سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 24 اسفند 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 فروردین 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 نامه نیوز 1 اسفند 1396 نامه نیوز 2 اسفند 1396 نامه نیوز 3 اسفند 1396 نامه نیوز 4 اسفند 1396 نامه نیوز 5 اسفند 1396 نامه نیوز 6 اسفند 1396 نامه نیوز 7 اسفند 1396 نامه نیوز 8 اسفند 1396 نامه نیوز 9 اسفند 1396 نامه نیوز 10 اسفند 1396 نامه نیوز 11 اسفند 1396 نامه نیوز 12 اسفند 1396 نامه نیوز 13 اسفند 1396 نامه نیوز 14 اسفند 1396 نامه نیوز 15 اسفند 1396 نامه نیوز 16 اسفند 1396 نامه نیوز 17 اسفند 1396 نامه نیوز 18 اسفند 1396 نامه نیوز 19 اسفند 1396 نامه نیوز 20 اسفند 1396 نامه نیوز 21 اسفند 1396 نامه نیوز 22 اسفند 1396 نامه نیوز 23 اسفند 1396 نامه نیوز 24 اسفند 1396 نامه نیوز 25 اسفند 1396 نامه نیوز 26 اسفند 1396 نامه نیوز 27 اسفند 1396 نامه نیوز 28 اسفند 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۱۲    
گاهی می توان با کمترین ضرر و آسیبی به بدن برخی بیماری ها را درمان کرد. وقتی گلوی تان چرک می کند چه کار می کنید؟ دست به دامان کدام یک از داروهای شیمیایی مخصوص عفونت و سرماخوردگی می شوید؟ برای درمان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۰:۴۸    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن نرخ 5 ارز کاهش و قیمت 22 واحد پولی دیگر افزایش یافت؛ همچنین نرخ 12 ارز دیگر نیز ثابت ماند البته نرخ دلار نیز افت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۷:۲۷    
مراقبت از ناخن ها و داشتن دستانی زیبا یکی از مهم ترین نکات زیبایی محسوب می شود. در ادامه مطلب امروز با چند توصیه موثر آشنا خواهید شد که در حفظ سلامت و مراقبت از ناخن ها بسیار تاثیر گذار خواهند بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۸    
برای آشنایی با دستورات طب سنتی برای درمان معده درد به وی ژه زمانی که امکان دسترسی به پزشک وجود ندارد، این مطلب را از دست ندهید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۲    
اخیر در تحقیقاتی که بر روی آب معدنی های شرکت های مختلف صورت گرفته، مشاهده شده است که در تعداد بسیاری از آن ها اجزای پلاستیکی وجود دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۴    
یک پژوهش جدید درباره ی بازی های ویدئویی نشان می دهد که چگونه برخورداری انسان از دانش اولیه موجب می شود تا سریع تر از هوش مصنوعی آموزش ببیند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۳    
سری مسابقات GT1 فدراسیون جهانی اتومبیلرانی یکی از جذاب ترین رقابت های جهانی بود که خودروهای بی نظیری چون پورشه 911GT1 و مرسدس بنز CLK GTR را به دنیای خودرو وارد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۸    
Substratum ابزاری برای مدیریت تم است که بر پایه ی کدهای اندروید 8 موسوم به OMS کار می کند و می تواند ظاهر محیط کاربری شما را به سلیقه ی شما متحول کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۵    
روزنامه آرمان نوشت: تاکنون بارها و بارها مقامات سعودی از قدرت ایران و مقابله با آن سخن گفته اند. گاهی از آمریکا و گاه از رژیم صهیونیستی درخواست یاری داشته اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۷:۳۸    
تخم مرغ منبع خوبی از پروتئین، ویتامین و املاح ضروری برای بدن بشمار می رود. مصرف یک عدد از این ماده خوراکی ارزان و همیشه در دسترس 3 تا 5 درصد از انرژی موردنیاز برای هر فرد بالغ در یک روز را تامین می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۵    
فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه تعامل خوبی با مسئولان دولت پاکستان در حوزه مرزی برقرار شده است، گفت: خوشبختانه به سبب وحدت مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۵    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص ادعاهای دولت آمریکا درباره اصلاح ایرادهای برجام گفت: برجام به هیچ وجه امکان مذاکره مجدد نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۹    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر به نسخه رهبری عمل کنیم می توانیم مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم و اگر دنیا از ما هراس دارد به دلیل مدیریت صحیح مقام معظم رهبری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۰    
هشتاد دو پنجمین مرحله یارانه نقدی مربوط به اسفندماه سال جاری ساعت 24 روز شنبه مورخ 96.12.26 به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۰    
ظریف در مورد اینکه عربستان هم به دنبال انرژی هسته ای است، می گوید: ما نیت عربستان سعودی را نمی دانیم
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۸:۴۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مسکن مهر غیرقابل نقد است و اگر هم نقدی وجود دارد بر کمبودهایی است که در عرصه زیربناها و زیرساخت ها دیده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۹    
وزیر ارتباطات گفت: تعرفه پیامکهایی که توسط سازمانها به مشترکان ارسال می شود، باید در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تصویب برسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۳    
معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: قاتلی که مدت یک سال متواری بود در شهرستان روانسر به دام پلیس افتاد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۰    
اوبر هم اکنون مدل مفهومی یک تاکسی پرنده را با نام Elevate به نمایش گذاشته است و پیش بینی می کند در سال 2020 میلادی برای نخستین بار این تاکسی پرنده را مورد آزمایش قرار دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۰    
دقایقی قبل کاربران ایران با مراجعه به اپ استور اپل متوجه شدند که به طور کامل دسترسی کاربران ایرانی به این استور بسته شده است و به هیچ وجه امکان استفاده از این اپ استور با آی پی ایرانی وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۷:۴۴    
از میان 10 شهر گران دنیا، 5 شهر در قاره اروپا، 4 شهر در قاره آسیا و یک شهر در قاره اقیانوسیه واقع شده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۷:۳۸    
یک مقام مسئول گفت: با توجه به افزایش قیمت نهاده ها، نرخ کنونی مرغ، زیان انباشت مرغدار در بازار را به همراه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۷:۳۵    
بازپرس ویژه پرونده مداخله احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تشکیلات شخصی و تجاری رئیس جمهور آمریکا را برای تسلیم مدارک مرتبط با هرگونه رابطه تجاری با روسیه به دادگاه احضار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۷:۳۵    
شورای امنیت سازمان ملل متحد روز پنجشنبه در بیانیه ای خواستار بازگشایی همه بنادر یمن به طور کامل و به صورت دائمی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۵:۰۰    
به دلیل گرمایش زمین و تغییرات آب وهوایی، فصل گرده افشانی گل ها طولانی تر شده و با تشدید این پدیده از سوی کربن دی اکسید، آمار جهانی حساسیت فصلی نیز افزایش پیدا کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۴:۳۹    
تاریخچه مشخصی از پیدایش جرم اینترنتی و کامپیوتری وجود ندارد ، این جرائم را باید زائیده و نتیجه تکنولوژی ارتباطی و اطلاعاتی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۴:۰۰    
دیابت یک بیماری دو لبه است؛ اگر فرد شرایطش را بپذیرد و با مصرف منظم داروها و رعایت رژیم غذایی مناسب به جنگ آن برود، در بیشتر موارد سربلند از کارزار بیرون می آید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۲:۱۵    
زمانی که مسلمانان در انجام کارهای خود دچار سردرگمی شده و نمی توانند تصمیم درستی بگیرند بهترین روش رفع ابهام می تواند استخاره با قرآن باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۱:۴۸    
پسری در سعادت آباد دست به اقدام وقیحی زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۱:۴۸    
خیلی دوست دارم مانند همه فرزندان واژه بزرگ پدر را به عشق و مهربانی و تکیه گاهی مستحکم تعبیر کنم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۱:۴۵    
تحقیقات جنایی برای افشای راز مرگ مرموز زن جوان ناشناسی که جسدش در حوالی شهرک قدس- غرب- تهران پیدا شد در دستور کار بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران و کارآگاهان قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۴    
کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را به بهانه نقض حقوقو بشر در ایران به تصویب رساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۹    
ترامپ گفت که به نظر می رسد روسیه پشت ماجرای مسمومیت یک جاسوس روس تبار و دخترش در انگلیس قرار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۳    
رسانه های فرانسوی اعلام کردند که فرانسه برای حصه بن سلمان دختر پادشاه عربستان قرار بازداشت صادر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۰    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق تاکید کرد که کشورش مرحله دشوار، چالش وجودی و اقتصادی خطرناک را پشت سر گذاشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۴    
در خصوص دلایل واقعی برکناری تیلرسون تحلیلهای مختلفی ارائه می شود؛ در این میان، نظریه های تحلیلگران خلیج فارس بر این اساس استوار است که برکناری وزیر خارجه آمریکا بدنبال درخواست امارات و عربستان از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۴    
در یک اقدام غافلگیر کننده ترامپ با دعوت به مذاکره رهبر کره شمالی موافقت کرد و این نزدیکی پس از جنگ لفظی بین دو رئیس جمهور و تهدیدات رد و بدل شده بین آنها در مورد جنگ اتمی ویرانگر اتفاق افتاده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۳    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به گفته های محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در مصاحبه با تلویزیون سی بی اس آمریکا گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۳    
بعد از حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن جریان حامیان آقای شیرازی مورد انتقادات و محکومیت های زیادی قرار گرفت و همین باعث شد که در اثر این فشارها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۴    
یکی از مقامات ارشد نیروی دریایی آمریکا می گوید ماه هاست که هیچ تقابل و رویارویی ای میان نیروهای ایرانی و آمریکایی در خلیج فارس رخ نداده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۸    
ولیعهد عربستان در پاسخ به این سوال که آیا عربستان برای مقابله با ایران به سلاح هسته ای نیاز دارد، گفت: عربستان سعودی نمی خواهد هیچ گونه بمب هسته ای بدست بیاورد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۹    
معاون سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش 12 درصدی ظرفیت حمل ونقل هوایی مسافری در نوروز 97 خبر داد و گفت: بلیت هواپیما در نوروز گران نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۹    
مهر : نشست شورای عالی کار برای تعیین دستمزد 97 فردا (جمعه) با حضور 3 وزیر اقتصادی و اعضای کارگری و کارفرمایی تشکیل می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۳    
معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: بارش های اخیر موجب افزایش 6 سانتی متری ارتفاع سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۳    
بانکها و موسسات اعتباری در بیانیه ای مشترک اعلام کردند: در ایام نوروز خدمات الکترونیکی لازم به صورت شبانه روزی، فراهم شده و تامین نقدینگی لازم هم صورت گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۰    
کنسرت موسیقی فرزاد فرزین در آخرین پنجشنبه سال 96 در شهرکرد لغو شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۳    
دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی، الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه پوتین در امور سوریه و سدات اونال، معاون منطقه ای وزارت خارجه ترکیه و هیات های همراه آنها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۸    
-وزیر دفاع انگلیس روز پنجشنبه حمله با ماده شیمیایی علیه 'سرگئی اسکریپال' جاسوس اسبق روس در این خاک کشور را اقدامی گستاخانه ازسوی مسکو دانست و طی اظهاراتی اهانت آمیز گفت: روسیه گم و خفه شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۳    
کارمزد جایگاه های عرضه سی ان جی به ازای هر متر مکعب فروش در جایگاه ها تا سقف 400 ریال افزایش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۴    
وقتی دونالد ترامپ در کمپین انتخاباتی خود از انقلاب در سیاست خارجی آمریکا گفت، کمتر کسی فکر می کرد نتیجه شعارهای شومن ثروتمند نیویورکی چنین شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۹    
یکی از مراجع تقلید گفت: آقای رئیس جمهور هنوز به شبکه های اجتماعی خارجی دل بسته است، روحانی در شورای عالی فضای مجازی نقش مثبتی در زمینه حل مشکلات شبکه های اجتماعی ایفا نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۳    
یک سخنگوی فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا مدعی شد که به نظر می رسد نیروهای ایرانی در خلیج فارس رفتار خود در برابر ناو های آمریکایی را تغییر داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۳    
وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که نشست سه جانبه رؤسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه روز 4 آوریل در استانبول برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۳    
وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های جدیدی را علیه روسیه اعمال می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۴    
وزیر خارجه روسیه تأکید کرد که دیپلمات های انگلیسی به زودی از این کشور اخراج خواهند شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۹    
آخرین جلسه شورای معاونین دادسرای عمومی و انقلاب تهران در سال جاری، روز چهارشنبه (1396/12/23) با حضور معاونان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران، دادستان ها و روسای دادگاه های بخش استان تهران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۰    
با بالا گرفتن تنش میان لندن و مسکو، کشورهای انگلیس، آلمان، فرانسه و آمریکا در خصوص حادثه سکریپال یک بیانیه مشترک صادر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۰    
'بکر بوزداغ' سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با ادعای این که تشکیل یک دولت محلی از مردم عفرین یکی از اولویت های آنکارا در این منطقه است، اعلام کرد: قصد نداریم عفرین را به دولت سوریه واگذار کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۴    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور اظهارات محمدجواد ظریف را رد می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۴    
وزیر خارجه انگلیس در ادامه اظهارات تنش زای مقامات لندن؛ رفتار روسیه را متکبرانه و نشانه مقصر بودن این کشور در سوء قصد به جان یک جاسوس دوجانبه عنوان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۹    
در بحبوحه کمپین ضد روسیه که با اتهام زنی به مسکو بابت مسموم کردن جاسوس سابق در انگلیس بالا گرفت، دبیرکل ناتو تاکید کرد روسیه در حال محو کردن خط صلح و تخاصم از طریق حملات هیبریدی است و متعهد شد که این ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۰    
تنش لندن-مسکو با فحاشی وزیر دفاع انگلیس علیه روسیه بیش از پیش بالا گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۴    
ولی عهد عربستان در سخنانی خصمانه و خارج از عرف دیپلماتیک گفت که اگر ایران بمب هسته ای بسازد عربستان نیز سریعا همان کار را خواهد کرد!
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۹    
وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه عازم قزاقستان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۸    
وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس "روسیه – سرزمین فرصت ها" دیدگاه های خود را در خصوص جنگ با تروریسم با روسیه بیان کرد و همچنین به موضوع ارسال سامانه های دفاع اس 400 پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۸    
وزرای امور خارجه ایران و گرجستان در حاشیه اجلاس چهار جانبه باکو دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۵    
مشاور ولیعهد ابوظبی فاش کرد که امارات در برکناری وزیر امور خارجه آمریکا دست داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۹    
ایسنا نوشت طرح نوروزی پلیس و دستگاه های خدماتی و امدادی در جاده های سراسر کشور از صبح امروز آغاز شد و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۰    
رئیس جمهوری فرانسه از ادعای لندن مبنی بر دست داشتن مسکو در سوء قصد به جان یک جاسوس دوجانبه حمایت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۹    
در پی بازداشت محکوم علیه حمید بقایی و معرفی وی به زندان جهت اجرای حکم محکومیت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی نامبرده اطلاعیه ای صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۳    
مشاورصنایع دفاعی فرماندهی کل قوا گفت: توطئه دشمن برای ناامنی و آشوب 3 ماه پایانی سال در کشورمان خنثی شد و دشمن بایستی فاتحه اقدامات خود در این زمینه را بخوانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۳    
کاخ ریاست جمهوری روسیه امروز پنجشنبه اعلام کرد که ولادیمیر پوتین شخصاً درباره مقابله به مثل با لندن آن هم به بهترین شیوه ای که منافع کشور را تامین کند، تصمیم خواهد گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی نیروی دریایی سنت کام آمریکا مدعی است کاهش چشمگیر تقابل میان نیروهای ایرانی و آمریکایی در آب های خلیج فارس، نشانه تغییر رفتار طرف ایرانی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۴    
اگر شما به طور ناگهانی متوجه ریزش موی سر خود شده اید، این می تواند نشانه کم خونی فقر آهن باشد. یک آزمایش خون می تواند سطح آهن در خون شما را مشخص کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۸    
هشت بازیکن برتر هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا توسط AFC اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۵    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از تریبون نماز جمعه به عنوان یک تریبون فراجناحی یاد کرد و گفت: تریبون نماز جمعه به هیچ وجه نباید در حد منازعات و نگرش های جناحی تنزل پیدا کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۴    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در حال حاضر ایرانیان برای سفر به ترکیه و گرجستان احتیاج به گرفتن روادید ندارند و به زودی هموطنان ما برای گذراندن تعطیلات در کشور آذربایجان می توانند از ویزای فرودگاهی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۴    
بشار رسن، هافبک عراقی تیم پرسپولیس، برای حضور در یک تورنمنت سه جانبه به تیم ملی عراق دعوت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۴    
شاگردان برانکو ایوانکوویچ در سال 96 عملکرد فوق العاده ای از خود به جای گذاشتند که در تاریخ فوتبال ایران کم نظیر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۴    
مامه بابا تیام مهاجم سنگالی استقلال اعلام کرد شرایطش نگران کننده نیست و با چند جلسه فیزیوتراپی مشکلش حل می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۸    
تمرین امروز تیم استقلال در غیاب بازیکنان مصدوم، ملی پوش و نفرات خارجی این تیم که به کشورهایشان سفر کرده اند برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۰    
یک خانم مهماندار بلغارستانی شاغل در هواپیمایی امارات زمانی که هواپیما آماده پرواز بود با باز کردن یکی از درهای خروجی اضطراری خود را به پایین پرتاب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۸    
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده پزشک معروف تبریزی گفت: رای قصاص این پزشک صادر و در مرحله ابلاغ است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۸    
این دستاورد هنری که در وزارت تجارت و صنایع سلطنت عمان به ثبت رسیده است در قالب هدیه ای نفیس به عالیجناب سلطان قابوس حفظه الله و رعاه و موزه ملی عمان و بیت الزبیر اهداء خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۹    
نماینده جبهه پایداری در مجلس: حسن روحانی به اعضای کمیسیون تلفیق مجلس گفته نمی توانم به دوتا نیروی نظامی حقوق بدهم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۴    
مشاورصنایع دفاعی فرماندهی کل قوا گفت: توطئه دشمن برای ناامنی و آشوب 3 ماه پایانی سال در کشورمان خنثی شد و دشمن بایستی فاتحه اقدامات خود در این زمینه را بخوانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۴    
از هویج و هندوانه و قارچ و خیلی گیاه های دیگه صحبت کردیم. دونستن اینکه گیاهان و میوه های مختلف چه تاثیری بر سلامتی و تندرستی دارن واقعا اهمیت زیادی داره و زمانی این مهم موثر واقع میشه که از خواصشون ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۹    
به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: انگلیس از همکاری با روسیه در خصوص پرونده اسکیپال، جاسوس سابق روس خودداری می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۹    
وزیرامور خارجه کشورمان گفت: توسعه همکاری های چند جانبه منطقه ای هم در جهت سیاست های جمهوری اسلامی ایران برای داشتن یک منطقه قوی است و هم در جهت توسعه اقتصادی منطقه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۳    
نجفی با قرائت بیتی از مولانا درباره استعفایش از شهرداری تهران پاسخ داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۳    
دهها دموکرات کنگره آمریکا در نامه ای به رییس دفتر کاخ سفید اعلام کردند دسترسی داماد و مشاور رییس جمهوری آمریکا به اطلاعات محرمانه یک نگرانی امنیت ملی است و او یا باید استعفا دهد یا اخراج شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۰    
رییس جمهور آمریکا مدعی شد که هر جایی که در خاورمیانه می رویم ایران در آن حضور دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۴    
دادگاهی در آمریکا یک تبعه ایرانی را به اتهام خرید تجهیزات موشک های زمین به هوا و هواپیما برای دولت ایران و نقض تحریم های آمریکا به 25 سال حبس محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۴    
نمایندگان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد روز چهارشنبه با دبیر ستاد حقوق بشر ایران دیدار کردند و در جریان مهمترین دستاوردهای حقوق بشری جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۰    
متاسفانه این بیماری بدون علامت است و تا وقتی که شکستگی ایجاد نشود در فرد مبتلا به پوکی استخوان هیچ علامتی دیده نمی شود. شایع ترین مشخصه این بیماری شکستگی های خود به خود در نقاط مختلف بدن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۰    
باور کنید یا نه؛ چاقی شکمی عوارض زیادی برای سلامت دارد و حتی خطرات آن از چاقی عمومی بدن بیشتر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۰    
جالب است بدانید خوردن کدوسبز باعث افزایش متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن می شود. افزایش متابولیسم به معنای چربی سوزی بیشتر هم هست. بدن ما انرژی را صرف از بین بردن و سوزاندن چربی ها می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۸    
سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: هشتاد و پنجمین مرحله یارانه نقدی مربوط به اسفندماه به حساب سرپرستان خانوارها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۸    
تارنمای نشریه نیوزویک نوشت: ایران در پی برکناری ناگهانی رکس تیلرسون وزیر امور خارجه اسبق آمریکا، اذعان داشت که این دست از تغییرات و تحولات در کابینه ترامپ، تازگی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۳    
سطوح بالای کلسترول کلی، تری گلیسیرید و کلسترول بد در بلند مدت خطر بیماری قلبی را افزایش می دهد.
  • ۱