جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۷:۵۷May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرور نیوز 1 اردیبهشت 1397 - moroornews.com

مرور نیوز 30 اسفند 1395 مرور نیوز 29 اسفند 1396 مرور نیوز 31 فروردین 1397 مرور نیوز 31 خرداد 1397 مرور نیوز 31 تیر 1397 مرور نیوز 31 مرداد 1397 مرور نیوز 31 شهریور 1397 مرور نیوز 30 مهر 1397 مرور نیوز 1 آبان 1397 مرور نیوز 30 آذر 1397 مرور نیوز 1 دی 1397 مرور نیوز 30 بهمن 1397 مرور نیوز 1 اسفند 1397 مرور نیوز 1 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 2 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 3 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 4 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 5 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 6 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 7 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 8 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 9 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 10 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 11 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 12 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 13 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 14 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 15 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 16 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 17 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 18 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 19 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 20 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 21 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 22 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 23 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 24 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 25 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 26 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 27 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 28 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 29 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 30 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 31 اردیبهشت 1397 
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۶    
در ادامه مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا در تایلند سه نماینده دیگر تیم بوکس حذف شدند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۳    
کارکنان فولاد مبارکه با عملکرد درخشان خود در فروردین ماه 1397، این ماه را به عنوان پرافتخارترین ماه در تاریخ فولاد مبارکه ماندگار کردند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۴    
همزمان با رشد سودآوری فولاد مبارکه در سال 1396 سهام این شرکت نیز با استقبال بالای سهامداران در بورس مواجه شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۵    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن نرخ 21 ارز از جمله یورو نسبت به روز یکشنبه کاهش و نرخ 8 واحد پولی دیگر مانند پوند افزایش یافت؛ نرخ 10 ارز مانند دلار نیز ثابت ماند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و همزمان با روز جانباز، مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه سرپرست معاونت منابع انسانی و تنی چند از مدیران امور و رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره و تنی چند از مسولان ستادی، مراسم تودیع رئیس سابق و معارفه سرپرست اداره کل نظام های پرداخت بانک ملی ایران برگزار شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
بانک صادرات ایران به منظور حمایت از پیام رسان های اجتماعی داخلی، اطلاع رسانی های شبکه ای خود را منبعد از طریق پنج پیام رسان سروش ، گپ ، آی گپ ، بیسفون و ایتا انجام خواهد داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۸    
جیمز کومی که در گذشته رئیس سازمان اف بی آی بود کتابی افشاگرانه با عنوان وفاداریِ بالاتر نوشته است که در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۵    
همزمان با ایام شعبانیه و به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) مراسم گرامیداشت روز جانباز در نمازخانه ادارات مرکزی بانک برگزار شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۵    
با اجرای پروژه های مختلف هوشمندسازی در ناوگان اتوبوسرانی شاهد افزایش کیفیت خدمات هستیم.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۰    
سینما از تک فریم ها و موسیقی و سکوت تشکیل شده است. جشنواره های سینمایی مهم و درجه یک دنیا مانند کن در کنار خود، نمایشگاه های هنرهای تجسمی دارند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۰    
قاضی مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی و رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کاشمر ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۴    
جزئیات نشست مشترک سه قوه به میزبانی مجلس تشریح شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۴    
رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور از کاهش 76 درصدی واردات سیگار در سال 96 به دلیل افزایش تولید داخلی خبر داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۴    
بایرن مونیخ در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می رود.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۹    
جانشین فرمانده کل قوا در ناجا پس از وصول گزارش نیروی انتظامی در مورد اقدام اخیر یکی از ماموران گشت ارشاد، تاکید کرد: اقدام خلاف قانون فرد مامور در حوزه تخلفات انتظامی با سرعت رسیدگی شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۴    
بخشدار بردخون گفت: معلم ماندگارترین واژه در نظام تعلیم و تربیت است و نباید در بزرگداشت آن به یک برنامه کلیشه ای قانع شویم.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۹    
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش شش هزار تومانی، به نرخ یک میلیون و 835 هزار تومان معامله شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۹    
مهاجم اسطوره ای باشگاه آرسنال معتقد است: علی رغم همه توهین ها و انتقادهایی که به او شد، آرسن هرگز آدمی نیست که قبل از پایان قراردادش برود.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۴    
استفان دی میستورا در جریان سفر به تهران با حسین جابری انصاری دیدار و گفتگو کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۴    
سرمربی استقلال گفت: می دانید پایین رفتن و خراب شدن راحت است ولی سانتی متر سانتی متر بالا رفتن سخت است. ما می توانیم با کار سخت ستاره سوم را به دست بیاوریم.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۴    
مهلت ارسال آثار به پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه نهال تمدید شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۴    
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب بانک در غرب استان تهران از تلاش های همکاران تقدیر و تشکر کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۴    
منهدم شدن نفربر بمبگذاری شده داعش در جنوب دمشق و تداوم آتش سنگین نیروهای سوریه ضد تکفیری ها در این منطقه از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۴    
سرمربی تیم ملی اسامی 16 بازیکن را برای این تورنمنت اعلام کرده است.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۴    
وزیر علوم گفت: تحولات اخیر بازار ارز تامین ارز را برای بسیاری از دانشجویان مشغول به تحصیل در خارج از کشور با محدودیت مواجه کرده که مشکل این دانشجویان عصر امروز در شورایی در وزارت علوم مطرح و به زودی ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۹    
رسانه های عراقی از آتش سوزی در صحن حضرت زهرا (س) در نزدیکی حرم امام علی (ع) خبر داده اند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۹    
اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از روز 7 اردیبهشت ماه در محل خانه کشتی تهران برگزار می شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۹    
مراحل فنی فیلم تلویزیونی بازگشت به خانه به کارگردانی و نویسندگی آرش گودرزی آغاز شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۹    
در چهارمین روز از برپایی سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر هم اندیشی سینما و فلسفه با حضور استادان خارجی و ایرانی در دانشگاه تهران برگزار می شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۹    
صبح امروز چهار هیأت از طرف حضرت آیت الله خامنه ای با حضور در منازل تعدادی از جانبازان دفاع مقدس از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل کردند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۹    
مراسم معارفه سرپرست اداره کل حقوقی بانک دی با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، برگزار شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۹    
سرمربی سایپا گفت: مشکلم با پرسپولیس حل نشده و در یکی دو هفته آینده هم مسئولان ای اف سی می آیند و فکر کنم آنها بتوانند مشکل را حل کنند. آقایان خود را به خواب خرگوشی زده اند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۵    
یک وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرده است که در صورت هدف قرار گرفتن نظامیان رژیم اشغالگر قدس، اسرائیل پروژه ترور رهبران حماس و جهاد اسلامی در نوار غزه را از سر خواهد گرفت.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۵    
وزیر ورزش و جوانان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران گفت : این موضوع به فدراسیون فوتبال باز می گردد و در این مورد اختیار کامل دارد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۵    
ثبت نام بن خرید کتاب از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از امروز شنبه اول اردیبهشت آغاز شد که در این مرحله اساتید دانشگاه ها و حوزه های علمیه و سازمان ها و نهادها برای دریافت بن خرید کتاب ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۵    
مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز پاسدار و جانباز پیامی صادر کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر از ارائه بیش از 4 هزار دستگاه کارتخوان به ناشران و اهالی کتاب در نمایشگاه کتاب پایتخت خبر داد و گفت ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۰    
بر اساس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، رسانه ها حداکثر تا روز دوشنبه 3 اردیبهشت 97 خبرنگار و عکاس خود را برای اختتامیه لیگ برتر معرفی کنند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۵    
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از خبرنگاران خواست تا فردا ساعت 18مدارک خود را ارسال کنند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی دولت گفت:یکی از اهداف این اصلاحیه ها این است که نابرابری ها در پرداخت چه به شاغلین و چه به بازنشستگان برطرف شود ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۰    
مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در اطلاعیه ای راه های حفظ برند کانال های شامددار در پیام رسان های داخلی، به مدیران کانال های شامددار تلگرامی را یادآور شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۰    
شرکت هواپیمایی قشم ایر اعلام کرد که پروازهایش را به دلیل دستوری که از سوی مقامات هواپیمایی ترکیه آمده به سه شهر این کشور متوقف خواهد کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۵    
زلزله 5.2 ریشتری امروز صبح منطقه باگو در 40 کیلومتری جنوب غرب شهر پیو را لرزاند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۰    
وزیر کشور گفت: ایجاد امنیت از موضوعاتی است که مورد توجه ویژه ما است، امنیت نظامی و انتظامی در مرزها نیز از اولویت بالایی برخوردار است و تلاش داریم کماکان با قدرت این حوزه را حفظ و تقویت کنیم.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۵    
وزیر دادگستری به دستگیری سعید مرتضوی در شهرری واکنش نشان داد و گفت: من این موضوع را تایید نمی کنم.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۰    
دومین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر با تاخیر در نمایش برخی فیلم ها و نقص فنی و با حضور چند سلبریتی و نیز بازار داغ سلفی و کمی هم دعوا همراه شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۰    
امروز نرخ رسمی دلار 4200 تومان، پوند 5881.2 تومان و یورو 5161 تومان تعیین شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۰    
تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان در دیداری دوستانه شنبه 29 اردیبهشت به مصاف هم می روند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۰    
موسیقی تیتراژ سریال ایراندخت به خوانندگی سالار عقیلی در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۰    
معاون اول رییس جمهور گفت: کسی که هشت سال رییس جمهور این کشور بوده است و اکثر مشکلات امروز، نتیجه کار اوست اینقدر جسور شده که می گوید سیل می آید و زیر پای شما خالی می شود و انقلابی بزرگ تر در حال اجرا ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۱    
ابراهیم حاتمی کیا در اکران مردمی فیلم سینمایی به وقت شام در شهرری گفت: با فروش بالا و خوب فیلم ریالی به جیب بنده نمی رود و به من ارتباطی پیدا نمی کند اما برایم مهم است که مردم این فیلم را ببینند و ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۱    
اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان به منظور شرکت در بازیهای آسیایی و انتخابی جام جهانی از روز سه شنبه برگزار می شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۱    
پیش خرید هر بشکه نفت خام برنت 28 سنت یا 0.4 درصد رشد کرد و به 74.06 دلار رسید. نفت خام نیمه سنگین تگزاس غرب آمریکا، دابلیوتی آی، 7 سنت بالا رفت و به 68.40 دلار رسید.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: بخش های دولتی اجازه استفاده از تلگرام را ندارند. احتمالا ظرف دو روز آینده با دو پیام رسان داخلی به نتیجه خواهیم رسید و آنها را معرفی خواهیم کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۱    
رسانه های ترکیه اعلام کردند که دولت این کشور در پی انتقال تمام ذخایر طلای خود از آمریکا به آنکارا است.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۱    
آیت الله سعید شاه آبادی رئیس موسسه غدیرشناسی :آئین بزرگداشت شهید آیت الله مهدی شاه آبادی وتجلیل از شهدای روحانیت در دفاع مقدس برگزار می شود .
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل مرکز واردات گمرک ضوابط ورود کالاهای وارداتی مجاز به بازارچه های مرزی را ابلاغ کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۷    
آقا پورعلیشاهی درباره دستور دولت برای تک نرخی شدن قیمت دلار گففت: در شرایطی که با سونامی قیمت دلار مواجه بودیم، دولت مجبور شد دست به اقدامی خارج از قانون مصوب مجلس برای تعیین نرخ ارز شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۷    
بانک ملی ایران در سال گذشته با پرداخت بیش از 31 هزار و 871 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط، دولت را در عملیاتی کردن طرح های اشتغال زا یاری کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۷    
کنسرت کلاسیک جاده ابریشم با شعار هنر برای صلح از روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ابتدا در تالار وحدت تهران و پس از آن روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت در تالار کنسرت هال مجموعه سیتی سنتر شهر اصفهان برگزار می شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۷    
یک روزنامه آلمانی با اشاره به دیدار صدر اعظم آلمان و نخست وزیر هند نوشت که برلین به دنبال دستیابی به توافق تجاری 10 ساله با دهلی نو است.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۷    
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رأی وحدت رویه مقرر کرد کارگر اخراجی پس از بازگشت به کار نباید تنزل شغل داده شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل استاندارد تهران با تاکید بر اجباری بودن استاندارد مصنوعات طلا، از ابطال کد شناسایی 50 واحد تولیدی مصنوعات طلا، در سال گذشته در استان تهران خبرداد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امشب (اول اردیبهشت) در برنامه نگاه یک حضور می یابد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
آلبوم موسیقی صد قدح نوش با هنرمندی نیما بغدادی و عباس هدایتی اصل همزمان با روز بزرگداشت سعدی منتشر شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
معاون امور عمره وزارت حج عربستان با اشاره به ممنوعیت صعود عمره گزاران به کوه نور و زیارت غار حرا، گفت: این تصمیم برای حفظ سلامتی زائران بیت الله الحرام گرفته شده است.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از تمدید ثبت نام دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تا 15 اردیبهشت ماه خبر داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته 33 لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
سرمربی لیورپول مدعی شد که فصل آینده تلاش می کند اختلافش را با قهرمان کاهش دهد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش 250 تومانی قیمت مرغ طی یک هفته گذشته خبر داد و گفت: قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی به 8350 تومان رسیده است.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
حسین علیزاده نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی کشورمان به همراه مجید خلج و علی بوستان کنسرت دیدار را در تالار وحدت تهران به صحنه می برد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
فرستاده سازمان ملل در امور صلح خاورمیانه خواستار تحقیق پیرامون شهادت محمد ایوب نوجوان 15 ساله فلسطینی شد که اخیرا به ضرب گلوله صهیونیستها به شهادت رسیده است.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
منچستریونایتد در جام حذفی انگلیس به مصاف تاتنهام می رود.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
محمود صادقی به رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامه نوشت.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۷    
استفان دی میستورا در جریان سفر به تهران با تعدادی از مقامات کشورمان دیدار و رایزنی می کند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۷    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 6 اتوبان قم- گرمسار خبر داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۷    
سرلشکر جعفری در حکمی سردار فضلی را به سمت فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) منصوب کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمهور گفت: باید باورمان شود که اداره کشور به عهده ملت و حق آنهاست و ما باید باورمان شود که چیزی بالاتر از نوکری ملت نداریم و بالاتر از خادم ملت نیستیم.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۷    
تیم ملی ایران در جدیدترین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان با 1654 امتیاز همچنان در رده ششم باقی مانده است.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۷    
فیلم سینمایی فراری به کارگردانی علیرضا داوودنژاد در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده می شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۷    
وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با شبکه سی بی اس تاکید کرد در صورتی که ترامپ تصمیم به بازگرداندن تحریم ها بگیرد، ایران آماده اقدام متقابل است.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۷    
فرمانده کل ارتش در خصوص برخی اظهارات تفرقه افکنانه برای ایجاد اختلاف بین سپاه و ارتش، گفت: آن ها موفق نمی شوند و فقط خود را خسته می کنند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۷    
بازی عربستان و روسیه دیدار افتتاحیه جام جهانی 2018 خواهد بود.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۷    
حمد بن جاسم آل ثانی در پیام توییتری از سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس درخواست کرد تا اختلافات گذشته را کنار بگذارند و منافع عمومی را در اولویت قرار دهند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۲    
دبیرکل حزب الله لبنان عصر امروز (شنبه) در خصوص مسائل انتخاباتی لبنان و تحولات منطقه سخنرانی خواهد کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۲    
همایش هم اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید با حضور رئیس جمهور آغاز شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد که پیونگ یانگ آزمایشهای هسته ای و موشکی خود را فوراً به حالت تعلیق درمی آورد و یک مرکز آزمایش هسته ای در شمال این کشور را تعطیل می کند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۵    
دقایقی قبل زلزله ای به بزرگی 3.3 ریشتر تازه آباد استان کرمانشاه را لرزاند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا تصمیم پیونگ یانگ برای تعلیق آزمایش هسته ای اش را خبری خوب برای جهان دانست.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۵    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: باند جنوبی آزاد راه تهران-کرج محدوده پل فردیس تا گرمدره نیمه سنگین است.