جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 24 تیر 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 2 تیر 1397 ملیت 3 تیر 1397 ملیت 4 تیر 1397 ملیت 5 تیر 1397 ملیت 6 تیر 1397 ملیت 7 تیر 1397 ملیت 8 تیر 1397 ملیت 9 تیر 1397 ملیت 10 تیر 1397 ملیت 11 تیر 1397 ملیت 12 تیر 1397 ملیت 13 تیر 1397 ملیت 14 تیر 1397 ملیت 15 تیر 1397 ملیت 16 تیر 1397 ملیت 17 تیر 1397 ملیت 18 تیر 1397 ملیت 19 تیر 1397 ملیت 20 تیر 1397 ملیت 21 تیر 1397 ملیت 22 تیر 1397 ملیت 23 تیر 1397 ملیت 24 تیر 1397 ملیت 25 تیر 1397 ملیت 26 تیر 1397 ملیت 27 تیر 1397 ملیت 28 تیر 1397 ملیت 29 تیر 1397 ملیت 30 تیر 1397 ملیت 31 تیر 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۴    
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۴    
معاون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در مورد طرح برگزیده مسابقه طراحی پهنه جنوبی دریاچه چیتگر توضیحاتی را ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۴    
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه در شهر فضای برابر برای افراد کل جامعه وجود ندارد، سهم دختران را در استفاده از فضای شهری کم تر از پسران عنوان کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۹    
عضو شورای شهر تهران بر لزوم تسریع به تشکیل دیوان محاسبات شهری تاکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۹    
عضو شورای شهر تهران گفت: ساخت و تجهیز دو فرهنگسرای ویژه بانوان در این منطقه به تأخیر افتاده و دو ماه است که در دست تعمیرات و همچنان مسدود است که امکان استفاده از این فرهنگسراها وجود ندارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۴    
رئیس جمهور کرواسی به صورت نمادین پیراهن تیم ملی کشورش را به رئیس جمهور روسیه اهدا کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۹    
مردم می پرسند علت افزایش قطعی برق چیست، مگر بهار امسال در استان تهران باران خوب نبارید، چطور سال های قبل این همه قطع برق نداشتیم، چرا خارج از جدول برنامه زمان بندی خاموشی ها، باز هم قطعی داریم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۴    
سودابه آقاجانیان که هم اکنون اجرای برنامه آفاق را از شبکه افق بر عهده دارد، کارنامه قابل اعتنایی در عرصه های مختلف فرهنگی دارد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۴    
رییس پلیس راهور ناجا گفت: اغلب رانندگانی که در طول سفر دچار سوانح می گردند درک صحیحی از خطر های پیرامونی خود نداشته و وقوع تصادف را صرفا برای دیگران متصورند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۴    
سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه کتاب جدیدالتالیف نخواهیم داشت و در این فرصت اهداف یادگیری دوره های تحصیلی و آموزش معلمان را انجام خواهیم داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۹    
مسئولان باشگاه استقلال امروز مذاکرات جدی با 3 بازیکن خواهند داشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۹    
از بعد از ظهر دوشنبه و روز سه شنبه در گیلان و مازندران کاهش نسبی دما، افزایش ابر و بارش خفیف پیش بینی می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۹    
رئیس جمهپر سوریه در دیدار جابری انصاری گفت که روابط ایران و سوریه علیرغم تهدیدات داخلی و خارجی روند تکاملی خود را طی خواهد کرد و در عالی ترین سطح ادامه می یابد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به سومین فردی تبدیل شد که به عنوان بازیکن و سرمربی جام قهرمانی جهان را بالای سر برد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۹    
ساز و کار جدید برای دریافت ارز دولتی توسط ارگان تخصصی تعریف شده که باعث می شود، جلوی تخلفات بیشتر از گذشته گرفته شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۴    
با پیگیری های صورت گرفته مشکل مدافع استقلال برای دریافت پاسپورتش از مسوولان این باشگاه حل شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۹    
اولین تصاویر از تروریست ها و تجهیزات همراهشان در درگیری با رزمندگان نیروی زمینی سپاه منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۴    
مدیرعامل اتحادیه سراسری نانوایان سنتی اعلام کرد: با توجه به ثبات قیمت نان در چهار سال گذشته و همچنین افزایش هزینه ها ادامه فعالیت نانوایی ها با نرخ های کنونی غیرممکن شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت توضیحاتی را در خصوص نحوه دریافت ارز همراه زائران حج تمتع 97 اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۹    
دشان، سرمربی فرانسه پس از قهرمانی گفت: این لحظه واقعا زیبا است. برخی از بازیکنان ما به این قهرمانی رسیدند و تنها 19 سال سن دارند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی روز یکشنبه از شناسایی خریداران عمده سکه و ارز با هدف مطالبه مالیات بر سود اتفاقی آن ها خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۹    
وزیر آموزش و پرورش از برخورد با مدارس لاکچری و گیشه ای بی محتوا خبر داد که مردم را اغفال و آن ها را از محتوای آموزشی اصیل منحرف کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه علیرضا بیرانوند باید در تمرینات این تیم شرکت کند، گفت: تمرین پرسپولیس مهمتر بود و وقت نداشتم به ویژه برنامه جام جهانی بروم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۴    
جلسه شورای تامین دیدار سوپرجام که روز (یک شنبه) برگزار نشد، قرار است سه شنبه برگزار شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۴    
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس با زدن شش گل توانست عنوان آقای گلی جام جهانی روسیه را از آن خود کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۴    
راضیه لک رئیس سازمان زمین شناسی و منابع معدنی کشور که برای مراسم تجلیل از صنعتگران استان به ارومیه سفر کرده بود، در آمفی تئاتر اتاق بازرگانی این شهر از قابل احیا نبودن دریاچه ارومیه سخن گفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از رسانه های آمریکایی، آن ها را دشمن مردم توصیف کرد و گفت: حتی اگر پوتین مسکو را هم به آمریکا ببخشد، رسانه ها می گویند این کافی نیست و باید سن پترزبورگ را هم گرفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۴    
بهترین های جام جهانی 2018 روسیه معرفی شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۴    
وزیر آموزش و پرورش درباره زمان واریز قسط اول پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت: قسط اول با حقوق این ماه پرداخت خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۱۴    
نخست وزیر عراق با بیان اینکه مقابله با هرگونه حمله به مراکز و نهاد های دولتی ضرورت دارد، از نیرو های امنیتی این کشور خواست که به جای استفاده از گلوله از وسایل دیگری برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۱۴    
مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا امروز (یکشنبه) در ارتباط با مذاکرات صورت گرفته برای بازگرداندن بقایای سربازان آمریکایی کشته شده در جنگ کره گفت که آمریکا تعهدات محکمی از کره شمالی گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۰۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز (یکشنبه) در نشستی که با دعوت ایشان از رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار شد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۰۹    
هیات دولت با صدور بیانیه ای از سخنان رهبر معظم انقلاب طی دیدار امروز در حمایت از دولت تشکر کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۲:۲۹    
تیم ملی فرانسه در فینال جام جهانی 2018 روسیه با پیروزی قاطع مقابل کرواسی برای دومین بار در تاریخش قهرمان جام جهانی شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۳    
رهبر معظم انقلاب با تأکید بر توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی با کار و تلاش شبانه روزیِ همه مسئولان، شرایط و الزامات مقابله با نقشه های دشمن در مقطع کنونی را برشمردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۳    
ایران کشور بدل ها است. تقریبا هر فرد مشهوری را میتوان بدلش را در کشورمان پیدا کرد. خیلی ها خود را شبیه افراد مشهور می کنند و برخی ها نیز برای کسب شهرت خود را شبیه یک فرد مشهور می نامند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۳    
آن چیزی که در خبر ها آمده بود مبنی بر اینکه در خلال مذاکرات برجام، تفاهمی ناظر بر اخذ 2500 مجوز اقامت میان ایران و آمریکا منعقد شد، دروغ محض بود و شدیدا آنرا رد می کنم ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۴۸    
من 77 سال عمرم را منهای زمانی که مشغول تحصیل بودم، در اینجا گذرانده ام و هیچ جایی را هم اندازه ایران دوست ندارم ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۳۸    
خداداد عزیزی از پیشنهاد باشگاه اینترمیلان به هافبک جوان تیم ملی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۳۸    
تیم ملی کرواسی امروز می تواند تاریخ سازی کرده و برای اولین بار فاتح جام جهانی شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۳۸    
مسابقات جام ملت های 2019 آسیا از 5 ژانویه لغایت اول فوریه (15 دی لغایت 12 بهمن ماه 1397) به میزبانی امارات برگزار می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۸    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: مشمولان می توانند از امروز (24 تیر) تا 15 مرداد شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه سنت شکنی هایش این بار جزئیات گفتگوی خصوصی خود با ملکه الیزابت را در اختیار رسانه ها قرار داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۸    
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به مواج شدن دریای مازندران از صبح فردا گفت: شناکردن در ساحل مازندران در روز دوشنبه ممنوع است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۸    
هافبک تیم فوتبال ذوب آهن با قرارداد رسمی به عضویت تیم فوتبال سپاهان پیوست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۳    
براساس بررسی های صورت گرفته بی توجهی دولت موجب رشد مصرف بنزین از سال 92 تا کنون شده است که این روند نشان می دهد مصرف بنزین در سال 1400 از رقم 100 میلیون لیتر نیز عبور خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۳۸    
گزارش های میدانی از بازار اجاره مسکن نشان می دهد در پی افزایش لجام گسیخته اجاره بها در سطح شهر تهران، اقشار متوسط نیز به تدریج به جمع حاشیه نشینان پایتخت افزوده می شوند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۲۳    
مدیرعامل شرکت ایکاپ اعلام کرد: تمامی خودروهای 2008 ثبت نام شده در برنامه پیش فروش به مشتریان تحویل داده می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۱۸    
مراسم مذهبی سالانه عشاء ربانی یا باداراک به مناسبت سالروز شهادت تاتائوس یکی از حواریوین حضرت عیسی(ع) روز شنبه با حضور مسیحیانی از ایران و کشور های فرانسه، ارمنستان، چین ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۱۸    
از آنجایی که خدمات مبتنی بر محتوا، تنها شامل یک نوع سرویس نمی باشند، برای غیر فعال کردن خدمات مبتنی بر محتوا به طور کامل، نیاز است تا با انواع سرویس های این مجموعه آشنا شوید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۱۸    
تاریخچه حمام نفت خام در این کشور به قرن ششم میلادی بازمی گردد و در آن زمان در یک افسانه محلی آمده بود که یک شتر بیمار با نفت خام درمان شده است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۱۳    
معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاه امام خمینی (ره) از آغاز سفرهای گروه های دست اندکار و عوامل اجرایی حج به عربستان سعودی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۱۳    
طاهره کمالی 29 ساله در دومین بارداری خود 5 قلو به دنیا آورد و به دلیل دست تنها بودنِ این پدر و مادر در کار مراقبت از فرزندانشان ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۱۳    
بانک مرکزی با ارایه نتایج بررسی متوسط هزینه - درآمد خانوار سال 96، اعلام کرد: درآمد یک خانوار شهری در سال گذشته 43 میلیون و 927 هزار تومان و هزینه نیز 42 میلیون و 130 هزار تومان بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۱۳    
در حالی که هزینه اینترنت برای کاربران در سراسر جهان متفاوت است، آسیا و روسیه کمترین و کشورهای جنوب صحرای آفریقا و مناطق خاصی از اقیانوسیه بیش ترین هزینه را برای اینترنت می پردازند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۰۸    
اینستاگرام ویژگی جدیدی به استوری افزود که کاربران می توانند سوال های خود را مطرح کنند اما همین ویژگی دردسرهایی نیز آفرید!
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۸    
اگرچه قرار بود قطعی برق در تهران بر اساس جدول اعلامی انجام شود، اما در روزهای اخیر بسیاری از شهروندان شاهد قطعی برق بیش از برنامه از پیش تعیین شده بوده اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۳    
پدیده تک فرزندی در جامعه امروزی مسیر صعودی خود را در پیش گرفته و بی تردید عوارض این معضل دامن گیر نسل های بعدی می شود. ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۳    
رقم قرارداد بازیکن جدید تیم فوتبال الاهلی با این تیم فاش شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۸    
رئال مادرید به ستاره ای جدید نیاز دارد. فروش غافلگیرکننده ی رونالدو به یونتوس در رئال حفره ای بزرگ بوجود آورده که باید پیش از شروع فصل جدید پر بشود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۸    
امروز بیست و یکمین فینال جام جهانی خواهد بود؛ جایی برای تاریخ سازی شاگردان دالیچ یا تکرار قهرمانی به دست خروس ها.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۸    
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه پایان عمر وهابیت نزدیک است، گفت: وهابیت بر اثر مخالفت با مذهب شیعه درحال متلاشی شدن است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۸    
مجموعه برنامه سمت خدا در ایام ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) ویژه برنامه هایی تدارک دیده که از جمله آن می توان به تشریح مبحث وظایف دختران و سیره امام رئوف اشاره کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۸    
بازیگر سریال "وضعیت سفید" گفت: من از تلویزیون آمده ام، همیشه آن را دوست دارم و از طریق آن به شهرت رسیده ام ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۳    
یک رسانه ایتالیایی ادعای عجیب و غیرقابل باوری را درباره برنامه اصلی ستاره پرتغالی پیشین رئال مادرید برای ورود به کالچو کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۳    
یکی اسمش سمیه است، یکی سمانه. متولد سال 75 هستند و فقط 30 ثانیه با هم اختلاف سنی دارند. این دو دختر دوقلو هم اکنون عضو تیم ملی بسکتبال زیر 23 سال ایران هستند و قرار است این تیم برای نخستین بار در ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۳    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: در حال حاضر تهران کیفیت هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد، اما احتمال افزایش غلظت ذرات معلق طی امروز (24 تیرماه) وجود دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۳    
فدراسیون فوتبال مصر از جذب کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران منصرف شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۳    
سفیر ایران در لندن در توییتی به بازتاب واکنش مردم انگلستان از اولین سفر دونالد ترامپ به کشورشان پرداخت و گفت: مردم انگلستان نسبت به رفتار و اظهارات ترامپ در این سفر بسیار عصبانی و شوکه هستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۳    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه وام بازنشستگان از 4 به 5 میلیون تومان افزایش یافت، گفت: امسال 400 هزار نفر از بازنشستگان دولت، وام 5 میلیون تومانی با سود 4 درصد دریافت می کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۸    
برای یک سفر فضایی با فضاپیمای توریستی بلواورجین ممکن است بین 150 تا 230 هزار پوند بپردازید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۸    
مصرف ویتامین ها و مکمل ها برای سلامت بدن مفید هستند اما درصورت عدم مصرف صحیح می توانند برای بدن مضر باشند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۸    
دو بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در بین بازیکنانی جای گرفتند که در جام بیست ویکم عملکردی تاثیرگذار داشته اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۸    
برنامه کامل بازی های دور رفت هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۸    
مقامات آمریکا و کره شمالی امروز یکشنبه در دهکده مرزی مابین دو کره دیدار کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۳    
داور بین المللی فوتبال ایران که دیدار رده بندی جام جهانی 2018 روسیه را سوت زد اعلام کرد فعلاً به قضاوت ادامه خواهد داد و قصد خداحافظی ندارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۱۸    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: پرداختن به پدیده هوشمند سازی یک ضرورت جدی است که همه عرصه ها باید به آن بپردازند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۱۸    
اخیرا با پدیده ای به نام خرید و فروش کارت سوخت مواجه شده ایم، اقدامی که شاید در نگاه اول کار بیهوده ای باشد، چون کارت سوخت برای مردم تقریبا هیچ خاصیتی ندارد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۱۸    
فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد ما کشور پویایی داریم و به حمدالله آزادی هم در این کشور هست و بر خلاف اینکه می گویند آزادی نیست همه گروه ها آزادی دارند و به همین دلیل ما نباید بگذاریم اتفاقات اجتماعی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۱۳    
دو روز قبل قیمت مواد اولیه تولید بطری به ازای هر کیلوگرم معادل 14 هزار و 500 تومان بود و این رقم روز گذشته به 15 هزار و 500 تومان رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین اخراج شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۸    
نرخ ارزهای دولتی ثابت ماندبانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن نرخ تمامی ارزها بدون تغییر نسبت به روز شنبه ثابت بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۸    
گرمازدگی فعالیتی سیستم عصبی مرکزی را از کنترل خارج می کند، از این رو احتمال مواجه با علائمی مانند عدم هماهنگی، سردرگمی، پرخاشگری، یا ناتوانی در راه رفتن باید مورد توجه قرار بگیرند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۸    
یکی از پرمصرف ترین داروهای بیماران پیوندی کلیه که در ماه های اخیر با رشد دو برابری قیمت روبرو شده بود، با پیگیری های انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی و دستور مسئولان وزارتخانه های بهداشت و رفاه ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۸    
چند سالی هست که پزشکان توانسته اند با تحریک الکتریکی مغز افراد افسرده احساس خوشبختی و آرامش در آن ها ایجاد کنند. اما به موازات این پیشرفت هر روز سؤالات بیشتری مطرح می شود ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۸    
رئیس جمهوری آمریکا گفت، قصد دارد در انتخابات 2020 مجددا شرکت کند. وی گفت: "همه از من می خواهند" و اینکه هیچ نامزد دموکراتی "نیست که بتواند" مرا شکست دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۳    
مسابقه فینال جام جهانی امروز به طور زنده از شبکه سه سیما و همچنین شبکه ورزش به روی آنتن می رود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۳    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به نصب 18 هزار دوربین روی لباس و عینک مأموران پلیس، از نوسازی ناوگان خودرویی این پلیس خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: میدان، میدان تجدیدآزمون اروپایی هاست و باید دید اروپا می تواند برای دفاع از منافع خود و توافقات بین المللی و توافق با ایران در برجام، اقدامات عملی انجام دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۸    
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای به شایعات مطرح شده درباره میزان دستمزد سروش رفیعی واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۸    
پروانه ساخت فیلم سینمایی "زیر نظر" اولین تجربه "مجید صالحی" در مقام کارگردان چندی پیش توسط شورای پروانه ساخت صادر شد و حالا این بازیگر کمدی در جرگه کارگردانان سینمای ایران قرار خواهد گرفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۸    
برای اولین بار در تاریخ فوتبال، کرواسی در فینال جام جهانی بازی خواهد کرد و فرانسه، تنها مانع آن ها برای رسیدن به بزرگترین دستاورد فوتبالی ممکن خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۸    
امسال با استقرار کامل نظام 6.3.3، دانش آموزان پایه دوازدهم از همین روز ها خود را برای کنکور 98 آماده می کنند؛ کنکوری که به نظر نمی رسد در ساختار، تغییرات جدی نسبت به امسال داشته باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۸    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: تصویب لایحه قیمت قبر در شورای اسلامی شهر تهران خط بطلانی بر شایعات قبر نجومی بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۳    
با توجه به اقدام سازمان بیمه سلامت برای حذف همپوشانی های بیمه ای و ترجیح برخی ها به ابطال دفترچه بیمه سلامت و برقراری بیمه هایی نظیر تامین اجتماعی، نیرو های مسلح و .. ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۳    
بازیگر "مارمولک" گفت: برخی تهیه کنندگان و کارگردانان پول گرفته شده از بازیگر که در قبال نقش گرفته اند را صرف خرید امکانات، پذیرایی و پیش بردن روند تولید می کنند و به علاقه آن بازیگر پاسخ می دهند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۳    
مدیر کل شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خرید و فروش لانه خفاش در ایران بیشتر شبیه به یک شایعه است تا یک واقعیت، لذا برخی برای سودجویی به این کار اقدام می کنند.
  • ۱