دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 5 تیر 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 2 تیر 1397 ملیت 3 تیر 1397 ملیت 4 تیر 1397 ملیت 5 تیر 1397 ملیت 6 تیر 1397 ملیت 7 تیر 1397 ملیت 8 تیر 1397 ملیت 9 تیر 1397 ملیت 10 تیر 1397 ملیت 11 تیر 1397 ملیت 12 تیر 1397 ملیت 13 تیر 1397 ملیت 14 تیر 1397 ملیت 15 تیر 1397 ملیت 16 تیر 1397 ملیت 17 تیر 1397 ملیت 18 تیر 1397 ملیت 19 تیر 1397 ملیت 20 تیر 1397 ملیت 21 تیر 1397 ملیت 22 تیر 1397 ملیت 23 تیر 1397 ملیت 24 تیر 1397 ملیت 25 تیر 1397 ملیت 26 تیر 1397 ملیت 27 تیر 1397 ملیت 28 تیر 1397 ملیت 29 تیر 1397 ملیت 30 تیر 1397 ملیت 31 تیر 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۲    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه ششم تیرماه 97، با کاهش 2202 واحدی معادل 1.94 درصد به رقم 111 هزار و 324 واحد رسید ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۲    
تیم ملی فوتبال ایران با 149 دفع توپ، تکل و نجات دروازه بهترین تیم جام جهانی در نمایش دفاعی به شمار می رود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۲    
حال و روز راننده های تاکسی بهتر از ماشین های مستهلکشان که دم به دقیقه در تابستان ها داغ می کنند و به اصطلاح آمپرشان بالا می زند، نیست ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۲    
دقت کردید در تبلیغات خانه های بزرگ، حیاط دار، مدرن و همیشه تمیز و مرتب؛ یخچال های همیشه پُر، سفره های رنگین ،ماشین های برّاقِ از کارواش درآمده؛ طبیعت زیبا و بی نقص؛ بچه های فوق العاده زیبا، مؤدب ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۷    
چیزی دیگر نمانده چند روز دیگر آزمون سخت و نفس گیر کنکور برگزار می شود و داوطلبان کنکور چه آنان که با تلاش شبانه روزی خود را به امروز رسانده اند و چه آنانی که با اصرار خانواده هایشان درس خواندند در ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۷    
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر از ادامه روند کاهشی قیمت طلا و ثبات نسبی آن در بازار خرده فروشی خبرداد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۲    
سایت اسپورت اکسپرس روسیه تحلیل خود را ازصحبت های درگوشی جهانبخش و رونالدو منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۲    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 17 رأی کلیات لایحه ایمنی حمل و نقل دانش آموزان را به تصویب رساندند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۲    
رئیس شورای شهر تهران از لزوم اصلاح ساختار شهرداری تهران خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۲    
اعضای شورای شهر تهران نسبت به نامگذاری جدید هفت معبر و خیابان اقدام کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۷    
دکتر ولایتی روز سه شنبه با توماس گومارت رئیس انستیتو روابط بین الملل فرانسه (ایفری) دیدار و درباره توسعه روابط دو طرف و همچنین موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی تبادل نظر کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۲    
نخستین محموله قطعات محصولات گروه خودروسازی سایپا از طریق مسیر جدید چین، قزاقستان و ایران وارد کشور شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۲    
معاون اول رئیس جمهور در مراسم راه اندازی کریدور بین المللی چین، قزاقستان و ایران که در منطقه آزاد انزلی برگزار شد،از تلاش های تمام کسانی که در راه اندازی این پروژه عظیم همکاری داشتند، قدردانی کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۳    
سفیر جمهوری اسلامی در مسکو در یاداشتی با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه و دستاوردهایی که در طول حضور در این جام کسب کرد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۰    
پدیده قاچاق مواد مخدر در سراسر جهان انکار شدنی نیست. کشت غیرقانونی، تولید و توزیع فروش مواد مخدر بیش از 500 میلیارد دلار در طول سال درآمد دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۵    
واردکنندگان کالاهای آی تی که پیش از این از روش های بدون انتقال ارز یا ارز متقاضی استفاده می کردند، اکنون نه تنها ارز دولتی دریافت نمی کنند، بلکه به دلیل مشکلات واردات با نرخ آزاد ارز ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۰    
تخم مرغ از اقلام پر مصرف خانوار به شمار می رود. این محصول نوسانات قیمت زیادی را در ماه های پایانی سال گذشته و ابتدای امسال تجربه کرد اما، اکنون قیمت آن در بازار متعادل است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۰    
برای نخستین بار یکی از غزل های سروده شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله سید علی خامنه ای منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۰    
دیدار کرواسی و ایسلند با برتری کروات ها خاتمه یافت تا شاگردان دالیچ با امتیاز کامل راهی مرحله بعد شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۴۵    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: در حال حاضر شاهد شیوع اعتیاد در بین زنان جوان و تحصیلکرده در اصفهان هستیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۴۵    
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال در شرایطی با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد که کریستیانو رونالدو ضعیفترین نمره را در میان بازیکنان حاضر در این مسابقه از آن خود کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۴۵    
هافبک فصل گذشته استقلال از این تیم جدا شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۵    
فرمانده نیروی زمینی سپاه صبح امروز در منطقه درگیری شامگاه گذشته رزمندگان قرارگاه قدس این نیرو با تروریست های تکفیری حضور یافت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۲۱    
چمدان : در حال حاضر تأمین و پرداخت ارز مسافرتی (به صورت اسکناس) از طریق پنج بانک ملی ایران، ملت، سامان، تجارت و پارسیان امکان پذیر است و در این بین ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۲۱    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه برجام سرجای خود محکم است، گفت: باید ببینیم اروپایی ها و دو عضو دیگر برجام و سایر اعضای جامعه بین المللی چقدر برای حفظ توافق هسته ای آمادگی دارند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۶    
اینستاگرام در آپدیت جدیدی قابلیت IGTV را به اپلیکیشنش اضافه کرده است. با این ویژگی آپلود فیلم های طولانی در اینستاگرام ممکن می شود ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۶    
سهراب مرادی توانست در لیگ برتر رکورد یک ضرب دو ضرب و مجموع جهان را به صورت غیر رسمی بشکند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۶    
در آخرین دور از بازی های مرحله گروهی جام بیست و یکم در گروه سوم، نمایندگان اروپا صعود و نمایندگان آسیا و آمریکای جنوبی با جام وداع کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۶    
پرو با برتری مقابل استرالیا، نماینده آسیا را از جام بیست ویکم بیرون انداخت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: به برانکو و افرادی که از او حمایت کردند مستقیم می گویم که به تیم ما لطمه زدند بعد از آن اتفاقات دیگر هیچ چیز در تیم ملی مانند قبل نشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۶    
دادگاه عالی آمریکا دستور رییس جمهوری این کشور در خصوص ممنوعیت سفر اتباع شش کشور مسلمان به ایالات متحده را تأیید کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۹    
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: با تصمیمات اتخاذشده طرح جریمه ریالی مشمولان غایب تنها تا پایان سال 97 ادامه داشته و در سال آینده متوقف می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۹    
کاروان تیم ملی ایران بعد از پایان کار خود در جام جهانی فردا به ایران باز می گردد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۴    
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۹    
مرضیه ابراهیمی دختر قربانی اسیدپاشی اصفهان دیشب در پردیس چارسو بازی ایران و پرتغال را به همراه همسرش تماشا کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۴    
کاهش 1646 واحد شاخص بورسشاخص بورس امروز (سه شنبه) وارد مرحله اصلاح و استراحت شد و با یک هزار و 646 پله کاهش به جایگاه 113 هزار و 527 واحدی عقب نشینی کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۴    
آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به نامه جمعی از اساتید درباره FATF نوشت: ناگفته پیداست که چنین قراردادی یک قرارداد استعماری است و هدف تنظیم کنندگان ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۴    
بر اساس ادعای یک نشریه معتبر فرانسوی، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان تمایل به ادامه حضور روی نیمکت ایران برای چهار سال دیگر دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۹    
عکس زیر شهید چمران را در دوران تحصیل در دانشگاه نشان می دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۲    
استفاده مکرر از این فناوری در تبدیل نیمه دوم به نیمه ای خشن که در آن بازیکنان مکررا دست به تمارض زده و دور داور جمع می شدند، نقش داشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۲    
مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو در اجرای طرح فرهنگ پاسخگویی و تحقق شعار ایران خودرو، خودروساز پاسخگو در چهار جلسه متوالی با بیش از 50 نفر از صاحبان امتیاز نمایندگی های خدمات پس از فروش و ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۸    
رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز با هیاتی از اندیشمندان و اساتید دانشگاهی عراق دیدار و گفت و گو کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۳    
تابستان سختی برای تامین برق مورد نیاز روزهای پیک در پیش داریم. ظرفیت عملی تولید برق کشور از ابعاد گوناگون، جوابگوی نیاز مصرفی پیش بینی شده در روزهای پیک مصرف تابستان نیست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۳    
ماه رمضان تمام شد و فصل داغ کنسرت ها در سراسر کشور شروع شد. این روزها سالن های مخصوص کنسرت برنامه های خود را تا آخر تیرماه و حتی فراتر از آن تنظیم کرده و مخاطبان نیز از میان انبوه خوانندگان و برنامه ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۳    
قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروزبه شرح زیر است:
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۸    
مدیر کل نظارت و کنترل کیفیت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تغییر طعم آب در برخی شهرهای کشور ناشی از تغییر منابع تامین آب و به تبع آن تغییر در املاح آب است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۸    
پسرجوانی که با همدستی برادرش ابوالفضل 11ساله را با پنجاه ضربه چاقو به قتل رسانده بود صبح دیروز با رای قضات شعبه نهم دادگاه کیفری به اعدام در ملا عام محکوم شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۱۸    
سمند EF 7 دوگانه سوز با مبلغ 40 میلیون و 500 هزار تومان در بازار به فروش می رسد. به گزارش ملیت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در بازار به شرح زیر است:
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۱۸    
سفیر آلمان در ایران با انتشار پیامی به تحسین دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت و به تیم ایران تبریک گفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۷    
خبرگزاری فرانسه در گزارشی به معرفی گرانترین و ارزانترین شهر های جهان برای مهاجران پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۷    
با اجرایی شدن مراحل مختلف فروش ویژه محصولات ایران خودرو در هفته های اخیر، بازار خودرو درحال خروج از التهاب و بازگشت به شرایط عادی و ثبات است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۲    
پرسش یک مخاطب درباره کمتر بودن متراژ ملکِ خریداری شده نسبت به مقدار توافق شده این است:
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۷    
قیمت نفت در بازارهای جهانی با توقف تولید کانادا و بی ثباتی در مورد صادرات نفت لیبی افزایش یافت و به بالای 75 دلار در هر بشکه رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۷    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح روز سه شنبه در پنجمین همایش سالانه مدیران سازمان صدا و سیما گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۷    
رود گولیت نمایش تیم ایران را تحسین کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۷    
همزمان با حذف ایران از جام جهانی و افزایش تقاضا برای برگشت ایرانی ها، نرخ بلیت پرواز از شهرهای روسیه از مسکو به سمت تهران از مرز 32 میلیون تومان عبور کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۲۷    
پیرمردی که به طرزی فجیع اقدام به قتل همسر میانسال خود کرده بود، توسط ماموران کلانتری دستگیر شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۲۲    
نام پرتغالی ایران کاربران و حتی برخی از رسانه های ایرانی را به اشتباه انداخت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۲۲    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ممکن است دولت در برخی حوزه ها دچار اشتباه شده باشد گفت: آمریکا به دنبال این است که با ایجاد جنگ اقتصادی، فشار را بر کشور و ملت ایران زیاد کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۷    
آکادمی اسکار امسال با دعوت از 928 نفر از چهره های سینمایی، رکوردی در زمینه افزایش اعضایش به جای گذاشت و در این میان از سه چهره ایرانی نیز دعوت کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۳    
منبع: ایلنا منبع: ایلنا
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نیاز های ارزی کشور در چهار گروه کالایی است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۳    
برای خرید هر کیلو فیله مرغ در میادین تره بار باید حدود 16 هزار و 300 تومان پرداخت کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۸    
رئیس جمهوری آمریکا مدعی است اطمینان یافتن از اجرای عدالت برای مهاجرانی که غیر قانونی وارد خاک ایالات متحده شده اند، اتلاف منابع است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۸    
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به افزایش آمار داوطلبان کنکور 97 گفت: بیشترین رقابت در گروه علوم تجربی است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۸    
رییس پلیس پیشگیری ناجا از هدفگذاری برای فراهم شدن امکان مبادله الکترونیکی پرونده ها میان کلانتری ها و دستگاه قضایی در نیمه نخست امسال خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۳    
تفاهم سه جانبه بانک مرکزی، بورس کالا و کارگزاری بانک ملی برای انتشار عرضه اوراق سلف استاندارد سکه های پیش فروش شده در حالی به امضا رسیده که بزودی سکه های پیش فروشی در قالب اوراق ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۳    
دفتر مقام معظم رهبری در تماس با وزیر ورزش پیام رهبر انقلاب را به تیم ملی فوتبال ابلاغ کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۳    
همایش سراسری قوه قضائیه با حضور سران سه قوه و مسئولان کشوری و قضایی درسالن اجلاس سران برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۸    
محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 روسیه، گفت: طبق نشستی که مهدی تاج با کی روش داشت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۸    
شهردار تهران به مناسبت پایان غیرتمندانه تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی پیام داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۸    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: انتشار لیست شرکت های وارد کننده موبایل با ارز دولتی می تواند الگوی شفاف سازی برای مدیریت شهری باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۳    
منیژه حکمت، کارگردان و تهیه کننده سینما در تمجید از بازی بیرانوند و گرفتن پنالتی رونالدو نوشت: بیرانوند عزیز ، نازنین ،بدون که همیشه در یاد و قلبمان خواهی ماند
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۸    
عجب شبی بود، خیلی ها تا صبح بیدار بودند و اشک ریختند، باور نداشتند که یوزهای لایق ایرانی، از ادامه راه باز ماندند. ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۳    
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: خریداران گوشی موبایل در صورت مشاهده گرانفروشی گوشی، درصورت محاسبه قیمت تمام شده آن با ارز دولتی، موضوع را به تعزیرات اطلاع دهند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۳    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: بابیان اینکه سپاه در اوج قدرت است و امروز جزء 10 کشور موشکی دنیا هستیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۸    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: با اخذ مالیات از خانه های خالی می توانیم از افزایش غیرمنطقی مسکن جلوگیری کنیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۳    
رئیس جمهور آمریکا دوشنبه شب مدعی شد بعد از اتمام توافق هسته ای با ایران، که او آن را وحشتناک خواند، پیشرفت های زیادی در خاورمیانه (غرب آسیا) حاصل شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۳    
وزیر کار از جانب دولت اطمینان داد، مشکلات اقتصادی اخیر ناشی از تحریم ها است و در معیشت و زندگی اجتماعی آنها تاثیری نخواهد گذاشت و ما با تکیه بر تولید داخل و توان داخل به هدف یک میلیون شغل پای بندیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۳    
دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال دانمارک با انتقاد از داور بازی ایران و پرتغال در دور پایانی بازی های گروه B جام جهانی 2018 روسیه به ستایش شاگردان کی روش پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۳    
نتایج اولیه در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی سال 97 به همراه دفترچه انتخاب رشته منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۸    
وزیر امور خارجه آمریکا گفته است، درباره مذاکرات برای خلع سلاح هسته ای کره شمالی زمان مشخصی را تعیین نمی کند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۸    
وب سایت " سی ان ان ترک" با انتشار گزارشی از بازی دیشب تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال با تیتر" پرتغال از حذف شدن گریخت" بازی تیم ملی ایران مقابل پرتغال را تحسین برانگیز خواند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۳    
بهشتی به مسولان توسعه توصیه کرد جزوه دخل و خرج ممالک محروسه پارس 134 سال قبل ایران را که تفریق بودجه آن سال را نشان می دهد مطالعه کنند، گفت: اگر همچنان بر مدار تولید ارزش ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۳    
بازیگر فیلم "ناردون" گفت: چهار سال غیبتم در سینما بی دلیل نبود. من بار ها و بار ها گفته ام که دیگر نمی خواهم نقش تکراری بازی کنم ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۸    
سخنرانی رئیس جمهور در همایش سراسری قوه قضاییه آغاز شدرئیس جمهور گفت: امروز نیازمند وحدت و یکپارچگی همه ارگان های نظام هستیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۸    
امروزه، همه از نیاز به دنبال کردن یک سبک زندگی سالم آگاه هستند. ورزش و مصرف یک رژیم غذایی سالم نه تنها به حفظ سلامت شما کمک می کنند، بلکه کیفیت زندگی شما را بهبود بخشیده ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۸    
در درگیری و تبادل آتش بین رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و تروریست ها ، سه تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند و مابقی آنان نیز به عمق خاک کشور پاکستان گریختند .
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۳    
پژمان جمشیدی، بازیکن اسبق تیم ملی پیامی را در اینستاگرامش برای بچه های تیم ملی منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۳    
در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه 20 پنالتی اعلام شد تا رکورد این ضربات در تاریخ جام جهانی شکسته شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۳    
تمام اطلاعاتی که یک داوطلب برای حضور در آزمون سراسری سال 97 باید بداند، در این بسته خبری توضیح داده شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس از لغو تعطیلات تابستانی نمایندگان و برگزاری جلسه طی هفته آینده خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۴۳    
تمجید اینستاگرامی FIFA از تیم ملی ایران: شما ایرانی ها به جام جهانی مهارت، تعصب و رنگ بخشیدید ولی امشب شب شما نبود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۴۳    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: دولت هایی که در بوق های ایران هراسی می دمند و با توهم آفرینی ایران را دشمن منطقه می خوانند در واقع در پی فروش اسلحه بیشتر و تخریب گسترده تر منطقه هستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۳۸    
پس از تساوی ایران مقابل پرتغال، مردم در شهر های مختلف به خیابان ها آمدند و به خوشحالی پرداختند
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۳۸    
سرمربی ایران می گوید تیمش می توانست راهی مرحله بعدی جام جهانی شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۸    
بسیاری از افراد به بهانه کم بودن هزینه سفر به عتبات با کاروان های آزاد، بدون توجه به عواقب آن به ویژه در صورت رخ دادن حادثه یا فاجعه ای با این کاروان ها همراه شده و از حداقل امکانات بی بهره می مانند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۸    
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران درباره تراکم دانش آموزی در کلاس های درس گفت: تراکم کلاسی مدارس دولتی در سطح استان تهران نسبت به همه کشور بالاتر و 32.7 است. معمولا تراکم از نرخ 29 ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۸    
ثبت نام مدارس آغاز شده است، خانواده های کلاس اولی از نیمه های خرداد سرگرم ثبت نام هستند، اما ثبت نام در مدرسه محدوده محل زندگی با دستورالعمل آموزش وپرورش شهر تهران برای داشتن کدرهگیری به آسانی برای ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۳    
ایرج حریرچی درباره آخرین آمار ابتلا به تب کریمه کنگو در کشور گفت: طبق آماری که تا امروز ارائه شده، در کل کشور طی امسال 41 مورد ابتلا به تب کریمه کنگو داشتیم که پنج مورد از آن ها فوت کردند که البته ...
  • ۱