پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۳:۲۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 25 اردیبهشت 1403 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 29 اسفند 1398 میزان 22 اسفند 1399 میزان 29 اسفند 1400 میزان 2 اسفند 1401 میزان 29 اسفند 1402 میزان 31 فروردین 1403 میزان 1 اردیبهشت 1403 میزان 2 اردیبهشت 1403 میزان 3 اردیبهشت 1403 میزان 4 اردیبهشت 1403 میزان 5 اردیبهشت 1403 میزان 6 اردیبهشت 1403 میزان 7 اردیبهشت 1403 میزان 8 اردیبهشت 1403 میزان 9 اردیبهشت 1403 میزان 10 اردیبهشت 1403 میزان 11 اردیبهشت 1403 میزان 12 اردیبهشت 1403 میزان 13 اردیبهشت 1403 میزان 14 اردیبهشت 1403 میزان 15 اردیبهشت 1403 میزان 16 اردیبهشت 1403 میزان 17 اردیبهشت 1403 میزان 18 اردیبهشت 1403 میزان 19 اردیبهشت 1403 میزان 20 اردیبهشت 1403 میزان 21 اردیبهشت 1403 میزان 22 اردیبهشت 1403 میزان 23 اردیبهشت 1403 میزان 24 اردیبهشت 1403 میزان 25 اردیبهشت 1403 میزان 26 اردیبهشت 1403 میزان 27 اردیبهشت 1403 میزان 28 اردیبهشت 1403 میزان 29 اردیبهشت 1403 میزان 30 اردیبهشت 1403 میزان 31 اردیبهشت 1403 
میزان   ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۹:۳۵    
بند س تبصره 6 قانون بودجه 1403 که نگرانی های زیادی را برای فعالان و اهالی بازار سرمایه ایجاد کرده بود اصلاح شد تا معافیت مالیاتی شرکت های بورسی ادامه داشته باشد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۶:۰۵    
رئیس کل دادگستری آذربایجان استان غربی در راستای عمل به سیاست قوه قضاییه مبنی بر ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی و مردم، ضمن دیدار با 150 نفر از مراجعان ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۱    
نمایندگان مجلس با اصرار مجدد بر مصوبه قبلی خود بر ترکیب کارگروه 6 نفره ممانعت از انتشار اطلاعات اصرار کردند از این رو این موضوع به مجمع تشخیص مصحلت نظام رفت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۱    
مدیرکل زندان های استان همدان با اشاره به 95 زندانی که شرایط آزادی را در کمیسیون عفو بدست آورده بودند، گفت: همزمان با ورود کاروان زیر سایه خورشید و پرچم مقدس ثامن الحجج به زندان ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۱    
شرکت های بزرگ فناوری آمریکا مانند گوگل، مایکروسافت و موارد دیگر به دلیل همکاری با رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینی ها سهیم هستند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۰    
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از سایت نمایشگاهی استان بازدید و به بررسی مسائل و مشکلات آن پرداخت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۵    
میزان تعهدات بیمه گر برای زائران حج تمتع سال جاری نسبت به سنوات قبل افزایش یافته است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۶    
امیر دریادار ایرانی در همایش اقتصاد و قدرت دریامحور، گفت: ما امروز با توجه به اقدامات علمی انجام گرفته شده توسط نخبگان بومی کشورمان ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۰    
نشست خبری جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه روز چهارشنبه (26 اردیبهشت 1403) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۵    
زائرانی که در سال جاری در موسم حج تمتع، قصد تشرف به سرزمین وحی را دارند می توانند با ورود به پیام رسان بله و مراجعه به بخش ارز حج تمتع و تکمیل مشخصات مربوطه ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۳    
کتابخانه و موزه ملی ملک، مجموعه کارگاه ها و نشست های تخصصی تذهیب و کتاب آرایی را به مناسبت دهه کرامت و هم زمان با هفته میراث فرهنگی و برگزاری نمایشگاه های تذهیب کهن و معاصر برگزار می کند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۰    
مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اصلاح تعرفه های برق در آبان ماه گذشته گفت: 80 درصد از مشترکان که زیر الگو مصرف می کنند، با تغییر چندانی در قبوض خود مواجه نیستند ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۵    
ایران و چین در پکن یادداشت تفاهم همکاری کشاورزی در بخش های باغبانی، زراعت، دامپروری، شیلات و مکانیزاسیون کشاورزی امضا کردند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۹    
تمرین روز سه شنبه تیم ملی والیبال ایران در حالی برگزار شد که بروناردو رزنده و سرجیو دوترا سانتوس، اسطوره های والیبال برزیل و اعضای کنونی کادر فنی تیم ملی این کشور برای دقایقی در آن حاضر بودند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۷    
سامانه پاسخگویی کمبود های دارویی 190 جهت ارائه خدمات بهتر در سازمان غذا و دارو مستقر شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۰    
مراسم پایانی پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع)، شامگاه سه شنبه (25 اردیبهشت 1403) با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مشهد برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۵    
مدیرعامل هلال احمر استان کرمان از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری سمند حامل اتباع افغانستانی در محور کرمان – سیرجان و برجا ماندن 9 مصدوم خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۷:۴۵    
دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان حکیم زاده یزد برای سومین سال متوالی با برگزاری پویشی مبلغ 40 میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اهدا کردند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۶    
وزیر امور خارجه به مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی پیامی را در فضای مجازی منتشر کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۸    
وزارت امور خارجه در محکومیت اقدام استرالیا در اعمال تحریم علیه مقام ها و نهاد های حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای تاکید کرد ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از توافق با صنف طلافروشان و معاف شدن فروشندگان طلا تا 6 ماه از ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۴    
هیات عالی نظارت با بررسی اصلاحات مجلس در خصوص تبصره 2 ماده 2 طرح شفافیت قوای سه گانه، آن را مغایر سیاست های کلی نظام تشخیص نداد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۰    
مجید نوری با انتشار ویدئویی ضمن اشاره به کارشکنی سوئدی ها اعلام کرد که مدت ها است ارتباطی با حمید نوری نداشته است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۴۴    
رئیس جمهور با بیان اینکه کمتر کسی است که با اجرای عدالت مخالف باشد، اما مسئله مهم شاخص اجرای عدالت در جوامع است، گفت: قانون نیز می تواند شاخص اجرای عدالت در جامعه باشد ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۶    
آخرین نشست مشترک رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با امیرعبدالهیان برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۳۰    
وزیر خارجه آمریکا از ارسال کمک های نظامی بیشتر به اوکراین در روز های آینده خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۵    
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: استفاده از اهرم جایگزین حبس هم در قالب بحث اجتماعی و پرداخت وجوه در قالب کاهش آسیب های اجتماعی به سمت رفع و رجوع کاهش آسیب های اجتماعی سوق داده شده است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۲    
کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران، تقویم نقل وانتقالات لیگ های مختلف را در فصل 04-1403 اعلام کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۲    
سومین بازی بانوان هاکی بازان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به شکست ملی پوشان کشورمان انجامید.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۳    
دبیر ستاد ملی جمعیت در نشست خبری هفته ملی جمعیت اظهار داشت: دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت هفته آینده برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۷    
ماموران پلیس طی تعقیب و گریز خودرو پژو پارس با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که نهایتا خودرو متوقف، یک نفر دستگیر و نفر دوم نفر از ناحیه پا مورد هدف گلوله قرار گرفت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۵    
در چارچوب جلسات شورای هماهنگی ستاد حقوق بشر میزبان نشست حقوق بشری بود که در موضوع پرونده اسدالله اسدی، دیپلمات ایرانی آزاد شده از بلژیک، با حضور کاظم غریب آبادی ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۱    
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در دیدار با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، به 800 درخواست رسیدگی کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۹    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای امروز سه شنبه در جریان سفر به استان کهگیلویه وبویراحمد، در دانشگاه یاسوج حاضر شد تا با دانشجویان و جوانان به صورت مستقیم و بدون واسطه به گفتگو و تبادل نظر بپردازد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۶    
ملاقات مردمی رئیس کل محاکم تهران در مجتمع قضایی شهید مطهری برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۴    
سخنگوی نیرو های مسلح یمن تاکید کرد: غزه خط قرمز ما است و در صورت ادامه تجاوزها به غزه، اهدافی را خواهیم زد که در تصور دشمن هم نمی گنجد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۲    
رئیس سازمان زندان ها با حضور در زندان شهرستان گچساران از بخش های مختلف بازدید و به بررسی مشکلات مطروحه پرداخت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۹    
بند ششم برنامه جامع خلع سلاح در نشست عمومی کنفرانس سازمان ملل که درباره این موضوع به ریاست ایران برگزار شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۸    
وزیر ورزش و جوانان گفت: بحث فیرپلی مالی یا انصاف مالی که با هدف کاهش مدیریت هزینه ها خواهد بود جزو برنامه های ما است که به جدیت این موضوع را پیگیری می کنیم.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۶    
معاون راهبردی قوه قضاییه حمایت از تولید را یکی از برنامه های مهم در مجموعه قضایی دانست و گفت: در سال جاری با تلاش سه قوه تولیدات دانش بنیان توسعه می یابد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۰    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد، گفت: دستگاه قضایی از یک ظرفیت آموزشی خوب در موضوعات و زمینه های مختلف برخوردار است که می تواند در اختیار جامعه کارگری قرار گیرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۸    
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در دیدار با نماینده ویژه وزارت خارجه ایتالیا، ضمن محکومیت شدید جنایت های رژیم صهیونیستی ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۷    
معاون اول قوه قضاییه پس از بررسی وضعیت طرح حدنگاری اراضی ملی و کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز رضایت کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۰    
پروژه 5 هزار و 582 واحدی هفده گانه غدیر و پروژه 342 واحدی تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی در راستای احیای حقوق عامه و با حضور جمعی از مسئولان قضایی شهرستان اسکو تکلیف شدند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۸    
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر جلوگیری از تضییع حقوق قانونی ورشکسته، طلبکار و بیت المال گفت: تصفیه پرونده های ورشکستگی با سرعت و دقت رسیدگی شود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۴    
رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح با اشاره به اینکه ظرف دو سال آینده سایت پتر وشیمی دهدشت با عمل کردن بانک های عامل به تعهدات خود به بهره برداری کامل می رسد ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۱    
دادستان زاهدان از تشکیل پرونده قضایی و انجام تحقیقات در رابطه با علت ترور بخشدار منطقه گوهرکوه تفتان خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۴    
رئیس کل دادگستری استان گیلان لازمه جلوگیری از تعرض به مالکیت افراد را سنددار کردن اراضی زراعی و منازل مسکونی در شهر ها و روستا ها دانست و گفت: این امر دست سودجویان را کوتاه می کند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۲    
برنامه دادگاه بین المللی دادگستری در پی درخواست آفریقای جنوبی برای رسیدگی به عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در شهر رفح، اعلام شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: من در هر فرصتی به موضوع سیاست های کلی و اصلاح قانون انتخابات بنابر سیاست های کلی نظام تاکید کردم.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۵    
رئیس قوه قضاییه گفت: یک دستگاه دولتی نباید انتظار داشته باشد وقتی از او شکایت می شود و رأی به نفع شاکی قطعی می شود ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۱    
نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه عالی نظارت بر مسابقات با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفتگو کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۰    
یکصد و نهمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی همزمان با برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در محل سالن کنفرانس نمایشگاه در مصلی برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۳    
کنفرانس کادر فنی تیم های ملی حاضر در جام ملت های 2023 آسیا به همراه مدیران بخش فنی و توسعه فدراسیون های هر یک از این تیم ها به مدت سه روز در شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۲    
دادستان کل کشور به منظور شرکت در پنجمین اجلاس دادستان های کل کشور های عضو اکو، عازم دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۵    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور در شهرستان بهمئی، در ارتباط با رفع مشکل نبود سالن تشریح در این شهرستان قول مساعد داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۸    
رئیس پلیس مترو تهران و حومه از دستگیری دست فروشی که 120 میلیون تومان از کارت بانکی مسافران اضافه برداشت کرده بود، خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۱    
رئیس کل دادگستری گیلان گفت: طرح ساخت کمربندی خیام- سیاهکل گیلان رشد 75 درصدی داشته و انتظار می رود با اتمام این طرح، مشکل ترافیک شهروندان سیاهکل حل شود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۸    
رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به عزم جدی این شرکت برای جذب درآمد غیرهوانوردی گفت: منابع درآمدی هوانوردی متکی به شرایط بین المللی و سیاسی است ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۰    
دبیر ستاد حقوق بشر در نشستی با حضور دیپلمات ایرانی آزاد شده از بلژیک، با بیان این که اقدام آلمان در بازداشت این شهروند ایرانی کاملا برخلاف قوانین بین المللی بود ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۰    
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دشمن برای اینکه به معیشت مردم و اقتصاد نظام آسیب بزند، دائما در حال برنامه ریزی و اجرای عملیات است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۷    
رئیس دیوان عالی کشور افزایش ارتباطات حقوقی با مراکز علمی و دانشگاهی را امری مهم در آسیب شناسی احکام دادگاه ها عنوان کرد و گفت: جلسات هیئت عمومی با حضور اساتید و مراکز فقهی ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۲    
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: سازمان اموال تملیکی استان آذربایجان غربی نیازمندی های ویژه از لحاظ امکانات دارد که باید برطرف شود پس لازم است وزارت اقتصاد بودجه لازم را تخصیص دهد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۷    
دبیرکل فدراسیون بوکس، گفت: هیچکدام از مسئولان فدراسیون در تصمیمات سرمربی تیم ملی، دخالت نداشته و ندارند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۶    
جلسه پیگیری طرح ها و پروژه های مشترک همکاری با کشور های خارجی صبح امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۰    
ستاد مرکزی اربعین حسینی، کربلاء طریق الأقصی را شعار مراسم اربعین حسینی در سال جاری اعلام کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۹    
رئیس قوه قضاییه در دانشگاه یاسوج در واکنش به مطالبه دانشجویان درباره وضعیت پرونده قضایی وزیر سابق جهاد گفت: وزیر سابق به 3 سال زندان محکوم شده است .
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۸    
نخستین مراسم بزرگداشت فردوسی در دانشکده علوم ورزش دانشگاه تهران برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۵    
جلسه رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه سپاهان از فدراسیون فوتبال در خصوص موضوع سقف بودجه امروز در دادگاه داوری ورزش برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اظهارات یک سناتور آمریکایی در توجیه و تشویق به کارگیری بمب هسته ای از سوی رژیم صهیونیستی ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۲    
معاون درمان وزارت بهداشت در دومین کنگره بین المللی سالمندی سالم در تبریز از تدوین و اجرای سند حمایت از سالمندان خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۶    
رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح در سفر به شهرستان دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد از حل مشکل انتقال آب سد مارون به پتروشیمی دهدشت با اقدامات دستگاه قضا خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۴    
رئیس پنجمین کنگره بین المللی طب انتقال خون ایران اظهار داشت: هم اکنون تامین نیاز مراکز درمانی به خون و فرآورده های خونی کشوری از میانگین کشوری 90 درصد در سالیان گذشته به رقم 100 درصد رسیده است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۳    
رئیس جمهور ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در جهش و توسعه چشمگیر صنعت فضایی در دولت مردمی، بر اهمیت هماهنگی ایجاد شده میان وزارت ارتباطات و دیگر بخش های مربوط و همچنین لزوم عملیاتی سازی زنجیره ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۳    
رئیس کل دادگستری گلستان دستور بررسی درخواست های 93 نفر از مراجعان را در دیدار مردمی امروز خود صادر کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۹    
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از روند تکمیل ساخت و ساز زندان شهرستان دنا بازدید کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۵    
مقوله امنیت غذایی در شرایط کنونی جهان، به عنوان یکی از مؤلفه های امنیت ملی کشور ها مطرح است. تولید غذای کشور از مهم ترین فعالیت ها در همه کشور ها است ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۴    
نمایشگاه هفته فرهنگی فلسطین/ 76 سال مقاومت در برابر اشغالگری در گالری فکه افتتاح شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۴    
دانشگاه آمستردام در پی درگیری پلیس ضد شورش هلند با دانشجویان حامی فلسطین از تعطیلی کلاس های درس خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۱    
دبیر هیئت مقررات زدایی در نامه ای به رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعلام کرد: از تاریخ لازم الاجراشدن احکام قانون تامین مالی تولید و زیرساخت ها (1403/03 ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۹    
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با درخشش نمایندگان کشورمان و کسب 7 مدال رنگارنگ به پایان رسید.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۷    
92 سند مالکیت شهرستان تنگستان بوشهر به مساحت 2.5 هکتاری برای طرح جهش تولید مسکن توسط استاندار بوشهر تحویل مدیرکل راه و شهرسازی استان شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۲    
مجمع عمومی سهامداران باشگاه تراکتور برای بررسی عملکرد و تعیین اعضای هیئت مدیره باشگاه تشکیل جلسه داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۲    
چهارمین جلسه از سلسه دیدار های مردمی رئیس کل دادگستری زنجان و مسئولین قضایی استان در مسجد حضرت ولیعصر (عج) زنجان انجام شد ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۱    
معاون وزیر دادگستری، راه اندازی کانون های حرفه ای برای موسسات نگهداری از کودکان را اقدامی شایسته در جهت پیگیری و دستیابی به اهداف بالاتر و موثرتر در حوزه کودکان برشمرد و گفت ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۹    
بحران مرگ ومیر مهاجران و پناهجویان در مرزهای آمریکا نتیجه سیاست های ضدمهاجرتی این کشور است که چیزی جز مرگ افراد آسیب پذیر به ارمغان نیاورده است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۶    
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه چای دبش دولت و قوه قضاییه بودند که موضوع را کشف و پیگیری و اطلاع رسانی کردند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۸    
معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران از برگزاری دادگاه علنی برخط در روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه در دادگستری شهرستان اسلامشهر تهران خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۲    
معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی شیراز در تکمیل اطلاع رسانی ها در خصوص مرگ مشکوک شهردار منطقه 5 شیراز گفت ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت برای افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه در استان هرمزگان، صبح امروز سه شنبه وارد بندرعباس شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۵    
معاون اول قوه قضاییه با صدور بخشنامه ای، کلیه مراجع قضایی را، از انسداد کد ملی متهم و محکوم علیه منع کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۰    
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به همراه معاونین قضایی در دیدار چهره به چهره با مردم استان 140 پرونده قضایی را بررسی کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۸    
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از پوشش انتظامی و مراقبتی برای اجرای حکم قضایی پلمب پاساژ داد در منطقه 11 شهرداری تهران خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۴    
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از روند ساختمان در حال ساخت پزشکی قانونی شهرستان دنا بازدید کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۲    
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش ما این است که تا پایان مرداد فدراسیونی نداشته باشیم که با سرپرست اداره می شود.