جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 30 مهر 1395 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 31 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 اردیبهشت 1395 نسیم آنلاین 31 خرداد 1395 نسیم آنلاین 31 تیر 1395 نسیم آنلاین 31 مرداد 1395 نسیم آنلاین 31 شهریور 1395 نسیم آنلاین 30 آبان 1395 نسیم آنلاین 30 آذر 1395 نسیم آنلاین 30 دی 1395 نسیم آنلاین 1 بهمن 1395 نسیم آنلاین 1 اسفند 1395 نسیم آنلاین 1 مهر 1395 نسیم آنلاین 2 مهر 1395 نسیم آنلاین 3 مهر 1395 نسیم آنلاین 4 مهر 1395 نسیم آنلاین 5 مهر 1395 نسیم آنلاین 6 مهر 1395 نسیم آنلاین 7 مهر 1395 نسیم آنلاین 8 مهر 1395 نسیم آنلاین 9 مهر 1395 نسیم آنلاین 10 مهر 1395 نسیم آنلاین 11 مهر 1395 نسیم آنلاین 12 مهر 1395 نسیم آنلاین 13 مهر 1395 نسیم آنلاین 14 مهر 1395 نسیم آنلاین 15 مهر 1395 نسیم آنلاین 16 مهر 1395 نسیم آنلاین 17 مهر 1395 نسیم آنلاین 18 مهر 1395 نسیم آنلاین 19 مهر 1395 نسیم آنلاین 20 مهر 1395 نسیم آنلاین 21 مهر 1395 نسیم آنلاین 22 مهر 1395 نسیم آنلاین 23 مهر 1395 نسیم آنلاین 24 مهر 1395 نسیم آنلاین 25 مهر 1395 نسیم آنلاین 26 مهر 1395 نسیم آنلاین 27 مهر 1395 نسیم آنلاین 28 مهر 1395 نسیم آنلاین 29 مهر 1395 نسیم آنلاین 30 مهر 1395 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۶    
در پی حمله ائتلاف آمریکایی به یک منطقه در جنوب کرکوک، 18 غیر نظامی جان باختند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۰    
سفیر بلژیک در مسکو برای ارائه اسناد و شواهدی دال بر مشارکت جنگنده های بلژیک در بمباران مرگبار یک روستا در سوریه، به وزارت خارجه روسیه احضار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۷    
داود گودرزی اجرای پروژه های FATF و ICP را از جمله راه های نفوذ دشمن در لایه های اقتصادی و سیاسی ایران عنوان کرد و گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۱    
حکومت بحرین در چهارمین ماه متوالی از برپایی نماز جمعه در منطقه الدراز جلوگیری کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۳    
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: اکنون سرورهای اصلی و منابع فضای مجازی در اختیار دشمن است در حالی که این بسترها و اختیارات باید در اختیار اندیشمندان داخلی نظام اسلامی قرار گیرد و این رسالت بر عهده وزارت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۹    
اردوغان با بهانه قرار دادن مبارزه با تروریسم در پی توسعه سرزمینی و پیاده کردن طرح های طائفی گری و اخوانی گری خود در منطقه است که بر مؤلفه های برون مرزی ایران و کل منطقه تأثیر منفی دارد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۶    
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد روز جمعه با آغاز تحقیقات "مستقل" درباره بررسی وضعیت حلب موافقت کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۳    
وزیر خارجه آمریکا ابراز امیدواری کرد که حمایت رئیس جریان المستقبل لبنان از میشل عون منجر به انتخاب رئیس جمهور برای این کشور شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۰    
وزیر دفاع آمریکا از توافق بغداد و آنکارا درباره نحوه مشارکت ترکیه در عملیات موصل خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۰    
تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دیداری دوستانه مقابل سوئد شکست خورد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۷    
ساره جوانمردی موفق شد عنوان نخست نظرسنجی وب سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک را برای بهترین ورزشکار زن ماه سپتامبر کسب کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۴    
تیم ملی کبدی ایران با پیروزی مقابل کره جنوبی فینالیست مسابقات قهرمانی جهان شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: از نتیجه به دست آمده راضی نیستم و می توانستیم با دقت بیشتر پیروز این دیدار باشیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۴    
وزارت دفاع روسیه با اعلام تمدید آتش بس در شهر حلب، گفت که تروریست ها با به دست آوردن تانک و موشک های ضد هواپیما قصد دارند از محور جنوب غربی شهر حلب، به این شهر حمله کرده و محاصره آن را بشکنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۱    
شهردار تهران گفت: اگرچه توفیق ندارم در جمع مدافعان حرم کنار دوست عزیزم حاج قاسم بجنگم، اما در شهرداری تهران خود و همکارانم موظف و مکلف به پشتیبانی همه جانبه از مدافعان حرم هستیم که در این زمینه نیز ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۸    
سخنگوی کاخ سفید روز جمعه بار دیگر روسیه را به تحریم، بر سر حوادث سوریه تهدید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۵    
یکی از مراجع تقلید گفت: جنگی که دشمنان علیه عقاید حقه اسلام پیش آورده اند یک جنگ حقیقی است و باید در این جبهه، لشکری با قدرت علمی و دینی بسیار بالا مشغول دفاع از دین، مذهب و امام زمان (عج) باشند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۲    
یکی از مراجع تقلید گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با توکل بر خدا و همت فرزندانش توانسته در اوج آمادگی دفاعی باشد و اگر این آمادگی نبود و دشمن کمترین ضعف را از ما می دید، مطمئنا به ما امان نمی داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۹    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برکناری وزیران حوزه های فرهنگ، آموزش و ورزش جنبه تبلیغاتی دارد، گفت: دولت با تغییر وزیران، اهداف انتخاباتی را دنبال می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۴    
فرمانده کل سپاه گفت: وضعیت ایران امروز به گونه ای است که حتی کشورهای دیگر برای تعیین سرنوشت سوریه اعتراف می کنند که باید با ایران مذاکره کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: گویا مسؤولان سازمان لیگ مصاحبه من را کامل نخوانده اند، باخت خود را توجیه نمی کنم، حرف به دور از اخلاق نزدم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از حضور در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر نفت ابادان خودداری کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: واکنش خوب مهدی رحمتی در این بازی تأثیر داشت. این حرکت هم سکوها را به وجد آورد و هم نشان داد رحمتی همانی شده که ما می خواهیم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما می توانستیم در این دیدار به دو سه گل دیگر نیز دست پیدا کنیم و باید بگویم حریفمان از همه نظر و از نظر مالی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: حق ما در این بازی شکست نبود اگر گل اول را می زدیم ممکن بود الان برنده بازی ما باشیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۷    
تیم فوتبال استقلال با برتری برابر سایپا به رده پنجم جدول رسید. نفت آبادان نیز ماشین سازی تبریز را از پیش رو برداشت و به رتبه چهارم رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به شرایطی که تیم ما در این دیدار داشت بازیکنان با تمام وجود پای به میدان گذاشتند و توانستیم با تمرکز پس از 2 شکست 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: می خواستم از سیاه جامگان بروم اما چون دیدم بازیکنانم در چنین وضعیت بدی هستند، در این بازی حاضر شدم تا بگویم کنار آنها هستم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سنگینی مقابل تیمی داشتیم که در طول 90 دقیقه حتی یک اشتباه نداشت. نیمه دوم بازی را کنترل کرده و در اختیار گرفتیم اما هنوز به این فکر می کنم که چطوری سجاد آشوری ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: امروز تیم ما در خط حمله خیلی مشکل داشت و ما در این پست اصلاً راضی کننده عمل نکردیم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۶    
دیدار تیم های فوتبال استقلال و سایپا در نیمه نخست برنده نداشت. نفت آبادان و ماشین سازی تبریز نیز در نیمه اول به تساوی رسیدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۷    
تیم فوتبال سپاهان در دیداری خانگی، سیاه جامگان را مغلوب کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۶    
دیدار تیم های فوتبال پدیده خراسان و پیکان با تساوی خاتمه یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۳    
رژیم آل خلیفه در ادامه سیاست های سرکوبگرانه خود سید "یاسین الموسوی" و شیخ "عزیز الخضران" را به یک سال حبس محکوم کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۳    
دومین دیدار تیم بسکتبال دانشجویان ایران (دانشگاه پیام نور) در رقابتهای قهرمانی دانشجویان جهان با برتری برابر نماینده آمریکا پیگیری شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۳    
عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که شورای نگهبان با کسی تعارف ندارد و ملاحظه کسی را هم نمی کند، تأکید کرد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۸    
امام جمعه مشهد گفت: مگر آمریکا دنیاست؟ اینها دنیا خوارند نه اینکه دنیا هستند، آن وقت شما می خواهید با اینها بسازید و بگوید تعامل سازنده با دنیا ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۸    
تیم فوتبال سپاهان در نیمه نخست از سد سیاه جامگان گذشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۳    
ارتش سوریه و روس ها حمله به حلب را متوقف کردند تا تروریست ها با سلاح در دست از شهر بروند اما حالا نه قاتل ها از معرکه خارج می شوند و نه می گذارند که مردم بروند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۳    
"اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا امروز "جمعه" گفته است با وجود نارضایتی و اظهارنظرهای تند رییس جمهوری فیلیپین به همکاری با این کشور ادامه می دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۳    
"مارتین شولتز" رئیس پارلمان اروپا رفتارهای روسیه در سوریه را غیر قابل قبول خوانده و خواستار موضع سختگیرانه و پیغام واضح اتحادیه اروپا در برابر مسکو شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۴    
نیمه نخست دیدار تیم های پدیده و پیکان با نتیجه مساوی خاتمه یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۱    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: 24 نفر به عنوان مصدومان زمین لرزه های شهرستان زرند به بیمارستان مراجعه کرده اند که هیچکدام از این افراد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۳    
"نیکلاس مادورو"، رئیس جمهور ونزوئلا فردا در سفری کاری وارد تهران خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور گفت: تروریست های تکفیری در عراق و سوریه در سرازیری شکست قرار گرفته اند از این رو حامیان آنها با ترفندهای سیاسی به دنبال تاخیر در روند شکست آنها برآمده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۷    
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به نامه رئیس انجمن داروسازان ایران ضمن تأکید بر ادامه تعامل و همکاری با جامعه شریف داروسازان از نامه ناپخته و غیر منصفانه صادر شده توسط رئیس انجمن داروسازان ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۲    
فیلم مستند "فرشته ای در خانه من" به کارگردانی سولماز صدقی، متقاضی شرکت در دهمین دوره جشنواره بین المللی سینما حقیقت است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۰    
پس از اعلام حمایت "سعد حریری" از نامزدی "میشل عون" برای تصدی پست ریاست جمهوری لبنان، "میشل عون" با رئیس پارلمان لبنان دیدار کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۰    
یانیک کاراسکو، هافبک بلژیکی اتلتیکو مادرید قراردادش را با این باشگاه تا سال 2020 تمدید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۰    
در پی افزایش ناامنی ها و درگیری ها در شمال افغانستان، دولت چین مانور نظامی مشترکی با نیروهای ارتش تاجیکستان در نزدیکی مرزهای افغانستان آغاز کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۰    
"سرگئی شویگو" وزیر دفاع روسیه، از تصمیم این کشور برای تمدید آتش بس موقت حلب برای یک روز دیگر خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۵    
اتابک نادری مدیر امور استان های اداره کل هنرهای نمایشی در گفت و گویی کوتاه به ارائه آماری از برگزاری جشنواره های تئاتر استانی پرداخت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در اثر نشت گاز در یک منزل مسکونی 3 نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۹    
سرکنسول ایران در سلیمانیه گفت: 3 تن از شهدای ایرانی با تیراندازی مستقیم به شهادت رسیده اند به نحوی که تروریست ها با ورود به نیروگاه دبس به سوی مهندسین و تکنیسین ها تیراندازی می کنند و سپس عامل ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۶    
قائم مقام شهردار تهران گفت: ایستگاه های خط 7 مترو به مرحله نازک کاری رسیده و آماده بهره برداری هستند، همچنین حدود 9 کیلومتر از خط 6 مترو نیز امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۹    
یازده بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار برابر سایپا مشخص شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۶    
فیلم انیمیشن "پسر وجهان"به کارگردانی آله آبرءو محصول کشور برزیل از اول آبان ماه در گروه سینماهای هنر وتجربه اکران می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۳    
هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان با برتری دانشگاه آزاد و ملی حفاری به پایان رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۰    
هفته نخست لیگ برتر هندبال بانوان با پیروزی تیم های مهمان به پایان رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۷    
محمدیون گفت: خبر دبیرکلی اینجانب درجمعیت هلال احمر فاقد اعتبار است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۴    
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: اتفاقاتی رخ داد که میزبانی مسابقات جهانی 2018 که بسیار به آن نزدیک بودیم به ما نرسید اما مطمئن باشید با توجه به جایگاه بالایی که در فدراسیون جهانی داریم در ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۱    
رافائل سانتونجا گفت: اگر کتیبه های یونان باستان را ببینید متوجه می شوید که بادی بیلدینگ از ابتدا در المپیک بوده است و این رشته در حوزه المپیک است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۱    
فدراسیون فوتبال در پیامی به اصحاب رسانه و جامعه ورزش و باشگاه پرسپولیس تسلیت گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۸    
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر تغییر کرد و مهدی عبدوس با حکم رئیس این جمعیت جایگزین جواد فلاح در این سازمان شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۵    
شبکه رادیویی رادیویی اربعین از فردا -شنبه اول آبان ماه- آغاز به کار کرده و در سراسر کشور و همچنین خارج از کشور قابل دریافت است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس از مشخص شدن گزینه های دولت برای 2 وزارتخانه دولت یازدهم خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۰    
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال اسپانیا از رد پیشنهاد مربیگری در چین خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۴    
خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار داشت: دوباره بحث پیوستن به جامعه جهانی را راه انداخته اند و می گویند مگر می شود قدرت آمریکا را نادیده گرفت؛ معنی پیوستن به جامعه جهانی آغاز وابستگی از نو است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۵    
در ایام شهادت حضرت امام سجاد علیه السلام، کتاب "رسالۀ حقوق امام سجاد(ع"، ترجمۀ داوود روحانی معین از انتشارات طاووس بهشت در نماز جمعه های کشور معرفی شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۵    
بهرام قاسمی در خصوص تعداد دقیق شهدا و مجروحان ایرانی حمله انتحاری در کرکوک گفت: سرکنسولگری ایران در سلیمانیه در حال پیگیری موضوع است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۶    
مسابقه حساس هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان را استقلال تهران برد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۰    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به راهبُرد وحدت میان اصولگرایان در انتخابات 96، گفت: امیدوار هستیم و خدا کند که اصولگرایان بر روی یک نفر اتفاق نظر کنند و هر کسی نگوید که من احساس وظیفه می کنم و ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۰    
تیم ملی سپک تاکرای مردان ایران در بخش دبل توانست قهرمان مسابقات جهانی در تایلند شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۷    
نیروی هوایی ارتش عراق هزاران مجله و روزنامه را برای اهالی موصل فرو ریختند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۱    
حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی 29 مهر ماه برای بازدید از سینمای "سپنتا" در شهر کرج حضور یافت و از روند ساخت سالن های این سینما دیدن کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۱    
رئیس دانشگاه امام صادق (ع) پیوند مرحوم مهدوی کنی را با ارزش ها دانست، اظهار داشت: یکی از دلایل موفقیت مرحوم ابوی اخلاص ایشان بود. امری که ایشان در زندگی خود آن را تجلی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۸    
مدیر تیم ملی فوتبال گفت: کی روش آدمی نیست که به خاطر جریمه سکوت کند. اگر کسی می خواهد درباره این موضوع صحبتی کند، باید اطلاعات جامع تری داشته باشد و بداند که کی روش راجع به این موضوع سکوت نمی کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵    
رئیس شورای شهر تهران از تصویب بخشی از اصلاحات پیشنهادی درخصوص قسمت ایی از برنامه پیشنهادی ششم توسعه دولت به مجلس که قدرت عملکرد شوراها و روند تخصیص مستقیم بودجه شهرداری های کشور از درآمدهای پایدار ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در واکنش به استعفای 3 تن از وزرا و پذیرش آن گفت: این تحول نشان داد روحانی هرگاه مصلحت و ضرورت بداند دولت را در جهت کارآمدی بیشتر هدایت خواهد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۲    
در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر با رهبر معظم انقلاب، دانشجوی نخبه پزشکی از شیوه ی پزشک سالار اجرای طرح تحول سلامت و پرداخت های نجومی به پزشکان متخصص که موجب ورشکستگی بیمه ها شده و همراهی بی قید و ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۶    
در ادامه عملیات آزادسازی موصل، چندین منطقه دیگر از لوث تروریست های داعشی پاکسازی شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۰    
نیروهای عراقی در ادامه پیشروی های خود در "موصل"، وارد روستای "نعناعه" در جنوب این شهر شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۷    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور گفت: ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از فردا یکم آبان آغاز و تا سی ام آبانماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۱    
اعلام حمایت "سعد الحریری"، رئیس جریان "المستقبل" لبنان از نامزدی ژنرال "میشل عون" با واکنش های متفاوتی از سوی محافل سیاسی لبنانی مواجه شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۱    
نخست وزیر عراق تاکید کرد که نیروهای عراقی جنگ علیه داعش را تا آزادی کامل اراضی این کشور ادامه خواهند داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۱    
عضو شورای استانداری "نینوا" از کشته و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان در حمله ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا در شرق این استان خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۵    
نخستین دیدار تیم بسکتبال سه نفره دانشجویان ایران در مسابقات لیگ جهانی دانشجویان با برتری برابر تیم آفریقای جنوبی آغاز شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۵    
سیداکبر پورموسوی پس از صحبت هایش در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس، به کمیته اخلاق دعوت شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۲    
تروریست های داعش با حمله به نیروگاه برق "کرکوکگ و درگیری سنگین با نیروهای امنیتی عراقی خود را مقابل این تأسیسات منفجر کرده که درپی آن بیش از 21 نفر از جمله چهار مهندس کارفرمای ایرانی کشته شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۲    
یکی از مسئولان اتحادیه عرب پس از نشست پاریس درباره موصل بر لزوم تلاش برای توقف مشکلات غیرنظامیان در جریان عملیات های نظامی در این شهر تاکید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۹    
رئیس جمهور در ابلاغیه ای سازمان های هدفمندی یارانه ها، مرکز آمار و نقشه برداری را به سازمان برنامه و بودجه و سازمان بهره وری را به اداری و استخدامی سپرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۹    
رئیس جمهور در پاسخ به نامه های وزرای آموزش و پرورش، ارشاد و ورزش و جوانان، از خدمات آنها در تصدی وزارتخانه های مربوطه تقدیر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۶    
رقابت های انتخابی تیم ملی کامپوند داخل سالن با معرفی نفرات برتر در بخش زنان و مردان به پایان رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۰    
ارتش عراق با بازپس گیری منطقه "برطله" در موصل، هم اکنون به 15 کیومتری این شهر رسیده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۷    
ارتش عراق با بازپس گیری شهر برطله در استان موصل هم اکنون به 15 کیومتری شهر موصل رسیده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۴    
صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دستور کار هفته آینده خود به بررسی سوال از وزرای کار و اطلاعات می پردازد.
  • ۱