سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 6 اسفند 1399 - me-metals.ir

می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۴:۵۱    
می متالز - یک کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه هیچگاه شاهد این حجم از رکود در بازار املاک شب عید نبوده ایم گفت: اگر در بحث برجام توافقی حاصل شود قطعا با مقداری کاهش قیمت در بخش مسکن مواجه خواهیم بود ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۴:۳۵    
می متالز - طبق گزارش وزارت کار تعداد افراد متقاضی دریافت بیمه بیکاری، 860 هزار نفر بود اما به گفته مقام های همین وزارتخانه، درخواست آن ها به دلیل اینکه مشمول قانون بیمه بیکاری نمی شدند، پذیرفته نشد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۴:۱۹    
می متالز - دنیامالی نماینده مجلس از طرح جدید تعدادی از نمایندگان مجلس برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در قالب برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: براساس این طرح ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۵    
می متالز - درآمد شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات طی عملکرد یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه امسال از محل واگذاری سهام نسبت به مشابه سال گذشته 578 درصد رشد داشته است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۵    
می متالز - شرکت صنایع سیمان دشتستان از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن ماه 99 در مجموع مبلغ 113 میلیارد فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال98 رشد 39 درصدی داشته است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۹    
می متالز - عرضه اولیه ها امروز دوباره با عرضه فرآوری معدنی اپال کانی پارس با نماد اپال در دستورکار قرار گرفت، اما با استقبال سرد بازیگران بازار مواجه شد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۹    
می متالز - مشمولان سهام عدالت، سهام دار 49 شرکت هستند که در این میان 36 شرکت بورسی و 13 شرکت غیر بورسی بوده و سهم هر کدام از شرکت های بورسی در پرتفوی سهام عدالت متفاوت است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۱:۳۳    
می متالز - پیام تبریک مهندس وحید میرزایی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر را در ادامه بخوانید.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۳    
می متالز - نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: هر طرح توسعه ای باید پیوست های زیست محیطی به همراه داشته باشد و جالب اینجاست که محیط زیست نیست ایجاد معدن دالی را فاقد استانداردهای زیست محیطی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۳    
می متالز - سرنوشت پروژه زنجیره فولاد پس از گذشت 5 سال از مصوبه سفر جهانگیری به کردستان همچنان در گیر و دار اختلاف دولتمردان و نمایندگان مجلس در استان است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۰    
می متالز - مدیر اکتشافات ایمیدرو در میزگرد تخصصی توسعه اکتشافات ذخایر جدید سنگ آهن، لزوم توجه ویژه و استفاده از تکنولوژی های روز - راه اندازی معادن راکد گفت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۰    
می متالز - نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در بررسی لایحه بودجه سال 1400 به دولت اجازه دادند، مطالبات قبل از سال 97 ایمیدرو و ایدرو را تا سقف هزار میلیارد تومان از طریق گردش خزانه تهاتر کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۰    
می متالز - 784 پروانه اکتشاف معدنی در 10 ماهه امسال صادر شد که با احتساب صدور 770 پروانه در مدت مشابه پارسال، حاکی از افزایش 1.8 درصدی در این حوزه است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۰    
می متالز - دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: 30 درصد سود بازار سرمایه متعلق به زنجیره فولاد است و امروز فولاد در آب رسانی به استان های خراسان، یزد، هزمزگان ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۰    
می متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای 22 طرح در مجتمع مس سونگون ورزقان، گفت: تلاش می کنیم با بهره برداری از طرح های توسعه ای ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۰    
می متالز - تولید کنسانتره زغال سنگ در دوره 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال رشد 0.5 درصدی را ثبت کرد و به رقم یک ملیون و 378.9 هزار تن رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۰    
می متالز - به گفته رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی سیرجان، یک کارگر جوان در شرکت فولاد سیرجان ایرانیان از ارتفاع به درون آسیاب خردایش سنگ سقوط کرد که به طرز دلخراشی جان باخت.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۰    
می متالز - معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) ضمن اشاره به تعاملات خوب صورت گرفته با سازمان بورس و اوراق بهادار ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۰    
می متالز - در مکاتبه استانداران منطقه 5 کشور با وزیر صنعت، معدن و تجارت بر بهره مندی از ظرفیت های بندر چابهار با هدف توسعه صادرات تولیدات معدنی شرق کشور تاکید شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۰    
می متالز - رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرم دره گفت: پسماند صنایع این شهرستان برای استقرار کارگاه های معدنی و وابسته به معدن عمدتاً باطله های معدنی است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
می متالز - مقایسه فروش شرکت سیمان تهران در بهمن ماه 99 با ماه مشابه در سال 98 نشان می دهد میزان درآمد شرکت تنها یک درصد کاهش یافته است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
می متالز - فولاد آلیاژی ایران آماده اعمال مرحله دوم افزایش سرمایه به میزان 20 درصد از محل سود انباشته شد تا 200 میلیارد تومان به سرمایه اسمی بیفزاید.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
می متالز - یک مقام مسوول با رد شایعه لغو عرضه اولیه "اپال"و واکنش به تصمیم برخی سهامداران درعدم خرید، گفت: سفارش ها در حال ارسال بوده و با توجه به بهبود سنگ آهنی ها، استقبال مناسبی هم می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
می متالز - با آغاز فرایند عرضه اولیه 7 درصد سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس هر سهم این شرکت در محدوده 1200 تا 1242 تومانی کشف قیمت شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
می متالز - قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز (چهارشنبه 6 اسفند ماه) در معاملات صرافی های بانکی با تغییر اندکی به قیمت 25 هزار و 220 تومان معامله شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
می متالز - شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با کاهش 5915 واحدی روبه رو شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
می متالز - قیمت جهانی هر اونس طلا امروز (چهارشنبه 6 بهمن ماه) با 0.2 درصد افزایش به 1808دلار و 15 سنت رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
می متالز - قیمت شاخص نفت برنت، امروز (چهارشنبه 6 اسفندماه) با افت اندک قیمت همراه بود و به 65 دلار و 2 سنت رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۹    
می متالز - با استقرار شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان در شهرستان اهر و ایجاد راهبری موثر در هدایت ظرفیت های معدنی منطقه، شاهد سرعت بخشی به رشد و شکوفایی اقتصادی این منطقه خواهیم بود.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۰:۵۱    
می متالز - در نشست تخصصی تعاملات دو حوزه فولاد و سنگ آهن، چالش ها و راهکارها؛ صادرات در دوره پساترامپ جدال بر سر قیمت گذاری دستوری در زنجیره تولید فولاد به خط اصلی گفت وگوهای حاضران بدل شد.