جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 15 شهریور 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 فروردین 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 1 شهریور 1396 نامه نیوز 2 شهریور 1396 نامه نیوز 3 شهریور 1396 نامه نیوز 4 شهریور 1396 نامه نیوز 5 شهریور 1396 نامه نیوز 6 شهریور 1396 نامه نیوز 7 شهریور 1396 نامه نیوز 8 شهریور 1396 نامه نیوز 9 شهریور 1396 نامه نیوز 10 شهریور 1396 نامه نیوز 11 شهریور 1396 نامه نیوز 12 شهریور 1396 نامه نیوز 13 شهریور 1396 نامه نیوز 14 شهریور 1396 نامه نیوز 15 شهریور 1396 نامه نیوز 16 شهریور 1396 نامه نیوز 17 شهریور 1396 نامه نیوز 18 شهریور 1396 نامه نیوز 19 شهریور 1396 نامه نیوز 20 شهریور 1396 نامه نیوز 21 شهریور 1396 نامه نیوز 22 شهریور 1396 نامه نیوز 23 شهریور 1396 نامه نیوز 24 شهریور 1396 نامه نیوز 25 شهریور 1396 نامه نیوز 26 شهریور 1396 نامه نیوز 27 شهریور 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۹    
دارچین نوعی ادویه مقوی است که به خاطر خواص بسیارش برای حفظ سلامت بدن از دیرباز جایگاه ویژه ای در طب سنتی داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۰۹:۲۳    
قبول دارم اشتباه کردم اما نمی دانستم حکمم اعدام است این آخرین جملات علیرضا متهم پرونده زورگیری در خیابان خردمند بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۶    
معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از اصلاح شرایط کارتهای گارانتی خودروهای وارداتی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۰:۴۵    
رئیس جامعه متخصصان داخلی ایران گفت: نوازدان و شیرخواران به علت تکامل نیافتن سیستم های خنک کننده بدن مستعد گرما زدگی هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۰:۴۵    
هر 100 مرد بالای 60 سال شش نفر قبل از سن 70 سالگی به سرطان پروستات مبتلا می شوند و این آمار را نیز مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا اعلام کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۱    
رئیس انجمن رمز ایران از بی توجهی و عدم حساسیت برخی مسئولان به امنیت فضای تبادل اطلاعات انتقاد کرد و گفت: بیشترین خطرات و تهدیدهایی که سازمان های کشور را تهدید می کند به دلیل بی توجهی و سهل انگاری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۲    
عملیات انتحاری یک عضو داعش نزدیک مرکز پلیس شهر مرسین ترکیه خنثی شد و عامل انتحاری که در 50 متری مقر پلیس شناسایی و به ضرب گلوله کشته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۱۶    
نماینده مردم تهران از طرح سوال خود از وزیر ورزش درباره حضور زنان در وزشگاه ها خبر داد و گفت که پس از تعطیلات مجلس آن را تقدیم هیئت رئیسه خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۸    
یکی از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد "جینسینگ" می باشد که بهتر است آن را "گیاه جوانی" یا "نوش دارو" بنامیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۹    
آیت الله شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی کشتار مسلمانان در میانمار بیانیه ای صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۴    
با تجزیه و تحلیل پروتئین های موجود در نمونه ی خون٬ محققان دریافته اند که می توان سن زیست شناختی فرد را با استفاده از نمونه ی آزمایش خون او محاسبه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۸:۵۲    
کیهان نوشت: ماجرای گاف های جشن خانه سینما همچنان ادامه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۸:۳۸    
ایران نوشت: چندی قبل مردی با طرح شکایتی به مأموران گفت: در فضای مجازی دیدم زنی آگهی کرده که خواستار ازدواج موقت با یک مرد است و برای تماس، شماره تلفنی هم اعلام کرده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۸:۱۱    
یکی از برنامه های اصلی دولت افزایش توجه و تمرکز بر بخش ریلی است و در این زمینه نیز تاکنون فعالیت های زیادی شده است به گونه ای که چندی پیش روس ها بودند که بعد از فرانسوی ها در بخش ریلی ایران و در ساخت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۷:۵۹    
در خرداد 96 انصار حزب ا... مشهد با صدور بیانیه ای اعلام کرد که حضور یا عدم حضور بانوان در ورزشگاه ها اولویت کشور نیست، ولی این حضور باید با رعایت موازین شرعی و قانونی همراه باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۶:۵۷    
یک متخصص قلب و عروق عنوان کرد: تمام افراد در طول زندگی خود یکبار غش یا سنکوپ را تجربه کرده اند به طوری که نیمی از افرادی که به اورژانس مراجعه می کنند دچار این اختلال شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۶:۵۷    
پیش داستان دراکولا با کارگردانی اندی موسچیتی راهی سینماها می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۶:۵۲    
قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص تیراندازی در بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی طالقانی در پی اعزام یک زندانی به این بیمارستان توضیحاتی ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۶:۵۲    
مدیرارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: ایجاد پلیس بانوان در مترو تهران کار ارزشمندی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۶:۵۲    
دبیر علمی کنگره هپاتیت تهران گفت: در ایران هپاتیت C و B شیوع بالایی ندارند و امیدواریم که میزان شیوع هپاتیت C را تا سال 1410 به کمتر از 2 صدم درصد در کشور برسانیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۶:۵۲    
پولدار شدن یکی از دغدغه های اصلی جوانان است و راهکار های مخصوص خود را دارد که بهترین آنها را در ادامه مشاهده خواهید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۶:۵۲    
یک پژوهش جدید نشان می دهد کودکانی که در اتاقی جدا از پدر و مادر خود می خوابند،خواب عمیق تری را تجربه کرده و زودتر از خواب بیدار می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۲:۵۵    
مرد شیطان صفت که با فریفتن کودکان و نوجوانان انگلیسی، کانادایی و امریکایی، با تهدید آنها را وادار به رابطه غیراخلاقی با خویشاوندانش و تهیه فیلم و عکس می کرد، برای 16 سال پشت میله ها افتاد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۲:۵۵    
صبح امروز یک دختر 19 ساله بوسیله یک قبضه سلاح کمری خودکشی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۲:۴۸    
قائم مقام سازمان دانش آموزی از پرداخت دیه به دانش آموزان هرمز گانی پس از سپری شدن روال قانونی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۲:۲۲    
رئیس انجمن رادیوتراپی و آنکولوژی ایران گفت: سلول های سرطانی در متاستاز از چند طریق به سایر نقاط بدن انتشار پیدا می کنند که در انواع مختلف سرطان، نوع انتشار متفاوت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۲:۰۰    
رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور از قاچاق 2.8 میلیارد نخ سیگار طی پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد و اعلام کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۱:۵۴    
نگاه اجمالی به تاریخ کشور حاکی از آن است که صنعت نفت با قدمت 100 ساله همچنان نتوانسته برای توسعه کاملا روی پای خود بایستد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۳:۵۵    
دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه ای، سفر اخیر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به عراق را غیررسمی و به منظور زیارت عتبات عالیات خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۳:۵۵    
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی تأکید کرد که نخست وزیر کنونی خطری برای امنیت این رژیم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۳:۰۷    
یکی از فرماندهان حشد الشعبی از انتقال بیش از یکصد زندانی گروه داعش در الحویجه به مکانی نامعلوم خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۲:۳۷    
وزیر خارجه کشورمان در گفتگویی تلفنی با وزیر خارجه سوریه، ضمن تبریک شکست محاصره دیرالزور، بر ادامه حمایت های ایران از سوریه در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۲:۳۷    
وزیر خارجه فرانسه روز چهارشنبه درباره سرنوشت توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 در پرتو مواضع رئیس جمهور آمریکا ابراز نگرانی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۲:۲۱    
ثبت نام مجدد دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال تحصیلی 96 از 19 تا 22 شهریورماه ادامه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۲:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا درباره احتمال استفاده واشنگتن از گزینه نظامی علیه کره شمالی گفت: اقدام نظامی، گزینه اول ما نیست؛ باید دید چه پیش می آید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۲:۰۰    
نخست وزیر عراق با بیان اینکه به زودی الحویجه و غرب الأنبار آزاد خواهد شد، تأکید کرد که برگزاری همه پرسی در منطقه کردستان این کشور در تضاد با قانون اساسی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۲:۰۰    
مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که دمای هوای استان از شامگاه فردا پنجشنبه 5 درجه کاهش دما و بارش پراکنده باران و رعدو برق در ارتفاعات شاهد خواهیم بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۲:۰۰    
آنگلا مرکل برای دوره چهارم کاندید شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۱:۰۶    
پلیس نیویورک از بازداشت 47 شهروند این شهر در خصوص اعتراض به سیاست جدید مهاجرتی ترامپ و تجمع در برابر برج تجاری وی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۰۰    
پلیس راهور محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید غدیر را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۰۰    
پسر ملک فهد روز چهارشنبه ضمن اعلام اینکه عربستان سعودی را ترک خواهد کرد، درباره برخی تلاش ها برای ترور خود هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۰۰    
ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا عملیات هلی برن دیگری را در شهر المیادین انجام داد که این سومین عملیات ظرف دو روز در استان دیرالزور در جنوب شرق سوریه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۰۰    
مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: سامانه ثبت درخواست وام (پورتال دانشجویی) صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از امروز پانزدهم شهریورماه باز شده و دانشجویان متقاضی وام می توانند با مراجعه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۹:۵۲    
بر اساس مصوبه هیئت دولت، معاون اقتصادی رئیس جمهور به پیشنهاد معاونت اقتصادی رئیس جمهور عضو کمیسیون اقتصاد دولت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۹:۳۸    
در حالی که شکست محاصره سه ساله داعش بر دیرالزور، از روز گذشته تاکنون این منطقه را محل توجه رسانه های خبری جهان کرده است، تیم خبری شبکه پرس تی وی در منطقه، امروز چهارشنبه مورد حمله داعش قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۹:۳۸    
وزیر مشاور امارات در امور خارجه در واکنش به ادعاهای وزیر خارجه عربستان علیه ایران مدعی شد: سخنان عادل الجبیر در مورد شایعه نزدیکی روابط ایران و عربستان، دروغ همسایه سردرگم ما را نمایان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۹:۳۸    
علی اصغر پیوندی رئیس سابق دانشگاه شهید بهشتی جدی ترین گزینه ریاست هلال احمر است اما نام هایی همچون محمد فرهادی، علیرضا زالی، علی اصغر احمدی و قبادی دانا نیز در برخی گمانه زنی ها وجود دارد
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۹:۱۷    
مدیر دفتر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان فارس گفت: فارس در تعداد زندانیان جرائم غیر عمد رتبه اول کشور را دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۹:۱۷    
نخست وزیر تونس امروز (چهارشنبه) از اصلاحات در کابینه این کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۹:۱۷    
سامانه هوشمند حمل ونقل اسنپ سه شنبه، 14 شهریور 1396، با اختلال فنی مواجه و برای ساعاتی از دسترس کاربران و هم راهان (رانندگان) خود خارج شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۹:۰۲    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: برخی جریان ها که وابسته به خارج هستند با سبک های غلط عزاداری، اساس عزاداری امام حسین (ع) را زیر سؤال می برند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۵۸    
پرواز بعد از ظهر امروز هواپیمایی آسمان از مقصد کرمانشاه به تهران پس از سه ساعت تاخیر همچنان بلا تکلیف است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۵۸    
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: هیچ بالگردی در پایگاه های هوانیروز دچار حادثه نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۰۱    
خندوانه از امشب تا پایان شهریور ماه به صورت هر شبی روی آنتن می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۰۱    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری افرادی که با تیراندازی و مجروح کردن فردی در یکی ازخیابان های شهر اصفهان رعب و وحشت ایجاده کرده و متواری بودند خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۰۱    
فهرست فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما را در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه 16، 17 و 18 شهریورماه اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۰۱    
منیره نوبخت، گفت: از اواسط مهرماه سال جاری تغییرات ساختاری ما جمنا اعلام رسمی می شود و ما با توجه به ساختار جدید کار خود را ادامه خواهیم داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۵۵    
رئیس اقلیم کردستان درباره همه پرسی اقلیم کردستان و زمان پایان ماموریت خود سخن گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۵۵    
پس از اینکه پیکر شهید نوجوان، حسن جنگجو پس از 34 سال، شناسایی شده و صبح امروز در تبریز تشییع شد، مادر این شهید پس از سال ها تحمل فراق، در تبریز به فرزند شهیدش پیوست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۳۴    
دوستان یک زندانی برای فراری دادن وی از بیمارستان هفت تیر دست به قمه شدند و به سبک فیلمهای هالیوودی او را فراری دادند اما...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۲۸    
پسر ملک فهد، پادشاه سابق عربستان با اعلام اینکه کشور را ترک خواهد کرد، نسبت به احتمال ترور خود هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۴۵    
شهردار تهران از تشکیل کمیته مشترک بین وزارت آموزش و پرورش و شهرداری تهران برای بهبود وضعیت مدارس شهر خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۴۵    
بازیکن مشهور سابق لیگ بسکتبال ان بی ای آمریکا که تاکنون چندین بار به کره شمالی سفر کرده و روابط خوبی با رهبر این کشور دارد اعلام کرد، می تواند میان دونالد ترامپ و کیم جونگ اون صلح برقرار کند!
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۳۶    
شرکت پارس طلاییه گزینه جدی برای تحت اختیار گرفتن باشگاه نفت تهران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۳۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جزئیات حادثه تیراندازی مقابل بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۳۰    
فرستاده سازمان ملل در سوریه، در خطاب به معارضان مسلح این کشور گفت که باید با واقعیت روبه رو شده و شکست در جنگ را بپذیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۳۰    
با نزدیک شدن به مهر ماه بازار لوازم التحریر از رونق نسبتا زیادی برخوردار شده است، بازاری که تنوع بسیار زیادی در اقلام و قیمت های آن وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۳۰    
با اصلاح مقررات ارزی ناظر بر ارز مسافرتی، بانک ها می توانند ضمن تسهیل فرآیندهای مرتبط با فروش ارز مسافرتی اعم از سیاحتی و زیارتی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۲۷    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری زوج آدم ربا و رهایی گروگان 17 ساله از چنگ آنان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۱۸    
درد شانه از مشکلات شایع در افراد است و بررسی ها نشان می دهد که تعداد قابل توجهی از مردم در دوره ای از زندگی در ناحیه شانه ها احساس ناراحتی دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۱۸    
رییس جمهوری روسیه با انتقاد جدی از نقض مقررات بین المللی توسط آمریکا از جمله اشغال عراق، کشتار مردم این کشور و بحران آفرینی جنگی در شبه جزیره کره ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۰۷    
حضور دو بازیکن ایرانی در جمع خریدهای تابستانی باشگاه های حاضر در ژوپیرلیگ بلژیک باعث شد تا در هفته ها و ماه های گذشته توجه رسانه های این کشور به فوتبال ایران و ستاره های آن بیشتر از همیشه شود به خصوص ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۰۷    
تیم ملی فوتبال ایران هفتم مهرماه در روسیه به مصاف توگو خواهد رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۰۷    
گروه کارشناسی وزارت آموزش و پرورش که با هدف بررسی سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی ماموریت ویژه یافته بود، گزارش اولیه خود را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۰۷    
سخنگوی انجمن سینماداران اعلام کرد: طرح فروش نیم بهای بلیت سینماها برای یک هفته ارزیابی می شود و بعد در صورت فروش خوب، ادامه پیدا می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۰۷    
فرمانده انتظامی اهواز گفت: حادثه تیراندازی امروز در بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز طرحی برنامه ریزی شده برای فرار یک زندانی بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۰۷    
جشن دوستی ایران و فلسطین به مناسبت اعیاد قربان و غدیر حضور کودکان و خانواده های شهدای فلسطینی در غزه برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل هواشناسی استان مازندران، گفت: امروز و به ویژه فردا شب به دلیل استقرار جریانات گرم جنوبی که پیامد آن از بامداد جمعه شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و مواج شدن دریا در سواحل و دور از سواحل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۵۱    
فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان تبریز از فرود اضطراری یک فروند بالگرد هوانیروز در نزدیکی روستای اسپیران تبریز خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۲    
باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای از هواداران این تیم خواست از خرید بلیت اینترنتی برای بازی با ذوب آهن خودداری کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۲۸    
منابع کُرد می گویند، مقامات منطقه کردستان عراق بر تصمیم خود مبنی بر برگزاری همه پرسی در مناطق مورد منازعه پابرجا هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۲۸    
رئیس فدراسیون فوتبال به بحث تبانی بین ایران و سوریه واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۵    
رییس دفتر مقام معظم رهبری در نامه ای به درخواست مولوی عبدالحمید مبنی بر استفاده از ظرفیت اهل سنت در مدیریت کشور پاسخ داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به تبریز، نام 19 بازیکن را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۷    
بطحایی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت یک خبر خوش برای معلمان داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور از سفر هفته آینده روحانی به قزاقستان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۷    
عباس عبدی با تاکید بر اینکه موضوع حصر را باید فارغ از حوادث 88 بررسی کرد تاکید دارد که مقدمات حصر به عنوان یک اقدام پیشیگرانه دیگر وجود ندارد و باید این مساله را حل کرد .
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۷    
روحانی و وزیر کشور اصولگرایش این روزها با چالشی روبرو هستند، یک سو اصلاح طلبان آشکارا و پنهان پیغام می دهند که اگر وزیر سهم اصولگرایان شد استانداری ها باید سهم اصلاح طلبان شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۵۱    
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: مکانیسم تحریم ها علیه کره شمالی تنها خود را خسته کرده است و تحریم های جدید علیه این کشور پاسخ شدیدتر به همراه خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۵۱    
دولت میانمار جلوی جنایات وحشیانه علیه مسلمانان را بگیرد؛ کشورهای همسایه و سازمان ملل وظایف خود را انجام دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۴۳    
حسین الله کرم می گوید نمی تواند درباره بازی ایران و سوریه حرفی بزند چون اصلا نه بازی را دیده و نه اتفاقات و حرف و حدیث هایش را!
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۴۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که دیوان محاسبات توانست حدود 12 میلیارد تومان از وجوه حقوق های نامتعارف را به بیت المال بازگرداند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۴۳    
عضو شورای پول و اعتبار با بیان اینکه بانک مرکزی مکلف شد تا هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات ساماندهی و نارضایتی سپرده گذاران موسسات غیرمجاز اقدام کند، گفت:دادستان باید دستور لازم را صادر کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۴۳    
سرمربی گسترش فولاد تبریز معتقد است که در زمان نامناسبی باید با پرسپولیس مواجه شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۴۳    
بازیکن باتجربه تراکتورسازی فردا قادر است تیمش را در بازی مقابل پدیده همراهی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۳۰    
گذر زمان ثابت می کند که دلیل اصلی این رفتار آیت الله آن هم در این مقطع زمانی چیست .
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۱۳    
وزیر انرژی روسیه پیش بینی کرد قیمت نفت در سال 2018 در محدوده 45 تا 55 دلار خواهد بود، این در حالی است که هر بشکه نفت برنت امروز 53 دلار معامله می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۰    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در اواسط تمرین امروز پرسپولیس این تمرین را ترک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۷    
آیت الله مصباح با بیان این که امام راحل انسان های بسیاری را با عنایت الهی از عذاب و ذلت نجات دادند، گفت: کشورهای اسلامی به برکت رهنمودهای امام از ذلت دریوزگی کفار نجات پیدا کردند
  • ۱