سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 4 آبان 1399 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 فروردین 1399 می متالز 31 اردیبهشت 1399 می متالز 31 خرداد 1399 می متالز 31 تیر 1399 می متالز 31 مرداد 1399 می متالز 1 شهریور 1399 می متالز 30 مهر 1399 می متالز 1 آذر 1399 می متالز 30 دی 1399 می متالز 30 بهمن 1399 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 1 آبان 1399 می متالز 2 آبان 1399 می متالز 3 آبان 1399 می متالز 4 آبان 1399 می متالز 5 آبان 1399 می متالز 6 آبان 1399 می متالز 7 آبان 1399 می متالز 8 آبان 1399 می متالز 9 آبان 1399 می متالز 10 آبان 1399 می متالز 11 آبان 1399 می متالز 12 آبان 1399 می متالز 13 آبان 1399 می متالز 14 آبان 1399 می متالز 15 آبان 1399 می متالز 16 آبان 1399 می متالز 17 آبان 1399 می متالز 18 آبان 1399 می متالز 19 آبان 1399 می متالز 20 آبان 1399 می متالز 21 آبان 1399 می متالز 22 آبان 1399 می متالز 23 آبان 1399 می متالز 24 آبان 1399 می متالز 25 آبان 1399 می متالز 26 آبان 1399 می متالز 27 آبان 1399 می متالز 28 آبان 1399 می متالز 29 آبان 1399 می متالز 30 آبان 1399 
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۰:۱۱    
می متالز - شرکت بیمه پارسیان (پارسیان) در نیمه نخست امسال به ازای هر سهم 491 ریال سود محقق کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۰:۴۷    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از افتتاح مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات تولید و سرمایه گذاری در این استان با هدف رفع موانع تولید خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۳:۱۶    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: صادرکنندگان و بخش خصوصی همکاری خوبی در برگشت ارز از محل صادرات به استان داشتند و برگشت ارز قابل قبولی به استان انجام گرفته است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۳:۱۶    
می متالز - رییس سازمان صمت استان قزوین گفت: با بازرسی های بهداشتی صورت گرفته از واحدهای صنفی استان قزوین طی یک ماه گذشته 136 واحد صنفی را به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۸    
می متالز - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می گوید که قیمت گذاری دستوری فولاد منتفی است و مقرر شده با عرضه کل فولاد کشور در بورس کالا، قیمت ها براساس عرضه و تقاضای بازار کشف شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۸    
می متالز - معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه اصفهان گفت نامه اخیر معاون اول رییس جمهوری مبنی بر لزوم رعایت ضوابط بورس کالا در معاملات ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۱    
می متالز - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره سهام عدالت و افرادی که موفق به در یافت این سهام نشده اند گفت: طرح جاماندگان سهام عدالت در نوبت بررسی در صحن علنی است و منابع مالی آن هم مشخص شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۳:۵۹    
می متالز - زکشت در صورت عملکرد مهرماه خود از درآمد 8٫4 میلیارد تومانی خبر داد و خاذین نیز توانسته است با فروش کالا، 36 میلیارد تومان درآمد کسب کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۳:۲۲    
می متالز - ️سه سامانه رینگ آب رسانی به شهر تهران شامل سامانه های آب رسانی غرب، شرق و شمال شرقی و جنوب غربی با حضور رئیس جمهوری به صورت ویدئوکنفرانس روز پنجشنبه هشتم آبان ماه و هم زمان با افتتاح تصفیه ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۳:۱۷    
می متالز - چین در ماه سپتامبر 678 هزار و 133 تن نفت از ایران وارد کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25.7 درصد افزایش را نشان می دهد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۳:۰۰    
می متالز - رئیس بانک مرکزی روسیه از راه اندازی آزمایشی روبل دیجیتال تا پایان سال آینده خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۵    
می متالز - یک عضو شورای عالی بورس علت اجرا نشدن تزریق یک درصد از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار را احتمالا مخالفت بانک مرکزی دانست ولی با این حال بر اجرای این امر تاکید کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۵    
می متالز - بازار سرمایه این روزها در حالی با افت پلکانی شاخص بورس مواجه شده که اکثر کارشناسان معتقدند در شرایط فعلی قیمت سهم ها بسیار ارزنده بوده و آینده این بازار چشم انداز مناسبی دارد اما برخی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۲:۳۹    
می متالز - معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت از راه اندازی 10 شرکت سهامی عام پروژه خبر داد و گفت: توسعه تامین مالی تولید از طریق بازار سرمایه در دستور کار قرار دارد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۲:۳۴    
می متالز - شرکت هپکو اراک در اطلاعیه ای از تمدید تعلیق نماد شرکت به مدت 30 روز دیگر خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۲:۱۹    
می متالز - مدیرعامل بورس انرژی از افزایش 74 درصدی حجم معاملات فرآورده های نفتی شامل نفتا، نفت سفید، میعانات گازی و انواع حلال طی سال 99 تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۲:۱۴    
می متالز - سخنگوی دولت به دنبال تأکید رهبر انقلاب مبنی بر پرداخت بیمه بیکاری به افرادی که بیمه نیستند، از پوشش بیمه بیکاری برای افرادی که بیمه نیستند و حمایت بیشتر از آنها، خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۲:۱۴    
می متالز - وزیر جدید صمت، در گام اول به رفع مشکلات فولادی ها پرداخته و احتمالا ساماندهی عرضه و قیمت گذاری معدنی ها در گام بعدی انجام خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۲:۰۹    
می متالز - کالای پلی اتیلن سنگین شرکت پتروشیمی میاندوآب در بازار اصلی بورس کالا پذیرش شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۲:۰۴    
می متالز - سخنگوی هیات رئیس مجلس خبر داد: کمیسیون صنایع و معادن مجلس 5 ماده برای تصویب پیشنهاد داده است تا بتوان از این طریق نابه سامانی های شبکه تولید و توزیع هماهنگ شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۱:۵۹    
می متالز - رئیس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی به تشریح اهداف و ابزار بانک مرکزی پرداخت و گفت: امروز افزایش نرخ سود بانکی سیاستی نیست که توفیق قطعی داشته باشد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۱:۵۹    
می متالز - براساس توافقات صورت گرفته، قیمت گذاری خودروها از سوی هیات مدیره خودروسازان به گونه ای خواهد بود تا در مجموع، دو شرکت ایران خودرو و سایپا طی نیمه دوم امسال از زیان خارج شوند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۱:۵۳    
می متالز - رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق از از دریافت بخشی از منابع بلوکه شده شرکت مپنا در عراق خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۱:۵۳    
می متالز - سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به پتانسیل رمز ارزها در تسهیل روند وارداتی کشور، خبر داد: در آینده ای نزدیک رمز ارزهای استخراج شده در واحد های مجاز، برای تامین ارز مورد نیاز برای واردات ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۱:۵۳    
می متالز - رئیس اتاق بازرگانی ایران و اتریش معتقد است که اروپا برای گشایش اینستکس در انتظار نتایج انتخابات آمریکا است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۱:۳۸    
می متالز - مدیرعامل بانک تجارت از انتقال مالکیت 32.73 درصدی سهام شرکت سرمایه گذاری ملی به این شرکت خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۱:۳۳    
می متالز - مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی از شروع مجدد فعالیت کارخانه زیر مجموعه و دلیل توقف فعالیت آن خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۳    
می متالز - مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان از اقدامات این شرکت در مقابل شیوع کرونا خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۱:۱۸    
می متالز - معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی از اعطای کارت اعتباری سهام عدالت تا پایان آبان ماه خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۱:۱۸    
می متالز - مدیر صندوق پالایشی یکم از نامشخص بودن آغاز معاملات صندوق پالایشی یکم (دارا دوم) خبر داد و گفت: باید منتظر ماند تا اقدام های مربوط به افزایش سرمایه دو شرکت پالایشی به سرانجام برسد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۷:۱۴    
می متالز - سخنگوی صنعت برق از اختصاص رمز ارز های استخراج شده در شرکت های مجاز به تامین ارز مورد نیاز برای واردات در آ ینده نزدیک خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۷:۱۴    
می متالز - طبق آمار وزارت صنعت در نیمه نخست سال، تولید محصولات دو صنعت بورسی فلزات اساسی و سیمان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد کرده اما تولید کنسانتره زغال سنگ کم شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۷:۱۴    
می متالز - معاون فناوری سپرده گذاری مرکزی از احتمال صدور کارت اعتباری سهامداران عدالت تا پایان آبان ماه خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۹    
می متالز - رییس قوه قضاییه دستورالعمل ساماندهی رسیدگی به پرونده های بازار سرمایه را در هشت ماده مورد تصویب قرار داد که از 29 مهر لازم الاجرا است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۹    
می متالز - شرکت معدنی و دارای صف فروش از برنامه افزایش سرمایه 85 درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۹    
می متالز - مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه از تزریق هزار میلیارد تومان به بورس و افزایش تا سقف 12 هزار میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی در آینده نزدیک خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۷    
می متالز - دکتر غلامرضا هاشمی مدیرعامل شرکت نوآوران مس گفت: این شرکت در نیمه نخست سال 1399 با استعانت از خداوند متعال ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۳:۰۶    
می متالز - بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، در طول شش ماهه ابتدایی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، از بین 10 محصول منتخب معدنی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۳:۰۱    
می متالز - رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با بیان اینکه مبنای قیمت محصولات فولادی عرضه و تقاضاست ...