سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۸May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 10 مرداد 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 2 مرداد 1397 ملیت 3 مرداد 1397 ملیت 4 مرداد 1397 ملیت 5 مرداد 1397 ملیت 6 مرداد 1397 ملیت 7 مرداد 1397 ملیت 8 مرداد 1397 ملیت 9 مرداد 1397 ملیت 10 مرداد 1397 ملیت 11 مرداد 1397 ملیت 12 مرداد 1397 ملیت 13 مرداد 1397 ملیت 14 مرداد 1397 ملیت 15 مرداد 1397 ملیت 16 مرداد 1397 ملیت 17 مرداد 1397 ملیت 18 مرداد 1397 ملیت 19 مرداد 1397 ملیت 20 مرداد 1397 ملیت 21 مرداد 1397 ملیت 22 مرداد 1397 ملیت 23 مرداد 1397 ملیت 24 مرداد 1397 ملیت 25 مرداد 1397 ملیت 26 مرداد 1397 ملیت 27 مرداد 1397 ملیت 28 مرداد 1397 ملیت 29 مرداد 1397 ملیت 30 مرداد 1397 ملیت 31 مرداد 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۲۴    
نشریه خط حزب الله در جدیدترین شماره خود، درباره فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب به دولت، مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی گزارشی منتشر کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۹    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران به برخی توصیه های مهم و کلیدی درباره دارویی زائران حج پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۴۹    
تحقیقات نشان داده خوردن برخی خوراکی ها در وعده غذایی صبحانه باعث لاغر شدن خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۳۹    
تحلیلگران بازار می گویند خریداران غیرحرفه ای که عمده آن را افراد عادی و خانه دار ها تشکیل می دهند، طعمه سودجویان شده و متضرران اصلی بازار ارز هستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۹    
اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان ایران برای حضور دردهمین مرحله از اردوی آماده سازی اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۹    
در تصویر زیر که مربوط به 14 سال قبل است، سیامک انصاری، علیرضا عصار و مهران مدیری را در جاده شمال می بینید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۹    
از بعدازظهر روزگذشته که نتیجه اولیه آزمون سراسری 97 به صورت کارنامه روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار گرفت، تب انتخاب رشته بالا رفت و مؤسسات خصوصی انتخاب رشته نیز بر تنور آن می دمند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۵۴    
تصویری از یک آگهی عجیب اجاره آپارتمان را مشاهده می کنید که مبلغ ودیعه و اجاره بهای آن دیدنی است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۴    
بر اساس مصوبات کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران و در مسیر هوشمندسازی تهران و با هدف شفافیت و شهرداری شیشه ای، سامانه اینترنتی معاملات شهرداری تهران راه اندازی خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۹    
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از فراهم شدن تمهیدات و مجوزهای لازم برای برگزاری کنسرتهای بزرگ خیابانی با حضور هنرمندان شاخص و مطرح در قالب کمپین دعوت از هنرمندان در جشنواره تابستانی شادستان خبر ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۹    
شهردار تهران با تاکید بر لزوم نگاه فرآیند محور به حوزه آسیب های اجتماعی گفت: همواره اصلاح امور جامعه با حواشی بسیاری روبرو است و متأسفانه گاهی حاشیه سازان ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۸    
هیلاری کلینتون با همکاری استیون اسپیلبرگ درامی درباره رای دادن زنان را به تلویزیون می آورد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۷    
تردد خودرو در محور کندوان از ساعت 14 فردا تا ساعت یک بامداد روز شنبه 13 مرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد از ساعت 17 فردا تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۲    
طی روزهای گذشته قیمت اوراق تسهیلات مسکن با نوسانات چندانی مواجه نبوده و قیمت هر ورق از این اوراق حدود 67 هزار تومان است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۲    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام و انتخاب رشته برای رشته های تحصیلی با پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی از 15 مرداد آغاز می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۷    
عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر از سرازیر شدن فروشندگان سکه به بازار خبر داد و اعلام کرد که علی رغم مراجعه فروشندگان به بازار به دلیل روند کاهشی قیمت ها ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت و مجلس نیست ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۲    
وزیر نیرو با تاکید بر اهمیت کشت اصولی و متناسب با اقلیم هر منطقه، گفت: قریب به 170 هزار هکتار برنج در استان های غیر از استان های شمالی کشت می شود که برخلاف اقلیم منطقه است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۲    
رئیس کل گمرک گفت: با توجه به اتصال سامانه گمرک و وزارت بهداشت، دارو و مواد اولیه دارو به محض ورود ترخیص شده و بدون معطلی از هواپیما یا کامیون به دست شرکت ها و تولید کنندگان دارو می رسد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۲    
در این مطلب به 10 عارضه، اختلال و بیماری که با پوشیدن "لباس های تنگ و چسبان" برای مردان و زنان ایجاد می شود، اشاره شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۷    
رئیس جمهوری ترکیه از آمادگی برای احیای حکم اعدام در این کشور خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۷    
وزیر اقتصاد با اشاره به اقدامات فوری وزرات اقتصاد برای رسیدگی به وضعیت اقتصادی کشور، تاکید کرد: با سوءاستفاده کنندگان از قوانین ارزی به مثابه قاچاقچی برخورد می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۱    
باشگاه استقلال هنوز تسویه حساب مدافع پیشین این تیم را انجام نداده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۱    
قرارداد مالی سنگین منشا با پرسپولیس شاید باعث جدایی او از این تیم شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۱    
بازیکن ایرانی - سوئدی تیم اوسترشوندس سوئد مورد علاقه منچسترسیتی قرار دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۱    
نقل و انتقالات فوتبال اروپا کم کم به روز های پایانی خود نزدیک می شود و تیم ها با پشت سر گذاشتن تور های آماده سازی خود برای آغاز لیگ هایشان آماده و مهیا می شوند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۱    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که وزارت ورزش و جوانان عدالت را بین دو باشگاه پرطرفدار پایتخت رعایت کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۱    
در روزهای پایانی هفته فیلمژ های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از تلویزیون پخش می شود که یکی از آنها تلقین به کارگردانی کریستوفر نولان است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۱    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بیان داشت: ذخیره 20 لیتر بنزین در منزل یا خودرو به دلیل شایعه گرانی بنزین به هیچ وجه اقدامی منطقی نیست و ارزش مادی ندارد و تنها ایجاد کانون خطر و بازی با جان ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز انتخاب رشته های بدون آزمون سال 97 از 15 تا 24 مرداد ماه خبر داد و گفت: تمامی متقاضیانی که در آزمون سراسری امسال ثبت نام کرده ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۶    
با اعلام امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه طارق همام مهاجم 22 ساله تیم ملی عراق با امضای قراردادی 3 ساله رسما به استقلال پیوست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۶    
امین حارث که ماه گذشته در یک حادثه رانندگی که باعث کشته شدن یک شهروند مراکشی شد دخیل بود، به چهار ماه زندان تعلیقی و پرداخت 8600 درهم (780 یورو) جریمه نقدی محکوم شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۵    
منبع:نیک صالحی
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۰    
مبلغ حیرت انگیز و باورندکردنی بیمه پاهای رونالدو در مقابل آسیب دیدگی این روزها به یکی از داغ ترین اخبار ورزشی تبدیل شده است. در این بخش جزئیات را می خوانید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۵    
در حالی که قربانیان مواد مخدر در بدبختی و سیاه روزی به سر می برند، قاچاقچیان مواد مخدر با اموال قربانیان در رفاه و با امکانات لوکس زندگی می کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۰    
هر ساله با فرارسیدن ماه مرداد خانواده های زیادی در هیجان و تب و تاب اعلام نتایج کنکور سراسری که بزرگترین و سرنوشت سازترین آزمون است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۰    
بازیگر تئاتر از نگاه سلیقه ای مدیران در تایید و رد نمایشنامه ها که باعث قوت گرفتن نمایشنامه های خارجی شده، انتقاد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۵    
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: قصد تعطیلی داروخانه های هلال احمر در کشور را نداریم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: سؤال از رئیس جمهور کاملاً شفاف و قانونی است و حد نصاب امضاها نیز توسط رئیس مجلس احراز شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۵    
معاون سخنگوی کاخ سفید گفت هرچند ترامپ خواهان دیدار با همتای ایرانی اش است، اما سیاست واشنگتن در قبال ایران تغییری نکرده و آمریکا به فشار به ایران ادامه می دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۵    
تولید تانک های ایرانی به عنوان بخشی از سامانه های دفاع زمینی در مسیر پیشرفت قرار گرفته و در حال حاضر مهمترین برنامه وزارت دفاع، ارتقای تانک های T -72 موجود در ارتش و سپاه است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۱۰    
نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته در شهر مشهد حضور فعالی دارند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۵    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: طرح سوال از رئیس جمهور غیرقانونی است، زیرا امضاها از حد نصاب افتاده بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: می توانیم مدت زمان افزایش ظرفیت غنی سازی برای رسیدن به 190 هزار سو را از 10 سال به 5 سال کاهش دهیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۵    
امام جمعه مشهد گفت: امروز دشمن برای رسیدن به اهداف خود مسائل معیشتی مردم را هدف قرار داده تا آنان را از مسیر مبارزه با استکبار منصرف کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۵    
بشار اسد در سخنرانی خطاب به نیروهای مسلح کشورش به مناسبت روز ارتش از عملکرد این نیروها تقدیر کرد و گفت: ارتش سوریه در حال نابود کردن طرح های صهیونیستی - آمریکایی است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۰    
سفیر سال های 2011 تا 2017 آمریکا در فلسطین اشغالی با اظهارنظر درباره ادعای اخیر رئیس جمهور کشورش مبنی بر آمادگی بدون پیش شرط برای دیدار با سران ایران به توصیه هایی که عربستان و رژیم صهیونیستی به ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از قرار گرفتن دفترچه های چاپی انتخاب رشته آزمون سراسری 97 بر روی باجه های روزنامه فروشی های کشور خبر داد و گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۰    
نماز عبادی . سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام و المسلمین صدیقی اقامه می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۵    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران درباره اقدام خطرناک ذخیره سوخت در منازل و خودروها به مردم هشدار داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۵    
هافبک جدید ایرانی برایتون انگلیس پس از اولین بازیش برای این تیم گفت: اولا و قبل از هر چیز خیلی خوشحالم که دقایقی را فرصت پیدا کردم که در بازی با نیس حضور پیدا کنم چون آخرین بازی ای که انجام داد به ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۰    
پور ابراهیمی تاکید کرد: قطعا با در نظر گرفتن این سیاست ها حتما قیمت دلار شکسته خواهد شد، اما در حال حاضر نمی توانیم عددی را در این رابطه اعلام کنیم ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۵    
مطالعات جدید نشان می دهد، اگر دختران در بازی فوتبال، "ضربه سر" بزنند، نسبت به پسران، بیشتر در معرض خطر قرار می گیرند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۵    
روند واگذاری قراردادهای عرصه به ساکنان مسکن مهر که زمینه اعطای سند مالکیت محسوب می شود از شهر جدید هشتگرد آغاز شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۵    
وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری آزمون سمپاد در دوره دوم متوسطه تصریح کرد: در دوره متوسطه آزمون سمپاد را داریم. هنوز هیچ اتفاقی برای سمپادها نیفتاده و مثل قبل آزمون شان را می دهند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۵    
سکه نقدی از بازار آتی تاثیر نمی گیردمدیرعامل بورس کالا: باید توجه داشت که ساعت کار بازار آتی سکه در ایران پس از بازگشایی بازار نقد است، بنابراین نمی تواند بر بازار نقد تاثیر گذار باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۵    
لایحه حمایت از مستاجران برای تصمیم گیری نهایی به کمیسیون لوایح دولت ارجاع شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۰    
پلیس در حال بررسی موضوع و شناسایی موتورسواران سارقی است که در باج گیری و سرقت از مهدی شریفی ناکام مانده و متواری اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: وزیر ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و هم چنین رسانه ها و مردم پشتیبان تیم ما هستند و این حمایت ها ما را برای رسیدن به المپیک امیدوار کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۰    
سرمربی تیم ملی در پیامی اینستاگرامی تلویحا از تیم ملی ایران خداحافظی کرد و به همکاری هفت و نیم ساله اش با ایران پایان داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۵    
علیرضا فغانی که این روزها در تاشکند آماده قضاوت در مسابقه ای مهم از لیگ این کشور است، در گفت وگویی از حس و حال جام جهانی گفت و صریح هم حرف زد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۵    
درحالی که رسانه های الجزایری از توافق کی روش با فدراسیون این کشور خبر دادند اما عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال این خبر را تکذیب کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: طرح سوال از رئیس جمهور غیرقانونی است، زیرا امضاها از حد نصاب افتاده بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۰    
وزارت نفت اعلام کرد: میانگین صادرات نفت ایران در چهار ماه نخست امسال از میانگین صادرات نفت ایران در کل سال 96 بالاتر است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۵    
دادستان کل کشور با اشاره به اینکه حربه دشمن ناامیدی در جامعه است، گفت: حرکت های اخیر در کشور موضوع جدید نیست و ملت ایران آب دیده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۱    
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از ارسال لیست مدیران بازنشسته به شورا خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با شکایت دیوان محاسابات کشور، دریافت آبونمان از مشترکین تلفن های ثابت را فاقد مجوز قانونی دانست و آن را ابطال کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
دبیر شورای نگهبان با انتقاد از نابسامانی های اقتصادی بویژه نوسانات ارز گفت: بی اعتنایی دولتمردان به مسائل معیشتی مردم به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی سازمان ثبت احوال با اشاره به اینکه موفق به داخلی سازی بدنه کارت ملی هوشمند شده ایم،گفت: کارت های داخلی در مرحله تست نهایی بوده و تا آبان ماه سال جاری وارد بازار می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از لزوم جذب جوانان در شهرداری برای عرصه های مدیریتی خبرداد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۱    
نماینده کرمانشاه در مجلس گفت: پول های واریز شده به حساب سلبریتی ها برای کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه مشخص نیست کجا هزینه شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۱    
یک میلیون و 300 هزار چک خرداد ماه برگشت خوردبالغ بر 1.3 میلیون فقره چک به ارزشی حدود 135 هزار میلیارد ریال طی خرداد ماه در کل کشور برگشت خورد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۱    
ربیعی با اشاره به اینکه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای آینده 6 برنامه اشتغال دارد، یادآور شد: سیاست تثبیت شغل را برای شرایط تحریمی در نظر گرفته ایم تا بیمه بیکاری در داخل کارگاه پرداخت شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تشکیل وزارت میراث فرهنگی موافقت کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۱    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر، قیمت آب برای مشترکانی که زیر 30 مترمکعب در ماه آب مصرف می کنند بین 6 تا 7 درصد افزایش یافت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۱    
روز گذشته در نمایشگاه #الکامپ با یک استارتاپ جالب مواجه شدم. اپلیکیشنی که کاربر در آن، قبر یکی از عزیزان خود را مشخص می کند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۱    
وزیر خارجه هند از آزادی 21 ماهیگیر هندی اهل ایالت تامیل نادوی هندوستان که در ایران گرفتار شده بودند خبر داد و گفت از سوم اگوست روند بازگشت این ماهیگیران به وطن تسهیل خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۷    
یک کارشناس تغذیه به مردم توصیه کرد که برای کاهش وزن مصرف گردو را در برنامه غذایی خود قرار دهند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۷    
دستیار ارشد رئیس مجلس در امور بین الملل، راه اندازی جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران را اثبات کننده اقتدار جمهوری اسلامی خواند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۷    
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت : درحالی که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ایران است دولت باید آرایش جنگ اقتصادی به خود بگیرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۲    
ژاپن میزبان بازی های المپیک 2020 است و قصد دارد رسم میزبانی را به نحوی شایسته به جای آورد و از این رو دست اندرکاران کمیته المپیک ژاپن برای مهمانان مسلمانی که برای تماشای المپیک به این کشور سفر می ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: مرغ و گوشت گوساله منجمد و همچنین گوشت تازه گوسفندی و مرغ گرم روزانه از طریق غرفه های سازمان میادین و فروشگاه های زنجیره ای به وفور و با نرخ مصوب دولتی در دسترس مردم ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۷    
امیر حسین فتحی سرپرست کنونی باشگاه استقلال به زودی به صورت رسمی به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۷    
بی خوابی های شبانه و در نتیجه کمبود خواب و خستگی در طول روز برای همه ما اتفاق افتاده است. ممکن است تمام شب در حال کار روی موردی با موعد تحویل فوری باشید ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۷    
رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه گفت: سکه هنوز هم نزدیک به یک میلیون و 300 هزار تومان حباب دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۷    
شایعه گرانی بنزین تکذیب شدمدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: شایعات مبنی بر افزایش قیمت حامل های انرژی در کشور بی اساس است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: علی رغم اینکه درجه حرارت کاهش زیادی پیدا نکرد، اما میزان خاموشی ها نسبت به دو هفته گذشته 47 درصد و نسبت به هفته اخیر 30 درصد کاهش یافته است و پیش بینی می شود که نهایتا تا 20 ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۲    
با وجود آن که سیاست جدیدی در رابطه با افزایش نرخ بلیت پروازهای بین المللی ارائه نشده، اما با بالا رفتن نرخ ارز عملا قیمت بلیت این پروازها به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۲    
رئیس مجلس گفت: برای برخورد با اخلالگران بازار قوه قضاییه رایزنی هایی صورت گرفته است و ضوابط برخورد با اخلالگران اقتصادی تا شنبه اعلام می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۷    
باشگاه ترابزون در اندیشه جذب سومین بازیکن ایرانی خود است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۷    
کنکور سراسری 97 بیش از 30 روز است که به پایان رسیده و روز گذشته نفرات برتر آن در همه رشته ها نیز مشخص شدند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۷    
یک کارشناس تغذیه معتقد است، سونا تاثیری در لاغری واقعی افراد نداشته و تنها چیزی که افراد در سونا از دست می دهند "آب” بدن است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۷    
یک روزنامه ورزشی یونان از توافق باشگاه بشیکتاش ترکیه با ملی پوش ایرانی و باشگاه المپیاکوس در شهر آتن خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۲    
رتبه های یک کنکور سراسری سال 97 در رشته های ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی نظرشان را درباره تاثیر قطعی 30 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور 98 اعلام کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۲    
در گزارش مرکز پژوهش های مجلس آمده است: اگر دولت سیاست های مناسبی را بر فعال ساختن بخش مسکن در پیش بگیرد، اثر کاهش صادرات نفت بر رشد اقتصادی کمتر خواهد بود و کشور می تواند آثار تحریم را خنثی کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۲    
هواپیمای امبرائر 10کیلومتر بعد از ترک فرودگاه ایالت دورانگو با دماغه به زمین برخورد کرد،یک مقام مکزیکی گفت 37نفر دچار جراحت های جزئی شده اند.تمام مسافران هواپیمای مکزیکی زنده ماندند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۲    
نرخ تورم نقطه به نقطه در تیرماه به 13.8 درصد رسیدمرکز آمار ایران نرخ تورم نقطه به نقطه را در پایان تیر ماه 13.8 درصد اعلام کرد که استان تهران با 17.4 درصد بیش از میانگین کشوری تورم را احساس کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس طرح استیضاح وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی را اعلام وصول کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۲    
رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که در شرایط فعلی، کشور به تیم اقتصادی قوی احتیاج دارد ، گفت: با قوه قضاییه برای برخورد با اخلالگران اقتصادی صحبت شده است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۷    
دان ابتدا درباره فاصله ای که این سال ها از تلویزیون و سینما گرفته بود به صبح نو گفت: من در این مدت آن قدر صبر کردم تا آنچه می خواهم را پیدا کنم ...
  • ۱