سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۵Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 28 شهریور 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 فروردین 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 1 شهریور 1396 نامه نیوز 2 شهریور 1396 نامه نیوز 3 شهریور 1396 نامه نیوز 4 شهریور 1396 نامه نیوز 5 شهریور 1396 نامه نیوز 6 شهریور 1396 نامه نیوز 7 شهریور 1396 نامه نیوز 8 شهریور 1396 نامه نیوز 9 شهریور 1396 نامه نیوز 10 شهریور 1396 نامه نیوز 11 شهریور 1396 نامه نیوز 12 شهریور 1396 نامه نیوز 13 شهریور 1396 نامه نیوز 14 شهریور 1396 نامه نیوز 15 شهریور 1396 نامه نیوز 16 شهریور 1396 نامه نیوز 17 شهریور 1396 نامه نیوز 18 شهریور 1396 نامه نیوز 19 شهریور 1396 نامه نیوز 20 شهریور 1396 نامه نیوز 21 شهریور 1396 نامه نیوز 22 شهریور 1396 نامه نیوز 23 شهریور 1396 نامه نیوز 24 شهریور 1396 نامه نیوز 25 شهریور 1396 نامه نیوز 26 شهریور 1396 نامه نیوز 27 شهریور 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۹:۳۷    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران موضوعات منطقه ای، بین المللی و برجام را محورهای مطرح شده در دیدارهای دوجانبه با مقامات سایر کشورها دانست و بر ضرورت احترام به قانون اساسی و تمامیت ارضی عراق تاکید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۹:۳۷    
دونالد ترامپ برای اولین بار به عنوان رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی و ادعاهای بی اساسی را در مورد ایران مطرح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۹:۳۷    
ناظران سیاسی در حالی منتظر سخنرانی امیر قطر و مواضع وی درباره بحران جاری در این کشور هستند که وزیران چهار کشور محاصره کننده دوحه، نشستی درباره یکپارچه کردن مواضع خود علیه قطر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۵۸    
رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل: توافقنامه هسته ای ایران را اگر پوششی برای توسعه برنامه هسته ای باشد نخواهیم پذیرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۳۲    
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: هفتاد و دومین دوره نشست مجمع عمومی سازمان ملل با سخنرانی آنتونیو گوترش دبیرکل این سازمان آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۳۲    
دادستان کرج گفت: اقدام به موقع یک خانم معلم از ربوده شدن یک دختربچه هشت ساله جلوگیری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۳۲    
نورالدین جانیکلی وزیر دفاع ترکیه گفت که همه پرسی استقلال اقلیم کردستان عراق که قرار است تا یک هفته دیگر برگزار شود، به معنای جنگ جدید است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۱۷    
تراژدی ها را نباید فراموش کرد، به وجود می آیند که فراموش نشدنی باشند، یکی شان همین ماجرای آتنا؛ دختر معصومی که توسط متجاوزش به قتل رسید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۵۷    
ارتش اسرائیل اعلام کرد یک فروند پهپاد (هواپیمای بدون سرنشین) ساخت ایران و متعلق به حزب الله لبنان را در مرز با سوریه سرنگون کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۴۲    
خبرگزاری ملی لبنان از دو حمله اسرائیل به تل الرشاحه در منطقه ای میان لبنان و سوریه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۳۶    
خبرگزاری رویترز گزارش داد، نظامیان، تانک ها و خودروهای زرهی ارتش ترکیه که از روز گذشته رزمایشی را در مرز این کشور با منطقه اقلیم کردستان عراق آغاز کرده اند، آماده هرگونه عملیاتی در عمق خاک عراق هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۳۶    
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رونمایی از دستاورد های جدید، بازسازی و آماده بکاری بالگردهای هوانیروز و چندین طرح و برنامه از جمله برنامه های ایام دفاع مقدس است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۱    
دهمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران در موضوع نظارت بر قضات، روز یکشنبه بیست و ششم شهریور ماه سال جاری با حضور دادستان انتظامی قضات، معاونان دادستان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۱۵    
عفو بین الملل، آنگ سان سوچی، رهبر دولت میانمار را متهم کرد به اینکه در قبال پاکسازی قومی در کشورش "سرش را مثل کبک زیر برف" کرده و سخنرانی امروز (سه شنبه) او را نیز محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۱۵    
مرکز اصلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در یادداشتی تاکید کرد که معیارهای مدنظر وزارت کشور در پیشنهاد گزینه های استانداری، از شفافیت کامل برخوردار است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۱۵    
معاون اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور امروز با مدیران رسانه های بین المللی، مقامات چند کشور اروپایی و آسیایی و علمای اسلامی آمریکا دیدار دارد و در جلسه سازمان همکاری های اسلامی شرکت می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۷    
سید رضا افتخاری دوباره حرف های ضد و نقیض در مورد منصوریان زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۲۲    
چین از تصمیم اروپا برای راه اندازی ساختار جدیدی موسوم به برنامه نظارت بر سرمایه گذاری اتحادیه اروپا که می تواند چالش هایی را برای سرمایه گذاری چین در آن قاره بوجود آورد انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۱۲    
همایش روز جهانی صلح روز سه شنبه در سالن اجتماعات مرکز همایش های وزارت امور خارجه آغاز به کار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۰۶    
نویسنده و روزنامه نگار برجسته سعودی که از کشورش خارج شده و زندگی در تبعید را انتخاب کرده دلایلی را که باعث می شد وی در مورد بازداشت های سیاسی در این کشور صحبت نکند، بیان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۳۵    
مهاجم شماره 3 زردپوشان برای تقابل برابر تیم سابق خود بی تابی می کند و به دنبال این است تا دومین گل فصل خود را در هفته هفتم رقم بزند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در آستانه بازی با استقلال تهران بار دیگر علیه مجری برنامه 90 موضع گیری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۲۰    
روزنامه بریتانیایی گاردین در گزارشی با اشاره به اظهارات ترامپ در اولین حضور خود در سازمان ملل, بهانه های جورج بوش برای حمله به عراق را با ادعاهای ترامپ درباره ایران مقایسه کرد و نوشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۷    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تکرار فرمول سقوط شوروی و استحاله انقلاب چین از اهداف نظام سلطه و آمریکا با حربه نفوذ در نظام اسلامی ماست که مدل مورد اجرا در ایران امروز نیز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۰    
عضو پیشین مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکایی ها می گویند جمهوری اسلامی ایران بیش از حد قدرتمند شده است و از این بابت نگران هستند و با این کشور مقابله می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۰    
هافبک تیم فوتبال استقلال دیدار فردای تیمش با ذوب آهن را هم از دست داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۰    
دبیر مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به برگزاری جلسات مجزای کمیته ویژه ارزیابی عملکرد استان تهران در این مجمع و همچنین نشست اتاق فکر مشترک مجمع نمایندگان و شورای شهر پایتخت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۰    
سرمربی تیم استقلال در تماس بامدادی با جباری از وی برای حضور در تمرینات دعوت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۰    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: به هیچ وجه تجدید مذاکره برجام از طرف جمهوری اسلامی ایران اجرا نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۰    
واشنگتن پست با اشاره به صحبت های ضد و نقیض رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه پریروز (یکشنبه) خود با شبکه سی بی اس نیوز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۰    
فیلم نفس در مقام نماینده سینمای ایران برای رقابت در رشته اسکار بهترین فیلم خارجی زبان انتخاب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۰    
با حکم محمدعلی نجفی شهردار تهران، دو زن در تهران شهردار مناطق شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه هنوز به گزینه قطعی در خصوص وزیر علوم آینده نرسیده ایم، گفت: در حال بررسی گزینه های این وزارتخانه هستیم و به محض دستیابی به تصمیم نهایی نتیجه را به اطلاع عموم خواهیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۶    
پارکینگ مجتمع تحاری کوروش تهران دچار حریق شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۶    
رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مناطق مرزی آذربایجان غربی و شرقی گفت: اشرار و ضدانقلاب ضربه های شدیدی از نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی خورده اند و ارتقای امنیت مرزها یک هشدار به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۰    
مربی استقلال می گوید تیمش آماده نمایشی متفاوت برابر ذوب آهن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۱    
وزیر کشور گفت: استان البرز به عنوان امانت به آقای نجفی سپرده می شود، امانتداری فقط حفظ صرف نیست، امانتداری حفظ به همراه تقویت و اعتلاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۴:۰۷    
سهم شرکت برهان مبنی از بلیت فروشی مسابقات لیگ برتر با کاهشی چشمگیر همراه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۷    
جوانی که به دلیل اختلافات شخصی همکارش را در بازار تهران به قتل رسانده بود ساعاتی بعد دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۱    
امکان برکناری سرمربی و مدیرعامل تیم فوتبال استقلال بعد از بازی این تیم مقابل سپیدرود وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۱    
تحلیلگران مسائل سیاسی معتقدند که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی برای تقویت قدرت سیاسی و نظامی خود، سرکوب مخالفان داخلی را در دستور کار خود قرار داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۱    
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: وقتی مسئولان یکدیگر را هدف قرار می دهند این یعنی اینکه مدیریت شاه سلطان حسینی در ورزش مد شده و هیچ کس نمی خواهد کاری کند که بقیه از او ناراحت شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۴۲    
با تاثیرات مثبت و منفی مواد غذایی روی غده تیروئید و داروهای آن آشنا شوید!
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۴۲    
به عقیده کارشناسان، ادامه بحران پیرامون قطر، سیاست آمریکا در ایجاد همبستگی بین کشورهای منطقه خلیج فارس علیه ایران را تضعیف کرده و در عوض باعث نزدیکی روابط تهران، آنکارا و دوحه شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۴۲    
با غیبت مهدی رحمتی در تمرین امروز در بازی با ذوب آهن سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۲۷    
شش روز مانده به موعد برگزاری همه پرسی جنجال برانگیز درباره اقلیم کردستان عراق، یک هیات از اربیل وارد بغداد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۲۱    
رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری سه قاتل فراری پس از گذشت سه سال از وقوع جرم در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۵    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا، برجام را یک توافق خوب خواند و آن را متعلق به جامعه بین المللی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۵    
وزیر خارجه فرانسه گفت، تنش و درگیری در سطح جهانی در بالاترین سطح خود از زمان جنگ سرد قرار دارد و با این حال همکاری میان کشورهای جهان بسیار مشکل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۲    
رئیس جمهوری مصر در دو دیدار جداگانه در نیویورک با نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بررسی راه های احیای روند صلح در خاورمیانه پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۲    
نخست وزیر عراق امروز (سه شنبه) تماس تلفنی ای را از رئیس جمهوری ترکیه دریافت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۲    
براساس گزارش ها باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا کمتر از یک سال بعد از آنکه کاخ سفید را ترک کرده قرار است با چندین سخنرانی برای چند شرکت مالی مهم وال استریت نزدیک به 1.2 میلیون دلار دستمزد بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۲    
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در این اجلاس یک سری اصلاحات نسبت به آیین نامه مجلس خبرگان طرح شد، گفت: سه دستور در مجلس خبرگان مطرح است که طی دو روز مورد بررسی قرار می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۲    
تمرین امروز استقلال تهران با حضور مجتبی جباری برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۲    
وزیر راه و شهرسازی در جلسه مشترک خود با مدیران 14 شرکت فرانسوی، به تشریح پروژه های عمرانی اولویت دار ایران پرداخت و در عین حال خبر داد که در آستانه تفاهمی مشخص با دولت فرانسه بر سر تامین مالی پروژه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۲    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره ترکیب جدید این جبهه سخن گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۲    
: معاون سیاسی سپاه می گوید: طرح رفراندوم استقلال بیش از آن که هدفش کمک به مردم کرد باشد یک اقدام شخصی برای بهره بردای و منفعت جویی خانوادگی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۳    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه بازی حساس پرسپولیس برابر الهلال از سه بازیکن این تیم به عنوان نفرات خطرناک یاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۳    
سرمربی استقلال در جلسه ای که با اعضای هیئت مدیره تیمش داشت اتهام بزرگی به کاپیتان اول تیمش زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در اجلاسیه امروز طرح دوفوریتی کمیسیون سیاسی و اجتماعی و تبدیل آن به سه کمیسیون اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را بررسی خواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۲    
در حالی 4 روز بیشتر از تابستان باقی نمانده که گزارش ها نشان می دهد گرمای تابستان نتوانست به بازار خودرو جان دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۷    
افشاگری های مدیران باشگاه استقلال به صحبت های محرمانه درون جلسات هیات مدیره و سرمربی ختم نشد چون مدیرعامل پای رفتار غیرحرفه ای بازیکنان را نیز به میان کشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۷    
به دنبال حادثه "مسجد فتح" در مصر و متهم شدن تعدادی از اعضای اخوان المسلمین به اعمال خشونت در این حادثه، دادگاه کیفری مصر حکم حبس ابد 43 تن از آنها را صادر کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۷    
یک مسئول کرد اعلام کرد از سرگیری جلسات پارلمان اقلیم کردستان با هدف تمدید دوره کنونی، به تأخیر انداختن انتخابات و تمدید دوره ریاست مسعود بارزانی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۲    
طبق بسته حمایت از توسعه صادرات غیر نفتی برای برخی گروه های کالایی شرایط بهره مندی از مشوق های صادراتی در نظر گرفته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۲    
رئیس شورای شهر تهران با تشریح برنامه های شهرداری پایتخت در مراسم پیاده روی اربعین امسال گفت: کارکنان شهرداری برای حضور در کربلا انتظار حق ماموریت نداشته باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۱۲    
آخرین وضعیت تسهیلات اعطایی بانک ها و موسسات اعتباری از این حکایت دارد که بانک های خصوصی بالاترین حد پرداختی را داشته و مشارکت مدنی در صدر عقودی که تسهیلات در قالب آن پرداخت شده است، قرار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۱۲    
معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش امروز با شعبه صادرکننده رأی تیراندازی صحبت کرد و در نهایت مشخص شد دادگر می تواند به عنوان رئیس به فعالیتش ادامه دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۷    
در حالی که اقتصاد ایران در تلاش است تا بعد از سال ها تحریم های سختگیرانه غرب، مجددا به اقتصاد جهانی برگردد، تولید کنندگان خاویار سیاه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۷    
وزیر دادگستری در پاسخ به پرسشی درخصوص مأموریت دولت به وزیر دادگستری برای پیگیری رفع حصر گفت: کار مربوط به شورای عالی امنیت ملی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۷    
معاون اول رئیس جمهوری به پنج اولویت اول دولت در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: بیش از 11 میلیون حاشیه نشین در کشور وضعیت نامناسبی دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۷    
یک استاد دانشگاه گفت: هیچ چاره ای نداریم؛ جز این که به مفاهیم اولیه انقلاب بازگردیم. اهداف امام خمینی از انقلاب کردن را مطالعه کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۲    
شهردار تهران در بخشنامه جدیدی برای مقابله با فساد در شهردار، صدور هرگونه هولوگرام جدید تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۲    
روسیه اعلام کرد: طرح آمریکایی با عنوان اصلاحات در سازمان ملل، امنیت بین المللی را به خطر می اندازد، ساختار این تشکل جهانی را مخدوش می کند و موازنه قوا در سطح جهان را به هم می زند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۲    
هیات معرفی فیلم ایرانی به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی، چهار فیلم رگ خواب ، مالاریا ، نفس و ویلایی ها را برای بررسی در مراحل نهایی اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۲    
خشونت ها و درگیری ها میان کردها و ترکمان ها در شهر مورد مناقشه کرکوک در شمال عراق باعث شد تعداد زیادی از نیروهای پلیس جهت ممانعت از تبدیل درگیری های مرگبار به درگیری هایی قومی پیش از همه پرسی در این ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۲    
رئیس جمهوری آمریکا هشدار داد که "ونزوئلا در حال فروپاشی است" و دموکراسی باید به زودی در این کشور آمریکای لاتین برقرار شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۲    
رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان کرمان از دستگیری یک جاعل حرفه ای در کرمان خبر داد و گفت: متهم اقدام به جعل اسناد بانکی واداری،گواهی پایان تحصیلات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۲    
تارنمای اتحادیه اروپا اعلام کرد وزیران امور خارجه کشورهای عضو گروه E3/EU+3 (گروه 1+5) فردا چهارشنبه 20 سپتامبر (29 شهریور ماه) در خصوص اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) با ایران در نیویورک دیدار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۲    
اینستاگرام قابلیت جدیدی را افزوده است که به کاربران اجازه می دهد در صورت فعال کردن صدای یک ویدیوی اینستاگرام، صدای سایر ویدیوها نیز بطور خودکار پخش خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۲    
معاون شرکت مخابرات ایران با اشاره به اجرای طرح حذف کاغذ در دفاتر خدماتی منطقه 8 تهران، از ارسال قبض پیامکی برای شش میلیون مشترک در راستای حذف کامل قبوض کاغذی تا پایان امسال خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۲    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروی دریایی که در آب های جهانی حضور دارد، در گسترش روابط بین الملل تاثیرگذار است و امنیت کشور را برای توسعه اقتصادی تامین می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۲۰    
اجلاسیه جدید مجلس خبرگان رهبری در حالی امروز آغاز شد که مخاطب اصلی انتقادات و توصیه های رئیس مجلس خبرگان، در جلسه حضور نداشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا امروز(سه شنبه) در مجمع عمومی سازمان ملل نخستین سخنرانی خود را ایراد می کند و قرار است در آن از کشورهای عضو بخواهد تا فشارهای بیشتری بر کره شمالی با هدف دست کشیدن از برنامه های ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۱۰    
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: حضور شرکت مرسدس بنز در ایران گام مهمی برای تحقق هدف دولت تدبیر و امید مبنی بر خودروساز شدن ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۰۴    
اول مرداد سال گذشته زن جوان بارداری به نام خدیجه به همراه همسر و خانواده اش به بیمارستانی در تهران رفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۵۴    
زمانی که برای 30 روز تنها نوشیدنی شما آب باشد، مغز سریعتر واکنش نشان می دهد. از آنجایی که مغز به مقدار بسیار زیادی اکسیژن نیاز دارد تا عملکردی بهینه ارائه کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۵۴    
رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا می خواهد کردستان را تجزیه کنند و از دل آن یک اسراییل دیگر به وجود آورد و ما باید مواظب باشیم که خواست آمریکا در این زمینه به جایی نرسد که البته به جایی نمی رسد و ما ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۵۴    
سومین اجلاس مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم صبح امروز (سه شنبه) در محل ساختمان قدیم مجلس و با حضور برخی از اعضاء برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۵۴    
مسعود بارزانی بعد از دیدار با وزیر دفاع انگلیس گفت که او تنها در شرایطی همه پرسی جدایی کردستان را لغو می کند که بغداد با مذاکره برای جدایی کردستان از عراق در چارچوب زمانی مشخص موافقت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۵۴    
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران گفت: جلسه رسیدگی به پرونده حمید بقایی 25 مهرماه برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۳۶    
وزیر دفاع آمریکا بی آنکه به جزئیات اشاره کند ، مدعی شد گزینه های نظامی برای برخورد با پیونگ یانگ وجود دارد که لزوما امنیت کره جنوبی را تهدید نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۳۶    
نشنال اینترست نوشت: بر کسی پوشیده نیست که دولت ترامپ سخت سرگرم بهانه جویی است تا بتواند توافق هسته ای بین گروه 1+5 با ایران را باطل کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۳۰    
رئیس جمهور گفت: نباید اجازه داد دستاوردهای برجام تضعیف شود و همه طرفین باید علاوه بر پایبندی، سایر اعضا را به اجرای کامل تعهدات خود یادآور شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۲۷    
یک مقام ارشد کاخ سفید گفته است، رئیس جمهوری آمریکا در نخستین سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل قصد دارد تا با تهدید جلوه دادن ایران، حمایت بین المللی علیه تهران را بدست آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۲۷    
پایان برنامه نود،با فریاد سرمربی استقلال برای 20 ثانیه وقت ، به همین اندازه به تعویق افتاد تا آخرین دست و پای او برای ماندن در تیم محبوبش به سرانجام برسد .
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۲۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته است در دیدار با رئیس جمهور آمریکا، از تمایل وی برای تغییر برجام مطلع شده و طرحی در این خصوص به آمریکایی ها پیشنهاد داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۲۰    
اعتماد نوشت: کم کم باید به نبودش عادت کرد. تصور برگزاری اجلاسیه خبرگان در غیابش کمی سخت است. با وجود اینکه در جلسه قبل هم حاضر نبود اما هنوز صندلی خالی اش به شدت به چشم می آید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۲۰    
در آخرین روزهای سال 95 مردی با حضور در شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد که پسرش شاهین توسط فرد یا افرادی ربوده شد و اثری از او نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۱۲    
ایران نوشت: اواخر سال گذشته دختر جوانی سراسیمه خودش را به کلانتری نواب رسانده بود، گفت: ساعتی قبل پسر جوانی که خود را مأمور معرفی می کرد با ماشین مقابلم ایستاد و پس ازچند دقیقه سؤال و جواب مرا به ...
  • ۱