پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۴۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 7 مهر 1395 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1395 خبرگزاری مهر 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری مهر 31 خرداد 1395 خبرگزاری مهر 31 تیر 1395 خبرگزاری مهر 31 مرداد 1395 خبرگزاری مهر 31 شهریور 1395 خبرگزاری مهر 30 آبان 1395 خبرگزاری مهر 30 آذر 1395 خبرگزاری مهر 30 دی 1395 خبرگزاری مهر 30 بهمن 1395 خبرگزاری مهر 1 اسفند 1395 خبرگزاری مهر 1 مهر 1395 خبرگزاری مهر 2 مهر 1395 خبرگزاری مهر 3 مهر 1395 خبرگزاری مهر 4 مهر 1395 خبرگزاری مهر 5 مهر 1395 خبرگزاری مهر 6 مهر 1395 خبرگزاری مهر 7 مهر 1395 خبرگزاری مهر 8 مهر 1395 خبرگزاری مهر 9 مهر 1395 خبرگزاری مهر 10 مهر 1395 خبرگزاری مهر 11 مهر 1395 خبرگزاری مهر 12 مهر 1395 خبرگزاری مهر 13 مهر 1395 خبرگزاری مهر 14 مهر 1395 خبرگزاری مهر 15 مهر 1395 خبرگزاری مهر 16 مهر 1395 خبرگزاری مهر 17 مهر 1395 خبرگزاری مهر 18 مهر 1395 خبرگزاری مهر 19 مهر 1395 خبرگزاری مهر 20 مهر 1395 خبرگزاری مهر 21 مهر 1395 خبرگزاری مهر 22 مهر 1395 خبرگزاری مهر 23 مهر 1395 خبرگزاری مهر 24 مهر 1395 خبرگزاری مهر 25 مهر 1395 خبرگزاری مهر 26 مهر 1395 خبرگزاری مهر 27 مهر 1395 خبرگزاری مهر 28 مهر 1395 خبرگزاری مهر 29 مهر 1395 خبرگزاری مهر 30 مهر 1395 
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۸    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که کارنامه شیمون پرز مملو از جنایاتی است که علیه مردم فلسطین مرتکب شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۸    
شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از منبعی الجزایری اعلام کرد توافق اعضای اوپک برای کاهش سقف تولید در کنفرانس ماه آینده این سازمان در وین اجرایی می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۲    
قزوین- معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: طرح شتابگر ملی (چشمه نور) از ظرفیت های بزرگ علمی کشور است و شرکت های دانش بنیان می توانند در اجرای آن مشارکت کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۷    
وزیر انرژی آمریکا با اذعان به اینکه ایران به تمامی تعهدات هسته ای خود پایبند بوده است، گفت که گزارش های آژانس نیز این موضوع را تصدیق می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۵    
قم - یکی از مراجع تقلید گفت: برقرای امنیت توسط پلیس باید همراه با اخلاق و معنویت باشد که این نکته را بارها مقام معظم رهبری تأکید کرده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۲    
قم - یکی از مراجع تقلید بر لزوم مقابله با افراد غیربومی که قصد ترویج ناهنجاری در اطراف حرم حضرت معصومه(س) دارند، تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۰    
قزوین- وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات گفت: فضای امیدوار کننده ای در شرایط پسابرجام ایجاد شده و محدودیتها در حال برطرف شدن است وامروز ایران لنگرگاه امنیت منطقه است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۹    
اراک- استاندار مرکزی گفت: طی نیمه نخست سال جاری 302 میلیون دلار کالا از استان مرکزی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 34درصد افزایش نشان می دهد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۵    
قم - فرمانده ناجا گفت: برای ارتقای فضای معنوی و اخلاقی، هزار و 700 نفر از روحانیون با نیروی انتظامی همکاری می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۳    
قم- استاد تاریخ دانشگاه برلین با بیان اینکه محققان غربی نمی دانند با اسلام و پژوهش های اسلامی چگونه برخورد کنند گفت: شهروندان غربی به دلیل تفکرات وهابی و سلفی تصور غلطی از اسلام دارند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۲    
پس از سنا، مجلس نمایندگان آمریکا هم به اتفاق آراء وتوی اوباما علیه لایحه ای را که به خانواده قربانیان حملات یازدهم سپتامبر اجازه می دهد علیه عربستان سعودی به اقامه دعوی بپردازند، باطل کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۳:۰۸    
قم - یکی از مراجع تقلید گفت: شناخت شبهات در فضای مجازی بسیار مهم است و فعالان تبلیغ در فضای مجازی باید شبهات و انواع گوناگون آن را بشناسند و پس از بررسی به آن ها پاسخ دهند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۳:۰۳    
قم - در همایش پلیس و جامعه المصطفی تفاهم نامه همکاری میان ناجا و جامعه المصطفی امضا شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۳:۰۱    
قزوین- معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: برای روان سازی مدیریت در کشور با تعیین وزیر پشتیبان اختیارات استانها بیشتر می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۲:۵۷    
قم - رئیس پلیس اطلاعات و امنیت ناجا گفت: اولین محصول جهادی پیشرفت های معجزه آسا است و در پی آن ارتقای فرهنگ و نهادسازی است و برای تحقق این امور نیروی انتظامی باید دغدغه داشته باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۲:۴۰    
قزوین- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با اهدا زمین و تسهیلات بانکی 100 هزار ایثارگر کشور صاحب خانه می شوند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۲:۳۷    
خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت: مشکلات اقتصادی عربستان سعودی ممکن است ریاض را به سوی کوتاه آمدن بیشتر در برابر رقیبش ایران سوق دهد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۲:۳۳    
کرمانشاه - معاون مطبوعاتی معاون وزیر ارشاد گفت: در استان هایی که به اندازه کافی نشریه محلی وجود دارد، 70 درصد آگهی های که به دست ما می رسد را در نشریات محلی توزیع می کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۷    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در کرانه باختری عموم ملت فلسطین را به مشارکت در تظاهرات و برنامه های جمعه خشم به مناسبت اولین سالروز انتفاضه مبارک قدس فراخواند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۴    
قزوین- طرح شتابگر ملی ایران در سفر رئیس جمهور به استان قزوین با حضور معاون علمی و فنآوری رئیس جمهور و رئیس پژوهشگاه دانش های بنیادی به صورت ویدئو کنفرانس کلید خورد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۲:۰۰    
رامیان - مسجد جامع شهر دلند با حضور رییس بنیاد مستضعفان کشور و استاندار گلستان افتتاح شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۲:۰۰    
گرگان – رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی کشور گفت: برگزاری مسابقات ورزشی جام روستا قهرمان در گلستان، تحول بزرگی در ورزش این استان ایجاد خواهد کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۵۸    
قزوین- در سفر هیئت دولت به استان قزوین در مراسمی با حضور وزیر صنعت از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور 5 طرح صنعتی و تولیدی افتتاح و کلنگ چهار طرح به زمین زده شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۵۶    
بوشهر - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: 146 ویژه برنامه هفته نیروی انتظامی در استان بوشهر برگزار می شود که تلاش داریم دستاوردها و عملکرد نیروی انتظامی به اطلاع عموم رسانده شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۵۴    
سخنگوی کاخ سفید اقدام سنا در وتوی رئیس جمهور این کشور پیرامون طرح جاستا و امکان تحت تعقیب قضایی قرار گرفتن مقامات سعودی را از شرم آورترین اقدامات سناتورهای آمریکایی توصیف کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۵۲    
رییس رسانه ملی در نخستین نشست سراسری با مدیران رسانه ملی عنوان کرد که فضای کشور را نباید از هم اکنون انتخاباتی کرد تا فرصت برای خدمت به مردم دستخوش رقابت های سیاسی نشود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۵۰    
وزیر خارجه روسیه در گفتگوی تلفنی امروز خود به جان کری، آمریکا را به رساندن کمک های تسلیحاتی به تروریست های جبهه النصره متهم کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۴۷    
اراک- موزه تاریخی چهارفصل اراک میزبان مرد متعلق به عصر نوسنگی شد و اسکلت هفت هزار و 500 ساله کشف شده طی کاوش های تپه باستانی سرسختی شازند، در این موزه جای گرفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۴۶    
اراک- نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان های مرکزی و لرستان در نامه ای به رییس جمهور، خواستار اقدام عاجل در مورد تعریض و بهسازی جاده شازند به ازنا، با توجه به آمار بالای تلفات این محور شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۴۲    
رابرت فیسک نویسنده و روزنامه نگار مشهور انگلیسی در واکنش به مرگ رئیس سابق رژیم صهیونیستی وی را عامل کشتار قانا و تکه تکه کردن اجساد کودکان و بیگانه با صلح دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۳۹    
گرگان – فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری 127 متخلف فضای مجازی و کشف 154 پرونده توسط پلیس فتا در 6 ماهه نخست امسال در استان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۳۳    
قزوین- معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بر اساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن تعداد بانوان سرپرست خانوار در کشور در حال رشد است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۳۱    
گرگان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از افتتاح نخستین مدرسه هلال کشور در استان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۲۷    
تبریز – مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از ارائه خدمات غربالگری سلامت به 30 هزار نفر از شهروندان تبریزی در قالب طرح اتوبوس سلامت شهروندی تبریز خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۲۵    
جزیره خارگ - رئیس پایانه نفتی خارگ گفت: مانور گسترده ای با سناریوی کنترل و مهار آتش سوزی همزمان 5 مخزن در پایانه نفتی خارگ عصر چهارشنبه با موفقیت برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۲۵    
خرم آباد - مدیر کل بهزیستی لرستان از برگزاری جشن بادبادکها در مرکز این استان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۲۴    
قزوین- در سفر رئیس جمهور به استان قزوین بهره برداری از 851 طرح با یک هزار و 890 میلیارد تومان از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۲۰    
قزوین- در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان، نخستین مرکز همودیالیز خیریه کشور در قزوین به بهره برداری رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۱۹    
کرمانشاه- دبیر جشنواره هنرهای تجسمی بسیج در استان کرمانشاه از ارسال 161 اثر به جشنواره هنرهای تجسمی بسیج در کرمانشاه خبر داد که 16 نفر از این تعداد به عنوان برگزیده معرفی شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۱۶    
بناب- مدیر جهاد کشاورزی بناب از برداشت 75 هزار تن انگور در سال جاری از باغات شهرستان بناب خبرداد و گفت: نظارت کامل برفعالیت فروشندگان سموم کشاورزی داریم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۱۳    
شاهرود - لحظاتی پیش و در پی درگیری در خیابان شبدری شاهرود زنی 35ساله با ضربات چاقو به قتل رسید اما جزئیات روشنی از حادثه بیان نشده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۱۳    
کاخ سفید در واکنش به لغو وتوی باراک اوباما درباره قانون جاستا از سوی مجلس سنای آمریکا اعلام کرد که این اقدام، آمریکا را به شکل بی سابقه ای در تنگنا قرار می دهد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۱۳    
پلدختر - فرمانده انتظامی پلدختر بر ضرورت همکاری هیئت های مذهبی پلدختر با پلیس در ایام ماه محرم در این شهرستان تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۰۶    
مقامات روسیه اعلام کردند که در صورت تأمین امنیت پروازهای روسیه در فرودگاه های مصر، پروازها میان طرفین از ماه اکتبر از سرگرفته خواهند شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۰۴    
گرگان – استاندار گلستان مسابقات ورزشی را موجب کمک به توسعه روستاها عنوان کرد و از لزوم کشف استعداد در روستاها سخن گفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۰۱    
رئیس سازمان سیا، طرح عدالت برای مسببین حوادث تروریستی موسوم به جاستا و برقراری امکانِ شکایت از مسئولین عربستان را برای این کشور خطرناک توصیف کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۹    
یاسوج-نخستین اقامتگاه بوم گردی کهگیلویه و بویراحمد در سی سخت افتتاح شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۶    
کرمانشاه- یکی از سرداران دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه بر ضرورت انقال تجربیات دوران دفاع مقدس در قالب هنر تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۶    
پرند- مدیر مرکز آتش نشانی پرند گفت:درخواست مجهز کردن مرکز آتش نشانی پرند به تجهیزات مدرن و استاندارد از مهمترین اولویت های پایتخت مسکن مهر ایران است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۶    
یزد ششمین سالن گروه هنر و تجربه کشور امشب در مراسمی با حضور هنرمندان و مسئولان با اکران فیلم مستند تمرینی برای اجرا افتتاح شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۴    
منابع وابسته به پلیس پاکستان اعلام کردند: بر اثر پرتاب بمب از سوی افراد ناشناس به یک مرکز تجاری در شهر کراچی پنج نفر زخمی شدند. هویت مهاجمان و انگیزه آنها مشخص نشده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۲    
اردبیل – مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: مطالعات نشان می دهد بی توجهی به نقش جوانان و دغدغه های آن ها در جامعه یکی از عوامل شکل گیری آسیب های اجتماعی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۵    
حریف تیم فوتبال پدیده مشهد از رقابت های جام حذفی فوتبال ایران انصراف داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۱    
جان برنان رئیس سازمان سیا قانون جاستا معروف به قانون عدالت ضد حامیان تروریسم که اجازه شکایت از سعودی ها را می دهد، دارای تبعات وخیم برای امنیت آمریکا دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۹    
پرویز پرستویی در سخنانی عنوان کرد چرا جانباز ما هزینه درمان و اجاره خانه اش را ندارد که بدهد؟ ما مملکت فقیری نیستیم که نتوانیم هزینه های زندگی جانبازان را تامین کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۹    
دبیرکل سازمان ملل متحد بدون اشاره به جنایت های تروریست ها در نقاط مختلف سوریه از مسکو انتقاد کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۷    
بوشهر - معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: خانواده انقلاب اسلامی باید برای شکست توطئه های دشمن متحد شوند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۸    
کرمانشاه- مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، تعهد را از ویژگی های اصلی هنر الهی برشمرد و بر جریان سازی فرهنگی در هنر و ایجاد موازنه فرهنگی به سمت ارزش های انقلاب تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۷    
قزوین- در سفر یک روزه رئیس جمهور به استان قزوین برای توسعه استان در بخش های مختلف شش تفاهم نامه همکاری امضا شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۴    
همدان - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: همزمان با هفتم مهر ماه روز ملی آتش نشانی و خدمات ایمنی از گروه ویژه آتش نشانی در همدان رونمایی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۴    
قزوین- 4 هتل پنج ستاره و فاز توسعه مجتمع گردشگری در قزوین کلنگ زنی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۰    
ثبت نام انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 14 روز شنبه 10 مهر آغاز می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۹    
گرگان - رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: گلستانی ها همواره در زمینه انجام امور خیر در کشور پیشتاز هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۷    
بیرجند- رئیس اتاق بازرگانی خراسان جنوبی گفت: مشکلات واحدهای تولیدی استان باید تک به تک بررسی شده و برای آن ها نسخه درمانی پیچیده شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۵    
مجلس سنای آمریکا با اکثریت آراء به لغو وتوی باراک اوباما درباره تعقیب قضایی مقامات سعودی رأی داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۰    
کرمانشاه- اختتامیه مرحله استانی هشتمین جشنواره دو سالانه هنرهای تجسمی بسیج با معرفی نفرات برتر در کرمانشاه برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۹    
قزوین- در مراسمی با حضور حجتی وزیر جهادکشاورزی بهره برداری از یک واحد دامداری در شهرستان تاکستان آغاز شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۶    
رامیان – استاندار گلستان گفت: طرح ها و اقدامات سازنده بنیاد مستضعفان موجب پیشرفت کشور خواهد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۷    
اردبیل – استاندار اردبیل به ضرورت مطالعه مشکلات پیرامون ازدواج و طلاق در استان به همت دانشگاه ها تأکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۶    
جلفا - فرماندار شهرستان جلفا گفت: عملکرد منطقه آزاد ارس در توسعه زیرساخت های مرزی قابل توجه است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۵    
جلفا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از سرمایه گذاری 120 میلیارد ریالی در منطقه نوردوز خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۳    
نیروهای نظامی ترکیه 9 نفر از شهروندان سوریه را در حومه منطقه الحسکه واقع در مرزهای مشترک سوریه و ترکیه به ضرب گلوله کشتند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۹    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که وزیر خارجه کشورش، همتای روس خود را به تعلیق همکاری های مشترک در سوریه تهدید کرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۸    
پرند- سرپرست شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه وظیفه این شرکت تجهیز امکانات آتش نشانی در مسکن مهر نیست، از اختصاص اراضی پرند به میزان هشت میلیارد تومان برای این امر خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۵    
وزیر خارجه فرانسه در اظهاراتی از برگزاری نشستی با حضور برخی کشورها درباره لیبی در هفته آینده خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۵    
شهردار تهران گفت: در اولین نشستم به عنوان شهردار با آتش نشانان حس قرابت و نزدیکی فراوانی با دوستان آتش نشانی پیدا کردم؛ به نحوی که احساس داشتم در همان فضای دوران دفاع مقدس هستیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۳    
اردبیل – معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از ارائه تخفیف 70 درصدی استفاده از مراکز اقامتی سرعین به زوج های جوان سراسر کشور خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۸    
مراسم رونمایی از کتاب معمار محبت با محوریت شخصیت شهید شاطری در فرهنگسرای شفق برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۵    
رامیان - رییس بنیاد مستضعفان کشور گفت: استان گلستان رکورددار اجرای طرح محرومیت زدایی در اهدای اسناد کشور است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۴    
اهر - به مناسبت 7 مهر روز ایمنی و آتش نشانی، رژه خودرویی نیروهای امدادی آتش نشانی در شهرستان اهر برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۲    
یک مقام آمریکا از اعزام 600 نظامی این کشور به عراق در آینده نزدیک خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۱    
آلماز آنتی تولید کننده سیستم های BUK که هواپیمای خطوط هوایی مالزی توسط آن ساقط شده بود، همزمان با گزارش کمیته مشترک تحقیقِ هواپیمای مالزیایی؛ اسناد مربوطه را منتشر کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۳    
قزوین- در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان قزوین، در مراسم و ارتباط ویدیو کنفرانسی بهره برداری از 118 طرح تولیدی کشاورزی آغاز شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۲    
همدان - استاندار همدان گفت: کشور باید با حفظ محیط زیست و منابع طبیعی روی ریل توسعه قرارگیرد اما نباید مانع فعالیت معادن شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۱    
بناب- مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: سیاست دولت تدبیر و امید حمایت از تولید و صادرات است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۸    
گرگان - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان از برگزاری نخستین دورهمی برنامه نویسان اندروید در گلستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۶    
قزوین- سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: ادبیات اعتماد بخش و اطمینان دهنده اقتصادی باید معرفی کننده شرایط اقتصادی ایران به دنیا باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۶    
اردبیل – مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از پیشنهاد 35 موضوع حوزه آسیب های اجتماعی استان جهت مطالعه در دانشگاه ها خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۳    
یزد معاون فنی و آموزشی سرشماری 1395 استان یزد از برگزاری کلاس های آموزشی ویژه معاونان فنی و کارشناسان فنی شهرستان های استان در امر اجرای سرشماری و شرکت 70 نفر در این دوره ها خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۳    
آبادان – فرماندار خرمشهر از اتمام کار مقاوم سازی 11 روستا از روستاهای این شهرستان به طور 100 در صد خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۱    
بناب- فرماندار بناب گفت: در پنج ماهه اول سال بالغ بر 16 هزار و 469 تن انواع کالا و محصولات کشاورزی از شهرستان بناب به خارج از کشور صادر شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۱    
خرمشهر - مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خوزستان بر لزوم حفظ و معرفی ابعاد مختلف دفاع مقدس به نسل جوان با هر وسیله و توسط هر قشری تایکد کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۸    
آبادان – از سوی علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان تفاهمنامه اجرای طرح بوستان روستایی در استان خوزستان به امضا رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۵    
قزوین- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت یازدهم هیچ تصمیمی را شتابزده انجام نداده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۵    
آبادان – فرماندار آبادان گفت: حتی پس از بازسازی نیز تعداد قابل توجهی از مردم این شهرستان به سایر شهرهای کشور مهاجرت کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۲    
خرمشهر-مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان از تصویرگری دوران دفاع مقدس از زوایای مختلف به عنوان یک نیاز یاد کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۲    
آزادشهر - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: سنددار شدن موقوفات در گلستان باید جدی گرفته شود، زیرا سند شناسنامه موقوفات است
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۸:۵۹    
قزوین- نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر این که باید در پی وحدت توحیدی باشیم، گفت: اختلاف سلیقه ها مانع وحدت نیست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۸:۵۱    
آستارا - فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به ضرورت حفظ نظام خانواده در برخورد با مفاسد اجتماعی گفت: نیروی انتظامی با مظاهر ضربه زننده به نظام خانواده برخورد قاطع می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۴    
زنجان- فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: به مناسبت هفته ناجا بیش از هزار و 92 برنامه در سطح استان زنجان توسط پلیس برگزار می شود و ا ین برنامه ها محتوای آموزشی و آگاهی بخشی دارد.