شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرور نیوز 31 شهریور 1397 - moroornews.com

مرور نیوز 30 اسفند 1395 مرور نیوز 29 اسفند 1396 مرور نیوز 31 فروردین 1397 مرور نیوز 31 اردیبهشت 1397 مرور نیوز 31 خرداد 1397 مرور نیوز 31 تیر 1397 مرور نیوز 31 مرداد 1397 مرور نیوز 30 مهر 1397 مرور نیوز 1 آبان 1397 مرور نیوز 30 آذر 1397 مرور نیوز 1 دی 1397 مرور نیوز 30 بهمن 1397 مرور نیوز 1 اسفند 1397 مرور نیوز 1 شهریور 1397 مرور نیوز 2 شهریور 1397 مرور نیوز 3 شهریور 1397 مرور نیوز 4 شهریور 1397 مرور نیوز 5 شهریور 1397 مرور نیوز 6 شهریور 1397 مرور نیوز 7 شهریور 1397 مرور نیوز 8 شهریور 1397 مرور نیوز 9 شهریور 1397 مرور نیوز 10 شهریور 1397 مرور نیوز 11 شهریور 1397 مرور نیوز 12 شهریور 1397 مرور نیوز 13 شهریور 1397 مرور نیوز 14 شهریور 1397 مرور نیوز 15 شهریور 1397 مرور نیوز 16 شهریور 1397 مرور نیوز 17 شهریور 1397 مرور نیوز 18 شهریور 1397 مرور نیوز 19 شهریور 1397 مرور نیوز 20 شهریور 1397 مرور نیوز 21 شهریور 1397 مرور نیوز 22 شهریور 1397 مرور نیوز 23 شهریور 1397 مرور نیوز 24 شهریور 1397 مرور نیوز 25 شهریور 1397 مرور نیوز 26 شهریور 1397 مرور نیوز 27 شهریور 1397 مرور نیوز 28 شهریور 1397 مرور نیوز 29 شهریور 1397 مرور نیوز 30 شهریور 1397 مرور نیوز 31 شهریور 1397 
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۳    
دومین نمایشگاه ایوان انتظار به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش در ایستگاه مترو میدان ولیعصر(عج) تهران در حال برگزاری است.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۵    
عضو هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران از دریافت 50 درصدی ارز دولتی برای واردات دارو خبر داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی، اقدام تروریستی اهواز را محکوم کرد و به بازماندگان شهدای این حادثه تروریستی تسلیت گفت.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۸    
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، اقدام مجازاتی جدید علیه نوارغزه از سوی محمود عباس را محکوم و اعلام کرد اگر این موضوع صحت داشته باشد ملت فلسطین او را طرد خواهند کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۸    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: حادثه تروریستی اهواز بار دیگر ضعف و زبونی استکبار جهانی و اذناب بی مقدار آنان در منطقه و اقتدار و عزت ایران اسلامی در عرصه های جهانی را نشان داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۶    
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدارش در دور دوم مرحله گروهی رقابت های قهرمانی جهان برابر کانادا شکست خورد
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۲    
مرکز آمار ایران اعلام کرده است که شاخص قیمت کالاهای وارداتی در ابتدای سال 97، نسبت به سال گذشته 44 درصد افزایش داشته است.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۲    
مؤسسه مطالعات پیشرفته تهران در دانشگاه خاتم و با همکاری بانک پاسارگاد، جهت ایجاد زمینه ی مناسب برای بهره مندی از دانش استادان بنام دانشگاه های معتبر جهان ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۲    
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر از توزیع بیش از 4 هزار بن کارت از سوی این بانک در نمایشگاه کتاب استانی اردبیل خبر داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۲    
همزمان با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و در آستانه هفته دفاع مقدس، مدیر عامل و جمعی از کارکنان بانک مهر اقتصاد با حضور در بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در شهر خمین با آرمانهای بنیانگذار ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۲    
میزان حجم آب ذخایر آبی سدهای پنج گانه تهران نسبت به سال گذشته 32 درصد کاهش داشته است.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۲    
همراه اول اعلام کرد از تاریخ اول مهرماه تعرفه پایه سرویس مکالمه درون و برون شبکه، یکسان می شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۲    
رئیس جمهور، یک قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به مجلس شواری اسلامی ابلاغ کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۲    
سریال تلویزیونی خونه یکی به کارگردانی حامد تهرانی علوی در میدان قیام کلید خورد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۲    
در راستای اجرای ضوابط و مقررات و الزامات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، برای دریافت هرگونه خدمات بانکی ضرورت همراه داشتن مدارک هویتی معتبر مجددا تاکید می گردد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۲    
دریافت تسهیلات با نرخ سود 6 درصدی از شعب بانک صادرات ایران در قالب سپرده کوتاه مدت طرح 67 عملیاتی شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۲    
ترکیب استقلال برابر نساجی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۲    
دادستان تهران گفت: بر اساس گزارشی در منطقه تهرانپارس یک طلافروش، از مردم طلاهایشان را می گرفته و در قالب بحث طلا به آن ها سود می داده که اخیرا شرکت پلمب شده و متهم متواری است و رقم زیادی حدود 1000 ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۰    
شهردار تهران از تعیین تکلیف تمام پروژه های عمرانی و مشخص شدن برنامه زمان بندی جدید برای تکمیل طرح های نیمه تمام در دوره جدید مدیریت شهری خبر داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۰    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی شهادت مظلومانه تعدادی از به هموطنان شریف کشورمان در پی حادثه تروریستی در اهواز را تسلیت گفت.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۰    
بازار دلار در ابتدای صبح روز شنبه با ثبات نسبی همراه بود اما چند ساعت پس از حمله تروریستی به رژه اهواز قیمت دلار تا حدودی تحت تاثیر قرار گرفت و سیر نزولی آن معکوس شد و قیمت دلار به 14500 تومان رسید.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۰    
وزیر بهداشت در پیامی ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده حادثه تروریستی اهواز، از آمادگی کامل مراکز درمانی استان خوزستان برای ارائه خدمات به مجروحان این حادثه خبر داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۰    
رئیس جمهوری روسیه با ارسال پیامی خطاب به رئیس جمهوری ایران حمله تروریست ها علیه مراسم رژه نیروهای مسلح ایران در شهر اهواز را یک جنایت خونین توصیف کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۰    
سفیر انگلیس در ایران به حادثه تروریستی اهواز واکنش نشان داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۰    
رییس جمهور در پی حمله تروریستی صبح امروز اهواز دستور داد تمام امکانات در جهت اقدامات فوری و امدادی برای رسیدگی به وضعیت مجروحان این حادثه تروریستی بکار گرفته شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۹    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آمادگی کامل ناوگان متروی تهران برای ارائه خدمات حداکثری در آغاز سال تحصیلی 98-97 خبر داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۹    
سرمربی پرسپولیس گفت: فردا مشخص می شود که چه نفراتی برای ما بازی می کنند. همه بازیکنان در فهرست ما هستند و باید موقعیت را دید. همه بازی ها برای ما مهم هستند ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۹    
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: حرکت مذبوحانه تروریست ها در اهواز گویای این است که دشمن دست از شیطنت علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی برنمی دارد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۹    
بازی استقلال و نساجی مازندران در هفته هفتم لیگ برتر به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۹    
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در 31 شهریور چهار میلیون و 5300هزار تومان شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۹    
یکی از مشاوران رئیس جمهوری در واکنش به حادثه تروریستی اهواز گفت: اهواز می ایستد و تسلیم تروریست ها نمی شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۹    
در حالی که گروهک الاحوازیه مسئولیت حمله تروریستی اهواز را بر عهده گرفته است، منبع رسانه ای وابسته به گروه تروریستی داعش نیز مسئولیت این حادثه را بر عهده گرفت.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۹    
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: از مطالبات سال 96 فرهنگیان، 2.5 ماه حق التدریس، چهار ماه خرید خدمات و همچنین حق الزحمه 96 نیز باقی مانده است که به سال 97 منتقل شده است ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: بخش خصوصی واقعی کشور سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی پیش رو هستند که باید از آن ها حمایت کنیم و اجازه ندهیم عملکرد نادرست برخی افراد سوء استفاده گر ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۷    
سریال رادیویی اگر برادرم نیامد فردا از رادیو نمایش پخش می شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۷    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در یادداشتی نسبت به حادثه تروریستی اهواز واکنش نشان داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۷    
رئیس فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: اقتدار نیروهای مسلح ما خار چشم دشمنان شده است و به گمان خود با حرکتهای کور ترروریستی می خواستند در سالگرد تجاوز رژیم صدام به خاک کشورمان عظمت رژه نیروهای مسلح را ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی شورای نگهبان به حادثه تروریستی صبح روز شنبه در اهواز واکنش نشان داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
بر اساس اعلام مسئولان حدود 80 درصد از بلیت های دیدار نساجی و استقلال تهران به فروش رفته است.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
یک منبع آگاه اعلام کرد تعداد شهدای حادثه تروریستی اهواز به 24 فرد رسیده و ممکن است این تعداد به دلیل وخامت حال مجروحان افزایش یابد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
معاون کل وزارت بهداشت با اعلام آخرین وضعیت درمانی مصدومان حادثه تروریستی اهواز خبر داد که کمبود دارویی و درمانی برای روند درمان مصدومان حادثه تروریستی اهواز وجود ندارد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۹    
قاسم الاعرجی، وزیر کشور عراق حادثه تروریستی صبح امروز در اهواز را محکوم کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۹    
قیمت ارز در بازار آزاد تهران در 31 شهریور ماه اعلام شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۹    
نماینده باشگاه پرسپولیس در نشست هماهنگی پیش از بازی، به تغییر ساعت دیدار با سپید رود اعتراض کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۹    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دومین ناو موشک انداز با نام جوشن را در سال 85 در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری به ناوگان دریایی ما ملحق شد و امروز ششمین ناو موشک انداز برای دریای خزر در حال تکمیل ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۹    
مقامات محلی در ولایت فاریاب افغانستان از کشته شدن و زخمی شدن چند کودک بر اثر انفجار مین خبر دادند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۸    
فرمانده پدافند هوایی شرق کشور گفت: نیروهای مسلح در مقابل هر تجاوز مانند مشت آهنی هستند و با آگاهی و بصیرت در مقابل مکر و حیله های دشمن ایستادگی می کنند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، حمله تروریستی در شهر اهواز در رژه نیروهای مسلح را که به شهادت جمعی از هموطنان منجر شد، محکوم کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۸    
امام جمعه قم گفت: کسانی که مغرضانه با نظام اسلامی مخالفت می کنند در صف یزیدیان هستند، امروز ملت ما با شعار امام حسین(ع) هیهات من الذله با اتکا به خداوند تبارک وتعالی و با رهنمودهای ولی فقیه زمان در ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۸    
مسئول ایثارگران سپاه استان خوزستان در پی حمله حادثه تروریستی اهواز به شهادت رسید.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۸    
مدیرعامل سازمان انتقال خون با اشاره به کافی بودن میزان خون در اهواز اعلام کرد خون o منفی از تهران و ایلام به اهواز ارسال شده است.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۸    
سرپرست اورژانس کشور درباره وضعیت رسیدگی به مجروحان حادثه تروریستی اهواز، توضیح داد همه مجروحان به بیمارستان اعزام شدند و تعداد زیادی از آنها تحت اعمال جراحی قرار گرفته اند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۸    
وزیر امورخارجه کشورمان با انتشار پیامی به حمله تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز واکنش نشان داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۸    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح درباره آخرین جزئیات اقدام تروریستی صبح امروز(شنبه) که در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز رخ داد، توضیحاتی ارائه کرد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۸    
بنا به اطلاعات به دست آمده از تعداد مجروحان و شهدای حادثه تروریستی اهواز تا کنون 11 فرد شهید و 30 فرد زخمی شده اند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۸    
یکصد و سی و یکمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه روز یکشنبه اول مهر ماه 97 برگزار می شود.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۹    
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: با اشاره به مساله دفاع گفت: کشورها به دنبال این هستند که دفاع خوبی از خود داشته باشند ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۹    
وزیر سپاه در زمان دفاع مقدس گفت: امروز گزینه نظامی در برابر ملت ما معنا و مفهومی ندارد، ما توانایی بسیج نیروی دفاعی خود و توانایی دفاع در برابر هر ارتشی را داریم.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۹    
رئیس جمهور در پیام های جداگانه ای به رئیس جمهور و نخست وزیر ارمنستان فرا رسیدن سالروز استقلال این کشور را تبریک گفت.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۹    
سازمان لیگ فوتبال از تغییر زمان دیدار دو تیم پرسپولیس و سپیدرود رشت در هفته هفتم لیگ برتر خبر داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۹    
جانشین فرهنگی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی ها وعده تحریم های سخت تر می دهند و برخی از جانب خود می ترسند ولی حق ندارند از جانب ملت ایران بترسند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۹    
در جریان برگزاری رژه نیروهای مسلح توانمندی های قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش در آمد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۹    
وزیر بهداشت برای پیگیری و نظارت بر درمان مصدومان حمله تروریستی اهواز، دستور داد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۹    
مهاجمان حمله تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز چهار نفر هستند که دو نفر از آنها به هلاکت رسیده اند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۹    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: جمهوری اسلامی امروز به عنوان یک وزن ژئوپولیتیکی برتر، به عنوان الگویی از حکومت مردم سالاری دینی به سر می برد ...
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۹    
نمایندگان مجلس در جلسات هفته جاری سوال از وزرای نیرو، ورزش و جهاد کشاورزی را در دستور کار دارند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۹    
چین مذاکرات تجاری خود با ایالات متحده را لغو کرده است و معاون نخست وزیر خود، لیو هی، را این هفته به واشنگتن نخواهد فرستاد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۹    
ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس برابر سپیدرودرشت در هفته هفتم لیگ برتر اعلام شد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۹    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورت هر نوع تجاوزگری آمریکا در منطقه دهان آنها را خرد خواهند کرد. آمریکایی ها نباید تجربه ایران در جنگ تحمیلی را فراموش کنند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۹    
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با انتقاد از بنیاد مستضعفان و سازمان میراث فرهنگی گفت این دو سازمان در نگهداری از فضای سبز کاخ مروارید اهمال کرده اند.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۹    
رئیس جمهوری در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: تاثیرگذارترین سلاح ما موشک های ماست و آمریکا در جنگ اقتصادی با ایران شکیت می خورد.
مرور نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۹    
مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز با حمله تروریستی مواجه شد.