سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۲۷Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 30 بهمن 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 فروردین 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 6 بهمن 1396 نامه نیوز 15 بهمن 1396 نامه نیوز 16 بهمن 1396 نامه نیوز 17 بهمن 1396 نامه نیوز 18 بهمن 1396 نامه نیوز 19 بهمن 1396 نامه نیوز 20 بهمن 1396 نامه نیوز 21 بهمن 1396 نامه نیوز 22 بهمن 1396 نامه نیوز 23 بهمن 1396 نامه نیوز 24 بهمن 1396 نامه نیوز 25 بهمن 1396 نامه نیوز 26 بهمن 1396 نامه نیوز 27 بهمن 1396 نامه نیوز 28 بهمن 1396 نامه نیوز 29 بهمن 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۶    
وزیر امور خارجه در گفت و گو با خبرگزاری روسی اسپوتنیک ضمن هشدار در مورد واکنش ایران به نقض عهد آمریکا علیه برجام گفت: اگر آمریکا از برجام خارج شود در جهان منزوی خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۰    
کمردرد یکی از مشکلات رایج پزشکی در سراسر دنیاست؛ به طوری که 75 درصد مردم آمریکا در دوره ای از زندگی شان آن را تجربه می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۷:۴۶    
خیابان مقابل سفارت آمریکا در آنکارا روز دوشنبه به صورت رسمی به اسم عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه علیه شبه نظامیان کرد هم پیمان واشنگتن تغییر یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۵:۳۰    
یافته های جدید مطالعاتی نشان می دهد ضربه جدی به سر ممکن است خطر زوال عقل را در دهه های بعد عمر افزایش دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۴:۳۰    
مطالعه جدید نشان می دهد بخار ناشی از استعمال سیگارهای الکترونیکی خطر ابتلا به ذات الریه را افزایش می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۴:۰۰    
محققان عنوان می کنند رژیم غذایی حاوی میوه و سبزیجات می تواند به توقف گسترش نوع کُشنده سرطان سینه کمک کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۱    
در پی سقوط هواپیمای تهران - یاسوج، رئیس جمهور قزاقستان این حادثه را به رئیس جمهور کشورمان تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه سطح عدالت در جامعه راضی کننده نیست، گفت: عده ای با استفاده رانت اطلاعاتی و قدرت، فرصت های اقتصادی را بلعیده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۴    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نشست بررسی طرح تونل ریلی البرز گفت: اجرای این تونل می تواند زمان سفر تهران به شمال را تا نیم ساعت کاهش دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۴    
حسن شمشادی ، خبرنگار صداوسیما، در بادداشتی تلگرامی با عنوان ابهام کامل نوشت: یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت آسمان یکشنبه، از تهران عازم یاسوج شد، که هرگز به مقصد نرسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۷:۵۶    
وقوع سکته مغزی معمولا تاثیرات بسیار شدیدی بر روی توانایی های روزمره انسان ها می گذارد و از جمله توانایی افراد برای صحبت و بلع غذا را مختل می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۷:۵۶    
طبق گزارش های منتشر شده در کنگره جهانی موبایل از موبایلی با اندروید اورئو 8 و 32گیگابایت حافظه داخلی رونمایی می شود که شبیه آیفون ایکس است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۷:۵۰    
محمود بهمنی گفت: احمدی نژاد نمی خواست به همه ایرانی ها یارانه بدهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۷:۲۹    
عاملان آتش سوزی امامزاده شهر کرد از سوی نیروی انتظامی دستگیر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۷:۲۹    
وقتی درد میگرن شروع می شود واقعا می تواند فلج کننده باشد. این درد تند و تیز نه تنها در شقیقه ها بلکه در تمام سر پخش می شود؛ احساس تهوع و ناراحتی گوارشی، ناتوانی در تحمل نور، صدا و حتی کوچک ترین حرکت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۷:۲۹    
مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور گفت: بالگردهایمان را در پایین کوه مستقر کرده ایم، همچنین تانکر سوخت نیز در کنار بالگردها مستقر شده تا فردا به محض طلوع آفتاب کار را شروع کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۷:۲۰    
این تجمع روز گذشته در محدوده خیابان پاسداران تهران انجام شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۷:۱۴    
مدیرکل امور اداری و رفاه گمرک ایران گفت: این مرکز، تمام تعهدات و مصوبات خود در ستاد اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرده و پیشنهادات ویژه ای همچون راه اندازی گمرک موبایلی را برای اجرا در سال آینده در این ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۷:۱۱    
سازمان میراث فرهنگی نسبت به مجوزی برای حفر چاه در محوطه میراث جهانی تخت جمشید واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۶:۵۹    
پروازی سقوط می کند، پروازی 20 ساعت تاخیر می خورد، اتوبوسی واژگون می شود، همه ی این ماجراها گذشتند و ما چه تلخ می اندیشیم که این ماجراها همچنان ادامه خواهند داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۶:۴۱    
قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت به تشریح علت های که باعث می شود طبق آمار، مردان دو برابر زنان جان خود را از دست دهند پرداخت و نسبت به کاهش اهدای خون نیز هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۵:۴۵    
دختر 19 ساله که از سوی دو جوان آشنا با چاقو هدف قرار گرفته بود، در آخرین لحظه های زندگی اش خود را نیمه جان و خونین به پلیس رساند و پس از معرفی جنایتکاران جان باخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۵:۱۵    
جانشین سردبیر روزنامه مطرح آمریکایی ضمن هشدار درباره مواضع ضدبرجامی رئیس جمهور این کشور نوشت: برای ایران توافق هسته ای(برجام)، فاجعه بارترین توافق است .
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۴:۵۹    
وزیر خارجه عربستان سعودی در پی جابجایی نماینده سازمان ملل در امور یمن و جایگزینی یک تبعه انگلیسی به جای اسماعیل ولد الشیخ اعلام کرد که از ماموریت نماینده سازمان ملل در امور یمن حمایت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۴:۳۵    
با اعلام فرودگاه دوبی، پروازهای فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به این مقصد به روال عادی بازگشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۳:۳۵    
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: سازمان هواپیمایی با بخش های عملیاتی مرتبط جهت استفاده از پهبادهای نظامی نیز هماهنگی های لازم را انجام داده که به محض صدور مجوز از آن ها استفاده خواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۳:۰۰    
یک مقام مسئول در شرکت هواپیمایی آسمان جزئیات آخرین مکالمات خلبان با برج مراقبت را توضیح داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۲:۳۶    
متخصصان تست خون و ادراری ارائه کردند که می تواند بیماری اوتیسم را در کودکان شناسایی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۲:۰۰    
روزنامه الاخبار لبنان از فشارهای آمریکا و انگلیس به لبنان با هدف جلوگیری این کشور از خرید سلاح از روسیه پرده برداشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۱:۳۹    
وزیر انرژی عربستان که قبلا از نفت 60 دلاری ابراز رضایت می کرد، اکنون نفت 70 دلاری را به عنوان رقمی می داند که قیمت نفت باید مورد معامله قرار گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۱:۰۶    
لطیف بود اما جدیت هم داشت. پیش می آمد که یک جاهایی برافروخته می شد و با یک هیبتی می گفت: فلانی! من حاج رضوان نیستم، من عمادم
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۰:۰۹    
محمد جواد ظریف در کنفرانس بین المللی روسیه و خاورمیانه در اندیشکده والدای مسکو به سخنرانی پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۰:۰۶    
مردم می خواهند بدانند احزابی که نام آنها عموما در انتخابات به گوش می رسد، چه ماهیتی دارند و در زمان های غیر انتخابات کجا هستند و چکار می کنند؟ ما در این گزارش به پاسخ این سؤال ها پرداخته ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۶    
به گزارش نامه نیوز، وزیر امور خارجه پس از سفر به آلمان و روسیه و شرکت و سخنرانی در دو نشست مهم بین المللی و دیدار و گفت و گو با مقامات و شخصیت های سیاسی و بین المللی به تهران بازگشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۱    
مدیرکل فرودگاههای استان کرمان گفت: هیچگونه آتش سوزی در کابین هواپیمای ماهان در این فرودگاه رخ نداده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۵    
انتشار تصویری از چهار زن که در حال ورق بازی در مسجدالحرام هستند، در محافل مختلف عربستان و خارج از این کشور جنجال به پا کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۴    
بیروت-ایرنا- یعقوب الصراف وزیر دفاع لبنان گفت که رژیم صهیونیستی هر روز به حریم لبنان تجاوز می کند و تعداد این تجاوزها در یک ماه به 157 مورد رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۱    
سرمربی تراکتورسازی گفت: شکست مقابل الغرافه تجربه خیلی بدی برایم بود و امیدوارم هیچ وقت تکرار نشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۱    
عصر امروز تجمع تعدادی از دراویش شهر تهران مقابل خانه نورعلی تابنده شامگاه دوشنبه موجب ترافیک سنگین در خیابان پاسداران شده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۵    
وزیر خارجه عربستان با اشاره به بحران میان دوحه و چهار کشور عربی اعلام کرد: رفتار قطر تغییر نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۵    
رئیس جمهور، همکاری ها و رایزنی های سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه درباره مسائل منطقه ای به ویژه مبارزه با تروریسم و حل و فصل بحران سوریه را مثبت و تاثیرگذار دانست و بر ضرورت ادامه تلاش ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۹    
با وجود تجسس برای پیدا کردن لاشه هواپیمای تهران-یاسوج خبرهای ضد و نقیض به گوش می رسد. استانداران اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد درباره این شایعات توضیح دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۹    
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که در دیدار با یک هیأت دو حزبی از سناتورهای آمریکائی درباره موضوع ایران گفتگو کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۱    
منابع خبری مدعی شدند که یک مقام ارشد دولت اردن احتمال از سرگیری روابط تجاری و اقتصادی با تهران را رد کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۰    
مسؤولان در ستاد بحران اصفهان، در حال بررسی نقاط احتمالی جدیدی هستند که برای فردا در آن نقاط عملیات جست وجو را آغاز کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری کشور روسیه محل تقریبی سقوط هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان را در اختیار ستاد بحران کشور گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۰    
سفیر ایران در انگلیس اعلام کرد که معاون سیاسی وزیر خارجه این کشور دوم اسفند به لندن سفر و با مقام های انگلیسی درباره موضوعات دوجانبه، منطقه و بین المللی تبادل نظر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۹    
سخنگوی ناجا با اعلام این مطلب که عوامل به شهادت رساندن سه مأمور یگان امداد پلیس تهران در کسری از زمان دستگیر شده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۶    
رئیس جمهوری ترکیه در تماسی تلفنی درباره تحولات عفرین و ادلب با همتای ایرانی خود به رایزنی پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۶    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: قضات در حال پیگیری اختلاس ایجاد شده در وزارت نفت هستند و در این راستا اموالی از فرد اختلاس کننده کشف شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۴    
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی عصر دوشنبه در جمع فعالان فرهنگی و خادمیاران رضوی استان همدان که در مسجد صاحب الزمان(عج) همدان برگزار شد، بابیان اینکه هر کجا به گفتمان امام و رهبری عمل شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۵    
مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۹    
لازم به ذکر است هنوز از هویت راننده اتوبوس و قصد و نیت وی اطلاع دقیقی در دست نیست اما برخی اخبار حاکی از آن است که این تصادف رانندگی به وسیله عده ای از دراویش گنابادی که در منطقه پاسداران حضور دارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۹    
استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفتاگر شرایط جوی مناسب باشد تا فردا ظهر خبر خوبی به مردم می دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۰    
تکاوران تیپ 65 نوهد جهت صعود به ارتفاعات به منطقه سقوط هواپیمای ای تی آر اعزام شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۰    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دیدار برابر الغرافه قطر شکست خورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۴    
در حادثه تیراندازی در مقابل رستورانی در تگزاس آمریکا 5 نفر از جمله یک کودک 6 ساله زخمی شدند؛ پلیس از وخامت حال دو نفر از این افراد خبر داده است..
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۱    
وزیر خارجه روسیه با تاکید بر لزوم قطع حمایت آمریکا از کردهای معارض دولت سوریه، این اقدام واشنگتن را به بازی با آتش تشبیه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۱    
سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به دستور فرمانده نیروی هوافضا سپاه برای فعال شدن ایستگاه پرواز پهبادی در منطقه خاطرنشان کرد: شرایط جوی جستجوی محل سقوط هواپیمای مسافر بری ATR را دشوار کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۵    
جمعی از دراویش گنابادی از ساعتی پیش در خیابان پاسداران تهران تجمع کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما 40 میلیون هوادار داریم و باید به خاطر آنها همیشه برنده باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۱    
اتحادیه اروپا بدون محکومیت حملات رژیم صهیونیستی از تشدید تنش ها در غزه و اطراف آن ابراز نگرانی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی کمیته تحقیق روسیه درباره تیراندازی روز گذشته در داغستان از احتمال تروریستی بودن این حادثه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت به توضیح درباره سرنشینان پزشک و پرستار هواپیمای حادثه دیده تهران - یاسوج که تعداد قابل توجه ای بودند، پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۵    
یک خلبان باسابقه گفت: پیش بینی من این است که خلبان هواپیمای تهران-یاسوج به علت طوفان و کولاک شدید و وجود ابرهای بسیار کنترل هواپیما را از دست داده و هواپیما با تکانه های شدید در نهایت با کوه برخورد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۹    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری عوامل اختلال در پرواز کرمان – تهران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۹    
تهران- ایرنا- مدیر کل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری پیدا شدن قطعاتی از هواپیمای ای. تی.آر را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۹    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، با انتشار توئیتی به نقش مهم روسیه، در تغییر الگوی منطقه خلیج فارس تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اعتقاد دارد تیمش در گروه مرگ قرار گرفته است!
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۴    
سرمربی السد قطر گفت: پرسپولیس قهرمان ایران است و کار سختی مقابل این تیم داریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۴    
فرماندار سمیرم گفت: طبق اخبار موثقی که از سوی همکاران هواپیمایی آسمان دریافت شده قطعاتی از هواپیما در ارتفاعات 3600 متری مشاهده شده است اما از آنجا که امکان هلی برد در شرایط بد جوی وجود ندارد از فردا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۵    
نشست نمایندگان تقاضاکننده سوال از رئیس جمهور امروز برگزار شد که طی آن نمایندگان تاکید کردند که هیچ شخصی در برابر قانون خط قرمز نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در رأس یک هیئت بلند پایه نظامی و به دعوت رسمی وزیر دفاع جمهوری آذربایجان به این کشور سفر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۶    
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دیدار خانگی برابر نماینده ازبکستان به پیروزی رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۰    
وزارت خارجه فرانسه با اعلام پایبندی این کشور به برجام، درباره برنامه دفاع موشکی و فعالیت های منطقه ای ایران ابراز نگرانی کرد!
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
وزیر خارجه انگلیس در بیانیه ای ادعا کرد: از ایران می خواهم تا از راه حل سیاسی در خصوص یمن حمایت کند!
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۴    
وزیر خارجه سابق آمریکا در نشستی در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که کشورش در دوران ریاست جمهوری ترامپ جایگاه اخلاقی برای توافق موشکی با ایران را از دست داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۰    
مهاجم سابق تیم پرسپولیس در شرایطی به هتل محل اقامت تیم سابق خود رفت که با بازیکنان این تیم روبرو نشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۰    
وزیر امور خارجه کشورمان عصر روز دوشنبه با همتای روس خود دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۰    
یک نماینده مجلس گفت: وقتی به عنوان دستاورد برجام هواپیما خریدند عده ای در داخل تنگ نظری کردند و حالا فریادشان بلند شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۴    
همزمان با بررسی های فنی و تخصصی و تشکیل کمیته بررسی سانحه هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان، جلسه هماهنگی قضایی به ریاست معاون قضایی دادستان کل کشور و رئیس کمیته قضایی بررسی سانحه در محل سازمان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۱    
مهمترین نکته ای که درآموزه های اسلامی باید مورد توجه قرارگیرد این است که آداب و قوانین وضع شده درشرع اسلام در جهت خواسته های زیاده طلبانه ی شهوانی مردان وزنان نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۱    
کاوه خلیلی، کمک خلبان پرواز تهران_یاسوج، خادم آشپزخانه بیت رهبری بوده و تصویر زیر، کارت او در آشپزخانه بیت است که از یکشنبه شب آنجا نصب شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مدیران موسسات اعتباری متخلف هر کدام به کسی یا جائی وصل بودند و الآن هم دارند آزاد می چرخند .
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۹    
نایب رئیس دوم مجلس گفت: اگر تا سه شنبه آینده نمایندگان مصر به سوال از رئیس جمهور باشند این طرح کلید خواهد خورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۶    
در آمریکا ساختارهای لازم مانند دکترین و قانون تحریم ها برای ادامه اعمال فشارها بر روسیه بوجود آمده و مسکو نیز بر مواضع خود اصرار دارد، بدین ترتیب امکان سازش بین دو کشور تقریبا از بین رفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۴    
وزیر خارجه روسیه با انتقاد از مواضع ضد ایرانی برخی کشورهای منطقه گفت: نباید راه حل مشکل های خاورمیانه را جنگ با ایران دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۵    
کرملین اعلام کرد که هیچ مدرک مستدلی درباره اینکه دولت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا دخالت کرده است، وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۹    
یکی از متقاضیان پرواز صبح روز گذشته هواپیمای ATR72 شرکت آسمان که با بیش از 60 سرنشین فرودگاه مهرآباد را به مقصد یاسوج ترک کرد و 50 دقیقه پس از پرواز از صفحه رادار محو شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۶    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به پرونده اختلاس صورت گرفته در وزارت نفت و فرار متهم پرونده گفت: اموال کشف شده در پرونده متهم وزارت نفت کفاف مبلغ اختلاس شده را نمی دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۰    
مفتی سوریه که به عراق سفر کرده است، با عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۴    
دو پسر و دو دختر جوان که پس از سرقت خودرو به خوش گذرانی می پرداختند، بازداشت شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۴    
یک رسانه دولتی کره شمالی، آمریکا را به تلاش برای اخلال گری در روند گرم شدن روابط میان این کشور با کره جنوبی متهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۱    
اولین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، بیشتر از هر زمان دیگری دلیل علاقه شدید برانکو به دو بازیکن ثابت این فصلش را مشخص کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۱    
محسن رضایی گفت: نتانیاهو اگر کوچکترین اقدام احمقانه علیه ایران صورت دهند، ما تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد و فرصت فرار را به نتانیاهو نخواهیم داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۱    
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدل های پیشنهادی خود برای انجام بهتر خدمت سربازی را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۱    
رییس کل بانک مرکزی، با تاکید بر مقابله با فعالیت افراد ناشناس که در فضایی مبهم، فعالیت هایی زیرزمینی انجام می دهند، گفت: در چند روز اخیر، بازار ارز وضعیت نسبتا متعادلی داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس آخرین از سقوط هواپیمای تهران_یاسوج را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
رئیس قوه قضاییه با تأکید بر ضرورت پیگیری اعتراضات به آرای قضایی از طرق قانونی گفت: متأسفانه عده ای هر زمان حکمی به نفعشان نباشد تمام دادگستری کشور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اقدام بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز را غیرکارشناسی ارزیابی کرد و درباره جلسه این کمیسیون برای بررسی سوال از رییس جمهور در خصوص وضعیت موسسات مالی و اعتباری ...