سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۸:۰۰Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 17 خرداد 1401 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 30 اسفند 1395 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1396 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 30 اسفند 1399 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1400 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1401 خبرگزاری مهر 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری مهر 31 تیر 1401 خبرگزاری مهر 31 مرداد 1401 خبرگزاری مهر 31 شهریور 1401 خبرگزاری مهر 30 آبان 1401 خبرگزاری مهر 30 آذر 1401 خبرگزاری مهر 30 دی 1401 خبرگزاری مهر 30 بهمن 1401 خبرگزاری مهر 1 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 2 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 3 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 4 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 5 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 6 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 7 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 8 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 9 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 10 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 11 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 12 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 13 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 14 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 15 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 16 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 17 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 18 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 19 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 20 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 21 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 22 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 23 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 24 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 25 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 26 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 27 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 28 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 29 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 30 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 31 خرداد 1401 
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۲    
پژوهشگاه فضای مجازی با بررسی استفاده از پتانسیل هوش مصنوعی در مدیریت منابع طبیعی و حفاظت از جنگل ها، به این سوال پاسخ می دهد که چگونه می توان با کمک هوش مصنوعی جهان را سبزتر کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۰۸:۴۵    
شیراز – رئیس سازمان صمت استان فارس گفت: سالانه به صورت میانگین 120هزار مترمربع فرش دستباف در استان تولید می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۷    
تیم بسکتبال نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا وارد دوحه قطر شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۳    
عضو هیات علمی پژوهشگاه علمی_ فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: از دهلیز فرهنگ ها و تنوع فرهنگی می توان راه را برای پیشرفت عرصه های ملی و بین المللی باز کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۲۴    
قم-امام مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله امامزاده ابراهیم قم از اشتغال آفرینی برای 400 نفر با تأسیس درمانگاه و داروخانه زیر نظر مسجد این محله خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۲۰:۳۶    
کرمانشاه- دبیر جشنواره هنرهای مفهومی کرمانشاه از برگزاری سومین جشنواره منطقه ای هنرهای مفهومی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۹:۵۱    
ارومیه - رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سلماس از کشف نمونه ابزارهای ابسیدین متعلق به دوره نوسنگی و مس و سنگ از تپه اهرنجان این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۰    
تبریز- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف بیش از 14 تن آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۲:۴۰    
رئیس و اعضای سازمان نظام پرستاری در نامه ای خطاب به رئیس جمهور مشکلات پرستاران را مطرح کرد و خواستار مرتفع شدن آنها شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۱    
نمایشگاه نقاشی و مجسمه اسب و حیوانات همزیست به کیوریتوری علی ولاشجردی فراهانی از 20 تا 25 خرداد ماه در گالری هفتا برج میلاد برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۴۷    
کرسی ترویجی تبیین فلسفی نقش بدن در شکل گیری عمل امروز چهارشنبه 18 خرداد برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۴۴    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در راستای حل مشکل گرد و غبار با دولتمردان عراق و سوریه نشست هایی داشتیم. در هفته آینده نیز نشستی با ترکیه، امارات و کویت برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۴۳    
خرمشهر- دبیر نخستین جشنواره جایزه ادبی خرمشهر گفت: نخستین جایزه ادبی خرمشهر به همت حوزه هنری خوزستان برای اولین بار به صورت استانی برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۰:۵۹    
توکیو اعلام کرد که تعداد 4 فروند جنگنده ژاپنی به همراه 2 فروند جنگنده آمریکایی یک رزمایش هوایی مشترک بر فراز دریای ژاپن که کره شمالی آن را دریای شرق می نامد، برگزار کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۰:۵۷    
مدیرعامل آبفای تهران گفت: امسال برای نخستین بار و براساس قانون با مشترکان بدمصرف یعنی کسانی که بیش از دو برابر الگو، آب مصرف می کنند برخورد خواهد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۰:۵۵    
قم- رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تربیت نیروی متخصص و متعهد در عرصه هنر و سینما و ارائه شاخص های مبتنی بر ارزش های دینی و ملی را از عوامل مؤثر در پیشرفت و ارتقا صنعت سینمای کشور برشمرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۸    
زاهدان- معاون هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: موج گرما سراسر استان به ویژه نیمه ی شمالی و غربی استان را از روز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده فرا می گیرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۱    
زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شرکت توزیع نیروی برق این استان با رصد و پایش مصرف برق ادارات، نسبت به قطع برق ادارات پر مصرف، بدون اغماض عمل کند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۴    
کاهش 100 نمره منفی در ارزیابی وانت زامیاد، بهبود کیفی این خودرو را در پی داشته است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۹:۲۴    
تبریز- مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: پیشنهادهای مالیاتی اصناف تبریز به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۹:۱۲    
اتحادیه جهانی کشتی جدیدترین رنکینگ آزادکاران جهان را منتشر کرد که طبق آن حسن یزدانی از رقیب آمریکایی خود پیش افتاد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۷    
شیراز- استاندار فارس گفت: قرار شد پتروشیمی داراب به صورت مجزا و پتروشیمی جهرم و فسا در یک نقطه مرزی بین دو شهرستان و در شهرستان فیروزآباد شهرک پایین دستی پتروشیمی ساخته شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۶    
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف 18 تُن برنج احتکار شده در یک انبار در لاهیجان، گفت: متهم 49 ساله با تشکیل پرونده در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۷:۵۹    
وزیر خارجه مکزیک با انتشار در مقاله ای اعلام کرد که آمریکا در زمینه دموکراسی و دیگر مسائل ادعایی اش استانداردهای دوگانه دارد و هر جا که منافع واشنگتن اقتضا کند دموکراسی فراموش می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۲:۱۵    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای تعیین گلعاد ارادان سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل به عنوان نائب رئیس مجمع عمومی این سازمان را به شدت محکوم کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۲:۰۱    
وزارت امنیت داخلی آمریکا نسبت به بروز ناآرامی ها طی ماه های آینده در این کشور هشدار داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۱:۳۵    
تبریز-دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی با تاکید بر استمرار فراوانی کالا در بازار گفت: نظارت بر بازار و بازرسی واحدهای صنفی باید بصورت مستمر و اثربخش ادامه یابد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۱:۱۱    
سخنگوی سازمان ملل متحد گفت که گزارش ها درباره سرقت غلات اوکراین توسط روسیه قابل تایید نیست.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۱:۰۳    
زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تعداد زیاد زائران اربعین حسینی در مرز ریمدان عملیات ساخت زائرسرا به زودی آغاز خواهد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۰:۳۸    
بازگشت ملوان به لیگ برتر نمایشی دیگر از امید و زندگی به بندرانزلی و ورزشگاه قایقران خواهد بود. حالا باید انتظار اتفاقات بهتری را داشت.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۵۷    
ارومیه – استاندار آذربایجان غربی پتانسیل مرزها را فرصتی ارزشمند برای توسعه استان و شهرستان خوی معرفی کرد و گفت: شرایطی باید به وجود آوریم که مردم استان بتوانند از منافع مرزها بهره مند شوند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۴۵    
هشتمین جلسه شورای هماهنگی مراکز اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۳۷    
البرز - استاندار البرز با بیان اینکه ایجاد تصفیه خانه و بازچرخانی آب در دستور کار بخش خصوصی باشد، گفت: امسال با تدبیر دولت سیزدهم برای اولین بار 6 هزار مگاوات برق تولید شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۲۷    
انزلی- تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با برتری یک بر صفر بر مهمان خود تیم فوتبال ویستاتوربین تهران قهرمان لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۵۹    
قم-استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امام رضا (ع) به نماز اول وقت اهمیت بسیاری می داد، گفت: آن حضرت همواره به یارانش تاکید می کرد که بدون عذر نماز اول وقت را به تأخیر نیندازند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۵۵    
قزوین - رهبر جبهه الوفاء بحرین گفت: دولت بحرین از تفکرات امام خمینی (ره) خیلی می ترسد چون می داند این تفکر، زنده و پویا است و به دل انسان می نشیند و جریان ساز است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۴۶    
وزرای امور خارجه روسیه و ترکیه در تماسی تلفنی پیرامون تحولات اوضاع اوکراین و سوریه رایزنی کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۴۱    
قزوین - نویسنده کتاب از کشمیر تا کاراکاس گفت: چیزی که شاید خواهر و برادر ایرانی من درک نکرده و البته کسی هم به او نگفته این است که انقلاب اسلامی در فضای بین المللی باعث ایجاد هویت شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۳۷    
کلاردشت- وزیر میراث فرهنگی با اشاره به اینکه کاخ اجابیت کلاردشت باید از حالت انحصاری خارج شود، بر لزوم واگذاری آن به مردم تاکید کرد و گفت:کاخ اجابیت و ساختمان شهرداری کلاردشت موزه می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۳۵    
رئیس اورژانس پایتخت از مصدومیت 9 نفر در پی وقوع توفان تهران و انتقال 6 نفر از آنها به بیمارستان های شهر تهران خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۳۳    
شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به دهه کرامت گفت: فرهنگ کرامت باید در میان انسان های راستین و جامعه اسلامی بنا نهاده شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۲۳    
در چارچوب رقابتهای جام ملت های اروپا در دیدار دو تیم فوتبال دانمارک و اتریش به دلیل قطع برق ، تماشاگران با استفاده از نور تلفن همراه موج مکزیکی به راه انداختند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۱۵    
وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در مصاحبه ای اعلام کرد که کشورش از روند عادی سازی روابط میان ترکیه و ارمنستان حمایت می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۱۰    
وزیر بهداشت در سفر به سوریه، چشم تعدادی از آسیب دیدگان حملات داعش و گروه های تکفیری را معاینه کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۰۸    
حدود 60 درصد از یهودیان اسرائیلی بر این باورند که بهترین گزینه برای یهودیان این است که جدا از عرب ها زندگی کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۱:۵۷    
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به وزش طوفان عصرگاهی پایتخت اعلام کرد: 6 نفر از شهروندان بر اثر این طوفان مصدوم شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۱:۵۴    
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد که پوتین با رجب طیب اردوغان درباره رزمایش ناتو در ترکیه گفتگو نکرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۱:۰۸    
رشت- استاندار گیلان با اشاره به راه اندازی دو خط بازیافت در سایت زباله لاکان رشت، گفت: تفاهم نامه ای با قرارگاه خاتم برای ساماندهی فاضلاب شهر رشت امضا شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۵۵    
انزلی- تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با برتری یک بر صفر بر مهمان خود تیم فوتبال ویستاتوربین تهران قهرمان لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۴۴    
طرح اصلاح و تکمیل سیاست های سنجش و پذیرش در دانشگاه ها در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۲۱    
اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کارگران پرتلاش در جبهه اقتصادی کشور دشمن را ناامید و مأیوس کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۱۶    
اردبیل- معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: نظارت بر اجرای پروژه های عمرانی دولتی و غیردولتی با شکل گیری کمیته تخصصی در این حوزه تشدید می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۱۰    
اردبیل- در سال مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی به همت مرکز رشد و واحدهای فناور دانشگاه محقق اردبیلی کندوی هوشمند طراحی، تولید و راه اندازی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۰۵    
اردبیل- استاندار اردبیل از احداث اولین واحد تولید پنل های خورشیدی کشور در استان اردبیل خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۰۳    
نخست وزیر عراق گفت که مذاکرات ایران و عربستان به میزبانی بغداد وارد مراحل پیشرفته شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۰۲    
وزیر کار لبنان با تأکید بر اینکه یک موضع ملی در لبنان علیه هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی به منابع این کشور وجود دارد، گفت تل آویو و میانجیگر آمریکایی پیام لازم را در این خصوص دریافت کرده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۴۵    
زنجان-معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: 10 برنامه به مناسبت دهه کرامت و ایام بزرگداشت امامزادگان در سطح استان برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۱۷    
محمد خسروی راد گفت: سعید تشکری در سال 68 در جلسات عصر داستان می گفت ما باید قصه خودمان را بنویسیم که این تفکر او رسید به همین مکتب خراسان.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۱۷    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی مراتب اعتراض کشورمان به سازمان جهانی دریانوردی در پی توقیف نفتکش ایرانی را اعلام کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۱۴    
بانک ملی ایران جبران کامل خسارات وارد شده به صاحبان صندوق های اجاره ای را متعهد می شود
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۱۱    
بوشهر- رئیس فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: ورزش زورخانه ای در استان ها تقویت می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۵۶    
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای از رایزنی سرگئی شویگو و خلوصی آکار در خصوص سوریه و اوکراین خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۵۰    
رشت- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه آثار جشنواره طنز پهلو باید به کتاب تبدیل شود، گفت: مستندی نیز از این جشنواره به عنوان تاریخ شفاهی حوزه طنز تهیه شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۴۵    
آبادان- فرماندار آبادان، شمار جان باختگان حادثه متروپل آبادان را 43 نفر اعلام کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۴۴    
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام گفت: امسال این ستاد حجم سرمایه گذاری 47 هزار میلیارد تومان با ظرفیت اشتغال 350 هزار نفر را برنامه ریزی کرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۴۲    
تبریز- امام جمعه تبریز با اشاره به اهداف مهم و معنوی زیارت خانه خدا، گفت: به زائران مکه مکره و مدینه منوره توصیه می کنم دنیا را رها کرده و از بازارگردی پرهیز کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۲۶    
اراک - استاندار مرکزی گفت: سند آمایش استان مرکزی ابلاغ شده که باید در حوزه های مختلف مورد توجه قرار بگیرد و با همکاری مدیران و مردم اجرا شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۲۱    
ایلام-استاندار ایلام گفت: گیت های خروجی پایانه مرزی مهران جوابگوی حجم عظیم تردد زوار نیست.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۵۱    
مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مهدی امینی را به عنوان رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش این اداره کل را منصوب کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۴۹    
کمیته حقیقت یاب سازمان ملل متحد اعلام کرد که تداوم اشغالگری رژیم صهیونیستی و تبعیض علیه فلسطینیان علت تداوم تنش ها در منطقه است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۳۸    
تونس در صدد است تا برای مقابله با احزاب اسلامی از جمله جنبش النهضه، نام اسلام را به عنوان دین رسمی کشور از قانون اساسی جدید این کشور حذف کند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۳۷    
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از تمدید زمان تکمیل بانک اطلاعاتی توسط مدیران رسانه ها برای تخصیص طرح ترافیک خبرنگاری خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۳۳    
مقاومت فلسطین در عرصه دریا لرزه بر اندام دشمن صهیونیست انداخته است و اقتصاد رژیم صهیونیستی در معرض خطر قرار دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۳۱    
وزرای امور خارجه پاکستان و آلمان امروز در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی در اسلام آباد در خصوص افغانستان، درگیری ها در اوکراین و نیز روابط میان دو کشور گفتگو کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۲۹    
یاسوج- رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گندم بذری خریداری شده در استان به هشت هزار و 50 تن رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۲۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مجوز طرح های توسعه ای کشور باید براساس آمایش سرزمینی باشد در غیر این صورت مجلس ورود خواهد کرد و جلوی احداث این طرح ها را خواهد گرفت.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۱۵    
البرز - رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سارق مسلح و کشف یک قبضه سلاح کمری جنگی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۱۵    
دهدشت- شهردار دهدشت گفت: شهرداری دهدشت دستگاه دپوی زباله ندارد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۱۲    
البرز - مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت :32 پایگاه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از چهارم تیرماه جاری در سراسر استان دایر و آماده پذیرش نوآموزان است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۱۱    
ایلام-مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: 60 درصد کمک ها به نیازمندان ایلامی از طریق مراکز نیکوکاری است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۱۰    
همدان- فرماندار نهاوند با اعلام مهلت یک هفته ای خواستار تهیه طرح موقت برای ساماندهی وضعیت خروجی و ورودی سراب گیان شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۱۰    
البرز - فرمانده انتظامی چهارباغ از دستگیری و انهدام باند 5 نفره سارقین به عنف با 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۷    
رشت- معاون امور جوانان وزیر ورزش با اشاره به تصدی 54 درصدی پست های مدیریتی در دولت سیزدهم توسط جوانان، گفت: گیلان آمار خوبی در بخش ازدواج و فرزندآوری نداشته و نیازمند نگاه ویژه است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۷    
یاسوج- مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساعات کار ادارات، نهادها و سازمان های استان تغییر کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۶    
جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت دار استان کرمانشاه به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۴    
همدان- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: تاکنون نزدیک به 202 میلیارد تومان تسهیلات در قالب بند الف تبصره 18 پرداخت شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۲    
زنجان-منتقد سینما گفت: آزمون و خطا موضوعی است که کماکان در سینمای ما تداوم داشته و تمامی ندارد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۴۴    
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران طی بازدید از منطقه 19 بر پیگیری اجرای طرح نظارت جامع مردم، محلات و مسئولین (نجم) در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۳۳    
همدان- مدیر جهاد کشاورزی فامنین از آغاز ارائه تسهیلات در راستای حمایت از تولیدکنندگان کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: میزان این تسهیلات برابر 9 هزار و 333 میلیون ریال است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۳۳    
سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال منصوب و معرفی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۳۰    
زنجان-معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان گفت: دختران نقش محوری و تعادل بخشی را به شکل جامع در خانواده ها اجرا کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۲۷    
شهرکرد- معاون اقشار سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت تهیه و تدوین نظام مسائل استان، گفت: این مهم تأثیر بالایی در امر تولید محتوای رسانه ای خواهد داشت.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۲۱    
مصطفی محمودی به عنوان مشاور دبیر و مدیر روابط عمومی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج منصوب شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۲۱    
کرمانشاه- عملیات اجرایی 2 پروژه آبرسانی دالاهو با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه آغاز شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۲۰    
ارومیه – رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی نسبت به وزش شدید باد از بعد از ظهر امروز سه شنبه هشدار داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۱۷    
اردبیل- معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استان اردبیل در اجرای طرح ملی ساختار قامتی زنان از استان های پیشتاز کشور است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۸    
قزوین- نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس با بیان اینکه کشور در حال عبور از گردنه دشوار اقتصادی است گفت: با عبور از این گردنه به ثبات، کنترل تورم و افزایش قدرت خرید مردم خواهیم رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۷    
لزوم تبیین دستاوردهای دادگستری کل استان تهران در دوره تحول و تعالی در نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در دادگستری کل استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.