چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 1 اسفند 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 دی 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 2 اسفند 1395 مرصاد 3 اسفند 1395 مرصاد 4 اسفند 1395 مرصاد 5 اسفند 1395 مرصاد 6 اسفند 1395 مرصاد 7 اسفند 1395 مرصاد 8 اسفند 1395 مرصاد 9 اسفند 1395 مرصاد 10 اسفند 1395 مرصاد 11 اسفند 1395 مرصاد 12 اسفند 1395 مرصاد 13 اسفند 1395 مرصاد 14 اسفند 1395 مرصاد 15 اسفند 1395 مرصاد 16 اسفند 1395 مرصاد 17 اسفند 1395 مرصاد 18 اسفند 1395 مرصاد 19 اسفند 1395 مرصاد 20 اسفند 1395 مرصاد 21 اسفند 1395 مرصاد 22 اسفند 1395 مرصاد 23 اسفند 1395 مرصاد 24 اسفند 1395 مرصاد 25 اسفند 1395 مرصاد 26 اسفند 1395 مرصاد 27 اسفند 1395 مرصاد 28 اسفند 1395 مرصاد 29 اسفند 1395 مرصاد 30 اسفند 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۰    
مرصادنیوز: کشتی گیران آمریکا پس از انقلاب 1979 تا سال 1998 هیچ سفری به ایران نداشتند اما از آن پس، بیش از 10 بار به ایران آمده اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۵    
مرصادنیوز:فرماندار زاهدان از شایعه داغ پرداخت کمک های مالی خانواده مرحوم آیت الله هاشمی به مردم نیازمند خبر داد و گفت: این خبر کذب و با خاطیان برخورد شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۷    
مرصادنیوز: مشتاقان زیارت عتبات که در دوره پیش ثبت نام ها شرکت کرده اند، از ساعت 9 صبح امروز (دوشنبه) می توانند بر اساس اولویت های قرعه کشی نسبت به قطعی کردن ثبت نام خود در کاروان ها اقدام کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
مرصادنیوز: Ringtone Maker Pro اپلیکیشنی برای ویرایش فایل های صوتی و ساخت رینگتون است که به کمک آن می توانید ابزار کاملی برای کار با فایل های صوتی در اختیار داشته باشید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۸    
مرصادنیوز: الاهلی امارات حریف استقلال، در 11 بازی گذشته خانگی در لیگ قهرمانان آسیا شکست نخورده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۳    
مرصاد نیوز: مرمت و تعمیر پل هفت کانی توسط راهداری شهرستان ثلاث باباجانی که در اثر بارندگی های اخیر تخریب شده بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۳    
مرصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی از شکل گیری اتحاد میان اسرائیل، آمریکا و کشورهای عربی جهت مقابله با قدرت گرفتن ایران در منطقه خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۱    
مرصادنیوز:صرافی های تهران هم اکنون نرخ فروش دلار آمریکا را به روی تابلوهای خود 3793 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را یک میلیون و 189 هزار تومان درج کرده اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۹    
مرصادنیوز: دقایقی قبل یک تعمیرگاه لوازم خانگی واقع در خیابان شهید رجایی ثلاث باباجانی به دلیل نامعلومی آتش گرفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۳:۲۶    
مرصادنیوز:وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در غرب کسی حق ندارد درباره هولوکاست که حتی دانشمندان و فیلسوفان غربی هم به اغراق آمیز بودن آن اعتراف کرده اند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۲    
مرصادنیوز:مرجع تقلید شیعیان با اشاره به تأثیرگذاری فضای مجازی بر جوانان گفت: این فضا بلای بزرگی است که عقاید و اخلاق جوانان را تحت تأثیر قرار داده و مسئولان نظام باید مراقب این مسئله باشند و این فضا ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۸    
مرصادنیوز:علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (اول اسفند) با چائو تائی بوک رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی دیدار و گفت وگو کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۷    
مرصادنیوز:رئیس جمهور گفت: استیضاح حق نمایندگان است و امیدوارم حاصل استیضاح وزیر راه هماهنگی بیشتر بین دو قوه مقننه و مجریه باشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۲    
مرصادنیوز:منابع امنیتی یمن از کشته شدن 7 نفر از شبه نظامیان سعودی در درگیری امروز آنها با نیروهای یمنی در تعز خبر دادند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۹    
مرصادنیوز:وزیر امور خارجه در مصاحبه با شبکه ان بی سی تأکید کرد که تهدیدها بر ایران بی اثر است و باید با زبان احترام با ایران صحبت کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۳    
مرصادنیوز: ایران شاقول گوینده پیشکسوت خبر صبح امروز بر اثر سرطان جان خود را از دست داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۷    
مرصادنیوز:به گفته سخنگوی شورای نگهبان در نامه آیت الله جنتی به رئیس مجلس، عدم مغایرت اصلاحات لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشور با موازین شرع و قانون اساسی اعلام شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۴    
مرصادنیوز:سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اظهارات وزیر خارجه ترکیه در مونیخ را غیرسازنده می دانیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۸    
مرصادنیوز:یک شئ نورانی پرنده که شباهت زیادی به بشقاب پرنده داشت در آسمان شهر پاوه رویت شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۶    
مرصادنیوز:وزیر نفت سابق با اشاره به اینکه ارتباط ایران با دنیا باید عزتمندانه باشد، گفت: گلوگاه های سخت کشور با محور ولایت فقیه رفع خواهد شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۷    
مرصادنیوز:جمعی از جوانان شهر نیویورک آمریکا در مراسمی انتقادی تشییع جنازه نمادین ریاست جمهوری را برگزار کرده و خواستار رییس جمهوری شدند که در خدمت همه اهالی این کشور باشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۸    
مرصادنیوز: یک شئ نورانی در آسمان شهرستان پاوه مشاهده شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۲    
مرصادنیوز:
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۷    
مرصادنیوز:عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: فتنه چیزی مثل سرطان است و هنوز هم از خون و گوشت نظام تغذیه می کند و این روزها گنده تر و خطرناک تر هم شده است و همین مطرح ساختن بحث آشتی ملی در جامعه خود ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۰    
مرصادنیوز:نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه سیل بی تدبیری کشور را بحران زده کرده است، گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۱    
مرصادنیوز: استاندار کرمانشاه گفت: سالن 6 هزار نفری در مجموعه المپیک در دست ساخت است که تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا هرچه زودتر به بهره برداری برسد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۰    
مرصادنیوز:نماینده سابق مردم تهران در مجلس با انتقاد از بی تدبیری دولت در مدیریت بحران ها گفت: امروز با هیچ عینکی خوزستان دیده نمی شود و کسانی که نمی توانند امورات ساده مردم را مدیریت کنند، باید بروند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۴    
مرصادنیوز:عملیات آزادسازی غرب موصل از بامداد امروز در بخش جنوبی غرب موصل با فرمان حیدرالعبادی آغاز شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۲    
مرصادنیوز:دبیر اجرایی جایزه ادبی حضرت علی اکبر (ع) از انتشار فراخوان دهمین دوره این جایزه ادبی خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۰    
مرصادنیوز:نماینده مردم زاهدان در مجلس با انتقاد از کمبود مراکز وتجهیزات امدادی در سیستان وبلوچستان، گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۴    
مرصادنیوز:مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه آمریکا با ایران وارد بازی غرق مصنوعی شده است، گفت: کسانی که آمریکا را آدرس نجات معرفی می کنند احتمال دارد در بازی غرق مصنوعی بکار گرفته شده باشند و به ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۹    
مرصادنیوز:نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: در نامه محرمانه ای به رئیس جمهور اعلام کردم که در خرید دستگاه های مرکز کنترل از آمریکا مافیایی وجود دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۶    
مرصادنیوز:رزمایش پیامبر اعظم 11 نیروی زمینی سپاه از فردا در منطقه شرق، مرکز و شمال شرق کشور آغاز می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۰    
مرصادنیوز:مدیرکل پیش بینی هواشناسی با بیان اینکه دمای هوا در سه روز آینده در سطح کشور روند افزایشی خواهد داشت، گفت: در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی پیش بینی می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۶    
مرصادنیوز:عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: شورای عالی به کلیات شاخص ها ورود کرده و هنوز به مصادیق برای انتخابات شوراها نپرداخته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۰    
مرصادنیوز:در شمال سوریه تحول مهمی در حال رخ دادن است. امارات که یک بازیگر حاشیه ای بود در پی تقویت روابط با کُردها در مرزهای سوریه با ترکیه است ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۴    
مرصادنیوز:وزارت اقتصاد در گزارشی رقم بدهی دولت و شرکت های دولتی را تا دی ماه امسال 700 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۸    
مرصادنیوز:خوشحالی مردم کردستان از بارش برف
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۲    
مرصادنیوز:مسئولان در حالی از جمع و جور کردن حادثه پلاسکو در یک ماه و جانمایی کسبه این ساختمان در مجتمع تجاری نور ابراز رضایت می کنند که کسبه پلاسکو از جانمایی جدید خود در این مجتمع رضایت ندارند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۷    
مرصادنیوز:
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۱    
مرصادنیوز:استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به معضل اعتیاد و مواد مخدر همه دستگاه ها موظف به مبارزه جدی تر و گسترده تر با این پدیده شوم هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
مرصادنیوز:نمازی درام را به خوبی می شناسد و کارگردانی را یک سرهم بندی مکانیکی و بدون توجه به نیاز اساسی فیلمنامه نمی داند و همین باعث شده در چنین فضای دشواری بتواند هم داستانش را تعریف کند
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۳    
مرصادنیوز:رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران از پیشنهاد شش معبر برای نامگذاری به نام شش تن از علما و افرادی که قرار بوده معابری به نام آنها نامگذاری شود خبر داد
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
مرصادنیوز:رئیس قرارگاه عمار درباره افرادی که می خواستند و می خواهند که چهره امریکا را بزک کنند گفت: با آمدن ترامپ همه ی دنیا متوجه باطن امریکا شد و چهره امریکا دیگر قابل بزک نیست و چیزی به عنوان جلوه ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۵    
مرصادنیوز:رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تشخیص نقض برجام به عهده کمیته نظارت بر برجام است و اگر کمیته به این تصمیم برسد که امریکا نقض برجام کرده است حتما با آن برخورد خواهد شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۶    
مرصادنیوز:رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که طرف مقابل اقدام به لغو توافق هسته ای کند، همه چیز به خانه اول بازخواهد گشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
مرصادنیوز:در شهر تهران روز سه شنبه هفته جاری به سبب تجمع آلاینده، غلظت آلاینده ها افزایش می یابد و شاخص کیفیت هوا به شرایط ناسالم برای همه گروه های سنی می رسد از این رو به بیماران قلبی و تنفسی توصیه ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۹    
مرصادنیوز: یک سناتور آمریکایی از تلاش برخی سناتورهای جمهوریخواه برای معرفی قانونی با هدف اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۳    
مرصادنیوز: یک استاد دانشگاه گفت:تنها خود دانشجویان هستند که می توانند برای مشکل کسب و کار راه حل پیدا کنند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۴    
مرصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت:روز پنج شنبه موج جدید بارشی وارد کشور می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
مرصادنیوز: سایت عربستانی مدعی شد که مهدی طارمی نمی تواند تیمش را در دیدار برابر الهلال همراهی کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۲    
مرصادنیوز: تیم فوتسال دبیرستان دخترانه روانسر در مسابقات قهرمانی آموزشگاههای استان کرمانشاه به مقام سوم رسید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۲    
مرصادنیوز: عکس زیر امضای طومار توسط متقاضیان مسکن مهر پردیس علیه وزیر راه و شهرسازی مقابل مجلس را نشان می دهد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۹    
مرصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه درمورد حکم اخیر دادگاه انتاریو کانادا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۰    
مرصادنیوز: با نظارت بیشتر پلیس راهور توجه مردم به قوانین و مقررات خوشبختانه نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش تصادفات جرحی و فوتی در مسیر اسلام آبادغرب-حمیل داشته ایم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۴    
مرصادنیوز: دبیر هیأت منصفه دادگاه مطبوعات با اشاره به برگزاری جلسه دادگاه مطبوعات امروز گفت: روزنامه وطن امروز در اتهام شکایت وکیل مهدی هاشمی و اتهام نشر مطالب بر خلاف مصوبه شورای امنیت ملی مجرم ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۴    
مرصادنیوز:یک کارشناس طب سنتی با بیان اینکه مصرف مداوم بیسکویت از عوامل ایجاد غلظت خون, ضعف معده و کبد است, گفت: خوردن خاکشیر با شیر باعث روشن شدن رنگ پوست و تقویت میل جنسی می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۱    
مرصادنیوز: تصاویری از خسارت سیلاب در روستای ریزاب شهرستان نیریز فارس ، و امدادرسانی ضعیف مسئولان را مشاهده می کنید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۸    
مرصادنیوز: روزگذشته خارج شدن قطار مسافری از ریل در بلژیک یک کشته و چندین مجروح برجا گذاشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۹    
مرصادنیوز: اقدام نا متعارف شهرداری کرمانشاه در اهدای کادوهای ارزشمند به تیم ملی آمریکا حاضر در جام جهانی کشتی در حالی صورت گرفته است که گفته می شود بخشی از پرسنل شهرداری در آستاته هنوز حقوق خود را ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۲    
مرصادنیوز:اگر تمام تخلفات این بنا را کنار گذاشته و فقط افزایش تعداد طبقات و متراژ را درنظر بگیریم، با محاسبه حداقلی قیمت هر متر بنای مسکونی نوساز در محدوده شیخ بهایی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۰    
مرصادنیوز:برای اولین بار در کشور و با محوریت استان کرمانشاه کیسه های نایلونی از خبازی ها حذف و کیسه های پارچه ای جایگزین آن خواهد شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۴    
مرصادنیوز: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از اتصال 12 کتابخانه استان کرمانشاه به اینترنت رایگان بی سیم طی دهه فجر خبر داد و گفت: این تعداد تا پایان سال به 20 کتابخانه می رسد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۲    
مرصادنیوز:فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 51 هزار قلم داروی قاچاق در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۲    
مرصادنیوز: فرمانده پلیس راهور شهرستان سرپلذهاب باتاکید بر نقش آموزش وپرورش در تعلیم قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: آموزش های ایمنی ترافیک باید از سنین کودکی نهادینه شود تا سلامت افراد را تامین نماید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۳    
مرصادنیوز:همچون نوبت های قبلی حضور گروهی اعضای هیات دولت در مجلس، جمعی از نمایندگان با تجمع در جلوی صحن که محل نشستن دولتی هاست به رایزنی با آنان پرداختند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۰    
مرصادنیوز:سخنگوی جبهه یکتا از معرفی رستم قاسمی و حمیدرضا حاجی بابایی به عنوان کاندیدای این جبهه به جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای انتخابات 96 خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۶    
مرصادنیوز:عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی سابقه ای 15 ساله دارد، گفت: اگر مسئولین و مجریان کشور سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب را بدرستی اجرا می کردند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۰    
مرصادنیوز:حرکت قطاری گرگ ها در برف صحنه ای که در یکی از روستاهای بردر قوچان دیده شد .
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۷    
مرصادنیوز: یگان موشکی ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله از اصابت یک فروند موشک بالستیک میان بُرد خود به نیروگاه برق الشقیق در جازان واقع در جنوب عربستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۴    
مرصادنیوز: جان مک کین سناتور ارشد جمهوری خواه در انتقاد از اظهارات دونالد ترامپ علیه رسانه های منتقد، درباره ایجاد دیکتاتوری در این کشور هشدار داده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۲    
مرصادنیوز:فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ماموریت اصلی نیروهای مسلح را پاسداری از دین خدا دانست و گفت: ارتش بستر ولایت مداری است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۳    
مرصادنیوز:146 تشکل دانشجویی کشور در نامه ای خطاب به رئیس جمهور اعلام کردند: مردم خوزستان اینک منتظر عملی شدن وعده های دولت هستند و از مسئولان دولتی انتظار دارند که برای رفع مشکلات فراوان استان قدم ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۰    
مرصادنیوز: فرماندار شهرستان سرپلذهاب باتاکید برلزوم بهره گیری از متخصصین و خبرگان محلی در انتخاب نام محلات گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۷    
مرصادنیوز: معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: به دلیل عدم توجه قاچاقچی کالا به ایست پلیس، مأموران انتظامی با استفاده ازقانون به کارگیری سلاح به لاستیک های خودروشلیک و آن رامتوقف کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۱    
مرصادنیوز: سخنرانی محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۸    
مرصادنیوز: عکسنوشت های زیر کاری از سرویس چند رسانه ای شبکه اطلاع رسانی مرصاد در روز 1 اسفند ماه است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۸    
مرصادنیوز: گوینده اخبار خوزستان به نشان اعتراض با ماسک در تلویزیون حاضر شد!
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۸    
مرصادنیوز:وزیر دفاع گفت: انجام خدمت و پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردم باید به دور از اعمال هرگونه تبعیض، منت گذاری و بهنگام، عقلایی، موثر، با حفظ عزت و کرامت انسانی آنان باشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
مرصادنیوز: رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور از آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی انتخابات 96 شوراها در 10 هزار شعبه اخذ رأی خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۶    
مرصادنیوز: مدیر امور آب وفاضلاب شهری هرسین ازاجرای شبکه آب وفاضلاب 203 واحدی مسکن مهر در این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۶    
مرصادنیوز:در بخشی از بیانیه این جبهه مردمی تاکید شده است: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ، در نخستین گام به تشکیل مجمع مردمی نیروهای انقلاب همت خواهد گماشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۴    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب گفت: اعتیاد و مصرف مواد مخدر باعث افزایش سطح بزهکاری و آسیبهای اجتماعی در جامعه می شود لذا تمامی دستگاههای اجرایی باید برای مبارزه با مواد مخدر اقدام کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
مرصادنیوز: کاخ شهرستانک یا کاخ ناصرالدین شاهی شهرستانک، کاخی مربوط به دورهٔ قاجار در روستای شهرستانک در استان البرز است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۳    
مرصادنیوز:معاون فرمانداری قصرشیرین از وقوع انفجار یک قبضه مین بازمانده از دوران دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد که موجب موج گرفتگی یک نفر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۳    
مرصادنیوز: شکستن درخت گردو از حجم برف - روستای کنگ(طرقبه)
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۴    
مرصادنیوز:فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله بزرگ تلفن همراه قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در شهرستان کنگاور خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۴    
مرصادنیوز: رئیس ستاد انتخابات کشور، گفت: بر اساس جدول زمان بندی شده از 22 فروردین ماه سال آینده روند برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۴    
مرصادنیوز:با وجود پایان زمان اعلام شده درباره مرخصی مهدی هاشمی، وی هنوز به زندان برنگشته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۱    
مرصادنیوز: امیر تاجیک به دلیل تشدید التهاب یک غده در قسمت چپ صورت در یکی از بیمارستان های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۲    
مرصادنیوز:با فرمان حیدر العبادی نخست وزیر عراق، عملیات آزادسازی بخش غربی شهر موصل از صبح امروز آغاز شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۶    
مرصادنیوز: پیتر گرین در حالی قضاوت اولین دیدار آسیایی این فصل استقلال را بر عهده دارد که برای ایرانی ها داوری بد یمن به حساب می آید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۱    
مرصادنیوز: طبیعت زیبای برفی نوده خاندوز
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۸    
مرصادنیوز: وضعیت نامناسب زیرساختی و ازدحام بیش از حد بیماران در کلینیک های درمانی کرمانشاه مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۲    
مرصادنیوز: این تصویر گله گرگ ها در منطقه باجگیران را نشان می دهد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۹    
مرصادنیوز: کمیته دائمی قربانیان جنگی حکوت بعث عراق در سندی گواهی شهادت خلبان شهید عباس دوران را به هیأت صلیب سرخ در بغداد ارسال کرده است.
  • ۱