سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۹:۵۱May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 16 مرداد 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 2 مرداد 1397 ملیت 3 مرداد 1397 ملیت 4 مرداد 1397 ملیت 5 مرداد 1397 ملیت 6 مرداد 1397 ملیت 7 مرداد 1397 ملیت 8 مرداد 1397 ملیت 9 مرداد 1397 ملیت 10 مرداد 1397 ملیت 11 مرداد 1397 ملیت 12 مرداد 1397 ملیت 13 مرداد 1397 ملیت 14 مرداد 1397 ملیت 15 مرداد 1397 ملیت 16 مرداد 1397 ملیت 17 مرداد 1397 ملیت 18 مرداد 1397 ملیت 19 مرداد 1397 ملیت 20 مرداد 1397 ملیت 21 مرداد 1397 ملیت 22 مرداد 1397 ملیت 23 مرداد 1397 ملیت 24 مرداد 1397 ملیت 25 مرداد 1397 ملیت 26 مرداد 1397 ملیت 27 مرداد 1397 ملیت 28 مرداد 1397 ملیت 29 مرداد 1397 ملیت 30 مرداد 1397 ملیت 31 مرداد 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۳    
اعلام شماره کارت بانکی به همراه چسباندن دردنامه در عابربانک های تهران را مشاهده می کنید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۲    
دولت در بسته ارزی جدید خود که هفته گذشته اعلام کرد 25 قلم کالا را به عنوان کالا های اساسی مشمول ارز دولتی 4200 تومانی اعلام کرده که به گفته رئیس جمهور نباید این کالا ها با افزایش قیمت مواجه شوند و ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۰۱    
تا پایان تیرماه سال جاری بیش از یک میلیون و 357 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه به کشورمان وارد شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۲۰    
مدیر موزه ملی ایران گفت: مجموعه آثار نمایشگاه موزه لوور در تهران به پاریس بازگشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۴    
برای خرید انواع میوه در میادین میوه و تره بار باید از 2 هزار تا 26 هزار تومان هزینه کرد.نرخ انواع میوه در میادین میوه و تره بار به شرح زیر است:
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۴:۳۰    
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۴:۲۰    
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از خانه پدری فروغ فرخزاد گفت: خانه فروغ به همان حال و احوال روزهایی که فروغ در آن زندگی می کرد، باز خواهد گشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از69 هزار داوطلب خبرداد و اعلام کرد: داوطلبان تا شنبه 20 مردادماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته های مورد علاقه در کنکور سراسری سال 97 اقدام کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۰    
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۰    
شهردار مشهد در بازدید از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو این شهر گفت: خودروهای جدیدی که ایران خودرو عرضه می کند نشان دهنده تداوم تولید در این شرکت است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۰    
غرفه گروه صنعتی ایران خودرو در هجدهمین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته مشهد با حضور شهردار این شهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی آغاز به کار کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۱    
شهردار تهران از جدیت شهرداری تهران برای مقابله با فساد خبر داد و تاکید کرد، برای کسب اعتماد مردم که لازمه مشارکت آنها در اداره شهر است، با هر گونه فساد احتمالی با شدت برخورد خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۴۰    
مرگ از بیخ گوش دیوید بکهام و خانواده اش گذشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۰    
تعداد حجاج خارجی که تاکنون برای ادای مناسک حج وارد خاک عربستان سعودی شده اند به رقمی نزدیک به 900 هزار نفر رسیده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۵    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح معتقد است ورزشکاران و قهرمانان در قالب مصوبات جدید که معادل معافیت تحصیلی برای آن ها در نظر گرفته شده است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۰    
در آخرین معاملات ارز در بازار غیر رسمی تهران، قیمت خرید دلار به 8800 تا 9000 تومان کاهش یافته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۰    
ریحانه پارسا بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون است، وی در رشته تئاتر تحصیل کرده است و در عکاسی نیز تخصص دارد. او در سریال پدر به عنوان شخصیت اصلی این سریال با نام لیلا ایفای نقش می کند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۵    
عینک های آفتابی آینه ای یکی از مد های امروزی است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است، اما این عینک ها خطراتی به دنبال دارند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۰    
رضا شفیعی جم گفت: متأسفانه خیلی ها از دور کار ما را رؤیایی می بینند؛ ولی کار ما سختی های خودش را دارد. شهرت با بازیگری فرق دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۵    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت سنتی را در کاهش چربی خون، چربی کبد و پاکسازی عروق و شریان ها موثر دانست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۵    
پزشکان در بررسی های خود روی چگونگی درمان اگزما به روش جدیدی برای بهبود این عارضه دست پیدا کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۵    
رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: مدتی است فروش نرم افزارهای همسریاب و صیغه یاب در شبکه های اجتماعی رایج شده که این نرم افزار بعد از تهیه و نصب به کاربر اجازه می دهد تا به رسم صیغه ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۵    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد که خوردن جیرجیرک برای حفظ سلامت روده ها مفید است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال که یک بار تجربه موفقی را رقم زده است، اقدام به خرید دو بازیکن خارجی کرد که یکی در پست هافبک میانی و دیگری در پست مهاجم بازی خواهند کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۰    
بر اساس مصوبه دولت، 25قلم کالا در فهرست کالاهای مشمول دریافت ارز دولتی موسوم 4200 تومانی قرار گرفتند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۰    
رحمانی کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به کاهش نرخ ارز در روز اجرای تحریم ها، گفت: این نشان دهنده این است که نابسامانی بازار بیشتر داخلی است تا خارجی.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۹    
جانشین فرمانده کل سپاه بیان داشت: گزینه نظامی علیه ایران جواب نمی دهد و به همین دلیل به دنبال وارد کردن فشار اقتصادی بر ملت ایران است گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۹    
اخیرا تخلف جدید جعل شناسه IMEI و کپی کردن شماره سریال گوشی روی دیگر گوشی ها در بازار موبایل گزارش شده که کمیته رجیستری با متخلفان اتمام حجت و اعلام کرد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۹    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به پیام توئیتری ترامپ درباره تحریم ایران برای تحقق صلح جهانی، تصریح می کند که این اولین باری نیست که یک جنگ طلب ادعا می کند که برای صلح جهانی جنگ راه می اندازد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۴    
وزارت امور خارجه روسیه طی بیانیه ای اعلام کرد که مسکو هر تحریم یک جانبه ای که تصمیمات سازمان ملل متحد را نادیده بگیرد، محکوم میکند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۹    
نایب رییس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار درمجلس گفت: دراکثر مناطق کشور ما تالاب ها و دریاچه ها به دنبال فعالیت های کشاورزی نامناسب خشک شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۹    
اتحادیه اروپا به شرکت های اروپایی که از تجارت با ایران خودداری کنند هشدار داد با تحریم های این اتحادیه روبرو خواهند شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۴    
وزیر ورزش و جوانان می گوید که بدهی های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تعیین تکلیف شده است و تا پایان سال خیال آن ها از بدهی به اشخاص حقوقی نیز راحت می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۴    
آمادگی رادوشویچ و رفتارهای بیرانوند ذهن سرمربی پرسپولیس را برای انتخاب دروازه بان اول تیمش مشغول کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۴    
استقلال در این فصل از نقل و انتقالات ریخت و پاش فراوانی را انجام داد و با 20 بازیکن جدید قرارداد بسته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۴    
قیمت گوشی های تلفن همراه که با نوسان های اخیر بازار افزایش یافته بود همزمان با اعلام سیاست های جدید ارزی بانک مرکزی روند کاهشی را آغاز کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۴    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران از محرومیت شش بازیکن و دو مربی از حضور در هفته سوم لیگ برتر باشگاه های ایران خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۴    
متوسط درآمد سالانه یک خانوار شهری در سال گذشته 37 میلیون تومان و متوسط هزینه سالانه نیز معادل 33 میلیون تومان اعلام شد تا میانگین درآمد سالانه خانوار 4میلیون بیش از هزینه باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۴    
رئیس مرکز ملی فرش ایران با بیان این که یکی از عوامل تحریم فرش دستباف شخص ترامپ است گفت: 6 میلیون نفر در حوزه فرش دستباف در کشور فعالیت می کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۴    
نخست وزیر عراق به تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۴    
سخنگوی آتش نشانی تهران جزئیات انفجار مهیب در مجتمع ورزشی خیابان سئول را که منجر به کشته شدن سه نفر شد، تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۹    
مدافع مصدوم استقلال به تمرینات این تیم بازگشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: لیست کالای آسیب رسان سلامت به استان ابلاغ شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
دیپلمات های ایرانی مقیم ژاپن به دعوت مقامات این کشور در مراسم بزرگداشت هفتاد و سومین سالروز قربانیان بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی در توکیو حضور یافتند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۰۹    
بانک مرکزی فهرست خدمات بیست و سه گانه صرافی ها از جمله ارز مسافرتی به همراه مدارک مورد نیاز مشتریان را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۴    
فریده فرخی نژاد گوینده با سابقه خبر رسانه ملی به همراه فرزندان دخترش زینب و زهرا چخماقی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران و خبرگزاری صداوسیما
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۵۹    
بازیکن ایرانی در این فصل پیراهن شماره 9 را در برایتون به تن خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۵۹    
وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از حمایت های مجلس شورای اسلامی پیرامون اقدامات حمایتی از ورزش کشور، از تحقیق و تفحص باشگاه های پرسپولیس و استقلال نیز استقبال کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۵۹    
رئیس حزب دموکرات کردستان عراق با تاکید بر اینکه به دنبال تقویت روابط با بغداد است، گفت: هرکس که گمان کند ما از حق خود برای دست یابی به استقلال کوتاه آمده ایم، دچار توهم شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۴    
هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بررسی موضوع استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: جلسه استیضاح علی ربیعی فردا - چهارشنبه - برگزار می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۲۹    
هواپیمای دو موتوره به همراه 5 خدمه خود، بعد از سقوط در پارکینگ یک مرکز خرید واقع در نزدیکی فرودگاه " جان وین " در" سانتا آنا " کالفرنیا اتفاق افتاد که تمامی خدمه جان خود را از دست دادند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۲۹    
یک رسانه پاکستانی با اشاره به عدم انتشار خبر اکتشاف یک میدان نفتی بزرگ در مرز ایران و پاکستان در وبسایت آمار اطلاعاتی نفتی این کشور و متناقض بودن برخی داده های این خبر با واقعیت های موجود نوشت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۲۹    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای جرئیات محدودت ترافیک محورهای مواصلاتی کشور تا 20 شهریور را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۲۹    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی توییتری ضمن تمجید از اقدام خود مبنی بر اعمال مجدد تحریم علیه ایران، دیگر کشورها را از تجارت با تهران برحذر داشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۱۴    
مهران مدیری در تازه ترین فعالیت هنری خود به زودی در سالن همایش های برج میلاد کنسرت برگزار خواهد کرد. این هنرمند پیش از این هم سابقه برگزاری کنسرت با گروه های مختلف را داشته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۹    
افزایش قیمت نفت با آغاز تحریم های آمریکا علیه ایراندر روز سه شنبه، قیمت نفت نسبت به قیمت بسته شده در روز گذشته، افزایش یافت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۴    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای صادر کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۴    
رئیس مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی کشور گفت: بیش از 3 میلیارد تومان یارانه به مراکز مشاوره خصوصی اختصاص یافته که برای دهک های اول تا سوم پایین جامعه هزینه می شود تا بتوانند در سه مرحله به مراکز مشاوره ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۵۹    
170 نفر از نمایندگان طی بیانیه ای از وزیر علوم خواستند که مصوبه ی جدیدالتصویب شورای پذیرش کنکور را که در خصوص دخالت معدل در آزمون کنکور وضع شده مورد بازنگری قرار گیرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۵۹    
الهه احمدی ملی پوش تیراندازی کشورمان پرچمدار هجدهمین دوره بازی های آسیایی شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۹    
فرمانده انتظامی پایتخت از تشکیل واحد رسیدگی به اعتراضات مالکان خودروها و موتور سیکلت های توقیفی که به دلیل جرائم بالا متوقف شده اند خبر داد که امکان پرداخت اقساطی این جرائم را مهیا می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۹    
مرغ آماده طبخ 10 هزارو 300 تومانرئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از عرضه مرغ آماده طبخ با قیمت 10300 تومان در واحد های صنفی و بازار خرده فروشی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۹    
2.5 میلیون سکه پیش فروش از فردا تحویل می شودبا سررسید شدن سکه های پیش فروش شش ماهه از فردا، تحویل این سکه ها به صاحبان آن ها همزمان با 17 مرداد آغاز خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۹    
سریال هوملند به طور رسمی با پایان فصل هشتم به پایان می رسد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۴    
حضور بازیکن سابق تیم های بارسلونا و اینترمیلان در باشگاه استقلال تکذیب شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۴    
همزمان با آغاز پیش تولید فیلم سینمایی هیس؛ پسرها فریاد نمی زنند! ، شهاب حسینی کاندید نقش اصلی این فیلم شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۴    
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال درباره وضعیت پرونده مهدی ترابی و شکایت باشگاه تراکتورسازی اطلاعیه صادر کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۴    
به نظر می رسد که اینستاگرام درحال افزودن قابلیت های جدیدی نظیر دسترسی سریع کاربران به ایموجی است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۴    
یکی از متخصصان نیروی هوافضای سپاه جزئیاتی از موشک کروز 1500 کیلومتری را مطرح کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۴    
گوگل امروز تازه ترین نسخه از سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید پی را عرضه کرد که به طور رسمی اندروید پای نامیده می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۴    
سردار حسین اشتری گفت: ما قطعا صف مردم را از افرادی که به دنبال تامین منافع شخصی خود به وسیله ناامن کردن فضا هستند جدا می کنیم
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۹    
مدیرعامل شرکت توسعه انرژی قشم توضیح داد که شروع آتش سوزی در ساختمان این مجموعه به علت سهل انگاری هنگام رنگ آمیزی و استفاده از تینر در بخشی از ساختمان بوده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۹    
شرکت اکسون موبیل آمریکا در پی انجام حفاری های عمیق در نزدیکی مرز ایران در پاکستان در آستانه کشف ذخایر نفتی عظیمی قرار گرفته که پیش بینی می شود از ذخایر نفت کویت نیز بیشتر باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۹    
رئیس پلیس پایتخت گفت: از هفته آینده طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز و تخلفات شبانه با تمام توان پلیس تهران به مرحله اجرا در خواهد آمد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه تجارت با ایران با حفظ توافق هسته ای ضروری است، گفت: ما تمام تلاش خود را برای نگه داشتن ایران در این توافق به کار گرفته ایم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۴    
سرپرست اورژانس کشور از مصدومیت دو نفر به دلیل سقوط هواپیما خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۴    
مدیرعامل شرکت آب و فلاضلاب استان تهران گفت: از اکنون برنامه ریزی برای گذر از چالش های آبی پایتخت برای سال آینده آغاز شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۴    
در روایتی آمده که روزه دحو الارض مثل روزه 70 سال است و هر که این روز را روزه بدارد و شبش را به عبادت به سر آورد، برای او عبادت 100 سال نوشته می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۴    
آتش نشانان موفق به اطفای حریق ساختمان دچار حریق شده در جردن شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۴    
دولت سعودی در ادامه تنش با کانادا اعلام کرد که دانشجویان بورسیه عربستانی را از کانادا خارج می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۹    
هافبک منچستریونایتد فصل بعد هم در لیگ برتر انگلیس بازی خواهد کرد و به بارسلونا نخواهد پیوست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۱۴    
میزان و نحوه برخورد با تخلفات در بانک ها و موسسات مالی توسط نماسندگان مجلس تعیین شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۹    
رئیس هیات امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی با تبریک روز خبرنگار، تاکید کرد: رسانه ها و اصحاب قلم که دل در گرو ایران اسلامی و رشد و توسعه کشور دارند، زبان گویای مردم هستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۹    
به دلیل افزایش فروشندگان در بازار آزاد، قیمت دلار به کانال هشت هزار تومانی سقوط کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۹    
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به بدهی 60 میلیارد تومانی فارغ التحصیلان گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۴    
سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص تاثیر تحریم ها بر هزینه های شهر، مسدود شدن حساب شهرداری، انتصابات اخیر در شهرداری و ... توضیح داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۴    
سخنگوی شورای شهر تهران در مورد بازنشسته بودن یا نبودن افشانی گفت: می توان برای رفع این ابهام از استفساریه مجلس استفاده کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۴    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از راه اندازی مسیر گردشگری مشروطه در منطقه 12 خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۹    
وزیر اطلاعات گفت: ترامپ اگر به برجام هم برگردد تضمینی برای پیمان شکنی آمریکا نیست و ایران بر اساس تجربه گذشته هیچ اعتمادی به مذاکره با دولت آمریکا ندارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۴    
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه سلامت ایران به جزئیات برخی کمبود های دارویی در کشور پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۴    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به دستور رئیس جمهور برای مقابله با قاچاق کالا از کشور گفت: قیمت گوشت گوسفندی مجددا افزایش یافته و امیدواریم این دستور رئیس جمهور موثر واقع شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۹    
رئیس پلیس پایتخت گفت: از هفته آینده طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز و تخلفات شبانه با تمام توان پلیس تهران به مرحله اجرا در خواهد آمد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۴    
با اعلام رسمی بانک مرکزی از امروز معاملات رسمی صرافی ها آغاز شده و برخی نرخ هایی که از سوی صرافان برای فروش ارز اعلام می شود، رقم 9130 تا 9150 تومان را نشان می دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۴    
رئیس جمهور عراق تصریح کرد که برای بغداد دشوار است با توجه به شرایط موجود، به تحریم های تحمیلی آمریکا علیه ایران پایبند شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۳۹    
نمایندگان و سناتورهای حزب دموکرات آمریکا همزمان با ابلاغ جزییات بخشنامه تحریم های ایران از سوی ترامپ در روز دوشنبه این اقدام ترامپ را به باد انتقاد گرفتند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۳۳    
بازیکن مدنظر استقلال برای مذاکرات نهایی وارد تهران شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۲۸    
سرمربی آلمانی تیم استقلال همانند دو دیدار گذشته تنها دستیاران ایرانی را کنار خود خواهد داشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۲۸    
شرکت فیس بوک سال گذشته 7.33 میلیون دلار را صرف محافظت از مدیرعامل خود کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۲۸    
در جهان هستی موجوداتی هستند که تا ابد زنده هستند و محققان امیدوارند با شناسایی ژنوم این موجودات بتوانند راز طول عمر بیشتر را پیدا کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۱۳    
آمارها نشان می دهد کسانی که می خواهند در آینده رئیس خودشان باشند باید از تسلط کافی در زمینه اقتصاد دیجیتالی برخوردار شوند.
  • ۱