دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 2 تیر 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 2 تیر 1397 ملیت 3 تیر 1397 ملیت 4 تیر 1397 ملیت 5 تیر 1397 ملیت 6 تیر 1397 ملیت 7 تیر 1397 ملیت 8 تیر 1397 ملیت 9 تیر 1397 ملیت 10 تیر 1397 ملیت 11 تیر 1397 ملیت 12 تیر 1397 ملیت 13 تیر 1397 ملیت 14 تیر 1397 ملیت 15 تیر 1397 ملیت 16 تیر 1397 ملیت 17 تیر 1397 ملیت 18 تیر 1397 ملیت 19 تیر 1397 ملیت 20 تیر 1397 ملیت 21 تیر 1397 ملیت 22 تیر 1397 ملیت 23 تیر 1397 ملیت 24 تیر 1397 ملیت 25 تیر 1397 ملیت 26 تیر 1397 ملیت 27 تیر 1397 ملیت 28 تیر 1397 ملیت 29 تیر 1397 ملیت 30 تیر 1397 ملیت 31 تیر 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۲    
طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2209 تردد شمار فعال در محور های برون شهری، نسبت به روز قبل 6.5 درصد افزایش را نشان می دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۳    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحد های مسکونی در مناطق غربی تهران طی خرداد ماه 97 است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۱۸    
پکارخانه کشتی سازی شهدای هفتم آذر در انزلی علاوه بر افزایش ایمنی کشتی های ایرانی در دریای خزر، موجب صرفه جویی ارزی قابل توجهی برای کشور و اشتغالزایی در استان گیلان شده است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۵    
برخی ها جنتلمن، خوش پوش، خوش سلیقه. بعضی دیگر هم ژولیده پولیده، ساده و زشت . بهترین و بدترین تیپ های سرمربیان حاضر در جام جهانی را مشاهده می کنید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۹    
در ادامه این گزارش آخرین قیمت سکه و طلا در 4 تیر را مشاهده خواهید کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۹    
بعضی استخاره هایی که می گیریم نادرست هستند که در این گزارش به آن پرداخته شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۱    
در سال جاری بیش از 736 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه به ایران وارد شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۴:۱۲    
روز سی ام خرداد ماه وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای اعلام کرد ثبت سفارش 1339 قلم کالا ممنوع شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۵۲    
جام جهانی 2018 روسیه همچنان با اتفاقات شگفت روبرو است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۰:۳۲    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، هوای پایتخت امروز در شرایط ناسالم قرار دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۷    
بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین در آستانه دیدار با نیجریه مقابل سرمربی 58 ساله خود ایستاده اند و جو ملتهبی در اردوی آلبی سلسته حاکم است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۷    
استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به مضرات بازارگردی در سفر حج و لزوم حمایت از تولیدات داخلی تأکید کرد که زائران سفر حج حتی الامکان سوغات سفر خود را از ایران تهیه کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۰:۱۷    
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: با 100درصد افزایش قیمت در تمام کالاها و تا 200 درصد افزایش قیمت در برخی کالاهای IT مواجه هستیم و اگر واردکننده ای دلار 4200 تومانی گرفته باشد که نگرفته ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۰:۱۲    
در آستانه دومین دور عرضه سکه های پیش فروش شده (26 تیرماه جاری)، جلسه هماهنگی بانک مرکزی با سازمان بورس کالا و شرکت کارگزاری بانک ملی ایران برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۰:۱۲    
سرمربی تیم والیبال بلغارستان گفت: باخت بلغارستان مقابل تیم ملی والیبال ایران تقصیر سعید معروف است!
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۲    
میکروب ها در هرجایی از داخل خانه تان ممکن است پنهان شوند؛ از ماشین لباسشویی گرفته تا کفگیر ملاقه های مورد استفاده در آشپزخانه تان!
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۵۷    
دیروز مرکز آمار ایران اعلام کرده که تورم خرداد ماه اگرچه نسبت به اردیبهشتی که گذشت افزایش یافته اما همچنان تک رقمی است. نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به خرداد ماه 1397، 8.2 درصد اعلام شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۵۷    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت به منظور کنترل بازار ارز، تا 25 خرداد امسال 9 میلیارد و 700 میلیون دلار ارز 4200 تومانی در کشور توزیع کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۵۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه هنوز هم بازار پیامک های قاچاق وجود دارد گفت: برنامه مدونی داریم تا قبل شهریور مشکل پیامک ها به صورت ریشه ای حل کنیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۵۲    
رئیس قوه قضاییه از کشف اسناد جعلی واردات خودروهای گران قیمت خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۲    
جام جهانی 2018 چقدر خوب شروع شد. نتایج شگفت انگیز و بازی های دراماتیک. مسابقاتی دیدیم که برنده در آخرین لحظات مشخص شد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۲    
رجب طیب اردوغان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ترکیه مردم این کشور را برای شرکت در انتخابات و رای به خود دعوت کرد و گفت: دست همه دوستان و یاران خود را بگیرید و به پای صندوق های رای بیایید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۲    
در حالی که تنش ها درباره سیاست های مهاجرتی آمریکا تشدید شده است، ترامپ در پیامی توییتری از سیاست های دولت پیشین این کشور انتقاد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۳۷    
یک روزنامه اسپانیایی در گزارشی درباره دیدار تیم های ملی ایران و پرتغال با اشاره به ملیت سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نوشت، شاید یک پرتغالی باعث حذف پرتغال از جام جهانی 2018 شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۳۲    
مکزیک با کسب دومین برتری در گروه F. در آستانه صعود به دور بعد قرار گرفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۳۲    
انتخابات همزمان ریاست جمهوری و مجلس ترکیه فردا برگزار می شود و نتیجه صف آرایی دو ماهه احزاب و چهره های سیاسی این کشور در انتخابات زودهنگام فردا با حضور مردم در پای صندوق های رای رقم می خورد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۳۲    
تیم ملی والیبال ایران در چهاردهمین بازی خود در لیگ ملت های والیبال بر بلغارستان غلبه کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۲۰:۰۸    
ترانه علیدوستی، عکس جالبی از حضورش روی نیمکت یکی از تیم های فوتبال آلمان را منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۲۰:۰۸    
از زمان ثبت اولین عکس در تاریخ عکاسی، بحث ها و گفتگوهای طولانی درباره رسیدن به تعریف واحدی از هنر عکاسی صورت گرفته و علیرغم گذشت نزدیک به 200 سال از ثبت عکس اصطبل و کبوترخانه به عنوان اولین عکس تاریخ ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۲۰:۰۳    
قاضی سراج در بازدید از خطوط تولید ایران خودرو اعلام کرد: موضوع احتکار برای ایران خودرو نبوده و برای سایر تولید کنندگان نیز بررسی هایی انجام شده که به زودی نتایج آن را اعلام می کنیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۲۰:۰۳    
وزیر تجارت و اقتصاد خارجی سوریه به همراه سفیر این کشور در بازدید از شرکت سایپا اعلام کرد: پراید به عنوان محبوب ترین خودروی اقتصادی ایرانی در کشور سوریه بیشترین طرفدار را در بین خریداران سوری دارد و ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۵۹    
فدراسیون فوتبال مذاکرات جدی را برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش با این مربی پرتغالی انجام داده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۵۹    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سه کشور اروپایی و اتحادیه اروپا قول دادند بسته ای از راه حل های عملی برای تأمین خواسته های ایران ارائه کنند و ما منتظریم و امیدواریم تا آخر ماه جاری میلادی این بسته ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۵۴    
زمان نشست خبری کارلوس کی روش پیش از دیدار مقابل یاران کریس رونالدو در پیکار های جام جهانی 2018 روسیه اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۹    
رییس جمهور روسیه از نحوه خوشحالی دو بازیکن سوییس در دیدار برابر صربستان در جام جهانی 2018 روسیه عصبانی شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۹    
پس از خروج ایالات متحده آمریکا از توافق هسته ای بسیاری از قراردادهای اقتصادی ایران با طرف های اروپایی در هاله ای از ابهام قرار گرفته و در این بین وزارت راه و شهرسازی که پس از برجام توافق های گسترده ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۹    
سردار شاهرخ دایی پور در شهر بوکمال سوریه به شهادت رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۹    
فرستاده ویژه رئیس جمهور حمایت سیاسی کشورهای اتحادیه اروپا از برجام و ادامه این حمایت پس از خروج امریکا از آن را خوب ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۹    
محل گردهمایی رئیس جمهوری زیمبابوه و هوادران وی هدف انفجاری مهیب قرار گرفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اصناف نباید بی تفاوت از کنار افزایش قیمت برخی کالاها بگذرند و میزان فروش کالاهای بدون شناسنامه در بازار باید به حداقل ممکن برسد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۵    
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: پرونده قتل 2 کودک در مشهد با صدور حکم قصاص برای 2 قاتل مختومه می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۵    
میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز یکم تیرماه سال جاری 163.7 میلیمتر ثبت شد، میزان بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 208 میلیمتر بود، بنابراین بارش سال جاری 21 ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۵    
اولین کنسرت ریچارد کلایدرمن نوازنده مطرح کشور فرانسه با همراهی ارکستر ساز های زهی و آنسامبل الکترو آکوستیک در تالار وزارت کشور برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۵    
مرتضی پورعلی گنجی در مصاحبه ای مدعی شد دیگو کاستا به مادر و خواهر او توهین کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۲۹    
علی دایی آقای گل فوتبال جهان، گفت: تیم ملی با عملکرد بسیار خوبی که در دیدار مقابل مراکش و اسپانیا به نمایش گذاشت، ثابت کرد در دیدار مقابل پرتغال شانس زیادی برای صعود دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۲۹    
درحالی که برخی رسانه ها و کانال های خبری از حضور کمک داور زن در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه و احتمال قضاوت وی برای ایران خبر می دهند که اصلا در لیست داوران اعلامی فیفا برای این رقابت ها نام هیچ ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۲۹    
اسطوره فوتبال آرژانتین به سرمربی تیم ملی این کشور اعتراض کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۲۹    
در حالیکه عربستان و عراق از افزایش 1 میلیونی تا 770 هزار بشکه ای نفت در روز در پی توافق روز گذشته اوپک خبر داده بودند، وزیر نفت ایران از افزایش 500 هزار بشکه ای نفت در توافق جدید خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۲۹    
شاخص بورس در نخسین روز کاری فصل تابستان (شنبه) با رشد 528 پله ای، به جایگاه 109 هزار و 401 واحدی رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۲۹    
قیمت بلیت پرواز ها از سایر شهر های روسیه به سارانسک -میزبان مسابقه ایران و پرتغال- از یک روز پیش از شروع این بازی تا پیش از مسابقه افزایش نجومی (چهار تا 15 برابر) یافته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۹    
تیم ملی فوتبال ایران لحظاتی پیش مسکو را به مقصد سارانسک ترک کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۹    
در آغاز دیدار والیبال تیم های ایران و بلغارستان کمتر از دو هزار نفر برای تماشای بازی به سالن آزادی آمده اند که در سال های گذشته چنین استقبال اندکی بی سابقه بوده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۹    
تمرین امروز (شنبه) پرسپولیس تحت تاثیر حضور مهدی مهدوی کیا قرار داشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۹    
تیم ملی فوتبال بلژیک عصر امروز شنبه در ادامه پیکار های جام جهانی، موفق به شکست تیم تونس شد تا با این پیروزی به مرحله بعدی صعود کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۹    
انواع مواد مخدر به همراه مقادیری پول و شمش طلا در مجسمه های جام جهانی 2018 کشف شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۹    
دیگه آرماندو مارادونا افسانه فوتبال آرژانتین از مسوولان این تیم خواست به او اجازه دهند تا برای درمان زخم های تیم خورخه سمپائولی ، وارد کمپ تمرینی تیم ملی این کشور شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۹    
5 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خطر محرومیت در صورت صعود احتمالی کشورمان به مرحله بعدی جام جهانی 2018 قرار دارند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۴    
سرمربی تیم ملی در گفت و گویی با رسانه های پرتغالی حرف های جالبی را بر زبان آورد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۹    
خواهر نیمار که روز گذشته یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه محل انجام بازی برزیل – کاستاریکا بود، بعد از گلزنی برادرش وضعیت پزشکی حادی پیداکرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۹    
آپدیت کردن گوشی و یا تبلت اندرویدی به شما مزیت استفاده از جدیدترین ویژگی های گوگل و آخرین به روز رسانی های امنیتی را می دهد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۴    
حروف اول اسم و فامیل هیتلر، صلیب شکسته و عقاب آلمان نازی روی این کارد و چنگال ها حک شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۴    
قیمت هر سکه آتی تحویل شهریور، آبان و دی در بورس کالای ایران بیش از 3 میلیون تومان داد و ستد می شود در عین حال قیمت هر سکه در بازار نقد حدود 2 میلیون و 650 هزار تومان است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۴    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران گفت: ماندن ایران در برجام به اقدامات کشورهای اروپایی، روسیه و چین بستگی دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی برابر پرتغال می تواند ششمین سرمربی تاریخ جام جهانی باشد که کشورش را شکست داده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۹    
در عکس زیر صحنه ای تاثیرگذار از بازداشت و بازرسی یک زن مهاجر و فرزندش در آمریکا را می بینید که با دوربین جان مور از خبرگزاری فرانسه به ثبت رسیده و در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۴    
مجوزهای لازم برای پخش مسابقه تیم ملی ایران با تیم ملی پرتغال در ورزشگاه آزادی صادر شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید: بازی با پرتغال، جذاب ترین، مهم ترین و یکی از دشوارترین بازی های تیم ملی است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۹    
شهردار تهران از تکمیل پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالا در تهران خبر داد و گفت: از این پس همه پروژه های عمرانی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۴    
رییس شورای شهر تهران عنوان کرد: برقی کردن سیستمBRT گزینه کم هزینه تری نسبت به تراموا است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۴    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تعیین تکلیف پروژه های عمرانی نیمه تمام خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۹    
گرانیت ژاکا و ژردان شکیری گلزنان تیم ملی سوئیس در بازی با صربستان پس از گلزنی شادی خاصی انجام دادند و دست خود را به شکل عقاب درآوردند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۹    
رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی از گرانی 30 تا 40 درصدی قیمت گوشی موبایل به دلیل تخصیص نیافتن ارز دولتی به واردکنندگان خبر داد و گفت: بازرگانان به جای واردات رسمی، گوشی مسافری می آورند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۴    
مچ بند های الکترونیکی به منظور امنیت و راهنمایی زائران در طول سفر حج تمتع، امسال نیز در اختیار زائران خانه خدا قرار می گیرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۴    
متخصص تغذیه توضیحاتی در ارتباط با اینکه در فصل تابستان بستنی و سایر لبنیات را به صورت سنتی یا کارخانه ای مصرف کنیم، ارائه داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۴    
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بر اساس آمار ثبت شده شاهد افزایش 6درصدی ازدواج در دو ماهه سال جاری بودیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۴    
عضو هیات رئیسه فراکسیون حج و زیارت مجلس، با تاکید براینکه دارو های حاوی کدئین در بخش کنترل فرودگاه عربستان علائم مواد مخدر را نشان می دهند به تشریح نحوه اعمال مجازات برای حاملان این دارو ها پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۴    
حمید گودرزی با انتشار این عکسی در اینستاگرامش نوشت: دوستان با سلام به دلایل شخصی از سریال ستایش انصراف دادم امیدوارم سریال ستایش مثل همیشه پر بیننده و موفق باشه انشالا.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی در سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی و روند افزایش تدریجی دما پیش بینی می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۹    
مراسم تشییع پیکر "صدرالدین شجره" هنرمند سرشناس رادیو لحظاتی پیش با حضور هنرمندان و اهالی صدا از مقابل ساختمان رادیو نمایش آغاز شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۹    
برای خریداران سکه پرونده مالیاتی تشکیل می شودرئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از تشکیل کارگروه ویژه برخورد مالیاتی قاطع با سوداگران بازار ارز، سکه، خودرو و مسکن خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۴    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: اکنون جمهوری اسلامی ایران در انتظار سطح و نحوه واکنش اروپا به بد عهدی آمریکا در توافق هسته ای است و مجلس شورای اسلامی بدقت تصمیمات و رفتار اروپا را در این ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۹    
دیدار با ماتادورها یک بازی غرور آفرین بود و نتیجه گرچه توأم با کسب امتیاز نبود، اما دل میلیون ها ایرانی را به هم نزدیک تر کرد، ضربان قلب را هم تندتر ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۹    
در حالی که تا یک روز دیگر ممنوعیت رانندگی زنان در عربستان به صورت رسمی برداشته می شود، زنان سعودی خود را برای نشستن پشت فرمان آماده می کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۴    
اویانکا، هواپیمایی ملی کلمبیا یکی از مدیرانش را به دلیل نوشیدن الکل از دوربین های دوچشمی در استادیوم جام جهانی اخراج کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۹    
وزیر آموزش و پرورش، جزئیات پرداخت مطالبات فرهنگیان را تشریح کرد و گفت: حق التدریس معلمان شاغل و 2 نوبت حق الزحمه امتحانات در تابستان امسال پرداخت می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۹    
مرتضی میرباقری، معاون سیمای رسانه درباره عدم حضور کارلوس پویول در ویژه برنامه 2018 به جام جم گفت: قبل از پاسخ دادن به این سوال باید درباره اصل ضرورت پخش بازی های جام جهانی توضیحاتی ارائه کنم ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با یادآوری وجود بیش از 3 میلیون زنان سرپرست خانوار در کشور، گفت: ایران در بین 40 کشور بالاترین تعداد زنان بیوه را به خود اختصاص داده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عوامل رشد شاخص بورس در مدت اخیر را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۹    
مصاف تیم ملی فوتبال کشورمان برابر پرتغال مصافی است که مربی را مقابل شاگردش قرار می دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۹    
پیاده روی انتخاب مناسبی است، زیرا فشار زیادی به بدن وارد نمی کند و نیاز به تجیهزات خاصی ندارد با این حال باید به تغذیه بعد از پیاده روی توجه کرد تا نتایج آن را مشاهده کنیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۹    
دوندگی اش در میانه میدان کاری کرده بود که هافبک های سرشناس اسپانیا در پیداکردن فضای خالی به دردسر بیفتند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۵۹    
بازار پر چالش و تنش در این روزهای جابه جایی به تب و تاب افتاده است. اجاره بها بسیار افزایش پیدا کرده و روند صعودی به خود گرفته است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۵۴    
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفت وگو با سایت آلمانی درباره تیم ملی فوتبال ایران و بازی با پرتغال به صحبت پرداخت. ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۹    
وزیر نفت که برای شرکت در نشست رسمی اوپک به وین رفته بود در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ اظهار کرد: تصور نمی کنم که خریداران نفت ایران بتوانند از دولت آمریکا معافیت بگیرند تا پس از بازگشت تحریم های ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۴    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان آزمون سراسری از فردا می توانند کارت آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۴    
اگر به بهانه مسابقات جام جهانی فوتبال روسیه شما هم درگیر سوالاتی هچون حکم مسابقه پیامکی فوتبال، حکم جایزه مسابقه پیامکی، حکم شرط بندی در فوتبال، شرط بندی چیست ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۴    
هزینه زندگی در کشور های عضو اتحادیه اروپا نوسان قابل توجهی دارد. آلمان کمی بالاتر از حد متوسط است. دانمارک گران ترین و بلغارستان ارزان ترین کشور به شمار می روند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۴    
کامبیز دیرباز در خندوانه با اشاره به این که فرزند پسر دوست ندارد و 10 سال به خاطر ترس از پسردار شدن بچه دارشدنش را به تاخیر انداخته است گفت که اگر پسردار می شد، احتمالا در بیمارستان آن را عوض می کرد!
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۴    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: درخواست مذاکره مستقیم با آمریکا، تفسیری جز خودباختگی در برابر آمریکا ندارد و این خواب هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.
  • ۱