یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 8 اسفند 1399 - me-metals.ir

می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۲    
می متالز - میزگرد تخصصی تعاملات دو حوزه فولاد و سنگ آهن، چالش ها و راهکارها، صادرات در دوره پسا ترامپ با حضور مسوولان و فعالان زنجیره ارزش در حاشیه یازدهمین همایش چشم انداز صنعت فولاد برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۲    
می متالز - انتظار برای رشد مجدد نرخ کاتد در هفته آینده شکل گرفته است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۶    
می متالز - شهاب کاشی ها مدیر اکتشاف شرکت صبا نور معتقد است اکتشافات باید به صورت عملی انجام شود و نبود کار علمی در این حوزه اصلی ترین مشکل است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۶    
می متالز - میثم هاشم خانی- یک کارشناس اقتصادی معتقد است که قیمت تعادلی برای دلار معادل 21 هزار تومان در اسفند سالجاری است و این رقم می تواند به زیر 12 هزار تومان هم برسد که تنها با تزریق تمام منابع ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۶    
می متالز - رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد نرخ ارز باید توسط سازوکار بازار و مستقل از سیاستهای مالی و بودجه ای تعیین شود و انتظار داردکه باتصحیح انتظارات و تخیله اثر شوکهای سیاسی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۶    
می متالز - رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران می گوید صادرکنندگان برای فروش ارز خود، خریدار کافی پیدا نمی کنند و این جدیدترین مشکلی است که در مسیر تجارت کشور به وجود آمده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۶    
می متالز - افزایش قیمت زمین و مسکن در یکسال اخیر باعث شد تا خانه دار شدن کارگران به موضوعی سخت و رویایی تبدیل شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۶    
می متالز - مشاور امور صنایع معدنی معتقد است، برای بهتر شدن شرایط در بازار فولاد باید منتظر تابستان 1400 بود.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۶    
می متالز - رییس هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه معتقد است، فولاد مبارکه توانسته با دسترسی به جدیدترین دانش ها ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۴    
می متالز - علی همت رییس هیات مدیره شرکت ملی فولاد ایران گفت: موضوع مهم در تعاملات با جهان دریافت دانش است ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۴    
می متالز - در شرایطی که حداکثر قیمت برق عمده فروشی در ایران معادل 0.7 سنت دلار برای هر کیلووات ساعت است که حداکثر قیمت برق در آمریکا به رکورد 9 دلار برای هر کیلووات ساعت رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۴    
می متالز - همتی به سخنان رییس دفتر رییس جمهور واکنش نشان داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۴    
می متالز - امیرحسین نادری رییس شرکت ملی فولاد ایران بیان کرد: سال 1400 برای ما سال بسیار کلیدی است. ما باید در این سال حدقل از 7 طرح فولادی 2 طرح را به بهره برداری برسانیم.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۴    
می متالز - مدیرکل صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: مجلس پس از موضوع بودجه به سراغ بررسی شیوه نامه فولاد می رود.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۴    
می متالز - امروز (8 اسفند) قیمت پژو 405 دوگانه سوز و تک سوز با کاهش دو میلیون تومانی به 188 و 186 میلیون تومان رسید ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۳۴    
می متالز - نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی معتقد است نباید در کشوری که خود تولیدکننده فولاد است مشکلاتی را در تامین مواد اولیه پایین دست شاهد باشیم.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۷    
می متالز - قیمت ارز صرافی ملی در اولین هفته ماه اسفند با کاهش روبرو شد که قیمت دلار پس از افت 358 تومانی و ورود به کانال 24 هزار تومانی به رقم 24 هزار و 812 تومان رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۲    
می متالز - اگر چه برخی اظهارات درباره واردات خودروی خارجی در سال 1400 شنیده می شود اما دبیر انجمن واردکنندگان خودرو می گوید تا زمانی که انتقال پول از سوی شبکه بانکی ممکن نباشد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۹    
می متالز - در حالی که خاطره ریزش قیمت نفت هنوز در ذهن بسیاری از معامله گران بازار تازه است، زمزمه هایی به گوش می رسد که قیمت هر بشکه نفت تا پایان سال آینده بار دیگر به بالای 100 دلار صعود خواهد کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۴:۳۰    
می متالز - قیمت پراید 131 به 110 میلیون تومان،پراید 132 به 112 میلیون تومان، پراید 151 به 110 میلیون تومان، تیبا 2 به 131 میلیون تومان، ساینا به 131 میلیون تومان ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۴:۲۴    
می متالز - نحوه استفاده از کارت اعتباری سهام عدالت با اعتراض شدید سهام داران مواجه شده است چرا که آنها مجبور هستند از کارت خود فقط در سه فروشگاه خاص خرید کنند!