پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۰:۲۴Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 27 اردیبهشت 1403 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 29 اسفند 1398 میزان 22 اسفند 1399 میزان 29 اسفند 1400 میزان 2 اسفند 1401 میزان 29 اسفند 1402 میزان 31 فروردین 1403 میزان 1 اردیبهشت 1403 میزان 2 اردیبهشت 1403 میزان 3 اردیبهشت 1403 میزان 4 اردیبهشت 1403 میزان 5 اردیبهشت 1403 میزان 6 اردیبهشت 1403 میزان 7 اردیبهشت 1403 میزان 8 اردیبهشت 1403 میزان 9 اردیبهشت 1403 میزان 10 اردیبهشت 1403 میزان 11 اردیبهشت 1403 میزان 12 اردیبهشت 1403 میزان 13 اردیبهشت 1403 میزان 14 اردیبهشت 1403 میزان 15 اردیبهشت 1403 میزان 16 اردیبهشت 1403 میزان 17 اردیبهشت 1403 میزان 18 اردیبهشت 1403 میزان 19 اردیبهشت 1403 میزان 20 اردیبهشت 1403 میزان 21 اردیبهشت 1403 میزان 22 اردیبهشت 1403 میزان 23 اردیبهشت 1403 میزان 24 اردیبهشت 1403 میزان 25 اردیبهشت 1403 میزان 26 اردیبهشت 1403 میزان 27 اردیبهشت 1403 میزان 28 اردیبهشت 1403 میزان 29 اردیبهشت 1403 میزان 30 اردیبهشت 1403 میزان 31 اردیبهشت 1403 
میزان   ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۶    
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ضمن بررسی درخواست زندانیان بازداشتگاه اشنویه گفت: بازدید از زندان ها به هدف اطلاع از وضعیت مشکلات زندانیان است تا بتوان از ظرفیت های قانونی در راستای رفع مشکلات آن ها ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر به تشریح آخرین وضعیت اقدامات امدادی انجام شده در مناطق متاثر از سیل در خراسان رضوی پرداخت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۲    
افزایش نامتعارف مصرف برق در فصول گرم سال می تواند مشترکان برق را مشمول تعرفه های پلکانی و افزایشی کرده و علاوه بر تحمیل هزینه های بسیار بر شبکه برق کشور، تعرفه های بیشتری را متوجه اقتصاد خانوار کند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۳    
بیست و هفتمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۰    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران با بیان اینکه تخلفات ساکن بیش از 10 درصد کل اعمال قانون ها را به خود اختصاص داده است ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۰    
میرکریمی، کارگردان مطرح سینمای ایران در آیین افتتاح پردیس سینمایی مهر مادر نخستین پردیس سینمایی شهر دزفول، از نیروهای جوان حوزه هنری برای توسعه زیرساخت های سینما تقدیر کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۵    
تیم سپک تاکرای 3 نفره رگوی ایران موفق به شکست تیم آلمان در جام جهانی مالزی شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۹    
نخستین نشست هم اندیشی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور با شهرداری های کلانشهر ها برگزار و وظایف و ماموریت های محوله کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور در مرز های ایران و کشور ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
قانون ساماندهی بازار زمین مسکن و اجاره بها، در تاریخ دهم اردیبهشت ماه 1403، به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۴    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از غرفه انتشارات سازمان بازرسی کل کشور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۹    
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از واگذاری 50 لکوموتیو متوقف طولانی مدت از طریق مزایده عمومی در خرداد ماه خبر داد
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۵    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: بارش های سیلابی اخیر در این کلانشهر منجر به افزایش ذخیره آب در سد ها شده است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۷    
بهره برداری از 350 گلخانه روستایی با مشارکت مردم تا افتتاح بزرگترین و مجهزترین مدرسه روستایی در حاشیه سفر در حاشیه سفر رئیس جمهور به مازندران صورت گرفت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید اگر جام حذفی قبل از لیگ به پایان می رسید، برای من اهمیتی نداشت و باید روی هر دو رقابت تمرکز کنیم.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۱    
مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: موقعیت های زیادی ایجاد کردیم، اما متأسفانه نتوانستیم استفاده کنیم. بارزترین آن ها هم صحنه پنالتی بود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: به دفعات تصریح شده است که جزایر سه گانه ایرانی جزء لاینفک ایران بوده و طرح ادعا های بی اساس درباره آن مردود است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۷    
معاون اول قوه قضاییه امروز با علما و مراجع قم دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تراکتور بعد از پنالتی از نظر روحی و روانی اُفت شدیدی کرد و برای ما حس خیلی خوبی بود و توانستیم انرژی بیشتری بگیریم.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: فوتبال خوبی ارائه کردیم و روی بحث تاکتیکی خودمان اصرار کردیم و به گل رسیدیم.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: تاوان بازی دادن به بازیکنان جوان را دادیم، اما بازیکنان جوان سرمایه های باشگاه بزرگ ملوان هستند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: امروز تمرکز خیلی خوبی در فاز دفاعی داشتیم و اجازه ندادیم حریف شانسی داشته باشد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۱۹    
وزیر کشور با سفر به مشهد، در جلسه ستاد بحران، بر رفع هرچه سریع تر مشکلات خانه های آسیب دیده تاکید کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۵۸    
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران امشب با برگزاری 4 بازی پیگیری شد و تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۵۷    
شاعر پیشکسوت، نویسنده و مترجم کتاب های کودک و نوجوان کشورمان گفت: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان و توجه به نوع نگرش آن ها به حرم و امام رئوف (ع) در حوزه رضوی نیاز شعر این حوزه است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۳۱    
وزیر امورخارجه در صفحه خود در فضای مجازی درباره بازدید از نمایشگاه کتاب نوشت: استقبال نیکو از کتاب و گرایش عمیق به خواندن نزد ایرانیان ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۰    
معاون درمان بیمارستان طالقانی با تکذیب ادعای یک محکوم امنیتی گفت: هم اکنون تنها 3 بیمار از زندان اوین در بخش دیالیز این بیمارستان بستری هستند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۱۲    
در پی بارش شدید و سیل آسا باران در روز چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403، اکثر خیابان های مشهد با آب گرفتگی شدید معابر مواجه شد ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۵    
گزارش کامل صداوسیما از تحقیق وتفحص مجلس از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و توضیحات مدیرعامل شستا درباره احقاق حقوق مردم در دولت سیزدهم و با همکاری قوه قضاییه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۲    
سرخپوشان امروز تمرین تاکتیکی نسبتا سنگینی را پشت سر گذاشتند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۳۶    
دولت سیزدهم برای اولین بار در کشور، با نگاه جدید عدالت در نظام پرداخت و توجه به اهمیت مهارت و تخصص افراد و گذر کردن از نگاه صرف به مدرک تحصیلی در مشاغل مختلف ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۳۴    
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی، نسبت به احتمال وقوع طوفان لحظه ای در استان هشدار داد و گفت: شهروندان از تردد در مجاورت ساختمان های نیمه کاره اجتناب کنند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۹    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امکان سیلابی شدن مسیر ها و تخریب محصولات کشاورزی در پی تشدید رگباری بارش ها پیش بینی می شود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۹    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان این استان را پیگیری و دستورات لازم برای بسیج همه امکانات در این زمینه صادر کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۳    
تیم ملی هاکی بانوان ایران به مقام پنجمی آسیا بسنده کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۰    
حریفان نمایندگان کشورمان در مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک مشخص شدند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۴    
نیمه نخست 2 دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با تساوی تراکتور و مس و برتری گل گهر مقابل هوادار به پایان رسید.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۵۲    
ایران در نامه ای به شورای امنیت درباره اوکراین و یمن هرگونه ادعایی مبنی بر دخالت ایران در فروش، صادرات یا انتقال سلاح بر خلاف تعهدات بین المللی اش را کاملاً بی اساس و مردود دانست.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۳۳    
ساعت کار نمایشگاه کتاب امروز و فردا جمعه با یک ساعت افزایش تا ساعت 21 تمدید شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۲۹    
رئیس جمهور در نشستی با فعالان مردمی اقتصاد در روستای خرماکلای مازندران با اشاره به مسئله عدم توازن در توزیع سود ناشی از تولید و فروش برنج برای تولیدکنندگان و دلالان تاکید کرد که زنجیره تولید تا توزیع ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۲۶    
با اعلام فدراسیون فوتبال رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و مسئول مسابقات سازمان لیگ برکنار شدند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۲۲    
همزمان با افتتاح ساختمان جدید بیمارستان رازی قائمشهر، 574 تخت بیمارستانی جدید در استان مازندران با حضور رئیس جمهور، به بهره برداری رسید.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۱۸    
پایگاه اطلاع رسانی اخبار رهبر انقلاب بخشی از مستند غیررسمی6 را به مناسبت ایام نمایشگاه کتاب منتشر کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۹    
نیمه اول دیدار تیم های آلومینیوم اراک و چادرملو با تساوی بدون گل به پایان رسید.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۷    
350 واحد گلخانه روستایی احداث شده با مشارکت مردم در شهرستان قائمشهر با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۲۹    
رئیس جمهوری در نشست با فعالان عرصه تولید و اقتصاد مردمی در سفر به مازندران با بیان اینکه اصل بر تولید و حمایت از تولید است و به هیچ عنوان نباید کالایی که در داخل تولید می شود، وارد شود ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۲۱    
آفریقای جنوبی در نشست دادگاه لاهه با بیان اینکه شواهد زیادی درباره قصد رژیم صهیونیستی برای نسل کشی در نوار غزه وجود دارد، خواستار توقف حمله به رفح شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۵    
تکواندوکار تیم ملی کشورمان رقبای خود را در روز دوم از مسابقات قهرمانی آسیا شناختند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۳    
رئیس جمهور بزرگترین و مجهزترین مجمتع آموزشی روستایی کشور را در روستای خرماکلای مازندران به بهره برداری رساند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۰    
رهبر انصارالله یمن با تاکید بر اینکه آمریکا با حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی، نقش اساسی در نسل کشی و گرسنگی در نوار غزه دارد ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۱    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفتم تیر در روز جمعه هفته جاری را اعلام کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۹    
مسئول انتشارات سازمان بازرسی کل کشور در آئین رونمایی از دو عنوان کتاب انتشارات این سازمان گفت: تلاش ما بر است کتاب هایی منتشر کنیم تا کودکان و نوجوانان نیز با موضوع مبارزه با فساد آشنا شوند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۵    
رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال درباره جلسه های بین المللی توضیحاتی را ارائه کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۵    
روسای جمهور روسیه و چین در مورد موضوع های مختلف از جمله گسترش روابط، تحولات جهانی و جنگ اوکراین گفت وگو و بر اهمیت همکاری های دوجانبه نظامی تاکید کردند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۵    
مسئول انتشارات سازمان بازرسی کل کشور در آئین رونمایی از دو عنوان کتاب انتشارات این سازمان گفت: تلاش ما بر است کتاب هایی منتشر کنیم تا کودکان و نوجوانان نیز با موضوع مبارزه با فساد آشنا شوند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۸    
فدراسیون های دوچرخه سواری ایران و قطر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۰    
به دنبال انتشار ویدیویی از درگیری میان زنی جوان و ماموران پلیس در طرح نور، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در توضیحاتی گفت ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۸    
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی صبح امروز به طور سرزده از حوزه قضایی جاجرم بازدید کرد و عملکرد دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۲    
وزیر کشور با بیان اینکه آب، برق و گاز در استان خراسان رضوی وصل است گفت: خیابان سپاه منطقه سیدی مشهد جز بافت فرسوده محسوب می شود و جزئی از برنامه های ما بوده است که نوسازی و بازسازی آن را انجام دهیم.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۳    
کارگردان فیلم سینمایی زنانی که با گرگ ها دویده اند در آیین رونمایی و اکران ویژه این فیلم گفت: آنچه که شما در این فیلم می بینید عشق یک گروه همدل است که با تمام وجودشان زحمت کشیدند و تک تکشان ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۱    
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه نتیجه خوشبینی دولت قبل به آمریکا افزایش دوبرابری تحریم ها بود گفت ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۰    
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در حال حاضر مسیر های اصلی شهر مشهد بازگشایی شدند، اما تعدادی از راه های روستایی همچنان مسدود است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۰    
زنان در انگلیس به دلیل امضای اجباری قرارداد های موسوم به توافق عدم افشا همواره با چالش هایی برای دفاع از حق خود مواجه بوده اند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۵    
رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه هرگز اجازه تکرار فاجعه ای، چون پلاسکو را نخواهیم داد از شهرداری خواست تا به عنوان مسئول و مرجع تشخیص، ساختمان های نا ایمن در تملک بنیاد مستضعفان را معرفی کند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۲    
قهرمان شطرنج بازی های پاراآسیایی و نایب قهرمان جودوی المپیک ناشنوایان مدال های خود را به آستان قدس رضوی اهدا کردند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۲    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان بر لزوم در دسترس بودن مسئولان برای مردم تاکید کرد و گفت: مردم باید بتوانند به آسانی و بدون تشریفات، خواسته های خود را به مسئولان منتقل کنند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۰    
وزیر کشور از وصل بودن آب، برق و گاز در خراسان رضوی خبر داد و گفت: فقط چند روستا در این زمینه مشکل دارند که تا امروز مشکل شان برطرف خواهد شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۲    
رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در حاشیه کنگره فیفا با همتای فلسطینی خود دیدار کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل ارشاد لرستان گفت: جشنواره آوای ارادت رضوی در بزرگ ترین بوستان خرم آباد، با حضور گروه های برجسته هنری و شاعران سرشناس لرستانی ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۳    
با حکم فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال، مدیر جدید روابط عمومی این باشگاه منصوب شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۱    
مدیرکل امنیت امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: تدابیر امنیتی و انتظامی و ترافیکی برگزاری آزمون های نهایی شهر و شهرستان های استان تهران اتخاذ شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۳    
برنامه باواریایی ها برای تغییر در کادر فنی این تیم دستخوش تغییراتی شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۷    
نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد که رقابت میان 2 نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داغ بوده و همچنین اعلام شده که ترامپ و بایدن طی 2 مناظره در تیر و شهریور مقابل هم قرار خواهند گرفت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۷    
رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم قصاص برای قاتل شهید پرکاس خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۱    
رئیس دادگستری شهرستان کامیاران استان کردستان در نخستین همایش صبر در این شهرستان از صلح و سازش بیش از 350 پرونده در سال گذشته با تلاش های صلح یاران خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۶    
دادستان عمومی و انقلاب دزفول استان خوزستان گفت: در راستای حفظ اراضی کشاورزی و باغ ها، دستور قضایی درباره 50 هکتار از اراضی این شهرستان صادر و اجرا شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۸    
رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه تلاش های فراوانی در مسیر رضایت مندی مردم صورت می گیرد، گفت ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۰    
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از بارش باران و مه گرفتگی در محور های چالوس، هراز و فیروزکوه خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۰    
آزمون کتبی سردفتری اسناد رسمی مربوط به سهمیه سال 1402، به طور همزمان در 18 حوزه امتحانی در 17 استان معین برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۷    
اکران خصوصی اولین قسمت آقای قاضی؛ شعبه 121 با حضور عوامل و بازیگران سریال و اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۵    
قرارداد های خصوصی نسبت به کسانی که آنرا منعقد نموده اند، در صورتی که مخالف صریح قانون نباشد، نافذ است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۰    
روز نخست از بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا با کسب دو مدال برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۵    
روایت رهبر انقلاب از کار بزرگی که برای اولین بار در تاریخ دریانوردی ایران انجام شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۴    
رژیم صهیونیستی با وجود هشدار ها و ابراز نگرانی های جهانی درباره پیامد های عملیات نظامی در شهر رفح که بیش از یک میلیون نفر در آن پناه گرفته اند، همچنان در حال اعزام واحد های ارتش به این شهر است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۵    
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم اکنون شاخص کیفیت هوا روی عدد 80 قرار دارد و وضعیت هوا قابل قبول است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: این اولین بار است که مراسم تجلیل از مدال آوران ورزشی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود که نشان از توجه و نظر ویژه آستان قدس رضوی و نظام به ورزش و قهرمانان دارد که این موضوع قابل ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۷    
به مناسبت اولین سالروز بازگشت ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش از مأموریت دریانوردی دور دنیا، محتوای دیجیتال روز اقتدار دریایی ارتش تولید شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۵    
بررسی ادعا های سران آمریکا و شرایط موجود در جنگ غزه، به ویژه حمله نظامی رژیم صهیونیستی به شهر رفح، نشان دهنده تضاد آشکار در گفتار و عمل دولت جو بایدن است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۱    
رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه مدیران میانی باید رسالت خود را در انعکاس واقعیات میدانی انجام دهند ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۸    
رئیس جمهور در مراسم جشن احیای 395 واحد راکد تولیدی و صنعتی: مصرف کاغذ در آموزش وپرورش، روزنامه ها و ادارات، مصرف روزانه و ساعتی است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۸    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۵    
اکران خصوصی اولین قسمت آقای قاضی؛ شعبه 121 با حضور عوامل و بازیگران سریال و اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۰    
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از تعیین تکلیف بیش از هزار میلیارد تومان کالا و اموال توقیفی و متروک و 130 دستگاه ماشین آلات سنگین موجود در گمرک بازرگان در سال 1402 ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۱    
جدیدترین قسمت از برنامه بیا وسط با موضوع عروسی گرفتن چقدر در خوشبختی اهمیت دارد پنجشنبه 27 اردیبهشت حوالی ساعت 18 روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.
  • ۱