پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۷May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 27 اسفند 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 دی 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 2 اسفند 1395 مرصاد 3 اسفند 1395 مرصاد 4 اسفند 1395 مرصاد 5 اسفند 1395 مرصاد 6 اسفند 1395 مرصاد 7 اسفند 1395 مرصاد 8 اسفند 1395 مرصاد 9 اسفند 1395 مرصاد 10 اسفند 1395 مرصاد 11 اسفند 1395 مرصاد 12 اسفند 1395 مرصاد 13 اسفند 1395 مرصاد 14 اسفند 1395 مرصاد 15 اسفند 1395 مرصاد 16 اسفند 1395 مرصاد 17 اسفند 1395 مرصاد 18 اسفند 1395 مرصاد 19 اسفند 1395 مرصاد 20 اسفند 1395 مرصاد 21 اسفند 1395 مرصاد 22 اسفند 1395 مرصاد 23 اسفند 1395 مرصاد 24 اسفند 1395 مرصاد 25 اسفند 1395 مرصاد 26 اسفند 1395 مرصاد 27 اسفند 1395 مرصاد 28 اسفند 1395 مرصاد 29 اسفند 1395 مرصاد 30 اسفند 1395 
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۴    
مرصادنیوز: بلیت هواپیما برای مسیر اصفهان - مشهد 225 هزار تومان است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۷    
مرصادنیوز: در تصویر زیر وضعیت ترافیکی محور کرج-چالوس محدوده تونل کندوان را مشاهده می کنید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۱    
مرصادنیوز: روسیه سفیر رژیم صهیونیستی را برای ارائه توضیح درباره حمله جنگنده های اسرائیلی در سوریه احضار کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۰    
مرصادنیوز:وزیر امور اقتصادی و دارایی جزئیات درآمد کشور را براساس سهم درآمد مالیات، نفت و گمرک تشریح کرد و گفت: 25 هزار میلیارد تومان به طرحهای عمرانی پرداخت شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۳    
مرصادنیوز: در آستانه سال نو در بیشتر شهرها و روستاهای مازندران، نوروزخوانان با خواندن اشعار محلی، طلیعه سال نو را به مردم مژده می دهند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۸    
مرصادنیوز: دونالد ترامپ، در اولین دیدار دوجانبه اش روز گذشته با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در کاخ سفید درباره بودجه ناتو و روابط با روسیه گفت وگو کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۸    
مرصادنیوز: در حاشیه اردوی تیم ملی، ملی پوشان برای رامین رضاییان جشن تولد گرفتند. در این مراسم کی روش سرمربی تیم ملی نیز حضور فعالی داشت و در کیک مالی صورت بازیکن پرسپولیس شریک شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۸    
مرصادنیوز برخی مسئولان ما به امید رونق و گشایش اقتصادی ناشی از توافق با آمریکا و غرب، دست روی دست گذاشتند و یک سال از عمر مفید مسئولیت را به کم کاری و بی عملی یا بدعملی گذراندند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۱    
مرصادنیوز: Voice Recorder اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید است که به کمک آن می توانید توسط گوشی موبایل، صدای خود را ضبط کنید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۰    
مرصادنیوز: تازه ترین گزارش مرکز آمار نشان می دهد دولت یازدهم نه تنها در ایجاد اشتغال توفیقی نداشته بلکه در حفظ شغل افراد شاغل نیز موفق نبوده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۰    
مرصاد نیوز: شب گذشته اختتامیه کلاس تفسیر قرآن مسجد قبای پاوه در سال 1395 با حضور دوستدارن کلام وحی الهی برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۰    
مرصادنیوز:در حالی که وزیر سابق نفت می گوید تأمین منابع نفت ما در دوران تحریم از چهار منبع از جمله پول های بلوکه شده صورت می گرفت و در 24 ماه تحریم در پارس جنوبی 1 ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۶    
مرصادنیوز: امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: طبیعت سرمایه ملی و متعلق به همه است و مردم در این فصل که فصل زیبای و رویش مجدد طبیعت است باید از آن محافظت کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۵۰    
مرصادنیوز: امام جمعه موقت اسلام آبادغرب گفت: به فرموده امام صادق(ع)؛ نوروز از ایام ما و شیعیان ماست که عجم آن را حفظ کرده و عرب آن را ضایع کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۵۰    
مرصادنیوز:امام جمعه موقت شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: امروز به فرموده رهبری برجام برای ما یک تجریه بود و این تجربه به ما نشان داد که امریکا به هیچ یک از تعهداتش عمل نکرده و در ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۵۰    
مرصادنیوز:به علت ترافیک سنگین در آزادراه های استان البرز برای دومین شب متوالی مسافران در جاده چالوس سرگردان شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۷    
مرصادنیوز:آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی عصر امروز با حضور در بیت آیت الله العظمی نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۴    
مرصادنیوز:سردار آزمون ستاره ملی پوش ایران در دیدار منچستر یونایتد و روستوف که با برتری 1-0 شاگردان مورینیو به پایان رسید، 62 دقیقه در میدان حاضر بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۱۴    
مرصادنیوز:فرمانده نیروی انتظامی گفت: ایستگاه های ثابت و سیار ناجا در مناطق عملیاتی نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۵    
مرصادنیوز:بزرگترین الماس تراش نخورده جهان در سیرالئون کشف شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۶    
مرصادنیوز:فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو از انهدام باند جیب بُرها خبر داد و گفت: باند 3 نفره ای که به طور همزمان در ایستگاه های مترو جیب بُری می کردند توسط پلیس مترو دستگیر شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۳    
مرصادنیوز:مدرسی گفت: از همین جا این خبر مضحک را تکذیب میکنم، برای چه چنین شایعاتی را درست می کنند هدفشان چیست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۸    
مرصادنیوز: نماینده مردم کنگاور صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با عدم تحقق وعده رئیس جمهور برای افتتاح راه آهن غرب در کرمانشاه تا پایان سال ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۰:۲۹    
مرصادنیوز:روابط عمومی دفتر رئیس جمهور ادعای اخیر برخی افراد مبنی بر انتصاب به عنوان رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی را تکذیب کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۰:۲۶    
مرصادنیوز:مادر امیر قاسمی منجزی فرنگی کار وزن 130 کیلو کشورمان برای دیدن دیدار رده بندی جام جهانی کشتی فرنگی در سالن کوثر آبادان حضور یافت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۰:۲۰    
مرصادنیوز:دبیر اجرائی کمیته امور اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل در غرب آسیا (اسکوا) در اعتراض به اقدام این سازمان در عقب نشینی از گزارش اسکوا که رژیم صهیونیستی را رژیم آپارتاید خوانده بود، استعفا داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۹:۱۴    
مرصادنیوز:جواد نکونام ساعتی قبل پستی معنادار در اینستاگرامش قرار داد که شاید بی ارتباط با عدم دعوت کی روش از مربیان ایرانی به اردوی تیم ملی نباشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۵    
مرصادنیوز:سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای اعلام کرد: شرایط لازم برای تشرف بیش از 85 هزار نفر از حجاج جمهوری اسلامی ایران در حج سال 1396 مهیا شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۸:۳۸    
مرصادنیوز: آنتونیو که برای نخستین بار بعد از 25 سال به آرایشگاه مراجعه کرده بود بعد از دیدن نتیجه کار در حالی که اشک می ریخت گفت:"خدای من، این باور کردنی نیست ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۸:۲۹    
مرصادنیوز:تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با برتری مقابل ترکیه عنوان سوم رقابت های جام جهانی را به خود اختصاص داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۸    
مرصادنیوز:صادق کرمیار در صحفه مجازی اش نوشت مات مانده بودم که چطور رهبر انقلاب، روحانی فقیهی که با فقه و اصول و کلام رجال و حدیث و سیاست سر و کار دارد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۵    
مرصادنیوز:نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه نمره مثبتی در کارنامه دولت مشاهده نمی شود، گفت: اصلاح طلبان دولت آقای روحانی را ناموفق می دانند و نمی خواهند تمام تخم مرغ های خود را در سبد وی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۹    
مرصادنیوز:نماینده مردم همدان در مجلس گفت: بنای کار در جبهه مردمی نیروهای انقلاب بر یک کار انقلابی بزرگ بر مبنای ارزش ها و اصول اصیل انقلاب است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۶    
مرصادنیوز:آنکارا تهدید کرد که می توانند ماهانه 15 هزار پناهنده را به سمت اروپا بفرستد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۱    
مرصادنیوز:سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: عربستان سعودی با حمایت از گروه های تروریستی در سوریه و به راه انداختن جنگ تأسف بار علیه یمن، بر آتش جنگ، بی ثباتی و ناامنی در منطقه دمیده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۸    
مرصادنیوز:رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: نیروی انتظامی در 365 روز سال یاور حرکت مردمی راهیان نور است و در ایام تعطیلات نوروز که اوج حضور کاروان ها در خوزستان است ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۶    
مرصادنیوز:دبیر شورای عالی امنیت ملی دلارهای نفتی سعودی را پشتیبانی کننده آموزه های مبتنی بر نفرت، خشونت و جنایت برشمرد و گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۰    
مرصادنیوز:رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ضعف در عملکرد دولت از یک سو و نیاز و اولویت مردم برای توجه به مسائل اقتصادی از سوی دیگر امکان موفقیت دولت را برای ریاست جمهوری 96 و دوره جدید قطعا با چالش ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۴    
مرصاد نیوز: امام جمعه گیلان غرب در خطبه های امروز این شهرستان گفت: روحیه مبارزه و جهاد در راه خدا، ریشه در بینش اعتقادی، تربیت خانوادگی و شرایط سیاسی اجتماعی زندگی امام خمینی(ره) داشته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۶    
مرصادنیوز: امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: مسئولین نسبت به مشکلات معیشتی مردم احساس مسئولیت کرده و در جهت رفع آن تلاش نمایند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۳    
مرصادنیوز:رئیس پلیس راه راهور ناجا از افزایش 20 درصدی سفرها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و کشته شدن 50 نفر از هموطنان در تصادفات جاده ای در 48 ساعت گذشته خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۲    
مرصادنیوز: امام جمعه شهرستان صحنه گفت: در سال 94 چون اقدام موثری در رابطه با اقتصاد مقاومتی انجام نشده است رهبری سال 95 را به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گذاری کردندو ایشان تاکید داشتند که اگر ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۹    
مرصادنیوز:نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت آقای روحانی به احتمال قوی یک دوره ای خواهد بود، گفت: تنها اقدام دولت یازدهم برجام است که آن هم نتیجه ای برای کشور به همراه نداشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۳    
مرصادنیوز:کاخ سفید بابت ادعای شنود مکالمات رئیس جمهور کنونی آمریکا از سوی ستاد اطلاعات دولتی انگلیس در زمان رقابت های انتخاباتی، رسما از لندن عذرخواهی کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۳    
مرصادنیوز:ماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح طلبانی که می خواهند به گوی روحانی تکیه کنند با وضعیت تکان دهنده اقتصادی امیدی به رأی او ندارند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۳    
مرصادنیوز:آخرین نماز جمعه سال 95 به امامت آیت الله موحدی کرمانی در مصلی تهران برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۵    
مرصادنیوز:- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مسئولان باید از گرایش به تجمل گرایی و اشرافیگری پرهیز کنند و مدافع مستضعفان باشند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۹    
مرصادنیوز:امام جمعه مشهد گفت: به مردم می گوییم لباس خارجی نخرند اما در مقابل ماشین پورشه چند صدمیلیونی وارد کشور می شود که باعث بالا رفتن فرهنگ تجمل پرستی شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۶    
مرصادنیوز :می گویند پرتقالهای خارجی هم که برای تنظیم بازار شب عید وارد شده، چندان شیرین تر از پرتقال وطنی نیست اما به دو برابرقیمت عرضه می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۷    
مرصادنیوز:وزیر دفاع آمریکا در جریان دیدار با همتای سعودی خود، به شوخی از زنده بودن وی ابراز تعجب کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۴    
مرصادنیوز:تیم ملی آلمان به عنوان پنجم رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان دست یافت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۴    
مرصادنیوز:رئیس اسبق سازمان صدا و سیما تاکید کرد: معتقدم پیگیری برجام ، سازوکار جدید می خواهد؛ آن هم انقلابی، صریح و بدون تعارف با دشمن، متاسفانه امروز این بنیه و توانمندی را در آقای روحانی نمی بینیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۲    
مرصادنیوز: استاندار کرمانشاه گفت: در محور روانسر به پاوه حدود 60 کیلومتر از سه راه قزانچی تا خود روانسر و تا سه راه بیاشوش، به دلیل نبود گاردریل در وسط جاده، شاهد تصادفات بدی هستیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۹    
مرصادنیوز:دومین روز مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان در حال برگزاری است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۷    
مرصادنیوز:استاد دانشگاه امام صادق(ع) گفت: نقدینگی کشور امروز از 450 هزار میلیارد تومان به هزار، هزار و 200 میلیارد تومان افزایش یافته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۵    
مرصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش می کنیم راه آهن غرب تا اواخر تابستان طبق وعده رئیس جمهور به کرمانشاه برسد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۲    
مرصادنیوز:آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه برجام به عنوان یک تجربه بی اعتمادی به آمریکا را ثابت کرد گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۴    
مرصادنیوز:فرماندهی کل ارتش سوریه در بیانیه ای اعلام کرد پدافند هوایی این کشور در حمله بامداد امروز جنگنده های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه یک فروند از آنها را سرنگون و یک فروند دیگر را هدف قرارداده ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۵    
مرصادنیوز: پروژه کمربندی غربی کرمانشاه پس از 13 سال انتظار بالأخره زیر عبور رفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۲    
مرصادنیوز:سال 95 در حالی رو به اتمام است که بخش مسکن همچنان در رکود به سر می برد و پالس هایی هم که از سوی اقتصاد کلان ارسال می شود ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۸    
مرصادنیوز:دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: بنده برای نجات کشور می آیم تا دولت ضدفساد تشکیل دهم و قطعا فساد اداری و دولتی را ریشه کن می کنم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۵    
مرصادنیوز:عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه کابینه مشترک آقای روحانی و اصلاح طلبان چالش اقتصادی را برای کشور به همراه داشت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۶    
مرصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی طی سفری به استان کرمانشاه از پروژه راه آهن غرب بازدید کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۷    
مرصادنیوز:منابع نظامی روسیه از آماده شدن زیردریایی اتمی چند منظوره روسیه که تحلیلگران از آن به عنوان قدرتمندترین زیردریایی اتمی یک دشمن بالقوه یاد می کنند، خبر داده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۴    
مرصادنیوز:عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی دوره نهم در جمع مردم شهرستان دماوند گفت: شکل گیری و فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مختص به انتخابات نیست ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۹    
مرصادنیوز:سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس گفت: اصلاح طلبان به این نتیجه رسیده اند که اگر حتی همه ظرفیت خود را نیز در سبد رای آقای روحانی قرار دهند این سبد رای سبدی نیست که بتواند حداقل یک شکست ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۰    
مرصادنیوز:رئیس کل بانک مرکزی از ارائه فهرست دوم و 50 نفره بدهکاران کلان بانکی به دادستانی تهران خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۲    
مرصادنیوز:شبکه المیادین از حمله جنگنده های سعودی به قایق مهاجران سومالیایی در سواحل یمن خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۹    
مرصادنیوز:منابع خبری اسرائیل اعلام کردند که جنگنده های این رژیم مناطقی را در سوریه هدف قرار داده اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۷    
مرصادنیوز:پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت فرارسیدن ایام سفرهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور مجموعه پوستر راهیان نور را منتشر کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۶    
مرصادنیوز:دانلد ترامپ را شاید بتوان خبرسازترین رییس جمهور حال حاضر دنیا دانست. او دیوارنگاری های بسیاری از نقاط دنیا را به خود اختصاص داده و از این جهت شاید در بین روسای جمهور تاریخ رکورددار هم باشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۷    
مرصادنیوز:در انتخابات ریاست جمهوری 92 محمدرضا عارف خود را فدای حسن روحانی کرد، اینک نیز موضوع کاندیداهای اصلاح طلبی که قرار است خود را فدای روحانی کنند در این جناح سیاسی چالش برانگیز شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۶    
مرصادنیوز:تیم فوتبال منچستر یونایتد با پیروزی دشوار خانگی برابر روستوف روسیه به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ اروپا صعود کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۴    
مرصادنیوز:یک انقلابی بحرینی دیگر نیز که در زندان های رژیم آل خلیفه در بازداشت بسر می برد، ساعتی پیش به شهادت رسید.