سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۰:۳۰May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای مثلث آنلاین 16 اسفند 1398 - mosalas.ir

مثلث آنلاین 30 اسفند 1395 مثلث آنلاین 10 تیر 1396 مثلث آنلاین 15 بهمن 1397 مثلث آنلاین 2 خرداد 1398 مثلث آنلاین 1 تیر 1398 مثلث آنلاین 1 مرداد 1398 مثلث آنلاین 31 شهریور 1398 مثلث آنلاین 1 مهر 1398 مثلث آنلاین 30 آبان 1398 مثلث آنلاین 1 آذر 1398 مثلث آنلاین 1 دی 1398 مثلث آنلاین 1 بهمن 1398 مثلث آنلاین 1 اسفند 1398 مثلث آنلاین 2 اسفند 1398 مثلث آنلاین 3 اسفند 1398 مثلث آنلاین 4 اسفند 1398 مثلث آنلاین 5 اسفند 1398 مثلث آنلاین 6 اسفند 1398 مثلث آنلاین 7 اسفند 1398 مثلث آنلاین 8 اسفند 1398 مثلث آنلاین 9 اسفند 1398 مثلث آنلاین 10 اسفند 1398 مثلث آنلاین 11 اسفند 1398 مثلث آنلاین 12 اسفند 1398 مثلث آنلاین 13 اسفند 1398 مثلث آنلاین 14 اسفند 1398 مثلث آنلاین 15 اسفند 1398 مثلث آنلاین 16 اسفند 1398 مثلث آنلاین 17 اسفند 1398 مثلث آنلاین 18 اسفند 1398 مثلث آنلاین 19 اسفند 1398 مثلث آنلاین 20 اسفند 1398 مثلث آنلاین 21 اسفند 1398 مثلث آنلاین 22 اسفند 1398 مثلث آنلاین 23 اسفند 1398 مثلث آنلاین 24 اسفند 1398 مثلث آنلاین 25 اسفند 1398 مثلث آنلاین 26 اسفند 1398 مثلث آنلاین 27 اسفند 1398 مثلث آنلاین 28 اسفند 1398 مثلث آنلاین 29 اسفند 1398 
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۸    
شرکت مایکروسافت اعلام کرد که دو کارمند این شرکت به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۸    
با بروز و گسترش بیماری کرونا ویروس در سطح کشور برخی از مشاغل به حالت نیم تعطیل در آمدند و برخی مشاغل نیز با کاهش ساعت کاری و شیفت بندی در حال خدمت رسانی هستند ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۳    
جبهه عمل اسلامی لبنان طی پیامی درگذشت حسین شیخ الاسلام معاونت امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را تسلیت گفت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۸    
توافق اخیر میان اردوغان و پوتین را می تون فاقد ضامن اجرایی شدن ارزیابی کرد.این احتمال وجود دارد که به آشانی در نتیجه یک رخداد همچون حمله غیرتعمدی یا بروز خطای انسانی ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۸    
ایرنا- رییس جمهوری آمریکا روز جمعه گفت که طالبان می تواند احتمالا بعد از خروج نیروهای ایالت متحده قدرت را به دست گرفته و بر دولت افغانستان غلبه کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۳    
نسخه کرونایی اف دی دی برای بزک کردن آمریکا در افکار عمومی ایران
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۸    
مسئولان لیگ برتر انگلیس دست دادن بازیکنان قبل از شروع بازی های لیگ برتر را ممنوع کردند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۸    
پارلمان اروپا جلسه برنامه ریزی شده خود در استراسبورگِ فرانسه را به دلیل نگرانی ها بر سر شیوع کروناویروس به بروکسل منتقل کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که برای مبارزه با برنی سندرز در انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایالات متحده، از نظر روحی - روانی آمادگی دارد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۸    
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی گفت: مانورهای آمریکا بر روی گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص ایران به جایی نمی رسد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۳    
طبق اعلام نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، بازار سکه و طلا داخلی در هفته اخیر تحت تاثیر کاهش قیمت ارز که افزایش قیمت انس جهانی را بی اثر کرد و باتوجه به اینکه میزان دادوستدها نیز بسیار پایین بوده ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۸    
روسیه اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا، اجلاس اقتصادی سنت پترزبورگ را لغو می کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۸    
ریشار فران، رئیس مجلس ملی فرانسه پنجشنبه شب اعلام کرد که یکی از نمایندگان این مجلس به دلیل ابتلا به کروناویروس جدید در بیمارستان بستری شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۸    
مقام های پزشکی انگلیس نخستین مورد فوتی به دلیل ابتلا به کروناویروس را در این کشور تایید کردند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۳    
وزارت بهداشت مراکش با صدور بیانیه ای از ثبت دومین مورد از ابتلاء به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۳    
وزیر امور خارجه کویت در گفت وگوی تلفنی با ظریف از آمادگی کشورش برای همکاری و ارسال کمک به ایران برای مبارزه با کرونا خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۳    
مدیر ارشد یکی از ایرلاین های آمریکایی برآورد کرده که شرکت های هواپیمایی در جهان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا 100 میلیارد دلار ضرر و زیان خواهند کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۳    
تهران- ایرنا- برایان هوک مسوول گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی اذعان کرد که گام های برجامی ایران خارج از این توافق نبوده و قابل بازگشت است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۸    
استاندار هرمزگان گفت: برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در هرمزگان، گردشگر پذیرفته نمی شود و در این راستا تا اطلاع ثانوی به گردشگران در هرمزگان، خدمات ارائه نخواهد شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
وزیر دفاع آمریکا گفت که در توافق صلح دوحه با طالبان مفاد مخفیانه ای نیز وجود دارد که به کاهش خشونت ها مربوط می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۸    
علاوه بر کاهش ذخایر ارزی، دولت کره جنوبی با کاهش رشد اقتصادی این کشور مواجه شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۳    
عضو هیات علمی گروه میکروبیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مشخصات کرونا ویروس جدید یا کووید-19؛ سیر بیماری کووید-19، دلیل حمله آن به دستگاه تنفسی ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۳    
معاون رئیس جمهور آمریکا و سرپرست گروهی که برای مدیریت و کنترل ویروس کرونا تشکیل شده می گوید که دولت نمی تواند این هفته یک میلیون کیت آزمایشی را تحویل دهد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۳    
منابع امنیتی اعلام کردند که پنج شنبه شب منطقه الخضراء در مرکز بغداد هدف حملات راکتی قرار گرفت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۳    
وزارت خارجه آمریکا و دبیرکل سازمان ملل ابراز امیدواری کردند که توافق آتش بس در ادلب سوریه به بهبود اوضاع انسانی این استان کمک کند و منجر به توقف فوری درگیری ها در سوریه شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۸    
رئیس جمهوری ایالات متحده بار دیگر نسبت به چشم انداز توافق کشورش با طالبان اظهار امیدواری کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۸    
شبکه خبری رسمی عربستان گزارش داد که مسئولان سعودی بعد از آنکه مسجد الحرام در شهر مکه و مسجد النبی در مدینه را به منظور ضد عفونی کردن و جلوگیری از شیوع کروناویروس بسته بودند، این دو مکان را باز کردند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۸    
کارشناس مسئول تغذیه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان توصیه کرد : برای مبارزه با کرونا انواع میوه جات و سبزیجات با رنگ های مختلف ( رژیم رنگین کمانی) مصرف شود تا به کرونا مبتلا نشوید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۳    
توافق آتش بس در ادلب که میان رؤسای جمهور روسیه و ترکیه امضا شد، بامداد امروز (جمعه) به اجرا درآمد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۳    
روز گذشته فیلمی در یکی از شبکه های فارسی زبان معاند خارج از کشور (ایران اینترنشنال) مبنی بر کمبود تجهیزات پزشکی در کرمان و استفاده پرستاران از سفره پلاستیکی پخش شد که با واکنش مدیر بیمارستان شفا ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۳    
پادشاه عربستان وزیر اقتصاد این کشور را از سمتش برکنار کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۳    
یک دیپلمات ارشد روسیه به مقام های آمریکایی توصیه کرده از سیاسی کردن گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران خودداری کنند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۶:۳۳    
ظریف: همکاری منطقه ای و جهانی برای مقابله با کرونا ضروری است
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۶:۱۸    
ماجرای کوپن سفر بعد از بحران کرونا چیست؟
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۱:۲۳    
ظریف در صحت و سلامت کامل است
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۱:۱۸    
تکذیب ابتلای نوه امام خمینی به ویروس کرونا