چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۵۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 24 مهر 1395 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1395 خبرگزاری مهر 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری مهر 31 خرداد 1395 خبرگزاری مهر 31 تیر 1395 خبرگزاری مهر 31 مرداد 1395 خبرگزاری مهر 31 شهریور 1395 خبرگزاری مهر 30 آبان 1395 خبرگزاری مهر 30 آذر 1395 خبرگزاری مهر 30 دی 1395 خبرگزاری مهر 30 بهمن 1395 خبرگزاری مهر 1 اسفند 1395 خبرگزاری مهر 1 مهر 1395 خبرگزاری مهر 2 مهر 1395 خبرگزاری مهر 3 مهر 1395 خبرگزاری مهر 4 مهر 1395 خبرگزاری مهر 5 مهر 1395 خبرگزاری مهر 6 مهر 1395 خبرگزاری مهر 7 مهر 1395 خبرگزاری مهر 8 مهر 1395 خبرگزاری مهر 9 مهر 1395 خبرگزاری مهر 10 مهر 1395 خبرگزاری مهر 11 مهر 1395 خبرگزاری مهر 12 مهر 1395 خبرگزاری مهر 13 مهر 1395 خبرگزاری مهر 14 مهر 1395 خبرگزاری مهر 15 مهر 1395 خبرگزاری مهر 16 مهر 1395 خبرگزاری مهر 17 مهر 1395 خبرگزاری مهر 18 مهر 1395 خبرگزاری مهر 19 مهر 1395 خبرگزاری مهر 20 مهر 1395 خبرگزاری مهر 21 مهر 1395 خبرگزاری مهر 22 مهر 1395 خبرگزاری مهر 23 مهر 1395 خبرگزاری مهر 24 مهر 1395 خبرگزاری مهر 25 مهر 1395 خبرگزاری مهر 26 مهر 1395 خبرگزاری مهر 27 مهر 1395 خبرگزاری مهر 28 مهر 1395 خبرگزاری مهر 29 مهر 1395 خبرگزاری مهر 30 مهر 1395 
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۳:۴۶    
نخست وزیر عراق تاکید کرد که دولت این کشور به هیچ نحوی از انحاء اجازه شرکت نیروهای ترکیه در عملیات آزادسازی موصل را نخواهد داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۳:۲۷    
بابل - بارش شدید باران سبب قطع برق برخی از مناطق شهری بابل شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۷    
تبریز - مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی گفت: تولید کالای استاندارد و باکیفیت یکی از اولویت های مسئولان و مطالبه به حق مردم است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۵    
بابل - بارندگی شدید سبب آبگرفتگی معابر و مرکز نگهداری معلولان نوشیروانی در بابل شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۳    
وزیر امور خارجه روسیه از توافق شرکت کنندگان اجلاس لوزان برای ادامه تماس ها پیرامون سوریه خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۳:۰۸    
شبکه العالم گزارش داد: با اجرایی شدن قانون ضد سعودی جاستا مقامات آمریکایی از ورود شماری از دانشجویان عربستانی به این کشور جلوگیری کردند، اقدامی که سر و صدای زیادی در ریاض به پا کرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۳:۰۲    
اسکو - فرماندار اسکو از ثبت نام 25 درصدی مردم این شهرستان در سرشماری نفوس و مسکن تا صبح شنبه 24 مهرماه خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۲:۵۹    
در حالی که رایزنی ها برای انتخاب جایگزین علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه دارد جدیدترین نامی که به گوش می رسد محمدحسین ایمانی خوشخو است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۲:۴۱    
حماس ضمن اعتراض به سخنان مدیرکل یونسکو از ایرینا بوکووا خواست تسلیم فشارهای رژیم صهیونیستی نشده و به قطعنامه صادر شده از سوی یونسکو احترام بگذارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۲:۳۹    
تبریز - رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: آیین نامه مقاوم سازی بناهای تاریخی تدوین می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۲:۳۸    
تبریز- مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی گفت: 4300 عضو صندوق در استان، مستمری فوت و از کارافتادگی دریافت می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۲:۳۸    
تبریز- همایش بین المللی مرمت معماری و مقاوم سازی بناهای تاریخی روز شنبه با حضور صاحب نظران ایرانی و ایتالیایی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز آغاز شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۲:۳۱    
خبرگزاری رویترز به نقل از اولاند نوشت: باید بپذیریم که دیگر نباید از آمریکا انتظار دفاع از خاک اروپا را داشته باشیم، آمریکا از اروپایی ها خواهد خواست خودشان از خاک خود دفاع کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۲:۳۰    
داعش مسئولیت انفجار انتحاری در شمال بغداد را که بیش از 60 شهید و زخمی برجای گذاشت، برعهده گرفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۲    
اهواز سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: شاخص زنان سرپرست خانوار در آمار و ارقام شاخصی است که باید به سمت کاهش آن برویم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۲    
نشست بین المللی سوریه در لوزان سوئیس پس از چهار ساعت و نیم بحث و گفتگو درباره ابعاد انسانی، سیاسی و امنیتی بحران سوریه پایان یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۱    
اهواز مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: با هدف سازماندهی مسائل مرتبط با آسیب های اجتماعی در سطح استان کمیته هایی تشکیل شده که یکی از این کمیته ها کمیته زنان سرپرست خانوار است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۵۴    
تیم فوتبال رم در هفته هشتم رقابتهای سری آ ایتالیا در یک دیدار حساس با نتیجه 3 بر یک ناپولی را از پیش رو برداشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۵۲    
لحظاتی قبل نشست لوزان درباره سوریه بدون دستیابی به نتیجه خاصی پایان یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۴۹    
یزد مدیر کمیته امداد شهرستان خاتم گفت: خشکسالی های اخیر باعث افزایش 20 درصدی آمار خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد خاتم در سال جاری نسبت به سال گذشته شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۴۲    
قزوین- نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط باید دولت حل مشکلات واحدهای بزرگ تولیدی را نیز جدی بگیرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۴۰    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از اتخاذ مواضع مشترک پکن و مسکو در قبال سوریه و مبارزه با تروریسم در دیدار امروز رؤسای جمهور دو کشور خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۳۹    
یزد مدیر امور مالی و اقتصادی چادرملو از افزایش تولید گندله آهن در مجتمع گندله سازی اردکان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۳۸    
تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته هفتم رقابتهای بوندسلیگا عصر شنبه با تساوی 2-2 مقابل میزبان خود آینتراخت فرانکفورت متوقف شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۳۵    
قزوین- نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: تنظیم و توزیع بودجه ها باید با محور ایجاد اشتغال صورت گیرد تا بتوانیم مشکل بیکاری را حل کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۳۰    
گرگان- دهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان در محل نمایشگاه های بین المللی گرگان از تاریخ چهارم آبان ماه به مدت یک هفته برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۹    
گرگان- مسئول شناسایی اعضای پیوندی گلستان از اهدای عضو کلیه ها و نسوج بیمار سکته مغزی 47 ساله گلستانی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۸    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از عملکرد داور دیدار این تیم برابر نفت تهران گفت: داور من را دیوانه کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۶    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد خوب این تیم برابر نفت گفت: خوشحالیم که توانستیم صدر جدول را به هواداران هدیه کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۴    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به طلبش از باشگاه نفت گفت: مدیرعامل شرکت اسپانسر باشگاه نفت فقط بدنبال عکس انداختن با علی دایی است و با همین روند نفت را نابود می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۳    
خرم آباد - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان از معرفی 26 میلیارد طرح کشاورزی این استان به بانکها برای دریافت تسهیلات خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۲    
خرم آباد - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از افزایش 62 درصدی صادرات کالا از این استان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۱    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با نفت دیگر تمام شده و باید به فکر بازی با استقلال خوزستان باشیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۱۷    
تیم فوتبال بارسلونا در هفته هشتم رقابتهای لالیگا در خانه خود با نتیجه 4 بر صفر از سد دپورتیوو لاکرونیا گذشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۹    
فرمانده کل نیروهای مسلح و رئیس ائتلاف ملی عراق در دیدار با فرماندهان حشدالشعبی نقشه های آزادسازی موصل و الحویجه را بررسی کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۸    
دهلران-فرماندار دهلران بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت ها و اطلاع رسانی به مردم برای ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در فرصت باقی مانده تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۵    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد سرخپوشان گفت: می خواهیم روند خوب بودن پرسپولیس را در دیدارهای آینده هم ادامه دهیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۵    
آمل - فرماندار ویژه آمل با اشاره به ثبت نام 30 درصد جمعیت شهرستان در سرشماری گفت: 20 مرکز دولتی و شهرداری برای نام نویسی اینترنتی به صورت رایگان در سرشماری انتخاب شده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۳    
تیم فوتبال منچسترسیتی در ادامه نتایج نه چندان خوب خود در هفته هشتم لیگ برتر عصر شنبه با تساوی یک بر یک مقابل اورتون متوقف شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۱    
قزوین- رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین گفت: با تشکیل 16 جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی تاکنون 76 مصوبه برای اجرا توسط دستگاههای اجرایی در استان تصویب شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۵۸    
هادی العامری دبیر کل سپاه بدر عراق گفت: حشدالشعبی عراق و منطقه را از داعش نجات داد. داعش در فلوجه از نظر نظامی شکست خورد و در موصل شکست نهایی را خواهد خورد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۵۸    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم برابر نفت گفت: از این روندی که داریم خوشحالم اما باید روز به روز تلاش کنیم تا بهتر شویم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۵۶    
موضع اخیر مصر درباره سوریه به مذاق سعودی ها خوش نیامد و روابط دو کشور را تحت تاثیر قرار داد، عربستان در سالهای اخیر با استفاده از تحولات منطقه تلاش کرد که قاهره را به حاشیه براند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۵۵    
تیم فوتبال آرسنال در هفته هشتم رقابتهای لیگ جزیره در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 3 بر 2 سوانزی سیتی را از پیش رو برداشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۵۴    
یزد امام جمعه یزد با بیان اینکه عزاداری برای اهل بیت (ع) از حرمت و جایگاه ویژه ای برخوردار است، گفت: شأن اهل بیت (ع) همچنین شأن نام حسینیه ایران برای یزد باید در عزاداری ها حفظ شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۵۲    
اصفهان - کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازیکنان سپاهان در ممانعت از خداحافظی من کار زشتی مرتکب شدند که ای کاش مانع ام نمی شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۵۰    
درگیری میان نیروهای مرزبانان دریایی روسیه با خدمه یک کشتی ماهیگیری متعلق به کره شمالی، 10 کشته و زخمی بر جای گذاشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۵    
کرمانشاه- پروژه مجتمع تجاری فیروزه کرمانشاه در نشست مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۳    
گروه تکفیری داعش 58 عضو خود را به دلیل همکاری با نیروهای امنیتی عراق و تلاش برای خروج از این گروه تروریستی اعدام کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از صعود تیمش به صدر جدول ابراز خرسندی کرد و در مجادله ای که با خبرنگاران داشت در مورد بازی ندادن رامین رضاییان گفت: هیچ لجبازی با این بازیکن ندارم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از صعود تیمش به صدر جدول ابراز خرسندی کرد و در مجادله ای که با خبرنگاران داشت در مورد بازی ندادن رامین رضاییان گفت: هیچ لجبازی با این بازیکن ندارم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۲    
بجنورد- شهردار منطقه 2 بجنورد گفت: بر اساس استانداردهای شهری در کلان شهرها شهرداری منطقه دو بجنورد به تعداد 102 نفر در حوزه خدمات شهری کسری نیرو دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۰    
ساری - قائم مقام سرشماری نفوس و مسکن مازندران گفت: تاکنون 34.41 درصد جمعیت استان به صورت اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن سال جاری ثبت نام کرده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۰    
سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه از پیروزی برابر نفت خوشحال است، گفت: همین که هواداران خوشحال شدند برای من کافی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۲۶    
یزد مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به اینکه امسال بخشی از اراضی ملی تصرف شده توسط متجاوزان و زمین خواران رفع تصرف شد، گفت: ارزش این اراضی 13 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۲۵    
بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: باید بتوانیم پدافند غیرعامل را در سطح جامعه تبیین کنیم تا در زمان نیاز دچار مشکل نشویم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۲۰    
سرخه - مدیر روابط عمومی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن سرخه گفت: مشارکت و حضور مردم شهرستان در سرشماری اینترنتی به مرز 75 درصد رسیده که این میزان فراتر از پیش بینی استانی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۸    
قزوین- استاندار قزوین گفت: 615 واحد در استان تعطیل شده که با تعیین وضعیت آنها و راه اندازی 1731 واحد نیمه تعطیل و نیمه تمام می توان برای 83 هزار نفر شغل ایجاد کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۶    
دامغان - عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری استان سمنان از راه اندازی شعبه این حزب با کسب مجوز قانونی از وزارت کشور در شهرستان دامغان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۶    
بندرعباس - رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از محکومیت عاملان شهادت 2 محیط بان استان هرمزگان به قصاص خبر داد و گفت: این دو نفر به قصاص در ملاء عام محکوم شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تیمش را شایسته شکست برابر پرسپولیس ندانست و گفت: شاید تیم ما خارجی یا تیم سعودی است که داوران اینطور رفتار می کنند و برایش پنالتی نمی گیرند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۵    
تبریز – سرمربی تیم پدیده مشهد با اشاره به بازیکنان خوب گسترش فولاد تبریز گفت: گسترش فولاد تا اینجا به حقش نرسیده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۵    
شهردار منطقه 7 با اشاره به پلمپ موقت خانه هنرمندان پیشکسوت در صبح امروز- شنبه 24مهرماه95- گفت: این ملک تابلویی درخصوص خانه هنرمندان پیشکسوت در خیابان ندارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۴    
وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی گفت که شرکت کنندگان در نشست لوزان برای حل بحران حلب به سختی در حال تلاش هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۰    
اصفهان – سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: امروز شایستگی های خود را به همه ثابت کرده و نشان دادیم که تیم قابلی هستیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۰    
اصفهان – سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت:متأسفانه یک عده در اطراف باشگاه سپاهان فقط ادای سپاهانی بودن را در می آورند و خودشان آدم می آورند و می برند اما باشگاه برایشان مهم نیست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۰۹    
فیلم مالاریا به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی مسعود ردایی جایزه بزرگ بهترین فیلم جشنواره بین المللی ورشو را بدست آورد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۰۵    
تبریز - سرمربی گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه کیفیت فنی تیمش خوب است، گفت: تعطیلی لیگ به نفع گسترش فولاد بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۰۳    
هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس با توقف منچستر سیتی و پیروزی خانگی آرسنال همراه شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۰۰    
کرمان - فرمانده انتظامی رابر از کشف یک فقره اختلاس یک میلیارد و 370 میلیون ریالی و دستگیری یک متهم خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۰۰    
اردبیل – تیم آبی پوشان اردبیل در هفته ششم لیگ فوتبال دسته دو کشور و در دیداری حساس به مصاف تیم شهرداری بندرعباس رفت و با باخت مقابل این تیم اولین شکست فصل خود را متحمل شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۵۸    
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر از توقف تراکتورسازی برابر سایپا نهایت استفاده را برد و با برتری برابر نفت تهران به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۵۵    
70 درصد برنامه ها و مأموریت های مجموعه دفاتر خدمات نوسازی مستقر در بافت های فرسوده تحقق یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۵۵    
عطوان تاکید کرد که پس از اذعان سعودی ها به بمباران مجلس ترحیم در صنعا باید منتظر اعتراف آنها به شکست ائتلاف متجاوز به یمن در تحقق اهدافش بود و سعودی ها باید خسارت یمنی ها را بپردازد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۵۳    
اهر- فرماندار اهر از ثبت نام 28 درصدی مردم این شهرستان در سرشماری نفوس و مسکن خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۸    
تیم فوتبال بارسلونا در هشتمین بازی فصل خود برابر دپورتیوو لاکرونیا به پیروزی رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۷    
یک مقام مسئول با تشریح فرصت های جدید سرمایه گذاری در صنایع آب، گفت: آماده مشارکت با شرکت های صاحب فنآوری در زمینه کاهش آب بدون درآمد و هدررفت فیزیکی و اصلاح شبکه های توزیع آب هستیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۴    
با صدور حکمی توسط مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری و موافقت هیات مدیره نفتکش، مدیر عامل جدید شرکت ملی نفتکش ایران منصوب شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۳    
شادگان شهردار شادگان گفت: یکی از اولویت های اصلی در اجرای پروژه های عمرانی در شهر شادگان کارایی و کیفیت مناسب اجرای پروژه ها است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۳    
جزئیات پرداخت تسهیلات بانکی به فعالان بخش تولید در استان های سراسر کشور منتشر شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۰    
اصفهان – 4 بازیکن از تیم های ذوب آهن و سپاهان پس از شهرآورد اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تست دوپینگ دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۰    
هواداران تراکتورسازی تبریز از ابتدای دیدار برابر سایپا علیه برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان پرسپولیس شعار دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۵    
پیشکسوتان زیادی برای تماشای دیدار پرسپولیس برابر نفت تهران در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۴    
یزد فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی با اشاره به اینکه پرونده بسیاری از تخلفات تعرض به اراضی ملی حکم دریافت کرده است، گفت: کمبود نیرو عامل تعویق اجرای حکم این پرونده ها شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۲۹    
شهرکرد- مدیرکل سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: 153 هزار و 567 نفر در استان چهارمحال و بختیاری از طریق سامانه اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن ثبت نام کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۲۶    
اصفهان- مرتضی تبریزی، مهاجم ذوب آهن در دیدار مقابل سپاهان دو گل برای تیمش به ثمر رساند اما در دقایق پایانی گل سوم او ناتمام ماند و درون دروازه سپاهان نرفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۲۲    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه اگر سروش رفیعی دلش با ما نیست می تواند برود، گفت: بازیکن را به اجبار در تراکتورسازی نگه نخواهیم داشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۵    
شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزار و 275 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی این استان پرداخت شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۵    
اردبیل – رئیس پلیس انتظامی استان اردبیل از کاهش تماس مزاحم با خط 110 پلیس از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۳    
معاون اول رئیس جمهور، بر ضرورت تشکیل سازمانی برای مقابله با آسیب های اجتماعی در کشور تأکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۷    
اصفهان – محرم نویدکیا، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان که امروز در صدد خداحافظی از فوتبال بود، با اصرار احسان حاج صفی از تصمیمش منصرف شد!
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به تساوی تیمش برابر تراکتورسازی گفت: یکی از بهترین بازیهای لیگ را شاهد بودیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۷    
آمل - رئیس هیئت والیبال آمل گفت: سالن پیامبر اعظم آمل چهار روز باقیمانده به بازی های لیگ برتر هنوز آماده نشده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۷    
قزوین- رئیس کل بانک مرکزی از تحقق رشد 5.4 درصدی اقتصاد ایران در فصل بهار خبر داد و گفت: با افزایش رشد اقتصادی، زمینه برای کاهش نرخ ارز فراهم خواهد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۶    
دماوند-رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان تهران گفت: شهرستان دماوند در کنار شهرستان های میانه و مراغه از پایگاه های تولید سیب در کشور به شمار می روند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۶    
ملارد-رئیس سازمان جهاد استان تهران بر فرآوری محصولات قارچی و صنایع تبدیلی آن تأکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۵    
قرچک-مدیرجهادکشاورزی قرچک گفت:دو هزارمتر دیوارکشی و بنا که به طور غیرمجاز در قرچک ساخته شده بود، تخریب شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۵    
شهرری-شهردار منطقه 20 تهران از استقبال گسترده شهروندان این منطقه از طرح هیئت پاک و توزیع 170 هزار لیوان با پایه گیاهی و زیست تخریب پذیر در هیئات و مساجد خبرداد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۴    
همدان - مدیرکل بهزیستی استان همدان از شناسایی 3 هزار و 500 نابینا در استان همدان خبر داد و گفت: از این تعداد 2 هزار و 380 نفر آقا هستند.