پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۲۱:۰۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 23 اردیبهشت 1403 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 29 اسفند 1398 میزان 22 اسفند 1399 میزان 29 اسفند 1400 میزان 2 اسفند 1401 میزان 29 اسفند 1402 میزان 31 فروردین 1403 میزان 1 اردیبهشت 1403 میزان 2 اردیبهشت 1403 میزان 3 اردیبهشت 1403 میزان 4 اردیبهشت 1403 میزان 5 اردیبهشت 1403 میزان 6 اردیبهشت 1403 میزان 7 اردیبهشت 1403 میزان 8 اردیبهشت 1403 میزان 9 اردیبهشت 1403 میزان 10 اردیبهشت 1403 میزان 11 اردیبهشت 1403 میزان 12 اردیبهشت 1403 میزان 13 اردیبهشت 1403 میزان 14 اردیبهشت 1403 میزان 15 اردیبهشت 1403 میزان 16 اردیبهشت 1403 میزان 17 اردیبهشت 1403 میزان 18 اردیبهشت 1403 میزان 19 اردیبهشت 1403 میزان 20 اردیبهشت 1403 میزان 21 اردیبهشت 1403 میزان 22 اردیبهشت 1403 میزان 23 اردیبهشت 1403 میزان 24 اردیبهشت 1403 میزان 25 اردیبهشت 1403 میزان 26 اردیبهشت 1403 میزان 27 اردیبهشت 1403 میزان 28 اردیبهشت 1403 میزان 29 اردیبهشت 1403 میزان 30 اردیبهشت 1403 میزان 31 اردیبهشت 1403 
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۰    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از اینکه میانگین بازپرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی 7.5 سال است گفت: از حدود 200 طرح، حدود 400 بار تمدید مهلت بازپرداخت تسهیلات صورت گرفته است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۳    
رئیس سازمان غذا و دارو از دارو های IVIG و آلبومین به عنوان پرهزینه ترین دارو بیمارستانی نام برد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۱    
نشست علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس آغاز شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۳    
مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی دوره آموزشی طراحی و اجرای روسازی بلوک های بتنی برای راه ها، بنادر و فرودگاه ها را برگزار می کند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۱    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در بحث تعیین روز های تعطیل پایان هفته هم خوشبختانه لایحه دولت و اصلاح کل رای نیاورد و روز سه شنبه مجدد در صحن بررسی خواهد شد ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۱    
سرتیپ خلبان حمید واحدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: با توجه به اهمیت اطلاع مردم از دستاورد های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۸    
فرمانده کل انتظامی کشور چادر هر زن ایرانی را به مثابه یک پرچم دانست و گفت: هرقدر این پرچم بر سر مردم ایران باشد، این کشور شکست ناپذیر است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۷    
مراسم بدرقه نخستین کاروان زائران خانه خدا با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و همه دست اندرکاران عملیات حج تمتع شامگاه یکشنبه (23 اردیبهشت 1403) در ترمینال سلام فرودگاه بین ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۷    
امروز سامانه بارشی ضمن تقویت، شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق مرکزی کشور را تحت تأثیر قرار می دهد ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۲۵    
سومین نشست گفتگو های ایرانی - عربی، برای همکاری و تعامل، عصر روز یکشنبه (23 اردیبهشت 1403) با حضور اندیشمندان و شخصیت های سیاسی به میزبانی شورای راهبردی روابط خارجی در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۷:۵۰    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در گفت وگو با فرستاده سازمان ملل در امور افغانستان تاکید کرد: سازمان های بین المللی رویکردی اتخاذ کنند که توسعه افغانستان و رفاه مردم آن را در اولویت قرار دهد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۱۴    
تیم فوتبال آرسنال در هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت که این بازی در پایان با پیروزی آرسنال همراه بود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۱۴    
یادداشت تجلیل رهبر انقلاب از بانوی معرفی شده در کتاب دختر قالی باف در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب آمل از اجرای احکام قلع و قمع 9واحد بنای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۷    
معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز توضیحاتی درباره خبر قتل شهردار منطقه 5 شیراز را ارائه کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۴    
در نخستین روز تورنمنت قزاقستان، دو بوکسور کشورمان به مصاف نمایندگان میزبان می روند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پیامی در صفحه خود در فضای مجازی بخشی از سخنرانی امیرعبداللهیان در سومین همایش گفت وگو های ایرانی - عربی را بازگو کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۷    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و وزیر نفت در جلسه هیئت دولت، گزارش هایی از ثبت رکورد های تاریخی در ثروت آفرینی این دو بخش برای کشور ارائه کردند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۳    
مدیرکل نظارت بر کالا های اساسی وزارت جهاد گفت: پس از افزایش 40 درصدی قیمت خرید تضمینی چغندر قند و حذف ارز ترجیحی واردات شکر خام، قیمت جدید شکر به تصویب ستاد تنظیم بازار رسید.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۳    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در گفت وگو با فرستاده سازمان ملل در امور افغانستان تاکید کرد: سازمان های بین المللی رویکردی اتخاذ کنند که توسعه افغانستان و رفاه مردم آن را در اولویت قرار دهد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۱    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه هنر ستاد های نماز جمعه تکریم است گفت: باید خیلی کار کنیم که جامعه جوان را به نماز جمعه بیاوریم
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۹    
مراسم افتتاح سومین همایش گفت وگو های ایرانی – عربی با عنوان برای همکاری و تعامل برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۳۲    
وزیر امور خارجه بر اهمیت خدمات و تسهیلات کنسولی در تقویت ارتباطات مردمی و همکاری های اقتصادی و تجاری، تاکید کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۸    
رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه مقام قضایی در اتخاذ تصمیمات قضایی خود مستقل است گفت:باید تلاش کنیم در جهت اجرای برنامه های سند تحول قضایی الگو سازی جدیدی از همکاری متقابل را تعریف و اجرا کنیم.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان از خرداد اجرا و البته معقوقات 2 ماه نخست سال نیز پرداخت خواهد شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با استناد به اینکه تیمش 25 هفته بهترین تیم دیدارهای خارج از خانه بوده است به این نتیجه رسیده که ذوبی ها در این فصل تیم بد و ضعیفی نبوده اند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۰    
درصورتیکه معامله به واسطه اقاله یا فسخ به هم بخورد شرطی که در ضمن آن شده است باطل می شود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۸    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان صادر کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۵    
صادق زیبا کلام در پی دریافت احضاریه، صبح امروز (23 اردیبهشت ماه) شخصا به دادسرای فرهنگ و رسانه تهران مراجعه کرده و ادعا های مطرح شده در مورد بازداشت وی در مسیر نمایشگاه کتاب کذب است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۹    
شرکت فراسکو عسلویه، از شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی صنعت نفت با منطقه ویژه پارس تفاهم نامه ای به ارزش 41 میلیون یورو در زمینه صادرات گاز مایع (ال پی جی) امضا کرد؛ با اجرای این طرح، سالانه 1 ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
کارگردان نمایش یاخته از حضور گلاب آدینه ، بازیگر سرشناس کشورمان در اجرای عمومی نمایش خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۷    
فرمانده کل انتظامی در جمع معاونین فرهنگی و اجتماعی فراجا گفت: هر چه قدر اقدامات شما به روزتر، به هنگام تر و هوشمندانه تر باشد ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۵    
همزمان با تصویب بسته های کمکی برای اوکراین از سوی کشورهای غربی، نیروهای نظامی روسیه پیشروی های بیشتری در محورهای مختلف دارند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۵    
معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز ضمن تایید خبر قتل شهردار منطقه 5 شیراز گفت: بررسی های اولیه صحنه جرم، حکایت از درگیری دارد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۲    
مدیرعملیات حج تمتع 1403 با اشاره به جزئیات برنامه ریزی خدمات اجرایی به زائران در حج تمتع آتی، بر تبیین شرایط و خدمات اجرایی و اطلاع رسانی بهینه آن از سوی مدیران کاروان و مجموعه تاکید کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۳    
مدیرعامل انتشارت علمی و فرهنگی در ویژه برنامه نمایشگاه کتاب شبکه سه با بیان اینکه گنجینه علمی و فرهنگی افتخار انتشار بیش از 4 هزار کتاب را دارد ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۳    
مرکز مطبوعات و انتشارات پژوهشگاه قوه قضاییه با بیش از 250 عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۰    
وزیر بهداشت: اجرای این واکسیناسیون از فوت هزار و 500 کودک در سال جلوگیری می کند. این 2 واکسن سبب مقاوم سازی در برابر عفونت های دستگاه تنفسی و گوارشی در کودکان می شود که شایع ترین آن بیماری سینه پهلو ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۸    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس برابر تیم های هوادار، استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک با کمک داوری به موفقیت رسیده و نمی دانم چرا درباره تیم ما اینگونه صحبت می کنند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
در راستای حمایت دستگاه قضایی از تولید و رفع موانع واحد های تولیدی، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه صبح امروز یک شنبه (23 اردیبهشت 1403) با حضور در شهرک صنعتی شمس آباد از برخی ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۹    
رئیس کل دادگستری استان مازنداران گفت: در مورد پروژه توسعه جاده کندوان موارد خوبی به تصویب رسید و موانعی که بر سر راه مجری طرح بود برطرف شد ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۶    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که با عنوان جعلی پلیس در ایستگاه های مترو اقدام به سرقت می کرد، خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۵    
دادستان تهران از آزادی 8 نفر از محکومان مالی استان با جذب کمک های مالی خیران خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در چهارمین همایش بین المللی صندوق توسعه ملی محور های همکاری و مشارکت وزارت ارتباطات با این صندوق را برای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه در اقتصاد دیجیتال را اعلام کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی از تأسیس رآکتور هسته ای جدید در شیراز خبر داد و گفت: این اقدام در جهت توسعه علوم و فنون هسته ای و کار تحقیقاتی، علمی و آموزشی انجام می شود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز برنامه واکسیناسیون تزریقی پنوموکوک در 7 استان و واکسن خوراکی روتاویروس در 2 استان آغاز شد و به زودی در سراسر کشور گسترش پیدا می یابد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۵    
موزه سینما همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و با همکاری فیلم خانه ملی ایران بخش هایی از یکی از مهم ترین آثار تاریخ سینمای ایران به نام فردوسی را نمایش می دهد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۴    
تاکتیک های مورد استفاده افسران پلیس آمریکا برای مهار افراد در موارد زیادی به مرگ شهروندان آمریکایی، به ویژه سیاه پوستان منجر می شود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۴    
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب از دیدار خانواده شهید زاهدی با حضرت آیت الله خامنه ای خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمام هم و غم ما در بازی با استقلال این است که تک امتیاز را بگیریم و با تمام وجود برای بازنده نشدن بازی می کنیم.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۹    
بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در اجرایی ویژه از نمایش بیژن و منیژه در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می شود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۴    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی گفت: پایتخت نشینان منتظر تشدید سامانه بارشی باشند و از مسیل ها دور شوند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۳    
انیمیشن کوتاه در سایه سرو به کارگردانی حسین ملایمی و شیرین سوهانی برنده جایزه بهترین انیمیشن کوتاه چهاردهمین جشنواره بین المللی انیمیشن گلدن کوکر کشور بلغارستان شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۸    
روزشمار هفته ملی جمعیت (24 تا 30 اردیبهشت) در سال 1403 با شعار نقش من در جوانی ایران از سوی مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت اعلام شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۳    
عملیات بهسازی پیست آکادمی ملی اسکیت آغاز شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۱    
معاون درمان وزارت بهداشت از اختصاص بودجه 2.5 همتی برای درمان رایگان کودکان کمتر از هفت سال کشور خبر داد و گفت: تمام هزینه های درمانی سرپایی و بستری به جز دارو سرپایی، برای کودکان زیر هفت سال است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۸    
همایش پویش ملی کودک سالم، ایران سلامت با محوریت رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر 7 سال و برنامه واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس با حضور وزیر بهداشت، برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۹    
نشست مشترک تولید کنندگان پهپاد های غیرنظامی با وزارت صمت در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار و مقرر شد؛ وزارت صنعت، معدن و تجارت تسهیلات ویژه ای در اختیار تولیدکنندگان پهپاد های کشاورزی قرار دهد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۱    
معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از طریق توجه به ورزش دانش آموزی ایران قوی پدید می آید گفت: بیش از 18 هزار کانون ورزشی آماده ارائه خدمات ورزشی فوق برنامه به دانش آموزان است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۷    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: ظرفیت نیروگاه های کل کشور همزمان با اتصال دومین واحد گازی نیروگاه تربت حیدریه به شبکه سراسری برق از مرز 93 هزار مگاوات عبور کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۳    
کمیته استیناف رای خود را درباره تیم های آبی پوشان جنوب و فجر شهیدسپاسی شیراز را اعلام کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۷    
دهمین اجلاس شورای جهانی آب با شعار" آب برای شکوفایی" از 19 تا 25 می 2024 در شهر بالی کشور اندونزی برگزار شود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی صنعت آب با اشاره به پرشدگی 67 درصدی مخازن سد های کشور و تشریخ آخرین وضعیت منابع آب، گفت: هرچند میزان پرشدگی سد های کشور نسبت به سال گذشته با رشد 3 درصدی همراه بوده است ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۵    
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به در پیش بودن فصل گرم و اوج گیری مصرف برق گفت: مشترکان با مدیریت مصرف برق در قالب پویش با انرژی جایزه بگیرند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۰    
رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: هدف اصلی و نهایی وکلا، کمک به قضات در جهت کشف حقیقت و فصل خصومت باشد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۷    
معاون علمی رییس جمهور با اشاره به حمایت از نوآوری های شرکتی در قالب مراکز نوآوری درون سازمانی گفت: هسته ها و ایده های نوآورانه در دل شرکت ها در قالب برنامه نوآفرین معاونت علمی حمایت می شوند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۵    
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که در دیدار وی و مدیران قضایی از ندامتگاه مرکزی کرج، ضمن بررسی درخواست های 129 نفر با آزادی و مرخصی برای 26 زندانی موافقت شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۳    
رئیس جمهور در پیامی با قدردانی از استقبال گرم و پرشور مردم آگاه، انقلابی و با بصیرت استان قم از دولت مردمی و لطف و بزرگواری ویژه علما و مراجع عظام تقلید تصریح کرد ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۷    
تیم فوتبال پرسپولیس برای یک بازی دوستانه بعد از مسابقه رسمی، امروز (یک شنبه) میزبان تیم ملی جوانان ایران بود. شاگردان اوسمار در این مصاف با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسیدند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۵    
مدیرعامل موسسه سینماشهر از نصب گیشه آنلاین و اطلس سینمای ایران در پردیس های سینمایی تهران، شهرستان ها و نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۰    
نظرسنجی های انتخاباتی در آمریکا 6 ماه مانده تا زمان برگزاری انتخابات این کشور، چشم انداز دقیقی را درباره نتیجه ایالت ها ارائه نمی کنند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۸    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: عقب نشینی دولت از اجرای قانون سامانه تجارت به نفع طلافروشان آثار سوئی دارد و بر این اساس کمیسیون اصل نود بر اجرای قانون تأکید کرده و نسبت به طرز ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۷    
سالاری در مراسم رونمایی از تازه ترین اثر حسن روح الامین با عنوان مائده به اهمیت فعالیت و تولید آثار هنر دینی و آیینی توسط بنیاد فرهنگی امام رضا (ع) و آستان قدس پرداخت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۷    
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به سابقه درخشان محمد خزاعی در برگزاری جشنواره فیلم فجر در ادوار گذشته به برخورد جدی با تولیدکنندگان فیلم های زیرزمینی تاکید کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۲    
فرشیدی گفت: واکسیناسیون هزینه اثربخش ترین مداخله سلامت بوده و بالاترین بازگشت سرمایه گذاری را دارد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۵    
چهارمین همایش بین المللی صندوق توسعه ملی با عنوان نقش آفرینی صندوق توسعه ملی در اجرای برنامه هفتم امروز یکشنبه (23 اردیبهشت 1403) در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۵    
عضو حقوقدان شورای نگهبان در حاشیه بازدید از سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کتاب را عامل مهمی در توسعه دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۵    
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با مساعدت هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران و اختصاص 800 میلیون یورو از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، اقدام های مناسبی برای نوسازی و تعمیرات تأسیسات ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۸    
انتشارات دادگستری استان تهران در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ارائه 52 عنوان کتاب حقوقی- تخصصی میزبان علاقمندان به منابع و کتب تخصصی در حوزه های حقوقی و قضایی است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۳    
مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از حضور 69 کاروان زیر سایه خورشید در 2100 نقطه کشور خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۷    
کتابخانه و موزه ملی ملک، کارگاه تصویرسازی قصه های امام رضا علیه السلام را با هدف آشنایی با معارف رضوی در دهه کرامت برگزار می کند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۱    
رئیس دادگستری شهرستان هشترود استان آذربایجان شرقی گفت: 680 هزار مترمربع از اراضی شهرستان هشترود در سال 1402 و در قالب 133 فقره پرونده رفع تصرف و خلع ید شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۸    
جلسه ای با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، شهردار منطقه 16 تهران، مدیران عامل سازمان مهندسی و عمران و سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و همچنین مدیران کل حوزه معاونت فنی و عمرانی برگزار و ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۰    
دادستان تهران به همراه جمعی از معاونان ستادی دادسرای عمومی و انقلاب تهران و مدیرکل زندان های استان تهران از بخش های مختلف پلیس آگاهی تهران بزرگ بازدید و در دیدار چهره با چهره با متهمان بازداشتی ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۰    
کاهش بی سابقه افراد سیگاری در ایالات متحده نشان می دهد که مردم از معادله نابرابر مضرات واقعی و خاصیت های فرضی سیگار آگاه شده اند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۴    
تاجیک با بیان اینکه ما هیچ محدودیتی برای پیش فروش قبر نداریم، گفت: خانواده هایی هستند که علاقه دارند که در قطعه ای که بستگان نزدیک خود را دفن کرده اند ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۳    
نخستین گروه از عوامل اجرایی حج تمتع، بعداز ظهر روز شنبه 22 اردیبهشت ماه شدند و دومین گروه امروز از ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران به مدینه منوره اعزام می شوند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۰    
رضایت بالا از وضعیت زندگی فقط در بین کمتر از 50 درصد مردم آمریکا گزارش شده است؛ این شاخص برای افراد پردرآمد، متدین و متاهل بیشتر است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از کاهش 60 تا 70 درصد زباله گردی در شهر تهران خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۹    
رنکینگ جدید تیراندازان ایرانی در رده بندی فدراسیون جهانی اعلام شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۸    
کشورهای مختلف جهان شاهد برگزاری تظاهرات در محکومیت جنگ غزه و حمایت از فلسطین به ویژه در دانشگاه ها هستند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۱    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: با پیگیری دستگاه قضا، مشکل اسناد مالکیت شهرک شمس آباد پس از 12 سال وقفه حل و بیش از هزار و 600 فقره سند مالکیت تک برگی صادر شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۹    
رایزن فرهنگی ایران در برزیل ضمن اشاره به عدالت که گمشده این روز های جهان است، کنگره جهانی حضرت رضا (ع) را آغاز راهی برای حرکت های ماندگار و پرثمر در عرصه عدالت و مبارزه با ظلم دانست.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۵    
سازمان سینمایی سوره در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب میزبان مخاطبان با محوریت معرفی آثار اقتباسی سوره می شود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۴    
رژیم صهیونیستی از ابتدای تاسیس تاکنون، به ویژه از زمان آغاز جنگ غزه، همواره قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته است و گزارش های متعددی این موضوع را ثابت می کند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۰    
پوستر نمایش بیرون پشتِ در به تهیه کنندگی سجاد افشاریان برای اجرا در تئاتر شهر رونمایی شد.
  • ۱