چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۵:۱۳Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 27 خرداد 1401 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 30 اسفند 1395 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1396 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 30 اسفند 1399 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1400 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1401 خبرگزاری مهر 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری مهر 31 تیر 1401 خبرگزاری مهر 31 مرداد 1401 خبرگزاری مهر 31 شهریور 1401 خبرگزاری مهر 30 آبان 1401 خبرگزاری مهر 30 آذر 1401 خبرگزاری مهر 30 دی 1401 خبرگزاری مهر 30 بهمن 1401 خبرگزاری مهر 1 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 2 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 3 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 4 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 5 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 6 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 7 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 8 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 9 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 10 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 11 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 12 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 13 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 14 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 15 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 16 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 17 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 18 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 19 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 20 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 21 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 22 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 23 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 24 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 25 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 26 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 27 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 28 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 29 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 30 خرداد 1401 خبرگزاری مهر 31 خرداد 1401 
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ - ۱۵:۱۰    
ارومیه - رزمایش الی بیت المقدس 12 با رویکرد دفاعی و امنیتی و امداد و نجات و با شعار بسیج پاره تن مردم در شهرهای مختلف آذربایجان غربی در حال برگزاری است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۰۹:۲۲    
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2440 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، تردد در جاده های کشور نسبت به روز قبل 0.1 درصد افزایش داشت.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۳    
ساری- مرکز مدیریت راه های مازندران با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی از فردا در راه های استان، اعلام کرد: محورهای هراز و کندوان روز جمعه یک طرفه می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ - ۲۳:۳۷    
همانند هفته های گذشته، هیچ یک از شهرهای کشور در وضعیت قرمز و نارنجی شیوع کرونا نیستند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۴:۱۷    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 231 بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۰۹:۴۱    
شیراز - مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس از توزیع 163 هزار تن نهاده دامی در استان طی سال جاری خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۸:۴۰    
تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا 2022 قطر مقابل فیلیپین با نتیجه 95 بر 87 مغلوب شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۲    
گمیشان- استاندار گلستان اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان2300 میلیارد تومان مصوبه برای توسعه گمیشان اختصاص یافته است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۴    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد: اعتبارات مربوط به تغذیه دانشجویان برای ارتقای رفاه دانشجویان و رفع مشکلات آنان در نظر گرفته شده و این اعتبارات بایستی به صورت کامل در همین بخش هزینه شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۰۵:۵۹    
منابع صهیونیستی گفته اند که بالون این رژیم که بدست نیروهای فلسطینی افتاده است، 2 میلیون شکل ارزش مالی دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۲۱:۱۰    
تبریز- نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه 24 روستای شهرستان فاقد مدرسه بوده و یا دانش آموزان آن ها در مدارس کانکس مشغول تحصیل هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۲۰:۵۴    
تبریز-مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: مقرر شد در عرض 2 سال شاهد جمع آوری مدارس کانکسی باجمعیت دانش آموزی بالای 8 نفر باشیم که آغاز این جمع آوری ها در شهرستان میانه را اعلام می کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۹:۴۲    
بندرعباس - رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب گفت: در شهرستان میناب در سال گذشته 11 هزار و 548 مورد گزش ثبت شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۷:۲۱    
مدیرعامل بازار متشکل ارزی اعلام کرد امروز (شنبه، 28خردادماه) بازار متشکل ارزی تا ساعت 18 و صرافی های مجاز هم تا ساعت 20 باز هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۶:۲۶    
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت درگذشت خانم مگومی شیمادا، قاری قرآن کریم و مترجم ژاپنی آثار شیعی، پیام تسلیتی صادر کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۴    
قم-مرجع تقلید شیعیان، نفوذ افراد نااهل در بین دستگاه ها را از جمله مشکلات کشور دانست و گفت: این موضوع از جمله مسائل پیچیده ای است که باید برای اینها تدبیر و فکر کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۸    
احمد مسجدجامعی در نشست رونمایی از کتاب بهشت بقیع گفت: مسئله بقیع را شیعی نکنیم، بلکه رویکرد به بقیع را اسلامی کنیم؛ حتی مسئله را از نگاه اسلامی هم فراتر ببریم و تبدیل به میراث بشری کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۶    
تبریز- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی از تصویب یک هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر اخیر هیات دولت به استان در بخش شبکه ملی اطلاعات در سال جاری خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۰    
ارومیه - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اشنویه گفت: 16 فقره پرونده تخلف چرای زودرس دام در مراتع اشنویه، از ابتدای امسال تاکنون تشکیل شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۱:۰۷    
ساری- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان خبر داد و گفت: متاسفانه بدحجابی از چالش ها در جامعه شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۰:۴۳    
ارومیه – رئیس اداره تبلیغات اسلامی نقده تقویت باورهای دینی و مبارزه با تحجر را از مهمترین اهداف سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۰:۲۳    
قم-مرجع تقلید شیعیان با اشاره به غربت ائمه بقیع و لزوم شناساندن آن بزرگواران گفت:با پای برهنه به زیارت بقیع بروید که آن جا عرش خداست. ملائکه آسمان بال هایشان را فرش قدم هایتان می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۰:۱۷    
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: به طور متوسط، سالانه بیش از 30 هزار پرونده در این ستاد بررسی شده و 60 تا 72 درصد مصوبات مرتبط به آن ها نیز اجرا شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۰:۰۹    
قزوین – استاندار قزوین گفت: در سفر رئیس جمهور به قزوین حداقل 11 هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه استان تصویب شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۰:۰۸    
مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از تشکیل بانک اطلاعاتی بناهای تاریخی، باغ موزه ها و خانه موزه ها در پایتخت خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۰:۰۶    
زاهدان- پروژه آب آشامیدنی بهداشتی 15 روستا در دشت سیستان با حضور جانشین قرارگاه سازندگی و معاونت محرومیت زدایی نزسا، سران طوایف و نمایندگان وزارت نیرو افتتاح شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۰:۰۳    
کاشمر معاون اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: حدود دو سال دیگر کسری برق استان برطرف می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۰:۰۳    
دومین محموله قطعات مورد نیاز شرکت مترو تحویل این شرکت شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۹:۵۵    
احمد مهدوی دامغانی، نویسنده، مترجم و پژوهشگر ایرانی جمعه 27 خرداد در فیلادلفیا آمریکا درگذشت.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۹:۵۴    
دانشگاه الزهرا در روزهای 8، 9، 10 و 11 تیر همزمان با برگزاری کنکور سراسری قرنطینه می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۹:۵۳    
کاشمر مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از آغاز ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از یک ماه آینده خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۹:۳۸    
کاشمر استاندار خراسان رضوی گفت: جذب سرمایه گذار مردمی در حوزه گردشگری زیارت برای کاشمر را پیگیری می کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۹:۳۵    
بیجار- رئیس واحد شناسایی و پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ثبت پنجمین اهدای عضو در استان در سال جاری خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۹:۳۲    
به گزارش سازمان هواشناسی ارتفاعات در البرز مرکزی، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، با افزایش ابر، رگبار باران و رعدوبرق همراه خواهد بود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۳    
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت دستگاهی برای عمل های شبکیه چشم و آب مروارید شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۱    
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع نظامی آمریکا اعلام کرد که پایگاه آمریکایی التنف در شرق سوریه طی هفته گذشته هدف حملات جنگنده های روسیه قرار گرفت.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۹:۱۰    
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: دشمن به دنبال سوءاستفاده از بحران خشکسالی و کمبود آب در کشور است و نباید اجازه این کار را به دشمن داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۹:۰۷    
ارومیه- رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی اذربایجان غربی گفت: دمای هوای استان از عصر جمعه با ورود موج جدیدی از گرما به میزان چهار تا 6 درجه افزایش یافته است و همچنان گرم تر می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۹:۰۳    
نمایندگان پاراوزنه بردار ایران در دسته 107 کیلوگرم مسابقات آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه قهرمان و نایب قهرمانی این دسته را از آن خود کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۹:۰۲    
فدراسیون جهانی وزنه برداری از حکم دادگاه داوری ورزش (CAS) در خصوص محرومیت مادام العمر تاماش آیان استقبال کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۵    
سوالات چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر بهداشت و درمان در جلسه علنی هفته جاری مجلس بررسی می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۸:۴۴    
ارومیه- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: بیش از 9 هزار عدد انواع قرص و مقادیری پودر و مکمل غیرمجاز با تلاش ماموران انتظامی در یکی از محورهای این شهرستان کشف و ضبط شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۸:۳۸    
ارومیه- مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: 9 و 10 تیر ماه امسال زائران آذربایجان غربی به حج اعزام می شوند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۸:۲۷    
بجنورد- رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسفراین از آغاز مرمت آب انبار شهر صفی آباد در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۸:۱۱    
تبریز- مدیرکل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی گفت: در طرح جدید مالیاتی هدف شناسایی و برخورد با کسانی است که فرار مالیاتی می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۸:۰۹    
تبریز- معاون آموزش همگانی، مهارتی و اعتبار بخشی سازمان اورژانس کشور گفت: استاندارد زمان حضور اورژانس در حوادث جاده ای کمتر از 15 دقیقه و در شهرهای کوچک حدود 8 دقیقه است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۸:۰۴    
بوشهر- اتاق اصناف بوشهر در بیانیه ای اعلام کرد: بازاریان مشکلات خود را با رعایت ملاحظات نظام و انقلاب منعکس می کنند و با هرگونه تعطیلی یا تجمع مخالفند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۷:۳۰    
ایلام-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: طی 2 هفته گذشته 61 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای دام و طیور ایلام پرداخت شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۲:۴۱    
یاسوج- معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیمانکاران طرح ها باید در قبال کیفیت طرحی که اجرا می کنند، مسئول و جوابگو باشند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۲:۲۶    
یاسوج- فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از پلمب هفت واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات خبرداد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۰:۴۲    
سمنان- مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، گفت: میزان محبت ما به اهل بیت(ع) به میزان تبعیت از ایشان است و هرکس که تبعیت بیشتری داشت محبت بیشتری را نسبت به اهل بیت(ع) خواهد داشت.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۰:۱۸    
نوشاد عالمیان با واگذاری نتیجه رقابت برابر حریفی از چین تایپه از صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس روی میز کانتندر کرواسی بازماند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۳:۵۱    
بوشهر- نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: استان بوشهر از نعمات و منابع بی شماری برخوردار است و محرومیت در کنار این همه نعمت معنایی ندارد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۳:۵۰    
البرز - نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با احیان جهاد سازندگی می توان سریع تر به تحقق عدالت و پیشرفت دست پیدا کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۳:۳۶    
رامشیر- رئیس اداره آب و فاضلاب رامشیر با تاکید بر تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم آب دراین شهرستان گفت: جرایم آب اعم از ایجاد شکستگی و... با قید فوریت رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۳:۳۵    
منابع رسانه ای از شهادت نوزاد 10 ماهه یمنی در جدیدترین جنایت جنگی ائتلاف متجاوز سعودی در استان صعده خبر دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۳:۳۴    
زنجان-شهروندان زنجانی با اجتماع باشکوه خود باردیگر حماسه عظیم خلق کردند و همنوا با نقاط مختلف کشور در عصر جمعه نوای سلام فرمانده سردادند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۳:۱۸    
منابع آمریکایی اعلام کرده اند که اسرائیل برخی از حملات علیه سوریه را با هماهنگی پنتاگون انجام داده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۲:۵۸    
رئیس جمهور مصر اعلام کرده که این کشور به پروژه های مشترک صنعتی و انرژی با روسیه افتخار می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۲:۵۷    
رئیس جمهور روسیه گفت همه باید بدانند که مسکو سلاح هسته ای در اختیار دارد و ما در صورت لزوم از این سلاح برای حفظ حاکمیت کشور خود استفاده خواهیم کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۲:۳۴    
به نظر می رسد انتشار شایعه استعفا علی باقری از سوی دشمنان ملت ایران با هدف توقف روند نزولی قیمت ارز است و تکه ای از پازل بزرگ فشار حداکثری غرب علیه کشورمان است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۲:۱۸    
صدر اعظم سابق آلمان گفت که ممکن است استعفای او نیز مانند خروج آمریکا از افغانستان یا انتخابات فرانسه، یکی از دلایل تشدید تنش ها در اوکراین بوده باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۲:۱۶    
گناوه- امام جمعه گناوه گفت: در سال جاری تاکنون هیچ گونه مجوز برای سفرهای دریایی به شناورهای سفاری و ملوانان در این بنادر صادر نشده است امیدواریم این مشکل هر چه زودتربا همکاری مسئولان حل شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۱:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا گفت که او برای شرکت در یک کنفرانس بین المللی به عربستان سفر می کند و هدف از این سفر، دیدار با ولیعهد سعودی نیست.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۱:۳۹    
دولت فدرال آمریکا به طور تقریبی ماهانه دو میلیون و صد و هفتاد و پنج هزار دلار برای حفاظت از پمپئو و دیگر مقام های دخیل در ترور سردار سلیمانی هزینه می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۱:۲۱    
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد که مسئولیت تولید و نظارت بر سریال های نمایش خانگی در پلتفرم ها فعلاً بر عهده سازمان صدا و سیماست.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۱:۰۶    
نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور اوکراین برای دومین بار پس از آغاز جنگ در اوکراین در کی یف با هم دیدار و رایزنی کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۰:۵۵    
سید احسان قاضی زاده هاشمی در خصوص پرونده اسدالله اسدی دیپلمات کشورمان گفت: افرادی که در چندین تجمع علیه ایران شرکت داشتند، علیه ایشان هم فضاسازی و اتهام زنی کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۰:۵۱    
دستیار ویژه معاون اول رئیس جمهور نوشت: معاون اول رئیس جمهور امروز پس از نمازجمعه سر زده در سامانه 124 حضور یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۰:۳۸    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، نقشه کرونایی کشور از رنگ زرد تقریبا خالی شده و تعداد شهرهای زرد کرونایی به 106 مورد رسیده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۰:۳۶    
قم- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در 24 ساعت گذشته فردی از شهروندان قمی بر اثر کرونا فوت نکرد و هیچ بیمار کرونایی بدحال نیز در قم بستری نیست.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۰:۲۵    
کرمانشاه- نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تولید محصولات کشاورزی پس از انقلاب در کرمانشاه 6 برابر شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۰:۲۴    
کرمانشاه- برنامه فرهنگی و اجتماعی به همت گروه جهادی و خیریه دادیار در منطقه محروم قلعه کهنه شهرک الهیه و آناهیتا کرمانشاه برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۰:۲۳    
کرمانشاه- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: واژگونی خودرو یک کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۰:۲۱    
شماره ی سیصد و چهل و پنجم هفته نامه ی خط حزب الله با عنوان در کنار آزادگان جهان منتشر شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۰:۱۸    
در فینال مسابقات قهرمانی ژیمناستیک آسیا در دوحه قطر ، مهدی احمد کهنی با کسب نمره 14:433 به مقام دوم رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۰:۰۶    
ملی پوشان هندبال ساحلی نوجوانان ایران با برتری برابر تیم برزیل در جمع هشت تیم برتر رقابت های قهرمانی جهان قرار گرفتند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۰:۰۵    
فدراسیون فوتبال تاکید کرد در نشست سرپرست فدراسیون و سرمربی تیم ملی هیچ تنشی وجود نداشته است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۰:۰۴    
وزیر خارجه سابق دولت ایالات متحده آمریکا در جریان گفتگو با یک شبکه سعودی به بیان ادعاهای واهی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت و از جنایت ترور شهید سردار سلیمانی نیز دفاع کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۵۷    
در روزهای اخیر انتشار ویدئویی کوتاه از تبلیغ یک نمایش که در بهشت زهرا (س) و به شکلی نامتعارف فیلمبرداری شده بود، منتشر گردید که این سازمان توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی ارائه کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۵۴    
بوشهر- اولین مرکز مطالعات تخصصی شهری و روستایی در سطح جنوب کشور در استان بوشهر راه اندازی می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۵۳    
وزیر خارجه سابق دولت ایالات متحده آمریکا در جریان گفتگو با یک شبکه سعودی به بیان ادعاهای واهی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت و از جنایت ترور شهید سردار سلیمانی نیز دفاع کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۵۳    
باشگاه استقلال از باز شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۵۰    
قم- رئیس هیات کشتی استان قم گفت: 4 فرنگی کار این استان از سوی فدراسیون کشتی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۴۶    
توپخانه های ارتش ترکیه امروز جمعه در جدیدترین تجاوز خود به خاک سوریه، مناطق مسکونی در حومه حلب را هدف قرار دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۴۲    
اجتماع مردمی هسته های جهاد و پیشرفت با حضور رئیس جمهور برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۴۰    
در پایان دیدارهای هفته ششم از رقابتهای لیگ تکواندو نوجوانان باشگاههای کشور دو تیم لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 15 امتیاز مکان های اول و دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص دادن
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۳۸    
باشگاه پرسپولیس در رابطه با موضوعی که امروز در رسانه ها مطرح شده اطلاعیه ای صادر کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۳۳    
همدان- استاندار همدان گفت: با اقدامات دولت سیزدهم در زمینه تامین کالاهای اساسی و نهاده های دامی در کشور و استان، میزان ذخایر مطلوب است و در این زمینه کمبود خاصی وجود ندارد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۳۲    
در جریان سفر حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان به اصفهان، درخواست دوچرخه یک کودک اصفهانی برآورده شد و نماینده رئیس جمهور با حضور در منزل خانواده این کودک، دوچرخه ای به وی اهدا نمودند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۳۲    
همدان- استاد حوزه علمیه ودانشگاه گفت: وقتی از ساختار اندیشه و سیره عملی شهدا فاصله بگیریم روشن است که به سمت انحطاط و آشفتگی فردی و اجتماعی حرکت خواهیم کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۳۰    
جشنواره فیلم ترایبکا 2022 با معرفی برندگان این دوره جوایز آن ها را به ارزش 165هزار دلار اهدا کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۱۶    
گناوه- معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: تکمیل و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی از کارهای ارزشمندی که در سال جاری برای شهرداری ها آغاز شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۱۱    
بجنورد- دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام خراسان شمالی گفت: 10 کانکس برای اسکان خانواده های آسیب دیده از سیل روستای تکله قوز که منزل آنها به طور کامل تخریب شده، مستقر خواهد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۸:۵۳    
البرز - دادستان عمومی و انقلاب فردیس از شناسایی و بازداشت عوامل درگیری مسلحانه در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۸:۵۳    
نخستین فرمانده سپاه با بیان این که انقلاب ما یک انقلاب بی نظیر بود، یعنی در دنیا نظیر ندارد، گفت: هر کسی انقلاب ما را با انقلاب های دیگر مقایسه کند اشتباه می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۸:۴۵    
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در گزارشی اعلام کرد متوسط قیمت واحد مسکونی در تهران در اردیبهشت امسال به متری 36 میلیون و 247 هزار تومان رسیده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۸:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه ما بر گفتگو و همکاری منطقه ای تاکید داریم، تاکید کرد: مقامات منطقه نباید اجازه دهند که بیگانگان، همکاری و ثبات منطقه ای را تحت تاثیر قرار دهند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۸:۳۰    
رهبر جریان حکمت ملی در عراق از تلاش این جریان برای نزدیک کردن دیدگاه های طرف های سیاسی مختلف خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۸:۲۹    
مدیرعامل راه آهن از ورود 20 لکوموتیو جدید به ناوگان ریلی کشور خبر داد.