چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۹:۳۴May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 17 مهر 1395 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1395 خبرگزاری مهر 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری مهر 31 خرداد 1395 خبرگزاری مهر 31 تیر 1395 خبرگزاری مهر 31 مرداد 1395 خبرگزاری مهر 31 شهریور 1395 خبرگزاری مهر 30 آبان 1395 خبرگزاری مهر 30 آذر 1395 خبرگزاری مهر 30 دی 1395 خبرگزاری مهر 30 بهمن 1395 خبرگزاری مهر 1 اسفند 1395 خبرگزاری مهر 1 مهر 1395 خبرگزاری مهر 2 مهر 1395 خبرگزاری مهر 3 مهر 1395 خبرگزاری مهر 4 مهر 1395 خبرگزاری مهر 5 مهر 1395 خبرگزاری مهر 6 مهر 1395 خبرگزاری مهر 7 مهر 1395 خبرگزاری مهر 8 مهر 1395 خبرگزاری مهر 9 مهر 1395 خبرگزاری مهر 10 مهر 1395 خبرگزاری مهر 11 مهر 1395 خبرگزاری مهر 12 مهر 1395 خبرگزاری مهر 13 مهر 1395 خبرگزاری مهر 14 مهر 1395 خبرگزاری مهر 15 مهر 1395 خبرگزاری مهر 16 مهر 1395 خبرگزاری مهر 17 مهر 1395 خبرگزاری مهر 18 مهر 1395 خبرگزاری مهر 19 مهر 1395 خبرگزاری مهر 20 مهر 1395 خبرگزاری مهر 21 مهر 1395 خبرگزاری مهر 22 مهر 1395 خبرگزاری مهر 23 مهر 1395 خبرگزاری مهر 24 مهر 1395 خبرگزاری مهر 25 مهر 1395 خبرگزاری مهر 26 مهر 1395 خبرگزاری مهر 27 مهر 1395 خبرگزاری مهر 28 مهر 1395 خبرگزاری مهر 29 مهر 1395 خبرگزاری مهر 30 مهر 1395 
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۴۹    
در پایان نخستین روز از رقابتهای کاپ دوچرخه سواری آسیا در تایلند شهاب جدیدالاسلام اولین مدال اومنیوم ایران را در این رشته کسب کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۳۷    
شورای عالی سیاسی یمن طی بیانیه ای پاسخ به جنایت وحشیانه سعودی ها در جنوب صنعاء را که صدها شهید و زخمی برجای گذاشت، خواستار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۱۵    
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ناجا گفت: در خصوص ارتکاب جرم با توجه به ادله دیجیتالی که در بستر فضای سایبر باقی می ماند پلیس به راحتی می تواند این افراد را شناسایی و به محاکم قضایی معرفی کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۴    
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از اعزام بیش از 600 روحانی به مدارس سراسر کشور در ایام محرم خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۱    
رییس سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش گفت:در طرح خرید خدمات آموزشی، بدون اینکه یک ریال از طرف دانش آموزان هزینه شود در مناطق محروم و پراکنده امکان تحصیل دانش آموزان فراهم شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۷    
سی ویکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان به میزبانی پردیس مشهد دانشگاه فرهنگیان از 20 آبان آغاز و تا 23 آبان ادامه دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۴    
روسیه در نشست شورای امنیت قطعنامه پیشنهادی فرانسه در خصوص حلب را وتو کرده و پیش نویس قطعنامه ارائه شده توسط مسکو هم از سوی اعضای شورای امنیت رای نیاورد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۲    
گرگان- مسئولان می گویند که در حوزه مواد مخدر سپر بلای اروپایی ها شده ایم این حکایت 11 هزار خانواده گلستانی است که درگیر با معضل اعتیاد هستند اما برخوردها بیشتر با خرده فروشان صورت می گیرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۱    
یک روزنامه آمریکایی بحران سوریه را موجب افزایش همکاری های ایران و روسیه و نیز افزایش توان موشکی مسکو در شرق مدیترانه دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۰    
رزمندگان یمنی در پاسخ به حملات وحشیانه سعودی ها به شهروندان مظلوم و بی دفاع یمن، مواضع و مراکز تجمع نظامیان و مزدوران سعودی را در نجران و جیزان هدف قرار دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۴۷    
جهرم- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به عدم تغییر جایگاه این دانشگاه در طرح آمایش، گفت: مطالبه مردم و بزرگان شهر جهرم در ایجاد برخی تغییرات در دانشگاه علوم پزشکی از سر دلسوزی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۴۵    
بجنورد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی کنگره 3000 شهید این استان را مایه عزت و آبروی مردم استان عنوان کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۴۵    
وزارت کشور مصر اعلام کرد: شواهدی در تایید هشدارهای غربی ها درباره وقوع اقدامات تروریستی در مصر وجود ندارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۴۲    
اراک- قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رفع بخشی از مشکلات حوزه صنعت در کشور طی مدت اخیر و رونق و فعال شدن مجدد بخشی از واحدهای صنعتی، نشان می دهد که دولت نقشه راه درستی ترسیم کرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۲    
اردبیل – همزمان با حضور وزیر نیرو، 11 پروژه صنعت برق با اعتباری بالغ بر 172 میلیارد تومان در سطح استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۰    
تیم ملی فوتبال انگلیس با هدایت گرت ساوتگیت برابر مالت به پیروزی رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۳    
تبریز - مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هنرمندان با قلم خود قیام عاشورا را به تحریر در بیاورند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۸    
شاهرود - آیین سنتی یا عباس، یا عباس طبق آداب و سنت های قدیمی، عصر پنجم محرم با اجرای مراسم طوق بندان، در شاهرود برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۷    
بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: پرواز بندرعباس به بغداد و نجف برقرار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۷    
قرچک-نایب رئیس شورای اسلامی شهر قرچک با اشاره به اهمیت سرشماری عمومی نفوس و مسکن گفت: مسیر برنامه ریزی کشور از طریق ارائه آمار صحیح هموار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۳    
آستارا- مشاور رییس کل گمرک در امور مجلس و مدیر کل استان های گمرک ایران گفت: وضعیت زیر ساخت گمرک مرزی آستارای ایران در مقایسه با گمرک کشور مقابل در شان یک گمرک اصلی و درجه اول کشور نیست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۲    
کرمانشاه-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه علت استعفایش را خستگی روحی اعلام کرد و گفت: پشت پرده این نوع مدیریت یک نوع "خفت گیری" حاکم است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۲    
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: سعودی ها از آمریکا میلیاردها دلار سلاح می خرند و بازار و صنایع اسلحه سازی آمریکا را تقویت می کنند و این سلاح ها را در منطقه به کار می گیرند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۱۰    
دبیرکل حزب الله تاکید کرد جنایت سعودی ها ضد مردم یمن برای رژیم بدسابقه ای همچون آل سعود امری طبیعی است ولی در نهایت مردم یمن پیروز خواهند شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۱۰    
پلیس آمریکا از وقوع یک گروگانگیری در رستوران مک دونالد در ایالت فلوریدا خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۱۰    
اردبیل – چهارمین تساوی تیم فوتبال آبی پوشان اردبیل در هفته پنجم لیگ دسته 2 فوتبال کشور رقم خورد تا این تیم همچنان لقب رکورددار تساوی از ابتدای لیگ را یدک بکشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۰    
شهرکرد- اعظم کیانی ورزشکار استان چهارمحال و بختیاری در ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور تالاسمی به مدال برنز رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۰۳    
گرگان – یکی از اعضای شورای شهر گرگان که به عنوان حامی شهردار معروف است، در جلسه ای که در میان غیبت متوالی شهردار تشکیل شده بود، همکاران خود را به همدلی دعوت کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۰۳    
ارومیه - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: در شش ماه گذشته امسال 12 اثر تاریخی به ثبت ملی رسیده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۰۱    
بجنورد- نماینده رهبر معظم انقلاب از طرح های عمرانی که از محل بودجه مصوبات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در شهرک های صنعتی اجرا شده بازدید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۰۰    
بجنورد- شهردار منطقه یک بجنورد از رشد 74 درصدی صدور پروانه ساختمانی از ابتدای امسال تاکنون، نسبت به مدت مشابه در سال 94 خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۰۰    
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، جنایت هولناک امروز که از سوی سعودی ها رقم خورد را رسوا کننده بسیاری از قدرتها در جهان دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۵۸    
بندرگز – سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز از به فروش گذاشتن امتیاز این تیم و بدهی 90 میلیون تومانی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۳۹    
اهواز رئیس گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اجرای طرح پیمایش ملی اختلالات روانی کودکان و نوجوانان توسط 6 تیم اجرایی در سطح استان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۴۷    
افراد مسلح به رستورانی در ایالت فلوریدا یورش بردند و کارکنان رستوران مک دونالد و مشتریان آن را به گروگان گرفتند. همه راههای منتهی به این رستوران بسته شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۴۲    
دامغان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان گفت: 150مبلغ ویژه محرم به اقصی نقاط شهرستان اعزام شدند که 30تن از ایشان مبلغان غیر بومی و مابقی بومی دامغان هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۳۶    
ده ها نفر از شهروندان عراقی با تجمع در برابر سفارت ترکیه در بغداد خواستار خروج نظامیان تُرک از اراضی عراق شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۳۴    
نخستین شب مراسم عزاداری سالار شهیدان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۳۳    
پلیس بنگلادش در جریان 3 عملیات، 11 مظنون به اقدامات تروریستی را کشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۹    
شیراز- بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در جاده کوار سه نفر جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۳۲    
گزارش رسمی دولت از قیمت خرده فروشی کالاهای اساسی،حکایت از افزایش قیمت 4 گروه کالایی دارد، به نحوی که قیمت گوشت قرمز، تخم مرغ، چای و روغن نباتی نسبت به هفته گذشته گرانی را تجربه می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۴    
شمار کشته و زخمی شدگان حمله جنگنده های سعودی به صنعا به 700 نفر افزایش یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۳    
گرگان – هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان گلستان با پیروزی عجیب استقلال بندرگز مقابل قزاق گرگان و لغو دو دیدار همراه بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۱۴    
شیراز-رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان فارس با اشاره به اینکه 24هزارو 900 دانشجو در مراکز این دانشگاه در حال تحصیل هستند، گفت: ارتباط با شرکتهای دانش بنیان از اولویتهای این دانشگاه است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۱۴    
تبریز - مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی به صورت جزیره ای نتیجه مورد نظر را ندارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۱۴    
بناب- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بناب گفت: اجرای دستورالعمل های شورای امر به معروف و نهی از منکر در کشور به جهت موارد متعدد وزارتخانه مستقلی را می طلبد و از عهده یک و یا چند اداره خارج است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۱۰    
سخنگوی انصارالله یمن در واکنش به جنایت وحشیانه سعودی ها در صنعا تاکید کرد که خون را فقط خون پاک می کند و رزمندگان یمنی حملات خود علیه متجاوزان را تشدید خواهند کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۱۰    
گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از اعزام 900 مبلغ در ایام محرم خبر داد و گفت: ماه محرم ماه تقویت آموزه های دینی در جامعه است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۰۳    
بناب- فرمانده سپاه ناحیه بناب بر مظلومیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۰۳    
ارومیه - فرمانده نیروی انتظامی خوی گفت: 566 ثوب البسه خارجی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال در خوی کشف و ضبط شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۶    
آستارا - مدیرکل امور حقوقی گمرک ایران گفت:نحوه همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی فعال در مرزهای زمینی با هدف ارائه خدمات نوین و بهینه توسط گمرک کشور نظارت و فرماندهی می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۶    
پلیس آلمان عملیات جستجو برای دستگیری مظنون به طراحی یک بمب گذاری در این کشور را آغاز کرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
شیراز- آیین بداهه نویسی یادروز حافظ با عنوان مشق عشق با حضور استاد غلامحسین امیرخانی در حافظیه برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت کشتار اخیر مردم صنعا گفت: بیش از یکسال و نیم خشونت و کشتار و تجاوز علیه مردم مقاوم یمن همچنان با سکوت مجامع بین المللی همراه است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۲    
بناب- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب بر ضرورت تکریم و تجلیل از شخصیت های علمی و مذهبی بناب تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۴۷    
دلیل حضور مربی تیم ملی ووشو و قهرمان پیشین کشتی در بازی پرسپولیس برابر پارس جنوبی مشخص شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۴۷    
معاون اول رئیس جمهور بر استفاده حداکثری از ظرفیت های مناطق آزاد و تجاری برای توسعه کشور تأکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۴۷    
کرج - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز ایجاد نیروگاه با سوخت زباله در استان را در راستای توسعه مشاغل سبز ضروری دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۳۹    
اهواز معاون فنی مرکز بهداشت خوزستان، برنامه های هفته کودک این مرکز در سطح استان خوزستان را تشریح کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۳۹    
همدان - مدیر بورس منطقه ای همدان گفت: طی هفته گذشته تعداد 46 میلیون و 943 هزار و 744 سهم در بورس همدان مبادله شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۳۹    
شیراز- گرفتاری چهار نفر درون چاه در منطقه کامفیروز تاکنون منجر به مرگ دو نفر از آنها شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۳۹    
اهواز کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان گفت: از فردا یکشنبه، برنامه توزیع یک وعده غذای گرم در هر روز را برای مهدکودک های روستایی اجرا می کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۳۹    
مشهد نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تحریم و شرایط اقتصادی نباید باعث شود تا معیار و ملاک های دینی کشور را از دست بدهیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۳۰    
بندرعباس - استاندار هرمزگان بر لزوم تدوین سند راهبردی تجارت خارجی در استان هرمزگان تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۳۴    
کرج - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز با اشاره به اهمیت شناسایی انشعابات غیرمجاز و کنتورهای از کار افتاده آب، گفت: تا پایان سال جاری شش هزار کنتور در استان تعویض خواهد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۹    
کرج - نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت راه اندازی ایستگاه پمپاژ آب ماهدشت، گفت: با گذشت دو سال اقدام مناسبی در این خصوص انجام نشده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۹    
یزد استاندار یزد از مردم سراسر استان خواست تا در سرشماری اینترنتی مشارکت جدی تری داشته باشند و پیشتازی یزد در فناوری اطلاعات را با شرکت در این طرح اثبات کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۹    
شمار قربانیان و مجروحان حمله وحشیانه جنگنده های سعودی به جنوب صنعا پایتخت یمن، به حدود 700 نفر رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۹    
دولت نیجریه فعالیت جنبش اسلامی شیعی در این کشور را به بهانه تأمین آرامش و امنیت ممنوع اعلام و فعالیت های آن را یک تهدید امنیتی توصیف کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۹    
شهرکرد- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در شهرستان بروجن دو کشته برجای گذاشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۷    
تهران- مدیرکل اداره پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: برای دهه اول ایام ماه محرم، توزیع 400تن گوشت قرمز مخلوط و 400تن گوشت مرغ منجمد برای استان تهران در نظر گرفته شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۷    
کرج - استاندار البرز اعتبار مورد نیاز راه اندازی ایستگاه پمپاژ ماهدشت را یک میلیارد تومان اعلام کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۹    
پایگاه افشاگر ویکی لیکس در اسنادی که به تازگی درباره اظهارات هیلاری کلینتون منتشر کرد؛ سخنان وی درباره برنامه هسته ای و موشکی ایران را نیز مورد توجه قرار داده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۷    
تهران- در حکمی از سوی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید محسن محمودی به سمت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران منصوب شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در قسمت موتور لوکوموتیو قطار در کیلومتر 55 اتوبان تهران - قم خبر داد.و گفت خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت .
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۳    
تهران-مسئول روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران گفت:فعالیت عرضه کنندگان دام زنده بدون مجوز درتهران ممنوع است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۳    
قرچک-امام جمعه قرچک گفت: پایه و اساس برنامه ریزی های کشور، ارائه آمار دقیق و کامل از وضعیت خانوارها است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۳    
قرچک-مدیر اجرایی سرشماری شهرستان قرچک از راه اندازی واحد سیار سرشماری اینترنتی برای اولین بار در استان تهران به منظور افزایش مشارکت مردم در این رویداد مهم آماری و حائز اهمیت در کشور خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۳    
قرچک-معاون هماهنگی و امور اجرایی ستاد سرشماری شهرستان قرچک تأکید کرد: داشتن عزم جدی برای اجرای موفق سرشماری در قرچک لازم است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۳    
ارومیه- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از همکاری سه هیئت خارجی برای آغاز عملیات کاوشهای باستان شناسی در نقاط مختلف آذربایجان غربی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۱    
کرمان - فرماندار کرمان گفت: فاز نخست ستادهای اقتصاد مقاومتی در 36 روستای بخش های چترود و راین از توابع شهرستان کرمان انجام می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۵۸    
یزد مدیرکل طرحهای اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد گفت: برای 500 خانوار تحت حمایت کمیته امداد یزد با همکاری شرکت توزیع نیروی برق و سازمان انرژی های نو ایران، نیروگاه خورشیدی ایجاد می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۵۲    
شهرکرد- معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ارتقای زیرساخت های پدافند غیر عامل در استان چهارمحال وبختیاری ضروری است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۵۲    
کرمان – امام جمعه موقت کرمان بر لزوم راه اندازی صندوق های کارآفرینی و تعاونی در روستاها تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۵۲    
آمل - مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و کشاورزان مازندران گفت: تاکنون 63 هزار نفر در استان بیمه شدند و 30 کارگزاری بیمه اجتماعی نیز در استان ایجاد می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۵۲    
بیش از 140 شهروند یمنی بر اثر حملات وحشیانه سعودی ها به یک مراسم عزاداری در جنوب صنعاء پایتخت یمن شهید و زخمی شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۵۲    
سفارت آمریکا و کانادا در قاهره به شهروندان خود در خصوص حضور در اماکن عمومی مصر در روز یکشنبه هشدار دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۳۹    
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر اقتدار، توانمندی، عقلانیت و خویشتن داری جمهوری اسلامی ایران نبود، دامنه جنگ حامیان داعش به خلیج فارس کشیده می شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۳۹    
شهرکرد- فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون برای 10 مرکز دراین استان شناسنامه امنیتی و انتظامی تهیه شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۳۹    
بندرعباس - فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی استان مرد 35 ساله ای که در شهرستان میناب توسط افرادی ربوده شده بود ،به آغوش خانواده اش بازگردانده شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۲۸    
رسانه ها از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به دانشگاه قدس در ابودیس در بیت المقدس خبر دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۲۶    
شهرکرد- مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از پیش بینی بارش باران در این استان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۱۷    
بوشهر - فرمانده انتطامی استان بوشهر گفت: در نتیجه اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی و روانی پلیس، مرد 30 ساله ای که با شلیک اسلحه خواهرش را کشته و متواری شده بود، خود را تسلیم پلیس کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به بیانیه اخیر پارلمان اروپا، بر لزوم واقع بینی و آینده نگری نمایندگان پارلمان اروپا در قبال مسائل جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۱۷    
آستارا- مدیران ستادی گمرک جمهوری اسلامی ایران در راس یک هیئت بلند پایه گمرکی از زیرساخت های مختلف اقتصادی مرز آستارا بازدید کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۷    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: دو شغله نیستم و همچنان به کارم در باشگاه ادامه خواهم داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۶    
اصفهان - رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر 11.7 هکتار از اصفهان به کودکان اختصاص دارد، گفت: بر این اساس سهم هر کودک اصفهانی از فضای شهر 0.48 مترمربع است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۲    
کرمان - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان آمادگی کامل پلیس را در ایام عزاداری اعلام کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۱    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: دو شغله نیستم و همچنان به کارم در باشگاه ادامه خواهم داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۱    
اصفهان – رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پس از 9 سال پاسکاری بین شهرداری و اداره پست ساماندهی پلاک کوبی منازل در شهر اصفهان امری ضروری است.