پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۵:۰۱Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 26 اردیبهشت 1403 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 29 اسفند 1398 میزان 22 اسفند 1399 میزان 29 اسفند 1400 میزان 2 اسفند 1401 میزان 29 اسفند 1402 میزان 31 فروردین 1403 میزان 1 اردیبهشت 1403 میزان 2 اردیبهشت 1403 میزان 3 اردیبهشت 1403 میزان 4 اردیبهشت 1403 میزان 5 اردیبهشت 1403 میزان 6 اردیبهشت 1403 میزان 7 اردیبهشت 1403 میزان 8 اردیبهشت 1403 میزان 9 اردیبهشت 1403 میزان 10 اردیبهشت 1403 میزان 11 اردیبهشت 1403 میزان 12 اردیبهشت 1403 میزان 13 اردیبهشت 1403 میزان 14 اردیبهشت 1403 میزان 15 اردیبهشت 1403 میزان 16 اردیبهشت 1403 میزان 17 اردیبهشت 1403 میزان 18 اردیبهشت 1403 میزان 19 اردیبهشت 1403 میزان 20 اردیبهشت 1403 میزان 21 اردیبهشت 1403 میزان 22 اردیبهشت 1403 میزان 23 اردیبهشت 1403 میزان 24 اردیبهشت 1403 میزان 25 اردیبهشت 1403 میزان 26 اردیبهشت 1403 میزان 27 اردیبهشت 1403 میزان 28 اردیبهشت 1403 میزان 29 اردیبهشت 1403 میزان 30 اردیبهشت 1403 میزان 31 اردیبهشت 1403 
میزان   ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۳    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در جنوب شرق پایتخت خبرداد و گفت: در این عملیات 75 کیلوگرم مواد روانگردان مهلک کشف شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۵    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: 6 مرد جوانی که در ورودی پارک پرندگان دست به جنایت زده بودند، دستگیر شدند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۰    
نشست علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه کشورمان آغاز شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۵    
بارش شدید باران در شهر مشهد، موجب آبگرفتگی و مسدود شدن برخی تقاطع های این کلانشهر و گرفتار شدن برخی از خودرو ها شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۵    
سریال یزدی پشت پرده اثر مشترک شبکه دو سیما و مرکز هنری رسانه ای نهضت به زودی از اول خرداد ماه شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:15 به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۹    
آقای قاضی؛ شعبه 121 در ادامه فصل اول این مجموعه ساخته شده و همچون فصل گذشته به موضوع پرونده های قضایی و حل وفصل آن توسط بهزاد خلج شخصیت اول سریال و قاضی پرونده ها می پردازد ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۱    
همزمان با هفته فرهنگی و روز شهرکرد، مستند پا به توپ با حضور سازندگان فیلم، هنرمندان و ورزشکاران در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد رونمایی و اکران می شود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۱    
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از برگزاری دوره آموزش ضابطین قضایی برای فرماندهان و افسران یگان ویژه فراجا استان خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۳    
تیم ملی والیبال جوانان ایران در پنجمین و آخرین دیدار خود در رقابت های لیگ ملت های آسیای مرکزی مغلوب تیم ملی بزرگسالان پاکستان شد تا به کار خود در این رقابت ها پایان دهد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۳    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۳    
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری های محلی هشدار داد که اختلال در حمل ونقل و خسارت به صنعت کشاورزی را به دنبال دارد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۹    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن که در تعطیلات آخر هفته روی آنتن شبکه های مختلف سیما می رود، معرفی شدند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۵    
کانون پرورش فکری در آخرین برنامه دیدار با مفاخر که در غرفه کانون در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود، میزبان مصطفی رحماندوست نویسنده و شاعر نام آشنای کودک و نوجوان خواهد بود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۴    
رئیس حوزه قضایی جازموریان از رهایی یک جوان محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۶    
سخنگو و معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ایران آماده همکاری همه جانبه در راستای انتقال دانش و فناوری هسته ای خود به همه کشور ها به ویژه کشور های همسایه است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۳    
واکنش مدیرعامل شستا به گزارش تحقیق و تفحص مجلس گفت: با پیگیری دولت سیزدهم و همت قوه قضاییه، 31 میلیون دلار از سرمایه مردم از متخلفان بازپس گرفته شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۲    
شماره 444 خط حزب الله با عنوان کدام مجلس در رأس امور است؟ منتشر شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۶    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: این عدد در خیلی از کشور ها از جمله سوئیس، آلمان، کره جنوبی، ترکیه و ژاپن بیشتر از ایران است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۵    
فرماندار مشهد با بیان اینکه تاکنون شمار جانباختگان سیل مشهد پنج نفر می باشد، گفت: در حال جمع بندی آمار فوت شدگان و مصدومان سیل امروز در مشهد هستیم و پس از جمع بندی اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۱۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اتمام رسیدگی به طرح الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول در مجمع تشخیص مصلحت نظام ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۰    
قرارداد امید ابراهیمی با تیم فوتبال الشمال قطر تمدید شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۸    
جوان اهل غزه خطاب به رهبر انقلاب گفت: در روز حمله وعده صادق احساس کردیم در این نبرد تنها نیستیم.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۱    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بیانیه ای صادر کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: شاید فردا تغییر رویه بدهیم، مهم نیست خوب یا بد بازی کنیم، فقط می خواهیم برنده شویم.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۲    
معاون اول قوه قضاییه در نشست فصلی شورای برنامه ریزی مدیران قضایی دادگستری کل استان تهران گفت: کسی که به اقتصاد کشور ضربه می زند باید شدیدا با او برخورد شود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم فردا روز خوب مان باشد و بتوانیم از موقعیت های مان استفاده کنیم و برنده شویم.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم تیم خوب سپاهان را شکست بدهیم و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۵    
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری استان در راستای بررسی مسائل مربوط به سرمایه گذاری ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۵    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر اینکه مصاحبه ای در مورد موافقت دفتر رهبر معظم انقلاب با تعطیلی شنبه ها نداشتم ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۵    
تیم فوتبال پرسپولیس، پس از دو روز استراحت، تمرینات خود برای سه بازی باقی مانده از لیگ برتر را امروز (چهارشنبه) از سر گرفت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۰    
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان این نکته که باید تصادفات را به حداقل برسانیم گفت: با رعایت استاندارد ها می توانیم شمار کشته شدگان را به هفت هزار نفر برسانیم.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۱۹    
سفیر جدید جمهوری خلق چین در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با امیرعبداللهیان، با اشاره به سفر روسای جمهور دو کشور به تهران و پکن ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۰۳    
رئیس کل دادگستری استان تهران در بازدید از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ساز و کار احصاء آراء خوب و برتر به منظور جمع آوری و نشر جهت بهره برداری جامعه حقوقی را مورد مداقه قرار داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۳۱    
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: به زودی دادگاه های صلح در کنار شورا های حل اختلاف تاسیس خواهند شد و طبق قانون جدید شورا های حل اختلاف ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۹    
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان از آزادی 6 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و عمدِ سَبُک کرمان همزمان بادهه ی مبارک کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (ع) خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۸    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با ابراز رضایت از امکانات کمپ تمرینی برزیل گفت: در این کمپ همه امکانات مورد نظر برای تمرین را در اختیار داریم.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۹    
وزارت امور خارجه در پی وضع تحریم های جدید استرالیا علیه برخی مسئولان و مقامات کشورمان کاردار سفارت استرالیا را احضار کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی سوء قصد علیه نخست وزیر اسلواکی را محکوم کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۳    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و گروه اخوان المسلمین با انتشار بیانیه هایی جداگانه دخالت در اقدامات خرابکارانه در اردن را رد کردند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۵    
رئیس کل دادگستری استان قزوین ضمن بازدید از 2 واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین گفت: راه اندازی شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده های تولیدی، مشکلات قضایی حوزه صنعت را کاهش می دهد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۳    
در مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون پزشکی ورزشی موضوع افزایش تعرفه هزینه درمان ورزشکاران آسیب دیده مورد بررسی قرار گرفت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۳    
رئیس کل دادگستری سمنان ضمن گفت وگو با کارکنان حوزه قضایی مهدیشهر، عملکرد این حوزه قضایی در راستای تحقق اهداف برنامه عملیاتی 1403 قوه قضاییه ارزیابی کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان پیامی درباره آخرین نشست مشترک با رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی منتشر کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۷    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب، بخش های مختلف آن را مورد بازدید قرار داد و به گفت وگو با ناشران پرداخت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۳    
ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره وجود مناطق امن در غزه با واکنش های مختلفی از جمله از سوی رئیس آنروا و نماینده دائم ایران در ژنو مواجه شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی قوه قضاییه با حضور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران ضمن بازدید از چندین غرفه در جریان تازه های نشر و آخرین وضعیت نمایشگاه قرار گرفت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۳    
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی از اختصاص 500 میلیون دلار از محل تهاتر نفت برای خرید قطعات و تعمیرات و نوسازی ناوگان ریلی کشور خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن می گوید که ارتش این کشور ناوشکن آمریکایی میسون و یک کشتی دیگر را در ادامه عملیات حمایت از فلسطین، در دریای سرخ هدف قرار داده است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۰    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از دریافت جواب تصویربرداری، طرح درمان سعید صادقی مشخص می شود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۹    
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده از ارائه 186 کتاب در غرفه مرکز وکلا در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب با رویکرد تخصصی شدن وکالت خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۷    
رئیس هیئت مدیره پالایش نفت تهران از ساخت مجموعه ای با کارکرد مشابه پارک علم و فناوری از سوی پالایشگاه نفت تهران با اختصاص فضایی به منظور هم افزایی توانمندی شرکت های دانش بنیان فعال در صنایع پالایشی ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۱    
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام 3249 زائر با 13 پرواز به سرزمین وحی از 24 اردیبهشت تا امروز خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۷    
جدیدترین دیوارنگاره میدان فلسطین با شعار روز پیدایش یک غده سرطانی رونمایی شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۳    
شهردار تهران در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث خط 9 مترو تهران، از ورود واگن های جدید به خطوط مترو در سال جاری خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
نوید شمس مقابل نماینده کرواسی در فیدر ترکیه به برتری دست یافت و گام به مرحله بعد گذاشت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۴۹    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره افرادی که شورای اسلامی شهر تهران را به چالش می کشند گفت: برخی از افراد تلاش می کنند با سیاه نمایی مانع پیشرفت شوند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
مسابقات دستجات آزاد اسکیت هنری در پایان هفته جاری برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۰    
علی حبیبی نژاد در ادامه عملکرد خوب خود در تورنمنت قزاقستان (جام الوردا)، دومین نماینده میزبان را هم مغلوب کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۰    
رضایی از حضور تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در تورنمنت آسن هلند خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۱۰    
با حکم سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، محمد حسین ضیایی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال انتخاب شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۱    
نیکوکاران مرکز خیریه حضرت زهرا (س)، با پرداخت قریب به یک میلیارد و 725 میلیون تومان زمینه آزادی 23 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را فراهم کردند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۸    
مشکلات و موانع 5 واحد تولیدی و اقتصادی در سومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه با حضور نمایندگان طرفین، مورد بررسی و بحث قرار گرفت و تصمیمات لازم در خصوص آن ها اتخاذ شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
مدیر بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) با بیان این که خوزستان ظرفیت برگزاری جشنواره های متعدد رضوی را دارد، گفت: جشنواره های شعر رضوی به زبان های مختلف فارسی، عربی ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در 32 ماه مدیریت شهری 49 کیلومتر به مسیر مترو تهران اضافه و 18 ایستگاه مترو تحویل مردم تهران شده است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی شهرداری تهران درباره ویژه برنامه های شهرداری برای ایام دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) گفت: جشن امام رضایی ها روز جمعه 28 اردیبهشت ماه از مسیر میدان، ولی عصر (عج) تا میدان هفت تیر برپا خواهد شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۷    
رئیس کل دادگستری استان سمنان به درخواست های حقوقی و قضایی 70 نفر از مردم شهرستان مهدیشهر رسیدگی کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۱    
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی تهران با حضور در مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) در منطقه 12 تهران، به درخواست های حقوقی و قضایی نمازگزاران رسیدگی کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۷    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی بیانیه مشترک امضا شده را با ایران کافی دانسته و گفت که نیازی به سند یا توافق دیگری در این زمینه نیست.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۵    
علی لاریجانی در المیادین نوشت: بعد از عملیات طوفان الاقصی، ثبات ساختگی رژیم صهیونیستی شکننده شد. به همین خاطر، فرماندهان در آن ساعات ابتدایی حتی جلسه تشکیل ندادند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۳    
نشست تبیین دعوای حقوقی خانواده های شهدا و جانبازان اقدام تروریستی جاده خاش به زاهدان روز چهارشنبه (26 اردیبهشت 1403) برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۰    
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ضمن بررسی مشکلات برخی از مراجعین، عملکرد حوزه قضایی ماکو را در مسیر تحقق برنامه عملیاتی 1403 قوه قضاییه ارزیابی کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۳    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه صبح امروز چهارشنبه (26 اردیبهشت 1403) با حضور در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مدت 2 ساعت از غرفه های مختلف کتاب بازدید کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۳    
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: برخی از ترک فعل های مدیران اگر عنوان مجرمانه و منجر به تضییع حقوق بیت المال شود، جرم است و دستگاه قضایی با آن به شدت برخورد خواهد کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۵    
رئیس سازمان ثبت گفت: تا پایان سال جاری 80 درصد حدنگاری اراضی کشاورزی انجام می شود و تا پایان 1404 حدنگاری اراضی کشاورزی را به اتمام برسانیم و جشن پایان حدنگاری اراضی کشاورزی را برگزار خواهیم کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۷    
احمدرضا دانش دبیر اجرایی جشنواره آسمون با انتشار متنی از اجرای این جشنواره کناره گیری کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۱    
تیزر اقتباسی فیلم سینمایی آپاراتچی، همزمان با ایام سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۹    
رئیس جمهور از وزارت راه و شهرسازی و شهرداری ها خواست تا نسبت به تسریع در ارائه مشوق های مسکن سازی در بافت های فرسوده اقدام کنند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۹    
رئیس قوه قضاییه در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب ضمن گفت وگو با ناشران، نویسندگان و گردانندگان غرفه های کتاب، از نزدیک در جریان تازه های نشر، وضعیت بازار کتاب ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۶    
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی، گفت: شناسایی اموال متهم در داخل و خارج از کشور در دستور کار قرار دارد و ضابطان با تلاش و پیگیری درصدد هستند تا اموال مردم را ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۰    
هر یک از طرفین بر اساس حق حبس، می تواند اجرای تعهد خود را منوط به اجرای تعهد طرف مقابل نماید.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۰    
وکیل خانواده های شهدا و جانبازان اقدام تروریستی جاده خاش به زاهدان با اشاره به طرح دادخواست 160 صفحه ای و اقدام متقابل حقوقی علیه آمریکا گفت: تمهیداتی برای اجرای احکامی که صادر می شوند ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: بالغ بر 275 میلیارد تومان اعتبار برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد های قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص اعتبار صورت گرفت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۱    
نشست خبری جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه روز چهارشنبه (26 اردیبهشت 1403) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۹    
طبق نرخنامه جدید سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت انواع ترشی در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۷    
معاون اقتصادی دادستان کل کشور گفت: به دنبال پیگیری و دستور دادستان کل کشور، طی مدت کوتاهی وضعیت وراث بیش از یک میلیون متوفی دارنده سهام عدالت تعیین تکلیف شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۷    
قهرمان وزنه برداری جهان و دارنده مدال نقره المپیک گفت: به بی توجهی ها عادت کرده ایم و پوست مان دیگر کلفت شده است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۷    
شرکت اوپن ای آی نسخه جدیدی از هوش مصنوعی را با قابلیت های بیشتر در مقایسه با نسخه قبلی ارائه کرده و بر ابعاد شگفت آور این فناوری افزوده است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۹    
سفیر ژاپن در ایران با اعلام اینکه در پروژه بهتاب 2 کمک مالی ژاپن به پروژه 1.8 میلیون دلار بود از همکاری دو کشور برای پروژه بهتاب 3 خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۷    
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: با در نظر گرفتن حقوق ها طوری القا می کنند که وزنه برداران شانس مدال نیستند و این روی روحیه آن ها تاثیر می گذارد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۰    
امیر سرتیپ صباحی فرد گفت: پدافندهوایی با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد، تجهیزات بومی و به روز آمادگی دفاع همه جانبه در برابر هرگونه تهدیدی را دارد و از منافع ملی و امنیت مرز های هوایی و زیرساخت های ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۷    
رئیس کل دادگستری استان یزد بر حرکت سیاست های حمایتی دستگاه قضایی استان در مسائل اقتصادی به سمت صنایع نو و دانش بنیان تاکید کرد و گفت ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۳    
با موافقت معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی مشخص شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۳    
رئیس کل دادگستری ایلام با تاکید بر اینکه باید به تولید کنندگان اعتماد و در راستای رفع موانع آنان اقدام کنیم ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۰    
نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی با حضور جمعی از هنرمندان، مدیران و اصحاب رسانه و با برش کیک در افتتاحیه این جشنواره آغاز شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۹    
مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تماشاگران ستاره های تیم ما روی سکو ها هستند و از آنان خواهش می کنم فردا به استادیوم تشریف بیاورند و با انرژی مثبت، حمایت مان کنند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۸    
تصادف یک دستگاه پراید و پژو 206 در اتوبان تهران_قم 5 مصدوم بر جای گذاشت که یک نفر در محل درمان شد و چهار نفر دیگر توسط کارشناسان اورژانس استان تهران به مراکز درمانی انتقال یافتند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۵    
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش کشور با بیان اینکه همه حوزه های اجرای امتحانات نهایی باید به دوربین مدار بسته و دستگاه سیگنال یاب مجهز شوند گفت ...
  • ۱