یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۸Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 30 آبان 1399 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 فروردین 1399 می متالز 31 اردیبهشت 1399 می متالز 31 خرداد 1399 می متالز 31 تیر 1399 می متالز 31 مرداد 1399 می متالز 1 شهریور 1399 می متالز 30 مهر 1399 می متالز 1 آذر 1399 می متالز 30 دی 1399 می متالز 30 بهمن 1399 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 1 آبان 1399 می متالز 2 آبان 1399 می متالز 3 آبان 1399 می متالز 4 آبان 1399 می متالز 5 آبان 1399 می متالز 6 آبان 1399 می متالز 7 آبان 1399 می متالز 8 آبان 1399 می متالز 9 آبان 1399 می متالز 10 آبان 1399 می متالز 11 آبان 1399 می متالز 12 آبان 1399 می متالز 13 آبان 1399 می متالز 14 آبان 1399 می متالز 15 آبان 1399 می متالز 16 آبان 1399 می متالز 17 آبان 1399 می متالز 18 آبان 1399 می متالز 19 آبان 1399 می متالز 20 آبان 1399 می متالز 21 آبان 1399 می متالز 22 آبان 1399 می متالز 23 آبان 1399 می متالز 24 آبان 1399 می متالز 25 آبان 1399 می متالز 26 آبان 1399 می متالز 27 آبان 1399 می متالز 28 آبان 1399 می متالز 29 آبان 1399 می متالز 30 آبان 1399 
می متالز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۲    
می متالز - رئیس بیمارستان سوانح سوختگی چرومی گناوه گفت: یکی از دو مصدوم حادثه آتش سوزی پتروشیمی جزیره خارک که در این بیمارستان بستری بود، به علت سوختگی زیاد جان باخت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۲    
می متالز - مردم ونزوئلا که مدت هاست از کمبود بنزین رنج می برند، نفت را از میادین نفتی که فعالیت ندارند، دزدیده و بنزین دست ساز تولید می کنند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۲۴    
می متالز - با توجه به گزارش های اخیر در مورد قطع همکاری دو شرکت نیسان و میتسوبیشی، اشوان گوپتا مدیرعامل کنونی نیسان این اخبار را تکذیب کرد و ادامه داد که هیچ گونه توافق یا معامله ای برای تغییر وضعیت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۱    
می متالز - معاونت نظارت مالی و خزانه داری وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه ای نتیجه بیست و پنجمین هفته حراج اوراق بهادار دولتی منتهی به 28 آبان 99 را اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۱    
می متالز - شورای هماهنگی بانک های دولتی و کانون بانک های خصوصی جزئیات فعالیت شعب بانک ها را در دو هفته نخست آذرماه، اعلام کردند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۱    
می متالز - وزارت مالی چین اعلام کرد که با موفقیت 4 میلیارد یورو اوراق قرضه دولتی که با یورو ارزش گذاری شده اند، صادر کرده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۶    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت طی احکامی جداگانه، مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و همچنین مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران را منصوب کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۴    
می متالز - رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: مذاکرات موافقت نامه تجارت آزاد با اتحادیه اورسیا تا پایان سال میلادی انجام می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۸    
می متالز - امسال 6 محدوده امید بخش معدنی در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۵۴    
می متالز - ظهر امروز مراسمی با حضور دکتر پورابراهیمی نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، دکتر احمد علی رمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان، سردار پوریانی مدیرعامل سابق گهرزمین ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۲    
می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از ایجاد طرح ریخته گری و تولید مفتول آلومینیومی در شهرستان فردوس با سرمایه گذاری 300 میلیارد ریال خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۲    
می متالز - رئیس اورژانس اردستان از انفجار در کارخانه ذوب فلز اردستان و کشته و زخمی شدن دو نفر خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۵    
می متالز - رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با پول ها و منابع مالی که قرار است دولت از محل اوراق مشارکت در اختیارمان بگذارد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۵    
می متالز - رئیس اورژانس اردستان از انفجار در کارخانه ذوب فلز اردستان و کشته و زخمی شدن دو نفر در این حادثه خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۸    
می متالز - وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: کالاهایی که در بنادر و پایانه ها هستند و اظهار نشدهاند یا دنبال حل مشکل منشا ارز خود هستند و مشکلاتی نظیر ثبت سفارش دارند که این موضوع بحث گمرک و رسوب آن ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۸    
می متالز - گمرک اعلام کرد: از روز دوشنبه (یکم آذرماه) از پذیرش هر گونه مراجعه حضوری در دفاتر گمرکی، صادرات، واردات، ترخیص و ... خودداری می کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۳    
می متالز - انتخاب صندوق ضمانت صادرات به عنوان ضامن از جمله راهکارهایی است که می تواند شرایط انتشار اوراق بدهی را برای بنگاه های تولیدی تا حد زیادی تسهیل کند که متاسفانه تا کنون اجرایی نشده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۳    
می متالز - روند بازار سهام هفته پذشته تمام روزهای هفته مثبت بود و نماد شستا نیز بازگشایی شد، اما روند بازار سهام فردا چگونه است؟
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۱    
می متالز - وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: دولت هیچ ممانعتی از بهبود روند شرایط ارزی کشور و تعدیل قیمت دلار نمی کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۱    
می متالز - بورس تهران معاملات آبانماه را در دو نیمه کاملا متفاوت پشت سر گذاشت. در نیمه نخست دومین ماه پاییز شاخص کل سهام افت 14 ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۱    
می متالز - به دنبال درخواست وزیر خزانه داری آمریکا از بانک مرکزی، برای پایان دادن به بعضی از وام های ویژه دوران کرونا، قیمت جهانی طلا سقوط کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۱    
می متالز - سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: بلوک 7.32 درصدی سهام بیمه اتکایی امین توسط سازمان خصوصی سازی در فرابورس واگذار می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۵    
می متالز - بر اساس اعلام بانک مرکزی، کارمزد خدمات بانکی از یکم آذرماه افزایش می یابد و برای خدماتی مانند ساتنا و پایا که تا پیش از این رایگان بود، کارمزد دریافت می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۵    
می متالز - رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: 20 تن اکسیژن برای مواقع ضروری از فولاد مبارکه تامین شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۹    
می متالز - پروژه ملی آزادراه شرق سپاهان روز گذشته توسط حسن روحانی، رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۹    
می متالز - بسیج بانگ بلند بیداری و دروازه ی رهایی از سلطه استکبار و استعمار است؛ جوششی از جنس احساس که عامل حرکت و بصیرتی از جنس تفکر که باعث بینش است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۳    
می متالز - در حالی که ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان استانداردهای لازم یک ورزشگاه لیگ برتری را دارد اما شرکت گل گهر تمام تلاش خود برای آماده سازی دو ورزشگاه اختصاصی اش را نیز برای چندماه آتی به کار بسته ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۸    
می متالز - معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه طی سال جاری این شرکت موفق شد سبد محصولات صنعتی خود را از 7 درصد به 15 درصد افزایش دهد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۵    
می متالز - اختلاف امارات متحده عربی با متحدانش در اوپک بالا گرفته و مقامات این کشور فایده عضویت در این گروه را زیر سوال برده و حتی خروج از آن را بررسی کرده اند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۵    
می متالز - شرکت پتروشیمی شهیدتندگویان با اجرای پروژه های رفع تنگناهای تولید، آماده ثبت رکورد جدید تولید محصولات پلی اتیلن ترفتالات شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۴    
می متالز - دکتر اردشیر سعد محمدی گفت: کارخانه آهک هیدراته در مراحل پایانی ساخت و بهره برداری قرار دارد و تا پایان آذرماه سال جاری افتتاح خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۳    
می متالز - مدیرعامل بانک مسکن، گفت: بانک مسکن طی 7 ماهه اول امسال موفق شد بیش از 20 هزار میلیارد تومان انواع تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان به گروه های متقاضی در بازار خرید ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۳    
می متالز - ایزدی، معاون مالی و اقتصادی هولدینگ فدک می گوید: شرکت ها و بنگاه های اقتصادی اگر دارایی راکد دارند و مشکلات تامین مالی برای راه اندازی و بهره برداری از آن دارایی ها ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۳    
می متالز - سهمیه بنزین آذرماه ساعت 24 امشب بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته، در کارت های سوخت خودروها و موتورسیکلت ها واریز خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۳    
می متالز - عملیات بازارگردانی سهام نمادهای شرکت بورس، بورس کالا و بورس انرژی، به همراه چند شرکت دیگر در بورس اوراق بهادار آغاز شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۳    
می متالز - سخنگوی ستاد آزاد سازی سهام عدالت، از برگزاری مجامع الکترونیک 5 شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در آینده نزدیک خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۳    
می مالز - معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: پیش بینی ما این است که امسال هم دولت در موعد قانونی و تا پانزدهم آذر لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۳    
می متالز - عملیات بازارگردانی سهام نمادهای شساخت ، مارون ، شپاس و بمیلا از روز یکشنبه (دوم آذرماه) در فرابورس آغاز می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۳    
می متالز - نماد معاملاتی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استان های کرمان، مازندران، اصفهان و خوزستان از روز دوشنبه (سوم آذر) در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران درج می شوند.