سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

میزان (mizanonline.ir)

مهمترین خبرهای میزان بر روی ایمیل شما

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 29 اسفند 1398 میزان 22 اسفند 1399 میزان 29 اسفند 1400 میزان 2 اسفند 1401 میزان 29 اسفند 1402 میزان 31 فروردین 1403 میزان 1 اردیبهشت 1403 میزان 2 اردیبهشت 1403 میزان 3 اردیبهشت 1403 میزان 4 اردیبهشت 1403 میزان 5 اردیبهشت 1403 میزان 6 اردیبهشت 1403 میزان 7 اردیبهشت 1403 میزان 8 اردیبهشت 1403 میزان 9 اردیبهشت 1403 میزان 10 اردیبهشت 1403 میزان 11 اردیبهشت 1403 میزان 12 اردیبهشت 1403 میزان 13 اردیبهشت 1403 میزان 14 اردیبهشت 1403 میزان 15 اردیبهشت 1403 میزان 16 اردیبهشت 1403 میزان 17 اردیبهشت 1403 میزان 18 اردیبهشت 1403 میزان 19 اردیبهشت 1403 میزان 20 اردیبهشت 1403 میزان 21 اردیبهشت 1403 میزان 22 اردیبهشت 1403 میزان 23 اردیبهشت 1403 میزان 24 اردیبهشت 1403 میزان 25 اردیبهشت 1403 
  ۱ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: استفاده از اهرم جایگزین حبس هم در قالب بحث اجتماعی و پرداخت وجوه در قالب کاهش آسیب های اجتماعی به سمت رفع و رجوع کاهش آسیب های اجتماعی سوق داده شده است.
  ۱ ساعت پیش   + ۳۸ سایت دیگر  
کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران، تقویم نقل وانتقالات لیگ های مختلف را در فصل 04-1403 اعلام کرد.
  ۱ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
سومین بازی بانوان هاکی بازان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به شکست ملی پوشان کشورمان انجامید.
  ۱ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
دبیر ستاد ملی جمعیت در نشست خبری هفته ملی جمعیت اظهار داشت: دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت هفته آینده برگزار خواهد شد.
  ۱ ساعت پیش   + ۲۵ سایت دیگر  
ماموران پلیس طی تعقیب و گریز خودرو پژو پارس با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که نهایتا خودرو متوقف، یک نفر دستگیر و نفر دوم نفر از ناحیه پا مورد هدف گلوله قرار گرفت.
  ۱ ساعت پیش    
در چارچوب جلسات شورای هماهنگی ستاد حقوق بشر میزبان نشست حقوق بشری بود که در موضوع پرونده اسدالله اسدی، دیپلمات ایرانی آزاد شده از بلژیک، با حضور کاظم غریب آبادی ...
  ۱ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در دیدار با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، به 800 درخواست رسیدگی کرد.
  ۲ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای امروز سه شنبه در جریان سفر به استان کهگیلویه وبویراحمد، در دانشگاه یاسوج حاضر شد تا با دانشجویان و جوانان به صورت مستقیم و بدون واسطه به گفتگو و تبادل نظر بپردازد.
  ۲ ساعت پیش    
ملاقات مردمی رئیس کل محاکم تهران در مجتمع قضایی شهید مطهری برگزار شد.
  ۲ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
سخنگوی نیرو های مسلح یمن تاکید کرد: غزه خط قرمز ماست و در صورت ادامه تجاوزات به غزه، اهدافی را خواهیم زد که در تصورات دشمن هم نمی گنجد.
  ۳ ساعت پیش    
رئیس سازمان زندان ها با حضور در زندان شهرستان گچساران از بخش های مختلف بازدید و به بررسی مشکلات مطروحه پرداخت.
  ۳ ساعت پیش    
بند ششم برنامه جامع خلع سلاح در نشست عمومی کنفرانس سازمان ملل که درباره این موضوع به ریاست ایران برگزار شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.
  ۳ ساعت پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
وزیر ورزش و جوانان گفت: بحث فیرپلی مالی یا انصاف مالی که با هدف کاهش مدیریت هزینه ها خواهد بود جزو برنامه های ما است که به جدیت این موضوع را پیگیری می کنیم.
  ۳ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
معاون راهبردی قوه قضاییه حمایت از تولید را یکی از برنامه های مهم در مجموعه قضایی دانست و گفت: در سال جاری با تلاش سه قوه تولیدات دانش بنیان توسعه می یابد.
  ۳ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد، گفت: دستگاه قضایی از یک ظرفیت آموزشی خوب در موضوعات و زمینه های مختلف برخوردار است که می تواند در اختیار جامعه کارگری قرار گیرد.
  ۳ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در دیدار با نماینده ویژه وزارت خارجه ایتالیا، ضمن محکومیت شدید جنایت های رژیم صهیونیستی ...
  ۳ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
معاون اول قوه قضاییه پس از بررسی وضعیت طرح حدنگاری اراضی ملی و کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز رضایت کرد.
  ۳ ساعت پیش    
پروژه 5 هزار و 582 واحدی هفده گانه غدیر و پروژه 342 واحدی تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی در راستای احیای حقوق عامه و با حضور جمعی از مسئولان قضایی شهرستان اسکو تکلیف شدند.
  ۳ ساعت پیش    
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر جلوگیری از تضییع حقوق قانونی ورشکسته، طلبکار و بیت المال گفت: تصفیه پرونده های ورشکستگی با سرعت و دقت رسیدگی شود.
  ۳ ساعت پیش    
رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح با اشاره به اینکه ظرف دو سال آینده سایت پتر وشیمی دهدشت با عمل کردن بانک های عامل به تعهدات خود به بهره برداری کامل می رسد ...
  ۳ ساعت پیش   + ۴۱ سایت دیگر  
دادستان زاهدان از تشکیل پرونده قضایی و انجام تحقیقات در رابطه با علت ترور بخشدار منطقه گوهرکوه تفتان خبر داد.
  ۴ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری استان گیلان لازمه جلوگیری از تعرض به مالکیت افراد را سنددار کردن اراضی زراعی و منازل مسکونی در شهر ها و روستا ها دانست و گفت: این امر دست سودجویان را کوتاه می کند.
  ۴ ساعت پیش   + ۳۵ سایت دیگر  
رئیس جمهور قانون قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها و قانون تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران را برای اجرا به دستگاه های مربوطه ابلاغ کرد.
  ۴ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
برنامه دادگاه بین المللی دادگستری در پی درخواست آفریقای جنوبی برای رسیدگی به عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در شهر رفح، اعلام شد.
  ۴ ساعت پیش   + ۲۳ سایت دیگر  
سخنگوی شورای نگهبان گفت: من در هر فرصتی به موضوع سیاست های کلی و اصلاح قانون انتخابات بنابر سیاست های کلی نظام تاکید کردم.
  ۴ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس قوه قضاییه گفت: یک دستگاه دولتی نباید انتظار داشته باشد وقتی از او شکایت می شود و رأی به نفع شاکی قطعی می شود ...
  ۴ ساعت پیش   + ۲۲ سایت دیگر  
نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه عالی نظارت بر مسابقات با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفتگو کرد.
  ۴ ساعت پیش   + ۲۲ سایت دیگر  
یکصد و نهمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی همزمان با برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در محل سالن کنفرانس نمایشگاه در مصلی برگزار شد.
  ۴ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
کنفرانس کادر فنی تیم های ملی حاضر در جام ملت های 2023 آسیا به همراه مدیران بخش فنی و توسعه فدراسیون های هر یک از این تیم ها به مدت سه روز در شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد.
  ۴ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
دادستان کل کشور به منظور شرکت در پنجمین اجلاس دادستان های کل کشور های عضو اکو، عازم دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.
  ۵ ساعت پیش    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور در شهرستان بهمئی، در ارتباط با رفع مشکل نبود سالن تشریح در این شهرستان قول مساعد داد.
  ۵ ساعت پیش   + ۲۳ سایت دیگر  
رئیس پلیس مترو تهران و حومه از دستگیری دست فروشی که 120 میلیون تومان از کارت بانکی مسافران اضافه برداشت کرده بود، خبر داد.
  ۵ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری گیلان گفت: طرح ساخت کمربندی خیام- سیاهکل گیلان رشد 75 درصدی داشته و انتظار می رود با اتمام این طرح، مشکل ترافیک شهروندان سیاهکل حل شود.
  ۵ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به عزم جدی این شرکت برای جذب درآمد غیرهوانوردی گفت: منابع درآمدی هوانوردی متکی به شرایط بین المللی و سیاسی است ...
  ۵ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
دبیر ستاد حقوق بشر در نشستی با حضور دیپلمات ایرانی آزاد شده از بلژیک، با بیان این که اقدام آلمان در بازداشت این شهروند ایرانی کاملا برخلاف قوانین بین المللی بود ...
  ۵ ساعت پیش    
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دشمن برای اینکه به معیشت مردم و اقتصاد نظام آسیب بزند، دائما در حال برنامه ریزی و اجرای عملیات است.
  ۵ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
رئیس دیوان عالی کشور افزایش ارتباطات حقوقی با مراکز علمی و دانشگاهی را امری مهم در آسیب شناسی احکام دادگاه ها عنوان کرد و گفت: جلسات هیئت عمومی با حضور اساتید و مراکز فقهی ...
  ۵ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: سازمان اموال تملیکی استان آذربایجان غربی نیازمندی های ویژه از لحاظ امکانات دارد که باید برطرف شود پس لازم است وزارت اقتصاد بودجه لازم را تخصیص دهد.
  ۵ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
دبیرکل فدراسیون بوکس، گفت: هیچکدام از مسئولان فدراسیون در تصمیمات سرمربی تیم ملی، دخالت نداشته و ندارند.
  ۵ ساعت پیش   + ۳۰ سایت دیگر  
جلسه پیگیری طرح ها و پروژه های مشترک همکاری با کشور های خارجی صبح امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
  ۵ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
ستاد مرکزی اربعین حسینی، کربلاء طریق الأقصی را شعار مراسم اربعین حسینی در سال جاری اعلام کرد.
  ۵ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
رئیس قوه قضاییه در دانشگاه یاسوج در واکنش به مطالبه دانشجویان درباره وضعیت پرونده قضایی وزیر سابق جهاد گفت: وزیر سابق به 3 سال زندان محکوم شده است .
  ۶ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
نخستین مراسم بزرگداشت فردوسی در دانشکده علوم ورزش دانشگاه تهران برگزار شد.
  ۶ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
جلسه رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه سپاهان از فدراسیون فوتبال در خصوص موضوع سقف بودجه امروز در دادگاه داوری ورزش برگزار شد.
  ۶ ساعت پیش   + ۲۸ سایت دیگر  
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اظهارات یک سناتور آمریکایی در توجیه و تشویق به کارگیری بمب هسته ای از سوی رژیم صهیونیستی ...
  ۶ ساعت پیش   + ۶۷ سایت دیگر  
تسهیلات پرداختی بانک ها طی فروردین ماه سال 1403 مبلغ 2، 407.0 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 479.9 هزار میلیارد ریال (معادل 24.9 درصد) افزایش داشته است ...
  ۶ ساعت پیش   + ۱۹ سایت دیگر  
معاون درمان وزارت بهداشت در دومین کنگره بین المللی سالمندی سالم در تبریز از تدوین و اجرای سند حمایت از سالمندان خبر داد.
  ۶ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح در سفر به شهرستان دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد از حل مشکل انتقال آب سد مارون به پتروشیمی دهدشت با اقدامات دستگاه قضا خبر داد.
  ۶ ساعت پیش   + ۳۳ سایت دیگر  
رئیس پنجمین کنگره بین المللی طب انتقال خون ایران اظهار داشت: هم اکنون تامین نیاز مراکز درمانی به خون و فرآورده های خونی کشوری از میانگین کشوری 90 درصد در سالیان گذشته به رقم 100 درصد رسیده است.
  ۶ ساعت پیش   + ۸۸ سایت دیگر  
رئیس جمهور ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در جهش و توسعه چشمگیر صنعت فضایی در دولت مردمی، بر اهمیت هماهنگی ایجاد شده میان وزارت ارتباطات و دیگر بخش های مربوط و همچنین لزوم عملیاتی سازی زنجیره ...
  ۶ ساعت پیش    
رئیس کل دادگستری گلستان دستور بررسی درخواست های 93 نفر از مراجعان را در دیدار مردمی امروز خود صادر کرد.
  ۶ ساعت پیش    
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از روند تکمیل ساخت و ساز زندان شهرستان دنا بازدید کرد.
  ۶ ساعت پیش    
مقوله امنیت غذایی در شرایط کنونی جهان، به عنوان یکی از مؤلفه های امنیت ملی کشور ها مطرح است. تولید غذای کشور از مهم ترین فعالیت ها در همه کشور ها است ...
  ۶ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
دانشگاه آمستردام در پی درگیری پلیس ضد شورش هلند با دانشجویان حامی فلسطین از تعطیلی کلاس های درس خبر داد.
  ۶ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
نمایشگاه هفته فرهنگی فلسطین/ 76 سال مقاومت در برابر اشغالگری در گالری فکه افتتاح شد.
  ۶ ساعت پیش   + ۲۰ سایت دیگر  
دبیر هیئت مقررات زدایی در نامه ای به رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعلام کرد: از تاریخ لازم الاجراشدن احکام قانون تامین مالی تولید و زیرساخت ها (1403/03 ...
  ۶ ساعت پیش   + ۲۳ سایت دیگر  
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با درخشش نمایندگان کشورمان و کسب 7 مدال رنگارنگ به پایان رسید.
  ۶ ساعت پیش    
92 سند مالکیت شهرستان تنگستان بوشهر به مساحت 2.5 هکتاری برای طرح جهش تولید مسکن توسط استاندار بوشهر تحویل مدیرکل راه و شهرسازی استان شد.
  ۶ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
چهارمین جلسه از سلسه دیدار های مردمی رئیس کل دادگستری زنجان و مسئولین قضایی استان در مسجد حضرت ولیعصر (عج) زنجان انجام شد ...
  ۶ ساعت پیش   + ۳۳ سایت دیگر  
مجمع عمومی سهامداران باشگاه تراکتور برای بررسی عملکرد و تعیین اعضای هیئت مدیره باشگاه تشکیل جلسه داد.
  ۶ ساعت پیش    
معاون وزیر دادگستری، راه اندازی کانون های حرفه ای برای موسسات نگهداری از کودکان را اقدامی شایسته در جهت پیگیری و دستیابی به اهداف بالاتر و موثرتر در حوزه کودکان برشمرد و گفت ...
  ۶ ساعت پیش    
بحران مرگ ومیر مهاجران و پناهجویان در مرزهای آمریکا نتیجه سیاست های ضدمهاجرتی این کشور است که چیزی جز مرگ افراد آسیب پذیر به ارمغان نیاورده است.
  ۷ ساعت پیش   + ۵۸ سایت دیگر  
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه چای دبش دولت و قوه قضاییه بودند که موضوع را کشف و پیگیری و اطلاع رسانی کردند.
  ۷ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
نشست خبری محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران با حضور اصحاب رسانه روز سه شنبه (25 اردیبهشت 1403) در محل دانشگاه تهران برگزار شد.
  ۷ ساعت پیش    
معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران از برگزاری دادگاه علنی برخط در روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه در دادگستری شهرستان اسلامشهر تهران خبر داد.
  ۷ ساعت پیش   + ۶۹ سایت دیگر  
معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی شیراز در تکمیل اطلاع رسانی ها در خصوص مرگ مشکوک شهردار منطقه 5 شیراز گفت ...
  ۷ ساعت پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت برای افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه در استان هرمزگان، صبح امروز سه شنبه وارد بندرعباس شد.
  ۷ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
معاون اول قوه قضاییه با صدور بخشنامه ای، کلیه مراجع قضایی را، از انسداد کد ملی متهم و محکوم علیه منع کرد.
  ۷ ساعت پیش    
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به همراه معاونین قضایی در دیدار چهره به چهره با مردم استان 140 پرونده قضایی را بررسی کرد.
  ۷ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
نشست هم اندیشی استانداران کشور به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور و با محور جوانی جمعیت برگزار شد.
  ۷ ساعت پیش   + ۶۱ سایت دیگر  
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از پوشش انتظامی و مراقبتی برای اجرای حکم قضایی پلمب پاساژ داد در منطقه 11 شهرداری تهران خبر داد.
  ۷ ساعت پیش    
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از روند ساختمان در حال ساخت پزشکی قانونی شهرستان دنا بازدید کرد.
  ۷ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش ما این است که تا پایان مرداد فدراسیونی نداشته باشیم که با سرپرست اداره می شود.
  ۷ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
نخستین پردیس سینمایی شهر دزفول با رونمایی از فیلم سینمایی عطرآلود پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه توسط موسسه بهمن سبز در مجتمع تجاری مادر این شهر افتتاح می شود.
  ۷ ساعت پیش   + ۳۹ سایت دیگر  
عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن از محل تبصره 18 قوانین بودجه سنواتی کشور، مبلغ 78 هزار و 780 میلیارد ریال تسهیلات در بخش بافت فرسوده به متقاضیان تا پایان سال 1402 پرداخت کرده است که از ...
  ۷ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از اینکه میانگین بازپرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی 7.5 سال است گفت: از حدود 200 طرح، حدود 400 بار تمدید مهلت بازپرداخت تسهیلات صورت گرفته است.
  ۸ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل حفظ و احیاء بناها، محوطه ها و بافت های تاریخی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تعیین شعار میراث فرهنگی، مشارکت مردمی ...
  ۸ ساعت پیش    
رئیس فدراسیون انجمن ورزش های رزمی گفت: هر آنچه که از دستم بربیاید کوتاهی نخواهم کرد و از هر نقطه نظری از سوی اهالی ورزش های رزمی استقبال می کنیم.
  ۸ ساعت پیش    
کاربران شبکه های اجتماعی کارزاری را برای مسدود کردن افراد مشهوری که در قبال جنگ غزه موضعی اتخاذ نکرده یا از رژیم صهیونیستی حمایت کرده اند، راه اندازی کردند.
  ۸ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
کتاب های مصباح الذاکر و جرعه؛ قیام عاشورا، نگاهی دیگر نوشته سعید نسیمی در حوزه عاشوراپژوهی توسط انتشارات آرام دل منتشر و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.
  ۸ ساعت پیش   + ۴۴ سایت دیگر  
رئیس سازمان غذا و دارو از دارو های IVIG و آلبومین به عنوان پرهزینه ترین دارو بیمارستانی نام برد.
  ۸ ساعت پیش    
وزیر خارجه آمریکا هم زمان با دور جدید عملیات نظامی ارتش روسیه برای تسلط بر منطفه خارکف، وارد کی یف شد.
  ۸ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
دبیر مرجع ملی حقوق کودک در آیین افتتاحیه کارگاه هم اندیشی نظام حمایت از اطفال و نوجوانان، گفت: بهترین مکان و شرایط برای پرورش و نگهداری از کودکان در کانون خانواده و شرایطی است که از محبت و توجه پدر و ...
  ۸ ساعت پیش    
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در ملاقات مردمی با 35 نفر از مراجعین دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آن ها صادر کرد.
  ۸ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
سریال ناگهانی با گویندگی 24 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.
  ۸ ساعت پیش   + ۱۵ سایت دیگر  
مستند عکاس حرم روایت پرافتخار ترین عکاس آیینی ایران امشب روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
  ۸ ساعت پیش    
رئیس پلیس راهور فراجا مشکل ترافیک کشور را مشکل تربیتی و انضباطی توصیف کرد و حل آن را مستلزم برقراری نظم و انضباط ترافیکی دانست.
  ۸ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در سفر استانی به استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جلسه شورای تامین شهرستان دنا به بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان پرداخت.
  ۸ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان گفت: خوشحالم که اکنون چنین قهرمانانی در جمع ما هستند و از آن ها بابت تمام افتخاراتی که آفریدند تشکر می کنم.
  ۸ ساعت پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
همزمان با سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی نخستین تیزر نمایش نبرد رستم و سهراب به کارگردانی حسین پارسایی، تهیه کنندگی سید محمود شبیری و حسین پارسایی منتشر شد.
  ۸ ساعت پیش   + ۳۸ سایت دیگر  
بسته حمایتی پیشنهادی در راستای رفع موانع و مشکلات صادرات خدمات فنی مهندسی و رسیدن به هدف 10 میلیارد دلاری در سال، در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور و اعضا انجمن صدور خدمات فنی و مهندسی ...
  ۸ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با بیان اینکه در سال گذشته با تامین برق کافی برای صنایع سیمانی میزان تولید این صنایع نسبت به سال 1401 به میزان 11 درصد افزایش یافت ...
  ۹ ساعت پیش    
رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون تعداد 26 دادگاه آنلاین در استان برگزار شده است گفت: با استفاده از تجهیزات فناورانه ...
  ۹ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
حریفان تیم شهرداری گرگان در سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا 2024 مشخص شدند.
  ۹ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
انیمیشن پیانو (تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی) به بخش مسابقه سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه آلپیناله در اتریش راه یافت.
  ۹ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
افشین هادی چگینی با کسب 30 رای به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی انتخاب شد.
  ۹ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: 26 و 27 اردیبهشت ماه دو دادگاه علنی برخط در شهرستان شاهرود سمنان برگزار خواهد شد.
مشاهده نتایج بیشتر...