جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۹:۳۶Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای مثلث آنلاین 7 اسفند 1398 - mosalas.ir

مثلث آنلاین 30 اسفند 1395 مثلث آنلاین 10 تیر 1396 مثلث آنلاین 15 بهمن 1397 مثلث آنلاین 2 خرداد 1398 مثلث آنلاین 1 تیر 1398 مثلث آنلاین 1 مرداد 1398 مثلث آنلاین 31 شهریور 1398 مثلث آنلاین 1 مهر 1398 مثلث آنلاین 30 آبان 1398 مثلث آنلاین 1 آذر 1398 مثلث آنلاین 1 دی 1398 مثلث آنلاین 1 بهمن 1398 مثلث آنلاین 1 اسفند 1398 مثلث آنلاین 2 اسفند 1398 مثلث آنلاین 3 اسفند 1398 مثلث آنلاین 4 اسفند 1398 مثلث آنلاین 5 اسفند 1398 مثلث آنلاین 6 اسفند 1398 مثلث آنلاین 7 اسفند 1398 مثلث آنلاین 8 اسفند 1398 مثلث آنلاین 9 اسفند 1398 مثلث آنلاین 10 اسفند 1398 مثلث آنلاین 11 اسفند 1398 مثلث آنلاین 12 اسفند 1398 مثلث آنلاین 13 اسفند 1398 مثلث آنلاین 14 اسفند 1398 مثلث آنلاین 15 اسفند 1398 مثلث آنلاین 16 اسفند 1398 مثلث آنلاین 17 اسفند 1398 مثلث آنلاین 18 اسفند 1398 مثلث آنلاین 19 اسفند 1398 مثلث آنلاین 20 اسفند 1398 مثلث آنلاین 21 اسفند 1398 مثلث آنلاین 22 اسفند 1398 مثلث آنلاین 23 اسفند 1398 مثلث آنلاین 24 اسفند 1398 مثلث آنلاین 25 اسفند 1398 مثلث آنلاین 26 اسفند 1398 مثلث آنلاین 27 اسفند 1398 مثلث آنلاین 28 اسفند 1398 مثلث آنلاین 29 اسفند 1398 
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۸    
سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه با آلکساندر شوخین رییس اتحادیه صنعتگران و کارآفرینان روسیه دیدار کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۸    
معاون سیاسی وزیر خارجه با بیان اینکه اینستکس تقریبا به مراحل عملیاتی رسیده، گفت: در جلسه امروز کمیسیون مشترک تأکید کردیم که بدون برآورده شدن انتظاراتمان در حوزه های اقتصادی بازگشت کامل ایران به برجام ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۸    
ایرنا- کنسولگری ایران در دبی چهارشنبه شب با انتشار بیانیه ای از رایزنی های فراوان با مسئولان اماراتی برای بازگرداندن هموطنانمان به کشور خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۸    
موضع رسمی ایران در قبال جنگ در یمن توسط معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امورخارجه اعلام شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۸    
ایرنا- دفتر سخنگوی دولت از منفی بودن تست کرونای علی ربیعی سخنگوی دولت خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۷:۵۳    
از پمپئو، وزیر خارجه آمریکا و رئیس بنیاد به اصطلاح دفاع از دموکراسی ها تا مزدوران رسانه ای نظام سلطه و محتکران ماسک و گرانفروشان اگرچه ممکن است در اهداف شان با هم کمی تفاوت داشته باشند اما همه آنها ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۰:۵۳    
واکسن "کروناویروس" برای آزمایش انسانی به وزارت بهداشت آمریکا ارسال شد
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۸    
وزارت خارجه آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا هشدارهای مسافرتی برای شهروندان خود که عازم ایران، ایتالیا و مغولستان هستند صادر کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۳:۵۸    
به دنبال نزدیک شدن یک هواپیمای ناشناس به حریم هوایی انگلستان، جنگنده های نیروی هوایی انگلیس مستقر در شمال شرقی اسکاتلند واکنش نشان دادند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۸    
وزیر بهداشت گفت: دانشگاههای کشور با مصوبه کمیته ملی کرونا هفته آینده تعطیل شدند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۳    
نتیجه آزمایش کرونای سخنگوی دولت منفی اعلام شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۸    
معاون وزیر امور خارجه روسیه تحریم های اخیر آمریکا در ارتباط با ایران را غیرقانونی دانست و گفت که مسکو با تحریم های سازمان ملل علیه تهران مخالفت خواهد کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۸    
تصویر دیده نشده از جراحت سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس در کانال منتسب به این فرمانده منتشر شده است که آن را مشاهده می کنید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۸    
ثبت گزارش تخلفات انتخاباتی از طریق سامانه مردم ناظر در ساعت 8:00 صبح روز پنجشنبه پایان می یابد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۸    
بازیکنان استقلال در نهایت با تصمیم باشگاه برای انجام دیدار این هفته خود راهی سیرجان شدند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۳    
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دکترروحانی برای دفاع از برنامه ها و رأی اعتماد به "کاظم خاوازی" وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی در جلسه هفته آینده مجلس شرکت می کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۳    
معاون وزارت خارجه روسیه از شروع فعالیت اینستکس با ایران خبر داد و خواستار حضور کشورهای بیشتر در آن شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۳    
اعضای حاضر در نشست امروز کمیسیون مشترک برجام ضمن حمایت از روسیه برای تداوم اجرای پروژه ایزوتوپ های پایدار در ایران، بر تاثیر تحریم های آمریکا بر ممانعت از بهره مندی ایران از منافع برجام اذعان کردند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۳    
یک دیپلمات اروپایی با اشاره به عدم حل اختلافات برجامی با تهران، خواستار حفظ این توافق و تداوم فعالیت بازرسان آژانس بین المللی هسته ای در ایران شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۳    
معاون ظریف گفت: موضوع اصلی در نشست کمیسیون برجام بحث تاثیرات خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم ها علیه ایران بود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی شورای نگهبان از تایید صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در 34 حوزه انتخابیه خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۸    
منتخب مردم تهران مجلس یازدهم گفت: این بازه زمانی سه ماهه را نباید فرصتی برای سهم خواهی و تقسیم منافع تلقی کرد، بلکه برای آمادگی یافتن در جهت خدمت به مردم باید به تبادل تجربیات پرداخت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد واشنگتن مظهر دروغگویی و عوام فریبی است لذا چطور می تواند نگران آمارهای منتشر شده توسط کشورمان در خصوص ویروس کرونا باشد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۸    
معاون اول رییس جمهور گفت: با توجه به ضرورت تنظیم بازار پایان سال همه دستگاه ها موظفند با برنامه ریزی دقیق کالا های اساسی مورد نیاز مردم را به فور تأمین کنند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۳    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: بعضی کشورها که سعی دارند ایران را منشا ویروس کرونا معرفی کنند خود چندین ماه است که درگیر این ویروس هستند و از سویی توان تشخیص آن را هم ندارند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۳    
مدیر واحد ساماندهی طرح ها و محدوده های ترافیکی شهرداری تهران گفت: با تصویب شورای ترافیک تهران ساعت محدوده های ترافیکی پایتخت از روز شنبه به 8 صبح تا 17 کاهش یافت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۸    
سیدنظام الدین موسوی با بیان اینکه در کشورما نیز همچون دیگر کشورهای دنیا بحران هایی به وجود می آید، گفت: باید با کسانی که در موضوع کرونا برای مردم آشوب روانی ایجاد می کنند برخورد شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۳    
مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد :امروز درباره مدارس و دانشگاه ها تصمیم گیری می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۸    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه نباید از دشمن بترسیم، گفت: امروز وقتی می توانیم ماهواره بر، فضاپیما، پالایشگاه نفت و پتروشیمی بسازیم، دیگر نباید نگران مسائل کوچک باشیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۸    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی اظهار داشت: شرکت کنندگان در نشست کمیسیون مشترک بر تعهد خود به توافق هسته ای به عنوان یک عنصر کلیدی در نظام عدم اشاعه تاکید کردند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۸    
دولت جمهوری اسلامی ایران در جلسه امروز خود در خصوص تصمیم کارگروه اقدام مالی(FATF) در مورد کشورمان، بیانیه ای صادر کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۳    
تخصیص 60 لیتر سهمیه بنزین برای تعطیلات نوروز
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۳    
عباس ایروانی ابر مفسد اقتصادی امروز در حالی در دادگاه حاضر شد که مشکوک به بیماری کرونا است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۳    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مردم در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی چه حضوری داشتند؛ چراکه حاج قاسم را یک چهره انقلابی و کارآمد می دانستند اما مجلس را ناکارآمد ارزیابی کردند و این مسأله اثر خود را در ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۸    
قزوین- مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: در اثر برخورد 200 خودرو در تصادف زنجیره ای در اتوبان قزوین به زنجان، سه نفر کشته و 11 نفر مجروح شدند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۳    
خبر مبتلا شدن قالیباف به کرونا صحت دارد؟
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: پیام روشن این انتخابات اعلام بی اعتمادی نسبت به جریان اصلاح طلب، دولت، مجلس منبعث از آن است چرا که در این دو دوره این مجموعه ناکارآمدی خود را بسیار روشن نشان داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۸    
رییس جمهوری گفت: هیچ تصمیمی برای قرنطینه محل یا شهری مطرح نیست، تصمیم گیری در مورد تعطیلی و یا ایجاد هرگونه محدودیت به خاطر کرونا با ستاد ملی مبارزه با کرونا است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۳    
طرح پیشنهادی انگلیس برای تمدید تحریم تسلیحاتی یمن در حالی تصویب شد که روسیه هشدار داده بود در صورت هرگونه اشاره به نام ایران، قطعنامه را وتو خواهد کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۷:۳۳    
یک نشریه آمریکایی خاطرنشان کرده تحریم های آمریکا در تلاش ایران برای مبارزه با ویروس کرونا اخلال ایجاد می کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۷:۳۳    
آمریکا اتهام ارسال سلاح ایرانی به یمن را تکرار کرد