دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۷:۵۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مثلث آنلاین 17 اسفند 1398 - mosalas.ir

مثلث آنلاین 30 اسفند 1395 مثلث آنلاین 10 تیر 1396 مثلث آنلاین 15 بهمن 1397 مثلث آنلاین 2 خرداد 1398 مثلث آنلاین 1 تیر 1398 مثلث آنلاین 1 مرداد 1398 مثلث آنلاین 31 شهریور 1398 مثلث آنلاین 1 مهر 1398 مثلث آنلاین 30 آبان 1398 مثلث آنلاین 1 آذر 1398 مثلث آنلاین 1 دی 1398 مثلث آنلاین 1 بهمن 1398 مثلث آنلاین 1 اسفند 1398 مثلث آنلاین 2 اسفند 1398 مثلث آنلاین 3 اسفند 1398 مثلث آنلاین 4 اسفند 1398 مثلث آنلاین 5 اسفند 1398 مثلث آنلاین 6 اسفند 1398 مثلث آنلاین 7 اسفند 1398 مثلث آنلاین 8 اسفند 1398 مثلث آنلاین 9 اسفند 1398 مثلث آنلاین 10 اسفند 1398 مثلث آنلاین 11 اسفند 1398 مثلث آنلاین 12 اسفند 1398 مثلث آنلاین 13 اسفند 1398 مثلث آنلاین 14 اسفند 1398 مثلث آنلاین 15 اسفند 1398 مثلث آنلاین 16 اسفند 1398 مثلث آنلاین 17 اسفند 1398 مثلث آنلاین 18 اسفند 1398 مثلث آنلاین 19 اسفند 1398 مثلث آنلاین 20 اسفند 1398 مثلث آنلاین 21 اسفند 1398 مثلث آنلاین 22 اسفند 1398 مثلث آنلاین 23 اسفند 1398 مثلث آنلاین 24 اسفند 1398 مثلث آنلاین 25 اسفند 1398 مثلث آنلاین 26 اسفند 1398 مثلث آنلاین 27 اسفند 1398 مثلث آنلاین 28 اسفند 1398 مثلث آنلاین 29 اسفند 1398 
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۹    
قیمت نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت و بهای طلا با کاهش رو به رو بود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۳    
ابتلای 743 مورد جدید به کرونا/ بهبودی و ترخیص 2134 مبتلا در کشور
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۸    
ایرنا - معاون وزیر توسعه دیجیتالی و ارتباطات جمعی و رئیس روسی کمیته همکاری های رسانه ای ایران و روسیه اعلام کرد: روسیه آماده همکاری با ایران در زمینه امنیت سایبری و اطلاعات است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۸    
دروغ پراکنی کینه توزانه این دو برادر نسبت به ملت ایران، در حالی است که نمایندگان سازمان بهداشت جهانی در بازدیدهای میدانی از خط مقدم نبرد ایران با ویروس کرونا از سطح بالای نظام درمان ایران گفته اند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۸    
3 اقدام جدید بنیاد مستضعفان برای مقابله با کرونا/ از میزبانی پزشکان و پرستاران تا ضدعفونی کردن مناطق شهری و روستایی
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۳    
رسانه های عبری زبان از سفر محرمانه یک هیئت اسرائیلی برای بررسی محاکمه مسئولان این رژیم در دیوان کیفری بین المللی پرده برداشتند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۸    
بازداشت شاهزادگان سعودی به وخامت حال ملک سلمان ارتباط دارد
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۸    
یک شبکه صهیونیستی با انتشار خبری اعلام کرد که حساب کاربری وزیر جنگ این رژیم در شبکه توئیتر هک شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۸    
رئیس جمهوری ونزوئلا در نشستی با فرمانداران و شهرداران در کاراکاس گفت، ایالات متحده در اندیشه طراحی جنگی علیه ونزئلاست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۸    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی دقایقی پیش در یکی از بیمارستان های کشور دار فانی را وداع گفت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۳    
وزیر بهداشت مصر از مثبت بودن تست کرونای 15 نفر از شهروندان این کشور خبر دادند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۸    
یک منبع بلند پایه معتقد است که "محمد بن سلمان" ولیعهد سعودی با عبور از خط قرمزهای خانواده سلطنتی این کشور ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۸    
وزارت دفاع چین می گوید اتهام حمله رزم ناو این کشور به یک هواپیمای آمریکایی، با واقعیت های موجود فاصله دارد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۳    
رئیس بیمارستان تامین اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: تعدادی از افراد با داشتن نشانه های سرماخوردگی همچون داشتن یک نوبت تب و یا احساس گرما نیز به بیمارستان مراجعه می کنند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۳    
در این روزهایی که کروناویروس جدید در کشورمان شیوع پیدا کرده است، توصیه می شود که در خانه هایمان بمانیم اما گاهی مجبور می شویم برای کارهای ضروری مان از خانه خارج شویم و از وسایل حمل و نقل عمومی ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۸    
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای با محکوم کردن افزایش خشونت ها در افغانستان گفت، توافق صلح با طالبان "فرصتی تاریخی" برای "عبور از این برهه حساس" و اطمینان یافتن از این است که ایالات متحده "هرگز بار ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۸    
وزارت بهداشت قطر امروز (شنبه) از ابتلای یک نفر دیگر به ویروس کرونا خبر داد و افزود که شمار مبتلایان در این کشور به 12 نفر رسیده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۸    
اصلاحات بن سلمان با شوی مطرب های فارسی زبان
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۸    
یک عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در کنار فشارهای خارجی با عدم تصویب بودجه مشکلی بر مشکلات افزوده می شد اما اذن رهبری از بیشتر شدن مشکلات جلوگیری کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۳    
دادگاه متهمان به اخلال کلان در امر توزیع مایحتاج عمومی یه صورت فوق العاده در شعبه چهار دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی امروز (شنبه 17 اسفند) به صورت علنی ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۳    
مژگان عباسلو شاعر و پزشک کشورمان گفت: خواهش می کنم از همگی عزیزان که واقعا اگر نیاز نیست به اورژانس مراجعه نکنید. مایعات گرم بنوشید، میوه و سبزی بخورید و در خانه بمانید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۳    
فرماندار طارم گفت: ورود به طارم از سمت گیلوان ممنوع شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۳    
پس از شکست مذاکرات اوپک پلاس و عدم توافق روسیه بر کاهش تولید بهای نفت برنت روز جمعه 9.4 درصد سقوط کرد که این موضوع نگرانی هایی را برای بازار نفت به وجود آورد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۸    
سفر به عتبات از اوایل اسفندماه برای جلوگیری از ویروس کرونا متوقف شد. سفر به عراق بدون ویزا لغو شد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۸    
رونالدینیو و برادرش بار دیگر در پاراگوئه دستگیر شدند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۸    
کرونا به دفتر فیس بوک در لندن رسید
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۳    
کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران شرکت کننده در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز پیش بینی کردند با ادامه ابهامات در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، وضعیت به نفع بالا رفتن قیمت طلا در هفته جاری خواهد ماند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۳    
رسانه های غربی تلاش می کنند با استفاده از شیوع ویروس کرونا در چین و ایران به احساسات ضد چینی و ضد ایرانی در آسیای مرکزی دامن زنند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی در تازه ترین پست اینستاگرامی خود از امید و همت بلند ملت ایران به ویژه مردم شریف استان های قم، گیلان و تهران در مقابله با شیوع کرونا قدردانی کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۳    
فیس بوک از تعطیلی چندروزه تمامی دفاتر خود در شهر لندن تحت تاثیر ویروس کرونا خبر داده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۳    
شرکت سامسونگ الکترونیکس قصد دارد تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی بخشی از خط تولید گوشی های هوشمند خود را به ویتنام منتقل کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۳    
مشاور سیاسی و رسانه ای بشار اسد تأکید کرد توافق روسیه و ترکیه در مسکو نتیجه فداکاری های ارتش سوریه است که بیش از 2000 کیلومتر از اراضی اشغال شده را آزاد کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۳    
فصل دوم برنامه تلویزیونی عصر جدید از امروز روی آنتن شبکه سه سیما می رود اما تفاوت این برنامه با فصل اول آن در چه نکاتی است؟
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۸    
رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد که قصد ندارد محدودیت های دوره ریاست جمهوری را لغو کرده یا به راه های دیگری برای تمدید حاکمیتش متوسل شود، اما درباره طرح های مد نظر خودش هم سکوت اختیار کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۳    
رئیس جمهور ترکیه اذعان کرد این کشور در حملات ارتش سوریه در ادلب صدها تن از سربازانش را از دست داده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۳    
ناراندرا مودی قبل از نخست وزیری، مدت 13 سال سر وزیر ایالت گُجرات هند بود. او در دوران حاکمیت بر گُجرات نیز علیه مسلمانان دست به جنایات فراوانی زد تا آنجا که به قاتل مسلمانان“ معروف شد .
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
نخست وزیر یونان با انتقاد از عملکرد ترکیه در حمایت از مهاجران، توافقنامه مهاجرت امضا شده میان اتحادیه اروپا و ترکیه را توافقی مرده خواند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۳    
رییس پلیس فتا استان البرز با اشاره به اهمیت سلامت مردم به ویژه نوجوانان و جوانان، نسبت به تبلیغات فروش مواد محترقه در فضای مجازی هشدار داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۳    
نتیجه آزمایش دو فرد در کنفرانس لابی صهیونیستی آیپک در واشنگتن با حضور معاون رئیس جمهور آمریکا، وزیر خارجه این کشور و دهها نفر از نمایندگان کنگره، مثبت اعلام شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۸    
رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با صدراعظم آلمان درباره آخرین تحولات ادلب سوریه بحث و تبادل نظر کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۸    
فرماندار پاوه از ممنوعیت ورود گردشگران به این شهرستان از امروز(17 اسفند) خبر داد و گفت: تقاضا داریم مردم از سفر به این منطقه خودداری کنند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۸    
بازیکن ایرانی تیم آمیان فرانسه توانست برابر مارسی بار دیگر ارزش های خود را نشان دهد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۸    
باشگاه پاری سن ژرمن رقم نهایی فروش ستاره برزیلی خود را تعیین کرده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۳    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: نتایج حاصله از بازرسی در حوزه انتخابیه زاهدان نشان از دقت عمل هیات نظارت دارد و معترضین نیز نتیجه انتخابات را پذیرفتند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۸    
رئیس جمهوری آمریکا، "مارک میدوز" را به عنوان رئیس دفتر جدید کاخ سفید معرفی کرده تا جای "مایک مولوینی" را بگیرد که برای بیش از یک سال سرپرست بود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۸    
ایرنا- دولت روسیه در بخشنامه ای باتوجه به شیوع کرونا، ورود شهروندان ایرانی به این کشور برای آموزش، کار و روادید گردشگری و ترانزیت را منع کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۳    
در ساعات گذشته در کانال های تلگرامی گم نام و بدنام خبری را به نقل از ایرنا منتشر کرده اند که جعلی است و باعث تشویش ذهن و فکر هم وطنان تهرانی شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۳    
ایرنا - عضو کمیته کشوری مبارزه با بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تلاش محققان کشور برای تولید سرم درمان بیماری ناشی از ویروس کرونا خبر داد و گفت ...