای شرکت های دانش بنیان اختصاص داده شد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۵    
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان دولت پیش از آن که وعده ای که به معلمان داده اند محقق شود آن را اعلام نکنند ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۵    
وزیر خارجه ونزوئلا در مصاحبه ای گفت که کودتا در این کشور مستقیما در واشنگتن و توسط مشاور امنیت ملی آمریکا طراحی شده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۵    
وزیر دفاع ونزوئلا درباره تحولات امروز در کاراکاس اعلام کرد: درباره به راه افتادن حمام خون هشدار می دهیم.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۵    
زن 38 ساله گفت: در یک خانواده هفت نفره به دنیا آمدم و پدرم به خاطر خرید نان خشک و فروش نمک در کوچه و خیابان به نوذر نمکی معروف بود به همین دلیل همواره در مدرسه مورد تمسخر همکلاسی هایم قرار می گرفتم.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۵    
یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله روز سه شنبه یک فروند موشک بالستیک زلزال-1 را به سمت محل تجمع نظامیان سعودی در نجران واقع در جنوب عربستان شلیک کرد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۵    
رئیس جمهور ترکیه روز سه شنبه تلاش برای کودتا در ونزوئلا را محکوم کرد و از کشورهای دنیا خواست به انتخاب های مردم احترام بگذارد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۵    
وزیر امور خارجه آونزوئلا اعلام کرد کودتای نافرجام در ونزوئلا مستقیماً در واشنگتن برنامه ریزی شده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از دستگیری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال خبر داد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۵    
وزارت امور خارجه روسیه طی بیانیه ای خواستار توقف خشونت در ونزوئلا شد و تاکید کرد که مشکلات در این کشور باید از طریق مذاکره حل شود.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۵    
معاون پرستاری وزارت بهداشت از قول مقام عالی این وزارتخانه برای جذب 9000 نفر پرستار در سال جاری خبر داد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۰    
اگر در علم حقوق، از میزان مسئولیت مباشران و معاونان و مسببان جرم سخن به میان می آید، در سنت الهی، سهم رضایت به جرم و جنایت و خیانت، کمتر از اصل ارتکاب آن نیست.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۰    
وزیر انرژی رژیم سعودی بار دیگر مدعی شد که این کشور آماده جبران کمبود نفت در بازار است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۷:۵۵    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز حفظ ارزش پول ملی از مهم ترین حقوق عامه است، بر ضرورت سوق دادن نقدینگی کشور به سمت تولید تاکید کرد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۷:۵۵    
آنچه می خوانید روایتی ادبی یا گزارشی تحلیلی نیست. نسخه مکتوب گفت و شنودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با تعدادی از ناشران است ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۷:۵۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در اجلاس گفتگوی همکاری آسیا (ACD) به دوحه سفر کرده در ضیافت شام امیر قطر حضور یافت.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۷:۴۰    
با اعلام روابط عمومی سپاه عاشورا محسن فروزان به همراه همسرش در مورد پرونده جنجالی چند هفته اخیر دستگیر شده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۹    
گل گهر در هفته پایانی لیگ دسته اول مقابل گل ریحان به پیروزی رسید تا شاگردان بگوویچ جام قهرمانی را با اقتدار بالای سر خود ببرند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۹    
سوخت اصلی بدن در مهم ترین وعده غذایی یعنی صبحانه باید به شکلی مناسب تأمین شود تا در وعده های بعدی بیشترین بهره وری را برای بدنتان به ارمغان آورید.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۲۴    
استوار دوم حامد عسکری خواه دریابان مرزبانی، ناجی یک کودک 8 ساله شد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۲۴    
تیم سایپا در دیدار معوقه هفته هجدهم موفق به شکست دادن ذوب آهن شد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۲۴    
رییس قوه قضاییه گفت: آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به اموال مسئولان به زودی ابلاغ خواهد شد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۹    
رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا با انتشار ویدئویی خواستار شورش مسلحانه در این کشور شد اما لحظاتی بعد دولت ونزوئلا از دفع کودتایی کوچک خبر داد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۹    
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: هیچ وقت نباید هدف گذاری تیم شاهین، حداقلی و ماندگاری در لیگ برتر باشد بلکه باید هدف گذاری آن، قرار گرفتن در بین شش تیم اول و در یک پروژه سه ساله ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۴    
مهاجمی که با انتقال جنجالی کار خود را آغاز کرد دوباره تبدیل به چهره ای حاشیه ای شده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۴    
محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در این شرایط فقط با همراهی و همدلی مردم می شود خسارات سیل را جبران کرد، اگر غیر از این باشد به زودی این عزیزان فراموش می شوند ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۹    
همه چیز در یک روز اردیبهشت و بهاری رقم می خورد، در این روز، زنان مدیریت تمام امور روستا را عهده دار و مردان در خارج از روستا به جمع آوری برف مشغول می شوند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۹    
بررسی وضعیت تبلیغات علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقش این نیرو در اقتدار نظام از جمله موضوعاتی است که در گفت وگو با جواد منصوری اولین فرمانده سپاه مطرح شده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۹    
نگاهی به آمار ثبت شده توسط پنج تیم مدعی لیگ هجدهم نشان می دهد که شاگردان برانکو ایوانکوویچ بهترین نمایش را در بازی هایی که از حریفان عقب افتاده اند، ثبت کرده اند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۹    
پرونده قضایی محسن فروزان و همسرش در دادسرا فرهنگ و رسانه در حالی رسیدگی می شود که این دروازه بان تراکتورسازی به تبانی و شرط بندی در دیدار مقابل سپیدرود متهم است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۹    
از ساعت 24 نهم اردیبهشت ماه دور جدید ثبت نام برای دریافت کارت سوخت آغاز شد و این مرحله از ثبت نام مخصوص افرادی است که سال گذشته نتوانسته بودند این کار را انجام دهند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۹    
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه فضای مجازی به هیچ عنوان در دستگیری قاتل روحانی همدانی تأثیر نداشت زیرا یک ربع بعد از وقوع قتل او را شناسایی کردیم گفت: قاتل سابقه نزاع، عربده کشی ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۴    
رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی، از کشته و زخمی شدن 4 نفر بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با تیر چراغ برق در شهرستان ماکو خبرداد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۹    
هفدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه در تهران در حال برگزاری است. بازدید از لطیف ترین نمایشگاه تهران می تواند تجربه ای جذاب و لذت بخش برای یک روز خانوادگی باشد و شما می توانید در این بازدید ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۹    
در پی انتشار برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر اعزام هواداران سپاهان به تبریز، این باشگها هیچ اعزامی به این شهر ندارد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۹    
اعضای تیم پرسپولیس با یک ترفند از فرودگاه تبریز به هتل خواهند رفت.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۹    
این اجاق غول پیکر در حاشیه جشنواره ای در استان هوئبی چین می باشد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۹    
نخست وزیر عراق به موضع گیری درباره فایل ویدئویی پخش شده از ابوبکر البغدادی سرکرده داعش پرداخت.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۹    
تصاویر استقبال آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان از عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق در سفر وی به آلمان را مشاهده می کنید.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۹    
مجموعه تپه های تخت عدالت شاه مربوط به سده های میانه دوران تاریخی پس از اسلام است و در شهرستان هیرمند(بخش قرقری، روستای تخت عدالت) واقع شده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۹    
رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارق خودرو و تجهیزات داخل خودروها با 50 فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۹    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: متاسفانه در حادثه ریزش تونل آزادراه تهران-شمال سه نفر جان خود را از دست دادند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۹    
مدیرکل استاندارد تهران با تاکید بر اجباری بودن بازرسی و آزمون دوره ای مخازن CNG منصوبه در خودرو ها، گفت: از مجموع 75 هزار مخزن CNG بازرسی چشمی و آزمون (هیدوراستاتیک) شده ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۹    
رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: در همایشی که روز چهارشنبه 11 اردیبهشت در سالن همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد از رانندگان قانون مدار نوروز 98 تقدیر و تشکر کنیم.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۹    
زمزمه ها درباره افزایش قیمت اجاره بها در تهران در حالی بالا گرفته که بررسی ها نشان می دهد دامنه تورم، قیمت اجاره بها در شهرهای بزرگ ایران را نیز تحت تأثیر قرار داده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۹    
یک روانشناس و درمانگر وجودی گفت: هر زمان که قصد ایستادن دارید، جامعه شما را به سمت مراحل دیگر زندگی سوق می دهد. ما مدام به دنبال دردسرسازی برای خود هستیم که این همان بخش خودشکوفایی سیستم روانی ماست ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۹    
باشگاه استقلال به رفتار روز گذشته سرمربی پیشین خود واکنش نشان داد و او را جریمه کرد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۹    
المیرا شریفی مقدم گوینده خبر در توئیتر درباره قتل طلبه همدانی و پست جنجالی مهناز افشار، نوشت:
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۹    
در شرایطی که موفقیت گوشی گالکسی فولد سامسونگ با نمایشگر تاشو در هاله ای از ابهام قرار دارد، این شرکت اختراع جدیدی را برای تولید نمایشگر خزنده نازک به ثبت رسانده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
رئیس جمهور در جمع کارگران گفت: کارگران، مردان و زنان غیور ما نخواهند گذاشت آمریکا پیروز شود و ما آمریکا را به زانو در خواهیم آورد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اخیراً با تدوین طرحی خواستار تحقیق و تفحص از وزارت ورزش در دوران مسعود سلطانی فر شده اند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
وزیر انرژی عربستان گفت: توافق جهانی تنظیم مقدار تولید نفت پس از ماه ژوئن احتمالاً ادامه می یابد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
ماجرای قتل طلبه همدانی با اسلحه جنگی موضوعی است که کمتر فردی از آن بی خبر است، اما با وجود گذشت 4 روز از واقعه هنوز بسیاری نمی دانند که این طلبه که بوده و چرا کشته شده ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
مدیر مرکز نیروگاه های برق آبی شرکت مدیریت منابع آب ایران از صرفه جویی 2 میلیارد مترمکعبی مصرف گاز در تولید برق ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره افزایش قیمت حامل های انرژی به ویژه بنزین گفت: این بحث مورد اختلاف دولت و مجلس بوده و طرح های متفاوتی مطرح شده ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
رئیس جمهور در دستوری به وزرای صمت، کشاورزی، کشور و دادگستری از آن ها خواست تا برای کنترل قیمت ها اقدام لازم را انجام داده و با گران فروشان برخورد کنند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
نتایج یک بررسی بین المللی موسسه "پیو" نشان می دهد که در بسیاری از کشورهای اروپایی و همچنین در آمریکا اکثر شهروندان از نحوه دموکراسی در کشورشان ناراضی هستند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه دولت افزایش کمتری برای آب بها در نظر گرفته بود و چرا میزان مبلغ شورا بیشتر است ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
به مناسبت 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس مراسم و آیین های ویژه سیاسی، فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی در استان ساحلی بوشهر با شکوه خاصی با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خلیج فارس نه تنها بستر تبادل کالا و تجارت است بلکه محل صدور فکر و فرهنگ ایرانی و سرشار از در و مروارید علم و هنر است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
استاندار بوشهر با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس گفت: خلیج فارس نماد عزت و اقتدار ایران است که همواره در برابر زورگویان ایستاده اند و هیچگاه سر تعظیم فرود نیاورده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه استان بوشهر با داشتن 936 کیلومتر مرز دریایی با خلیج فارس دارای جایگاه مهمی در این آبراه استراتژیک است گفت ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
عضو شورای شهر بوشهرگفت: استانداری از طریق راه های کنونی و قانونی به شهرداری بوشهر کمک کند تا بتواند شاهین را در لیگ برتر تامین اعتبار کند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
استاندار بوشهر با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر برای تبیین جایگاه خلیج فارس در بین دانش آموزان رسالت و وظیفه مهمی دارد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس، مردم و مسئولان در امتداد ساحل خلیج فارس بوشهر زنجیره انسانی تشکیل دادند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
قرارداد علی دایی با باشگاه سایپا در پایان فصل به اتمام می رسد اما تکلیف ادامه حضور او در این تیم نامشخص است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
شنیده می شود فرشاد احمدزاده قصد دارد در انتهای فصل به تیم پرسپولیس برگردد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
محمد پیوندی سرپرست گروه سوژه یابی برنامه تلویزیونی ماه عسل درباره تکلیف پخش این برنامه تلویزیونی در رمضان 98 توضیحاتی را ارائه داد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
موسسه اقتصاد انرژی کره جنوبی اعلام کرد برای این کشور به دلایل مالی و فنی، خرید نفت از ایران اهمیت دارد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
باغ وحش ارم تهران ساعت 10 صبح روز پنجشنبه میزبان جشن بازگشت شیر ایرانی به کشور خواهد بود.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
رئیس سازمان فضایی ایران گفت: مراحل ساخت ماهواره ظفر دانشگاه علم و صنعت ایران تا 4 ماه آینده در شهریور ماه تکمیل می شود.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
نزدیکان برخی از زندانیان سعودی به یک روزنامه آمریکایی گفته اند که آن ها نمی توانند در قبال شکنجه در زندان ها سکوت کنند و از سوی دیگر از سخن گفتن در این باره هراس دارند.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
امروز براساس حکم قضایی و رای کمیسیون ماده 100 بخش دیگری از ویلای دختر وزیر سابق در لواسان تخریب شد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
امیرحسین عرب می گوید: نوجوان صهیونیست نزدیکم آمد و گفت این مدال طلا حق توست من هم گفتم اگر به حق و حقوق پایبند هستید، حق و حقوقی که 70 سال است از مردم فلسطین ضایع می کنید را به آنها پس بدهید .
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
با همکاری شرکت ملی نفت ایران، 70 هزار بشکه نفت خام سنگین عرضه شده در بورس انرژی با قیمت 60.68 دلار به ازای هر بشکه معامله شد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
عملکرد و اظهارنظر مسئولان وزارت صنعت در برخورد با قیمت خودروهای داخلی نشان دهنده سیاست گذاری یک بام و دو هوای این وزارتخانه است که در نهایت زیان آن متوجه مصرف کنندگان می شود.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
گزارش های رئیس دفتر نمایندگی اردن در رام الله، از پیشنهادهای مالی سعودی ها به رئیس تشکیلات خودگردان برای همراه کردن وی با معامله قرن خبر می دهد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۴    
اسماعیلی درباره حواشی توئیت های اخیر مهناز افشار توضیحاتی داد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۴    
بر اساس آمار موسسه بین المللی پژوهش های صلح استکهلم، در سال 2018 هزینه های نظامی جهان افزایش چشمگیری پیدا کرد و به مبلغ یک تریلیون و 800 میلیارد دلار رسید.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۹    
هافبک شماره 8 سابق استقلال معتقد است که حضور یک سال و نیمه وینفرد شفر در این تیم اتفاق چندان مثبتی را برای آبی ها رقم زد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۹    
مهاجم ایرانی تیم زنیت درباره شرایط خود در این تیم و حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان و بازی برای تیم ملی به صحبت پرداخت و تاکید کرد که سال سختی را سپری کرده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۹    
معاون وزیر ورزش عراق در جلسه با مسئولان ذوب آهن گفت: باعث افتخار و سرافرازی ماست که باشگاه ذوب آهن اصفهان شهر کربلا را برای مسابقه خود انتخاب نموده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۹    
دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی که به خاطر اتفاقات دیدار برابر سپیدرود رشت از این تیم کنار گذاشته شده است، به اتهام شرط بندی و تبانی به همراه همسرش بازداشت شده است.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۹    
رئیس جمهور گفت: ما باید محصول مان را صادر کنیم و بین همه مسؤولان کشور در این مورد اتفاق نظر وجود دارد که تصمیم آمریکا مبنی بر اینکه صادرات نفت ایران باید به صفر برسد ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۹    
وظیفه نیروهای انقلابی نباید محدود به ایام انتخابات شود. کار انقلاب در هیچ زمانی نباید بر زمین بماند ولو آنکه نیروهای انقلابی در فلان شهر پیروز انتخابات نشوند ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۹    
بررسی ها نشان می دهد طی یک سال اخیر قیمت کاغذ (کاغذ تحریر 70 100) افزایش 340 درصدی را تجربه کرده است ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۹    
اصولا برای همین نیز هست که لاریجانی تا می تواند از اصلاح طلبان حمایت می کند؛ او به دنبال افزایش محبوبیت خود در اردوگاه اصلاح طلبیست تا به عنوان کاندید مورد حمایت اصلاحات و احتمالا نحله ای از ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۹    
علیرضا حقیقی با برخی تیم های اروپایی مذاکره کرده و فصل آینده در این قاره فوتبال خود را ادامه می دهد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۴    
با شروع کار فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال تهران شایعات جدیدی از تصمیمات عجیب پیرامون این تیم قوت گرفت.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۴    
تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف تراکتورسازی می رود.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی وزارت کشور گفت: مهمترین محورهای که امروز وزیر کشور بر آن تاکید کرد سلامت مشارکت، رقابت و امنیت انتخابات به عنوان ارکان اصلی وزارت کشور بود.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۴    
اسماعیلی در مورد آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن گفت: این پرونده ابعاد گسترده ای دارد و میزان اموال شناسایی شده از متهمان در مقایسه با مطالبات شکات برابر نیست و کفاف بدهی ها را نمی دهد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۴    
علی بیگدلی به اظهارات اخیر یک مقام فرانسوی در واشنگتن اشاره کرد و گفت: اگر اتحادیه اروپا از برجام خارج شود دیگر چیزی به نام برجام باقی نخواهد ماند و ایران هم نمی تواند اقدام خارج از این قاعده کند ...
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۴    
لیست تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به تبریز و رویارویی با تراکتورسازی مشخص شد.
کوگانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۴    
اعضای فراکسیون امید در مجلس دهم در این سه سالی که از عملکرد این مجلس می گذرد بسیار پرحاشیه بوده اند، جنجال هایی که اغلب مورد انتقاد افکارعمومی قرار گرفته است.
  • ۱